Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Lähetääs Tallinnaan 25.-26.10. (ti-ke)!

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 20849
Lauteille: Joulukuu 2007

Lähetääs Tallinnaan 25.-26.10. (ti-ke)!

#1

Viesti Lasse Candé »

Nicon kanssa tossa juteltiin Tallinnan reissusta 25.-26.10. Mulla itselläni on syyslomaa silloin ja Nicolla vapaapäiviä, joten me oltais menossa. Idea olis lähteä jollain suht myöhäisellä paatilla (Nicolla edellisenä yönä vuoro) tiistaina ja tulla takaisin keskiviikkona jollain suht myöhäisellä paatilla. Ja yöpymisestä ei vielä mitään käryä! :D

Niinpä sais ryypiskeltyä tiistaina ja keskiviikkona pyöriskeltyä. (Eli ryypiskeltyä niin että on mukamas menossa jonnekin.)

Jos jollakulla muulla sattuu vapaat sopivasti tai on lomaa tai työttömyyttä tms, niin messiin vaan!
Kuvake
Nico
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 831
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Lähetääs Tallinnaan 25.-26.10. (ti-ke)!

#2

Viesti Nico »

Lasse Candé kirjoitti: Jos jollakulla muulla sattuu vapaat sopivasti tai on lomaa tai työttömyyttä tms, niin messiin vaan!
Looks at Mänzy :partyman:
Life is like a penis: simple, relaxed and hanging freely. It's women who make it hard.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Lähetääs Tallinnaan 25.-26.10. (ti-ke)!

#3

Viesti Mika »

Lasse Candé kirjoitti: Ja yöpymisestä ei vielä mitään käryä! :D
Me likey 8-)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4953
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

Lähetääs Tallinnaan 25.-26.10. (ti-ke)!

#4

Viesti Mänzy »

Nico kirjoitti:
Lasse Candé kirjoitti: Jos jollakulla muulla sattuu vapaat sopivasti tai on lomaa tai työttömyyttä tms, niin messiin vaan!
Looks at Mänzy :partyman:
Ei prrkl! :D

Ei kiitos tällä kertaa, ensi viikolla on liikaa treeniaktiviteettia, jotta mihinkään irtautua kykenisin.
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 20849
Lauteille: Joulukuu 2007

Lähetääs Tallinnaan 25.-26.10. (ti-ke)!

#5

Viesti Lasse Candé »

Noniin ja laivaksi varmistui Baltic Princess klo 18:30. Kyseessä 22h risteily eikä mitään sen kummempaa. Maissa aikaa vissiin neljä tuntia tms. Saatiin äkkilähtö joka maksoi yhteensä 28e eli halvalla päästään. Aika long shot mutta jos jotakuta kiinnostaa lähteä messiin niin halvalla saattaisi vieläkin päästä!
Kuvake
Nico
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 831
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Lähetääs Tallinnaan 25.-26.10. (ti-ke)!

#6

Viesti Nico »

Aivan loistava reissu, kiitos Lasse. Menee kyllä työpäivä ihan koomassa :lol:
Lasse on vielä varmaan jossain baarissa brushteeth
Life is like a penis: simple, relaxed and hanging freely. It's women who make it hard.
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 23356
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Lähetääs Tallinnaan 25.-26.10. (ti-ke)!

#7

Viesti TimoS »

Nico kirjoitti: Lasse on vielä varmaan jossain baarissa brushteeth
Helsingissä vai Tallinnassa? Vai ei kummassakaan? :lol:
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Nico
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 831
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Lähetääs Tallinnaan 25.-26.10. (ti-ke)!

#8

Viesti Nico »

TimoS kirjoitti: Helsingissä vai Tallinnassa? Vai ei kummassakaan? :lol:
No Pataässään sano menevänsä joten siellä se varmaan oli koko illan. Kovasti Lasse oli menossa uudestaan laivalle joten mistä sitä tietää :D
Life is like a penis: simple, relaxed and hanging freely. It's women who make it hard.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 20849
Lauteille: Joulukuu 2007

Lähetääs Tallinnaan 25.-26.10. (ti-ke)!

