Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potku XIV

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
jsv
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 369
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Iso Omena
Etulaji: BJJ
Takalajit: KU, Potkunyrkkeily, Karate

Potku XIV

#106

Viesti jsv »

Kiitokset kaikille. Eilen tuntui ihan hyvältä käsissä, mutta tänään töissä piti vetää buranaa ja vieläkin särkee käsivarsia.

ps. Niiden jäähdyttelyn tuloksien julkistusta voi viivästyttää muutamalla kuukaudella, jotta ehtisi treenailla itselle hieman paremman kunnon eikä tulokset tuntuisi niin masentavilta :D :D
Jussi Vesala
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Potku XIV

#107

Viesti Lasse Candé »

Noniin, tarinoidaas nyt jotakin kun aivot jo alkavat heräilemään. Ensinnäkin harmi että myöhästyttiin. Oli vähän huonosti laskelmoitu matkan kesto ja viivytykset. Kyllä siinä historiallisesti miekkaillessa kuitenkin ihan hyvin vauhtiin pääsi ja viimeistään Hoi jeon moo soolissa (Yes! Muistin yhden tatskan ja sitä kautta lajin nimen! :D ) lähti jo kone kivasti rullaamaan. Thaikkukin oli hemmetin kivaa.

Jokainen laji antoi paljon: Historiallinen miekkailu ja Thaikku ajatuksia ja Hoi jeon moo sool paljon tekemistä. Kaikki antoi kuitenkin myös sitä toistakin. Opettajat olivat hemmetin hyviä ja olivat suunnitelleet hyvät setit. Sekä tekemistä että esittelevyyttä. Sanoin jo paikanpäällä Jukalle että oli hyvin vedetty setti kun tehtiin melko monipuolisesti mutta kaikki pyöri saman perusjutun ympärillä. Tekeminen oli sellaista että laji voisi ihan hyvin olla vaikkapa Wadoilijalle hyvä toinen laji. Jos intensiivisyysaste treeneissä on about tuo niin taatusti tulee hyvää tulosta.

Sitten vaihdeltiin nassesedän ja Maagikon kanssa ajatuksia siellä sivummalla. Sehän se vasta antoisaa onkin. Nassesetä on lähinnä treenannut eri haarassa kuin minä joten aina riittää juteltavaa ja treenattavaa. Kun kuitenkin setti on samaa laatuvaatimuksiltaan haarasta toiseen, vaikka tekemisten painotuksissa onkin eroa. Ja keskustelu jatkui melko pitkälle saunaillan puolellekin. Lajiasioista tuli myös keskusteltua syvällisesti Maagikon ja Hollown kanssa. Potkumiitti ei ole potkumiitti ilman sitä!

Oli kiva tavata uusia naamoja ja tutustua paremmin sellaisiin joita jo olen nähnytkin. Olin vähän että WTF kun aloin puhumaan Härskistä jutusta silleen että samalla hetkellä kun avasin suuni tuli vähän sellainen itsekriittinen olo että tämä johtaa umpikujaan kun ei kukaan ole niitä kuitenkaan nähnyt ja jos on niin ei ole tykännyt, mutta lakstingala muisti niitä about yhtä hyvin ulkoa kuin minäkin. :lol: Pahimmillaan voi nimittäin tulla kiusallisia fiiliksiä jos kertailee jotain härskiä juttua ja samalla kun nauraa itse, muut vain katsovat - miten sen nyt sanoisi - ymmärtäväisesti.

