Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Olut-miitti Helsingissä tällä viikolla (21-26.10) ?

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 20842
Lauteille: Joulukuu 2007

Olut-miitti Helsingissä tällä viikolla (21-26.10) ?

#16

Viesti Lasse Candé »

Mä olen kuudelta jo kamppeet päällä siellä jossain. Ehkäpä päädyssä kakeparvella säkkien vieressä. Mulla on päällä musta Rancid-paita jos tulee sellaisia ketä en ole vielä tavannut.

Löysin Jasselle hanskat.

Nähdään kohta!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 20842
Lauteille: Joulukuu 2007

Olut-miitti Helsingissä tällä viikolla (21-26.10) ?

#17

Viesti Lasse Candé »

Ollaan ihan just iltakoululla piritorin yläosassa.
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 23356
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Re: Olut-miitti Helsingissä tällä viikolla (21-26.10) ?

#18

Viesti TimoS »

Hemmetti mitä te sinne menitte :)
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
jsv
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 369
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Iso Omena
Etulaji: BJJ
Takalajit: KU, Potkunyrkkeily, Karate

Olut-miitti Helsingissä tällä viikolla (21-26.10) ?

#19

Viesti jsv »

Onkohan tämä nyt toinen vai kolmas kerta peräkkäin, kun huomaan miniolutmiitin silloin kun se on jo alkanut :( :).

Joku korkeampi voima ei nyt selkeästi halua, että seurustelisin olutlasin kanssa...
Jussi Vesala
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 20842
Lauteille: Joulukuu 2007

Olut-miitti Helsingissä tällä viikolla (21-26.10) ?

#20

Viesti Lasse Candé »

Olipas kivaa!
Kiva jutella pitkät pätkät hyvässä seurassa kamppailulajeista, niiden historiasta ja toiminnasta tms.

Kiitoksia myös Jasselle ja tabithalle hyvästä sessiosta! Ja siitä että sain pakottaa sen siihen muottiin mitä juuri itse halusin treenata. :D Ei tuntunut haittaavan, kun saatiin hyvää sparria, hyvää perustekniikkaa jne suht hyvällä intensiteetillä ja keskittymisellä, mutta ei kuitenkaan liian rankasti tai kuormittavasti. Otettiin vähän kilpakaraten tyyppistä sellainen reilu viitisen erää kertaa kaksi kun otettiin molempia vastaan joka kierroksella. Pidettiin lähinnä 30% nopeudessa (lukema ei tarkoita oikeasti mitään. :) ) missä toisen lyönneistä ei tarvitse välittää vaan voi käyttää vapaasti treenivälineenä. Kerran käytiin 50%:ssa missä oli jo vähän enemmän vauhtia. Taidettiin pari kertaa tehdä 40%. Lopussa otettiin pitkät erät vissiin 20%:lla ja ihan loppuun lähimättö.

Pyrittiin laatuun asennossa ja liikkumisessa sekä etäisyys-ajoitusherkkyyteen. Erien väleihin otettiin perusharjoitteita liikkumisesta suorista lyönneistä, mawoista ja maegereista. Oli huippuparit kyllä!




Näihin pitää alkaa jatkossakin liittämään treenisessioita. Olen vähän skeptinen että väkimäärät koskaan kasvaisivat, kun olen käynyt miittien ulkopuolella varmaan reilu puolkymmentä kertaa jossain sovitussa treenisessiossa ja yhtä Mjölnirin settiä lukuunottamatta on tainnut olla korkeintaan joku viisi tyyppiä. Mutta tuo ei sinänsä kyllä haittaa kun joka kerta on ollut hyviä sessioita. Lisäksi luulisin että osaa potkulaisista voisi kiinnostaa tällaiset treenisessiot jopa bisseä enemmän. Ne pervot kuitenkin on onneksi vähemmistössä. :D
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 3418
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

Olut-miitti Helsingissä tällä viikolla (21-26.10) ?

#21

Viesti Jasse »

Jep. Lasse veti mukavat jumpat. Kiva välillä tehdä jotain "aivan muuta" kun sitä omaa juttua. Ja kiva oli bissen ääerssä jutella kamppailusta ja elämästä. Niinkuin aina.

PS: Hyvä tuo Lassen ajatus että olutmiittiä ennen voisi useamminkin olla pikku treenit.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 11 kurkkijaa