#9

Viesti Lasse Candé »

Hahhaahaa! :D

Nyt tulin kotiin. Oli kyllä loistelias reissu! Vähän naurettiin terminaalissa kun oli vain vanhuksia paikanpäällä. Onneksi tilanne korjaantui myöhemmin illalla kun oli vähän nuorempaakin väkeä! Heilläkin oli huumoria nauraa tilanteelle että katsovat innoissaan että saa äkkilähdön ja maksaa 14e per naama. Sitten laivalla oli tapahtumien kohokohtana Seniorisenssit, juontajana Kari Salmelainen! :lol: (AKA pelimiesten pelimies)

Heh, näin Nicon antavan lap-dancea naiselle siihen malliin että siinä vain juomat lentelee. :lol: Jäi vain ostamatta kuninkaan kruunut! Olin kuulemma hehkuttanut miitissä jotain sen suuntaista että "Tulee niin päällikkötason reissu! Mä ostan meille kuninkaan kruunut!" :roll:

Pataässässä tosiaankin käytiin. Aina takuuvarma ratkaisu. Toimii siinä uudella sijainnillaan jotakuinkin yhtä hyvin kuin vanhalla.

Viinaakin tuli ihan kivasti messiin. Otetaas uusiksi tässä joskus! Ehkä jo joululomalla!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Lähetääs Tallinnaan 25.-26.10. (ti-ke)!

#10

Viesti Mika »

Jätkä ei kyllä jännitä :lol:

:hi5:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Nico
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 831
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Lähetääs Tallinnaan 25.-26.10. (ti-ke)!

#11

Viesti Nico »

Lasse Candé kirjoitti: Hahhaahaa! :D

Nyt tulin kotiin. Oli kyllä loistelias reissu! Vähän naurettiin terminaalissa kun oli vain vanhuksia paikanpäällä. Onneksi tilanne korjaantui myöhemmin illalla kun oli vähän nuorempaakin väkeä! Heilläkin oli huumoria nauraa tilanteelle että katsovat innoissaan että saa äkkilähdön ja maksaa 14e per naama. Sitten laivalla oli tapahtumien kohokohtana Seniorisenssit, juontajana Kari Salmelainen! :lol: (AKA pelimiesten pelimies)

Heh, näin Nicon antavan lap-dancea naiselle siihen malliin että siinä vain juomat lentelee. :lol: Jäi vain ostamatta kuninkaan kruunut! Olin kuulemma hehkuttanut miitissä jotain sen suuntaista että "Tulee niin päällikkötason reissu! Mä ostan meille kuninkaan kruunut!" :roll:
Oli kyllä vihaisia ilmeitä kun me vaan heitettiin läppää Kari Salmelaista ja siitä sen ohjelmasta. Aika nopeasti viereiset pöydät tyhjeni brushteeth

Joo ei mulla ollut edes mitään tietoa mitä ihmettä olin tekemässä mutta hyvin se tais mennä kun sen jälkeen siirryttiin hyttiin. Viereisessä pöydässä ollut vanhempi pariskunta katto mua ajatellen että perkele mikä idiootti sen jälkeen kun sen juoman olin kaatanut :D
Life is like a penis: simple, relaxed and hanging freely. It's women who make it hard.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Lähetääs Tallinnaan 25.-26.10. (ti-ke)!

#12

Viesti Mika »

Nico kirjoitti: Joo ei mulla ollut edes mitään tietoa mitä ihmettä olin tekemässä mutta hyvin se tais mennä kun sen jälkeen siirryttiin hyttiin.
Jätkä pokas sylitanssilla naisen! ASIAA! :lol:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
McKe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 903
Lauteille: Elokuu 2008

Lähetääs Tallinnaan 25.-26.10. (ti-ke)!

#13

Viesti McKe »

Mika kirjoitti:
Nico kirjoitti: Joo ei mulla ollut edes mitään tietoa mitä ihmettä olin tekemässä mutta hyvin se tais mennä kun sen jälkeen siirryttiin hyttiin.
Jätkä pokas sylitanssilla naisen! ASIAA! :lol:
Seniorisensseistä. A-SI-AA!
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Lähetääs Tallinnaan 25.-26.10. (ti-ke)!

#14

Viesti Mika »

:nauruhammas: :riku:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Nico
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 831
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Lähetääs Tallinnaan 25.-26.10. (ti-ke)!

#15

Viesti Nico »

Haha!
( 95% ihmisistä oli senioreita ja muutama teini, sitten ryhmä minä, lasse ja seuralaiset mitkä onneksi löydettiin :smt003 )
Life is like a penis: simple, relaxed and hanging freely. It's women who make it hard.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 48 kurkkijaa