Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potku-tapaaminen XII (23.10.2010)

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
lunski
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 78
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Akaa

Potku-tapaaminen XII (23.10.2010)

#121

Viesti lunski »

Olipahan mukavat kinkerit. kiitos vielä kaikille reenien vetäjille ja järjestämisestä vastanneille, ens kerralla sitten myös iltarientoihin mukaan :)

On se kyllä hienoa katsoa kun oikea osaaja tekee noita juttuja, oli laji sitte mikä tahansa. Karate ja Aikido oli ennestään ihan outoja lajeja mulle (Olen kyllä nähnyt Karate ja Steven Seagalin leffoja :smt003 ) ja niissä oli toosi pihalla :)

Aikido näytti kyllä siinä suhteessa eri vinkeeltä tekijämiehen suorittamana, että vähän astuttiin sivuun ja käännettiin kroppaa ja sitte toinen jo lensikin kaaressa. Siihen ois hyvin voinu perään levittää kädet ja sanoo etten tehny mitään :lol:

Ainiin ja sikatreenit oli kyllä ihan sikaa 8-)
Rikkokaa paikat, lannistakaa kohde. Kovat otteet, rento meno.
Kuvake
Samppa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2239
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Potku-tapaaminen XII (23.10.2010)

#122

Viesti Samppa »

SirSamuel kirjoitti: Ne sikatreenit vaan kuvittelin olevan sellaista helekutin tiukkaa nyrkkeilysparria ku mä olen niin huono tossa jumppaamisessa :(
Älä nyt vaan sano, että taaskaan siellä ei kukaan lyöny eikä potkinu ketään? Yks miitti tossa kuulemma oli ollu jotain vässyköiden puuhastelua ennen tätä edellistä, jossa pistettiin taas porukka ruotuun ja laitettiin hanskat käteen ;D
Kuvake
Magician
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 734
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vorssa
Yhteystiedot:

Potku-tapaaminen XII (23.10.2010)

#123

Viesti Magician »

Samppa kirjoitti:
SirSamuel kirjoitti: Ne sikatreenit vaan kuvittelin olevan sellaista helekutin tiukkaa nyrkkeilysparria ku mä olen niin huono tossa jumppaamisessa :(
Älä nyt vaan sano, että taaskaan siellä ei kukaan lyöny eikä potkinu ketään? Yks miitti tossa kuulemma oli ollu jotain vässyköiden puuhastelua ennen tätä edellistä, jossa pistettiin taas porukka ruotuun ja laitettiin hanskat käteen ;D
Kovasti mä yritin saada tappelua aikaan, mutta ei auttanu tällä kertaa... kyllä sit pilsu-ninjan kanssa tuli pieni painierä otettua...
Pirunnyrkki
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 510
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Tampere

Potku-tapaaminen XII (23.10.2010)

#124

Viesti Pirunnyrkki »

Hemmetin iso kiitos taas kaikille, jotka jaksaa järkätä muille (ja kai vähän itselleenkin) hubaa. Aamun maga-extra ja skandinavian defendomeininki oli sen verran tutunomaista, että niistä sain varmaan itse eniten irti. Wado ruy ja Iwama aikido meni ihmetellessä, kun ei ollut oikein tarttumapintaa miten tehdä asioita. Kiitokset vielä erikseen lajiesittelijöille. Sikatreeni vei voimat, hyvä kun enään jaksoi Plevnassa ruokansa syödä. Kyllä minä tästä vielä sinne saunallekkin jonain iltana pääsen...
Tuomo

War does not determine who is right- only who is left.
JKoskinen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 764
Lauteille: Tammikuu 2006

Potku-tapaaminen XII (23.10.2010)

#125

Viesti JKoskinen »

Jäi sieltä minullekin jotain ajatuksia. Harjoituksista osallistuin vain Wado-osuuteen ja Defendoa seurasin sivusta, kun väsytti niin pirusti ja piti miettiä edes vähän omaakin ohjelmaa. :) Kummatkin harjoitukset olivat selvästi laadukkaasti vedetty. Ja tietysti oli mukava tavata kasvotusten tiettyjä tyyppejä täältä.
Juho Koskinen
Kuvake
Poika
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2446
Lauteille: Kesäkuu 2007

