Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

PaavoH
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 1251
Lauteille: Heinäkuu 2005
Etulaji: Baji, bagua
Sivulajit: Xinyi liuhe

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#1

Viesti PaavoH »

Eli nyt on tällanen juttu että,

täysin itsekkäistä syistä pyytäisin porukkaa tulemaan treenailemaan yhdessä ensi viikon puolella Töölön kisahalliin. Tilanne on mulla sellainen, että elämäntilanne kanssatreenaajilla on niin kiireinen, että viime sparrikerrastakin alkaa olla jo muutama viikko ja mua ahdistaa kun en ole saanut nyrkkiä naamaan. Olisi myös ilo nähdä uutta naamaa ja luoda kontakteja.

Elikkä siis:

Kaikki kynnelle kykenevät, nyrkkeilijät, judokat, karatekat, jutsukat jne jne, jotka ehtisivät ensi viikolla, vetelemään! Sparrausta, paridrillejä, pystypainia (saatan sortua mattoonkin jos oikein intetään) mitä mieli tekee. Jälkeenpäin ehkävaikka bisselle olon ja skedulen mukaan.

Kirjoitelkaa ketkä olette kiinnostuneita, niin katsellaan mikä päivä olisi paras kaikille. Itte tuumin keskiviikkoa tai torstaita.
Kuvake
Oskari
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 702
Lauteille: Joulukuu 2006
Paikkakunta: ...

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#2

Viesti Oskari »

Meikäläinen tulee paikalle, jos nyt en sairastu, kuole tms..
------------
Kuvake
Lasileuka
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 864
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#3

Viesti Lasileuka »

Kuulostaa viekkaalta, onko kellonajasta mitään idistä?

edit: tietenkin kunhan päivästä sovitaan, ke/to voisi sopia jos muu elämä joustaa :/
Minua ei kiinnosta tippaakaan mitä täällä tapahtuu.
Olen ollut uskossa 20 vuotta eikä minulla ole kuoleman pelkoa.
PaavoH
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 1251
Lauteille: Heinäkuu 2005
Etulaji: Baji, bagua
Sivulajit: Xinyi liuhe

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#4

Viesti PaavoH »

Itte kelailin kellon ajaksi jotakin neljää vaikkapa ? Torstaina mulla on omat treenit puoli seitsemän mutta keskiviikkona ehin rällästää kunnes kunto loppuu.
Kuvake
Oskari
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 702
Lauteille: Joulukuu 2006
Paikkakunta: ...

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#5

Viesti Oskari »

Mä olisin keskiviikkona paikalla vasta joskus seiskan aikoihin, sen aiemmin ei itse pääse irtoamaan.
------------
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#6

Viesti Tyrsky »

Jos tämmönen höperö kelpaa niin meikäkin voisi keskiviikkona kisikselle ilmaantua ennen omia reenejä samaisessa paikkassa
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#7

Viesti Paappa »

Ensi keskiviikko-torstai on varattu mutta jos jotakuta kiinnostaa aseilla huitominen niin voisin ilmoittautua myöhemmin mukaan.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
juha_m
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 711
Lauteille: Toukokuu 2009
Paikkakunta: Hki

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#8

Viesti juha_m »

Jos keskiviikko valikoituu päiväksi niin mäkin voisin tulla. Kellonajasta ei niin tarkkaa, välillä 16 - 22 kaikki käy.
Potkupelkuri.
PaavoH
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 1251
Lauteille: Heinäkuu 2005
Etulaji: Baji, bagua
Sivulajit: Xinyi liuhe

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#9

Viesti PaavoH »

Noni, kiva nähdä että homma lähtee käyntiin :) Tyrsky, höperöt ja hullut vaa mukaan mun puolesta :)

Keskiviikko näyttää saavan ääniä, Oskari olisiko sulle ollut torstai parempi ? Paappa, älä huoli jos tää tästä rutinoituu nii itekki voin aseilla tehä jotain :D Vaikka en muista aseista tiedäkkään kun tosta meidän piiskakepistä

Enemmän vaan messiin :)
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 20866
Lauteille: Joulukuu 2007

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#10

Viesti Lasse Candé »

Loistavaa!

Itselleni keskiviikko ei sovi joka toinen viikko (ml ensi viikko) kun on oma treeninveto 16.00-17:30. Olen myös välillä iltaisin töissä. Milloin tahansa täällä sovitaan treenailua yritän päästä mukaan. Ehkä on joskus mahdollista että tulen suoraan treeneistäkin...
Kuvake
Oskari
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 702
Lauteille: Joulukuu 2006
Paikkakunta: ...

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#11

Viesti Oskari »

Killuminati kirjoitti: Keskiviikko näyttää saavan ääniä, Oskari olisiko sulle ollut torstai parempi ?
Eiku kyl toi keskiviikko on paras kun muina päivinä on Hapkidoa muualla.. Pääsääntösesti pääsen töistä aina klo 17.00 jälkeen joten olen paikalla 18-19.00 aikoihin viimeistään.
------------
PaavoH
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 1251
Lauteille: Heinäkuu 2005
Etulaji: Baji, bagua
Sivulajit: Xinyi liuhe

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#12

Viesti PaavoH »

Okei joo, eli sovitaanko sitten keskiviikko kello 16-17 alustavasti ?
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#13

Viesti Tyrsky »

Soppii ainakin meikäläiselle, mihin päi kisistä vai pyöriikö kaikki aulassa kunnes kehtaavat mennä kyselemään toisilta joskos olisivat [lisää nimimerkki]?
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
PaavoH
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 1251
Lauteille: Heinäkuu 2005
Etulaji: Baji, bagua
Sivulajit: Xinyi liuhe

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#14

Viesti PaavoH »

Mut voi löytää sieltä b-puolelta missä on koriskenttä jne, koriskentälle vievien rappusten yläpäässä on sellane pitkä käytävä josta näkee siihe kentälle niin siellä teen. Siinä 16-17 aikaan juuri. Pidän sellasta mustaa t-paita jossa lukee Baji keltasella tissin päällä.
juha_m
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 711
Lauteille: Toukokuu 2009
Paikkakunta: Hki

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#15

Viesti juha_m »

Killuminati kirjoitti: Okei joo, eli sovitaanko sitten keskiviikko kello 16-17 alustavasti ?
Passaa myös mulle (en tosin osaa ennakoida että mitkäköhän rytkyt keskiviikkona kaapista löytyy :D)
Potkupelkuri.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 56 kurkkijaa