Sitten karaokelle ja ottamaan turpaan joltain eksyneeltä random-muijalta pöydässä kun potkulaistoverit nauraa räkättää siinä vieressä. :lol: Kylläpäs silti oli kivaa! Kiitoksia karaokeaplodeista. Timo sanoi lounaalla (sanottuaan ensin että "Älä lopeta päivätyötä") että kaikki aplodeerasivat sille että mä lopetin. :nauruhammas: Oli astetta rennompi karaokeisäntä. Nimesi mut The Lasseksi ja veteli ilman stressiä bisseä ja cooleja fist bombeja mun kanssa. :) Siitä sitten vielä Rojolan kanssa Dorkaan ja olihan siellä potkulaisia. Corlione innostui tarjoamaan paukku-kalja-kombon siinä vielä loppumetreillä. Muistan sen että siinä vaiheessa kun astuin ulos dorkasta olin ihan kännissä ja ihmettelin missä kaikki on. :lol: Aamulla kun heräsin katsoin itseäni peilistä ja siellä näytti olevan punainen Jabba the Hut silmineen. Päähän sattui ja olin vieläkin kännissä. :D Kanuunaa ei oikein ehtinyt missään vaiheessa tulla sitä pääkipua lukuunottamatta ja lounaalla oli vielä tosi hauskaa. Sitten veljen kanssa takaisin kotiin. Oli muuten tykännyt tosi paljon. Hänen harrastamisistaan on jo yli kymmenen vuotta mutta silti pysyi meiningissä mukana. Ihan silleen kommenttina niille jotka aprikoi että voiko miitteihin tulla. Voi. Niin helppoa se on.


Tekisi mieli mainita kaikki ihmiset erikseen joiden kanssa tuli turistua kun oli niin hemmetin kivaa mutta tämä viesti alkaa jo olemaan aika pitkä. Kiitos! :perfect10: :respect: :kiitos:
Kuvake
lakstingala
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 20
Lauteille: Helmikuu 2010
Paikkakunta: Tampere

Potku XIV

#108

Viesti lakstingala »

Lasse Candé kirjoitti: Olin vähän että WTF kun aloin puhumaan Härskistä jutusta silleen että samalla hetkellä kun avasin suuni tuli vähän sellainen itsekriittinen olo että tämä johtaa umpikujaan kun ei kukaan ole niitä kuitenkaan nähnyt ja jos on niin ei ole tykännyt, mutta lakstingala muisti niitä about yhtä hyvin ulkoa kuin minäkin. :lol: Pahimmillaan voi nimittäin tulla kiusallisia fiiliksiä jos kertailee jotain härskiä juttua ja samalla kun nauraa itse, muut vain katsovat - miten sen nyt sanoisi - ymmärtäväisesti.
Härski juttu on aito asia. 8-)
http://humanistiapina.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Olppaemi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1182
Lauteille: Joulukuu 2005

Potku XIV

#109

Viesti Olppaemi »

Koskas tulee kuvia? Ainakin pari henkilöä tuntui ottavan aika innolla jotain otoksia. Vai menikö vaan omaan käyttöön? :)
“The soldier, above all other people, prays for peace, for he must suffer and bear the deepest wounds and scars of war.”
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Potku XIV

#110

Viesti TimoS »

Mulla on pikkukamera jossain nk. hyvässä tallessa, joten jos/kun se löytyy, laitan ne kuvat näkyviin
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Potku XIV

#111

Viesti TimoS »

Joitain kuvia tapahtumasta. Loput tulee sitten jossain vaiheessa.
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Potku XIV

#112

Viesti Lasse Candé »

Vähänkö hieno paita Jukalla! En edes moista huomannut! Timo näköjään photoshopannut mulle jonkun tollasen lasin käteen! Pelkkää kaljaahan mä join. Mikä toi ees on? :D
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Potku XIV

#113

Viesti TimoS »

Lasse Candé kirjoitti: Pelkkää kaljaahan mä join.
"Selvästikkään" et :lol:
Mikä toi ees on? :D
Sinähän sen joit, luulis sinun tietävän paremmin kuin muitten. Villi veikkaus kuitenkin: se on mielijuomaasi, nimittäin alkoholia.
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potku XIV

#114

Viesti Mika »

Ja kun mä nimenomaan sanoin, että Vikkulassa sisäänheittotuote on pieni nelkku, joka maksaa 2,99 euroa, kun taas kaikki muut juomat maksavat enemmän vai vähemmän normihinnan, niin eiköhän Lasse tilaa paukun :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Potku XIV

#115

Viesti TimoS »

No niin, nyt on loputkin kuvat miitistä ladattu flickriin

http://www.flickr.com/photos/sakusuhoru ... 977595468/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kuva
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 1

Potku XIV

#116

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

TimoS kirjoitti: Kuva
Lasse hymyilee koko naamalla :D
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 25 kurkkijaa