Potku-tapaaminen XII (23.10.2010)

#126

Viesti Poika »

Pirunnyrkki kirjoitti: Hemmetin iso kiitos taas kaikille, jotka jaksaa järkätä muille (ja kai vähän itselleenkin) hubaa. Aamun maga-extra ja skandinavian defendomeininki oli sen verran tutunomaista, että niistä sain varmaan itse eniten irti. Wado ruy ja Iwama aikido meni ihmetellessä, kun ei ollut oikein tarttumapintaa miten tehdä asioita. Kiitokset vielä erikseen lajiesittelijöille. Sikatreeni vei voimat, hyvä kun enään jaksoi Plevnassa ruokansa syödä. Kyllä minä tästä vielä sinne saunallekkin jonain iltana pääsen...

Tuossahan nuo tärkeimmät tulikin. Poislukien, että en osallistunut aikidoon...mutta saunalle kyllä.

Kiitokset Lasselle (vaikka olinkin pihalla kuin lumiukko ja tein omiani) ja kiitokset L.K:lle hyvästä setistä. Jumppa oli...ja taas elämä näytti kovan naamansa. Vanha, huonokuntoinen ja rampa kun yrittää hikoilla muiden mukana, niin ei se oikeesti...ja huh huh. :lol:
Nice asses - make the world a better place.
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

Potku-tapaaminen XII (23.10.2010)

#127

Viesti SirSamuel »

Samppa kirjoitti:
SirSamuel kirjoitti: Ne sikatreenit vaan kuvittelin olevan sellaista helekutin tiukkaa nyrkkeilysparria ku mä olen niin huono tossa jumppaamisessa :(
Älä nyt vaan sano, että taaskaan siellä ei kukaan lyöny eikä potkinu ketään? Yks miitti tossa kuulemma oli ollu jotain vässyköiden puuhastelua ennen tätä edellistä, jossa pistettiin taas porukka ruotuun ja laitettiin hanskat käteen ;D
Lyötiin siellä kyllä ja vähä potkuakin tarjoiltiin aina sillee sopivan tilaisuuden tullen. Siitä kiitämme ja kumarramme L.K.n vetämiä defendo treenejä! Harmi vaan etten ehtiny kysellä kuka se musta vöinen kaiffari oli mun parina siinä ku lyömään alettiin!?! Kai joku tietää ja/tai tunnistaa.. :)
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
Kuvake
Tyttö
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 7295
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kirkkonummi
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Judo
Takalajit: Defendo, Karate (shorinji-ryu)

Potku-tapaaminen XII (23.10.2010)

#128

Viesti Tyttö »

Kiitosta kaikille tasapuolisesti (no ehkä L.K.:lle vähän muita enemmän - olihan miehen paikalle saaminen jo iso voitto).

Tulihan reenattua ja nyt on vanha raato tosi kipeä. Mahtavaa! :smt003
Krav Maga 1998 > ja Judo 2006 >
KMG Instructor: Self Defence, Kids & Teens, Combat & Fighting, VIP, Women
Ammattivalmentaja
Method Putkisto ja MP Pilates -ohjaaja
Kahvakuulaohjaaja
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potku-tapaaminen XII (23.10.2010)

#129

Viesti Mika »

Huh...

Kiitokset kaikille paikalle tulleille ja tietysti lajiensa esittelijöille. Oli kyllä ihan parhautta taas 8-)

Olipa muuten pitkä ilta... :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Peve
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 88
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kerava

Potku-tapaaminen XII (23.10.2010)

#130

Viesti Peve »

Kiitos paljon kaikille! Treenit olivat mielenkiintoisia ja oli hienoa tutustua moniin uusiin ihmisiin :D
Hienoa kun näin ensikertalaisetkin otettiin vain heti mukaan :)
Kaiken kaikkiaan oli erittäin hauska päivä^^
Eve

Naura ongelmillesi, niin kaikki muutkin tekevät.

"Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein." - Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse
pyyri
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 19
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: TRE

Potku-tapaaminen XII (23.10.2010)

#131

Viesti pyyri »

Hauskaa oli! Kiitos kaikille ja nähdään ensi kerralla!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 20866
Lauteille: Joulukuu 2007

Potku-tapaaminen XII (23.10.2010)

#132

Viesti Lasse Candé »

Kiitoksia siitä että pääsin vetämään treenit kaiken tämän täällä turisemisen jälkeen! :) Olikin erittäin hyvä treeniporukka, kun keskittyi siihen mihin pitikin. Jotenkin hemmetin hyvin oli jengi mukana. Ei pelkästään taidollisesti vaan myös oikealla nöyrällä mielellä. Mukava vetää silloin. Täytyy vielä tässä sanoa että treenit käsittelivät nimenomaan "ulkopuolista asetelmaa" ja tekniikat oli tarkoituksella samankaltaisia että homma toimisi. Oma kompromissiratkaisuni sopivan määrä-laatu-suhteen kannalta noin lyhyeen settiin. Sanon vain siksi ettei tule käsitystä että se on ainoa mitä me tehdään. Ja uskomattoman hyvin porukka kyllä veti, vielä kerran! Oli kunnia vetää teille. Kiitos!

Nää miitit on kyllä ihan parhautta. Mä alan aika paljon tykkäämään kaikista jo jokseenkin tutummista naamoista ja lisäksi oli hemmetisti itselleni uusia mukavia tyyppejä! Ja Mjölnirin kanssa on aina niin kiva jauhaa ihan liekeissä! :D (Muutenkin taisin olla aika puheliaalla tuulella. :lol: )

Hyvä ettei jaettu kahteen ryhmään niin pääsin minäkin sekä Defendoon että Iwama Aikidoon ja oli kaikki samassa tilassa. Molemmat setit olivat erittäin hyviä! Kiitokset L.K:lle ja JKoskiselle!


Harmi että räkätauti sanoi ettei kannata mennä sikajumppaan sairastumaan. (Jo Defendon pistarisetti otti koville vähän varottavalla tavalla.) Yleensä mielelläni osallistun mahdollisimman paljoon kun joku kerran näkee vaivan järjestääkin. Onneksi meillä kuitenkin oli nassesedän ja demoparini kanssa paljon puhuttavaa ja treenattavaa! Aikahan siinä loppui kesken.


Tuntuisi siltä että pitäisi kaikkia kiittää nimellä täällä kaikesta kivasta, mutta ehkä vain kiitän kollektiivisesti! :kiitos:
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Potku-tapaaminen XII (23.10.2010)

#133

Viesti TimoS »

Saunalla räpsimäni kuvat nähtävissä: http://www.flickr.com/photos/sakusuhoru ... 230268586/" onclick="window.open(this.href);return false;
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 20866
Lauteille: Joulukuu 2007

Potku-tapaaminen XII (23.10.2010)

#134

Viesti Lasse Candé »

Nuo kuvat Mikasta ja Andymolokosta ovat kyllä ihan parhautta! :lol:
Kuvake
Andymoloko
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 437
Lauteille: Maaliskuu 2009
Paikkakunta: Tampere

Potku-tapaaminen XII (23.10.2010)

#135

Viesti Andymoloko »

Kiitos ja anteeks kaikille :) Taas aivan mahtava miitti! Oli hienoa taas tutustua uusiin ihmisiin ja koittaa erilaisia lajeja. Kiitokset kaikille lajiesittelijöille ja Mikalle sikatreeneistä. Nyt raajat ovat aika hyvässä jumissa :D

Kiitokset myös kaikille yörientoihin osallistuneille! Oli ihan parhautta jorata kannsanne! :lol:

Taas kevään miittä odottelemaan :smt003
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 12 kurkkijaa