Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Olutta Helsingissä 15.1.

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Olutta Helsingissä 14. tai 15.1

#16

Viesti nomad »

Töissä, mutta tulkee poikkeemaan jos liikutte seudulla. Lasse tietää suunnan.
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
juha_m
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 711
Lauteille: Toukokuu 2009
Paikkakunta: Hki

Olutta Helsingissä 14. tai 15.1

#17

Viesti juha_m »

Lasse Candé kirjoitti: Koryu-näytös on facebookin mukaan Steinerkoululla 15:00-17:30. Pitäisiköhän mennä kuuden pintaan esim Vastarannankiiskeen vai onko muita ehdotuksia?
Mulle sopisi näin.
Potkupelkuri.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Olutta Helsingissä 15.1.

#18

Viesti Lasse Candé »

OK, eli suoraan Koryusta Vastarannan kiiskeen. Siellä ollaan about 18 siis.

Mun numero on 040 8673682, jos joku haluaa soitella. Uusia naamojakin olisi kiva nähdä! Eli rohkeasti vaan mukaan.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Olutta Helsingissä 15.1.

#19

Viesti Lasse Candé »

Tälle uudelle tapahtumakokonaisuudelle on nyt myös tehty fb-eventti. Käykäähän vilkaisemassa ja ilmoittautumassa:
http://www.facebook.com/event.php?eid=170702959639673" onclick="window.open(this.href);return false;
koryu beer.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Olutta Helsingissä 15.1.

#20

Viesti Lasse Candé »

Noniin, tulikin tuossa juuri heräiltyä. Melkoisen fyysinen viikonloppu. :D

Kiitos kaikille seurasta. Meitä oli yhteensä kymmenen kun lasketaan koko illan osanotto alkaen Vastarannn kiiskestä. Koryu-näytöksessä näkikin vielä lisäksi muutaman muunkin potkulaisen. Maksimissaan porukkaa oli seitsemän samaan aikaan. Hienoa että H tuli mukaan tuolla tavalla kirjoittamattomana potkulaisena ja jopa jaksoi mun ja BG:n kanssa hamaan loppuun eli aamuseiskaan saakka. :D

Jatkossa vaan mielellään uusia mukaan näihin karkeloihin!

Koryu-näytös oli kyllä kova juttu. Odotan jo innolla ensi kertaa!

Kiitos kaikille!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Olutta Helsingissä 15.1.

#21

Viesti bodyguard »

Kiitos vaan, itellä jäi näytös ja muitten tapaamiset ja siirryin suoraan asiaan eli kaatamaan. Melko kokonaisvaltainen olo ollu tänään, ite sain 4 tuntia aamulla unta kun kasin aikaan kömmin nukkumaan :D

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Olutta Helsingissä 15.1.

#22

Viesti Mjölnir »

bodyguard kirjoitti: Kiitos vaan, itellä jäi näytös ja muitten tapaamiset ja siirryin suoraan asiaan eli kaatamaan. Melko kokonaisvaltainen olo ollu tänään, ite sain 4 tuntia aamulla unta kun kasin aikaan kömmin nukkumaan :D
Oliko toi joku tekosyy sille, että et ollut mukana treenaamassa Defendo Blue'ta, vaikka vaivauduin oikein Helsinkiin saakka treenejä vetämään?
:)
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Olutta Helsingissä 15.1.

#23

Viesti bodyguard »

Eihän mua kyllä kukaan mukaan kutsunukkaan. Sikstoisekseen eilen oli kyllä ohjelmaa muutenkin ja lisäksi luulen että oisitte saanu elvyttää mua jos olisin koittanut eilen treenata :D

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 29 kurkkijaa