Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Itsenäisyyspäivän 612-haaste 6.12. Valkeakoskella

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Itsenäisyyspäivän 612-haaste 6.12. Valkeakoskella

#1

Viesti Mjölnir »

Defence & FightClub Heracles Valkeakoski ry järjestää perinteisen "Itsenäisyyspäivän lipunnoston" eli 612 -haasteen, 6.12.2014, klo 11:00 alkaen.

Tilaisuudessa tarkoituksena on tehdä itsenäisen Suomen kunniaksi 612 toistoa jotain itse valitsemaa kahvakuula- tai jotain muuta jumppaliikettä, kuten punnerrusta, leuanvetoa, tai ihan mitä tahansa.

Osallistumismaksu on 10€, joka lahjoitetaan sotaveteraanijärjestölle.

Tämä on samalla haaste muillekin urheiluseuroille tulla mukaan tilaisuuteen omalla delegaatiollaan, ja osallistua haasteeseemme. Vastaava tapahtuma järjestettiin myös muillakin paikkakunnilla, jatkattehan perinnettä tänäkin vuonna, mikäli ette Valkeakoskelle pääse.

Olemme ikuisesti velkaa edellisille sukupolville, joten kunnioitetaan heitä tällä tavalla, ja autetaan edes hieman sotaveteraaneja heidän elämänsä ehtoopuolella.

lisätietoja saa kysymällä osoitteesta:
heracles.valkeakoski at gmail.com
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Itsenäisyyspäivän 612-haaste 6.12. Valkeakoskella

#2

Viesti Mjölnir »

Jo perinteiseksi muodostuneen 612-itsenäisyyspäivän lipunnosto -tapahtuman paitoja on myynnissä! Tekninen paita kuvassa näkyvällä painatuksella. Paidan hinta on 25€, josta Heracles Valkeakoski lahjoittaa 5€ / paita Sotaveteraaneille. Osta paita ja tule 612 -tapahtumaan Itsenäisyyspäivänä! Paitojen tilaukset osoitteesta: vilpasmaarit at gmail.com

Kuva

Paitatilausten viimeinen jättöpäivä on 17.11.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 24 kurkkijaa