Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potku-painit osa 2

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potku-painit osa 2

#151

Viesti Mika »

JJH kirjoitti: Löytyykö keneltäkään muuten kuvia niistä paineista, näky ainakin pari kaveria jotka räpsi jonkun verran kameralla.
Antti T. (en tiedä Potku-nimeä...) ja markokal räpsivät kuvia. Minä otin kuvia Antin kameralla joitakin kymmeniä, mutta Antilla vierähtää tovi jos toinenkin näitä minun otoksiani korjaillessa... :D :oops:

Marko, saatko sinä ladattua niitä kuvia jonnekin? Jos tila muodostuu ongelmaksi, lisätään niitä vaikka suoraan Potkun hakemistoihin (ota siinä tapauksessa yhteyttä admin at potku.net).
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
maikki
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 320
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: yvi

Potku-painit osa 2

#152

Viesti maikki »

Mika kirjoitti: Kiinnostaisiko tällainen potkulaisia?
Jos vaan aikataulut saa jotenkin järkeiltyä niin ilmammuuta. Pojilla oli kyllä fiksu filosofia hommassaan, tätä siis lisää.
Suomen rumin kääpiö
Kuvake
Magician
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 734
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vorssa
Yhteystiedot:

Potku-painit osa 2

#153

Viesti Magician »

maikki kirjoitti:
Mika kirjoitti: Kiinnostaisiko tällainen potkulaisia?
Jos vaan aikataulut saa jotenkin järkeiltyä niin ilmammuuta. Pojilla oli kyllä fiksu filosofia hommassaan, tätä siis lisää.
Juurikin näin! Hyviä olivat opettamaan.
Kuvake
markokal
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 230
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Lahti

Potku-painit osa 2

#154

Viesti markokal »

Moro

Kun täältä Tampereelta vihdoin tänään kotiudun niin laitan kuvia sivuilleni. Kiitokset kaikille vielä! Viron pojat veti mahtavat treenit ja illan sai vielä viettää hyvässä seurassa pilkkuun asti ;)
http://www.markokal.kuvat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Potku-painit osa 2

#155

Viesti Alioppilas »

Erittäin hyvää ja opettavaista settiä.

Kiitos painikavereille ja majoittajalle, opettajien ja järjestäjien lisäksi.
Torgo
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3
Lauteille: Maaliskuu 2009
Paikkakunta: Tampere

Potku-painit osa 2

#156

Viesti Torgo »

Mika kirjoitti:
JJH kirjoitti: Löytyykö keneltäkään muuten kuvia niistä paineista, näky ainakin pari kaveria jotka räpsi jonkun verran kameralla.
Antti T. (en tiedä Potku-nimeä...) ja markokal räpsivät kuvia. Minä otin kuvia Antin kameralla joitakin kymmeniä, mutta Antilla vierähtää tovi jos toinenkin näitä minun otoksiani korjaillessa... :D :oops:
Jooh. Pikaisesti niitä tuossa vilkaisin ja oli siellä jopa muutama onnistunutkin kuva. :D Yritän saada ne viikonlopun aikana korjailtua ja jonnekin ladattavaksi. Tosin mulla on silloinkin la ja su koulutusta, et saa nähdä miten ehtii...

Jatkoseminaari kiinnostaa kyl, jos se on edes puoliksikaan yhtä antoisa kuin mennyt viikonloppu.
Kuvake
markokal
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 230
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Lahti

Potku-painit osa 2

#157

Viesti markokal »

Moro

Nyt olisi kuvat valmiina.
http://markokal.kuvat.fi/kuvat/Kamppail ... mpereella/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.markokal.kuvat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

Potku-painit osa 2

#158

Viesti porky »

markokal kirjoitti: Moro

Nyt olisi kuvat valmiina.
http://markokal.kuvat.fi/kuvat/Kamppail ... mpereella/" onclick="window.open(this.href);return false;
Saakos kuvat omasta pyllystä naamasta laittaa naamakirjaan?
Saija Tarvainen
Kuvake
terssi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2909
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

Potku-painit osa 2

#159

Viesti terssi »

Jos nyt noin lyhyesti laittaisi, niin hyvät setit oli ja hyvin opetettu virolaisilta. Oli ihan hyvä nähdä käytännössä tuo heidän tyylinsä opettaa. Hyvät väännöt oli myös kaikkina kolmena päivänä. Ja jatkoseminaari(t)kin kiinnostaa kyllä.
I'm like the man who singlehandedly built the rocket and went to the moon. What was his name? Apollo Creed?

http://www.facebook.com/tjjkproteam
Kuvake
neema
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 204
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Lahti/Hki/Tre

Potku-painit osa 2

#160

Viesti neema »

Jatkoseminaari kiinnostaa - ehdottomasti! Kiitokset erinomaisista paineista järjestävälle taholle (kiitos, Mika), kanssapainijoille ja tietenkin ohjaajille. Iltaohjelmakin oli varsin onnistunut lukuun ottamatta sitä harmillista seikkaa, että Tampereen keskustan baarit eivät innostuneet näyttämään sitä UFC:tä. No ainakin yritimme kaikkemme. Lukuunottamatta sitä tissien näyttämistä, jota joku irvileuka ehti jo ehdottaa :badgrin:

Pyyhe taisi jäädä saunalle, se lienee ainut viikonlopun aikana tapahtunut menetys. Mutta saahan noita pyyhkeitä.
Kuvake
markokal
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 230
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Lahti

Potku-painit osa 2

#161

Viesti markokal »

porky kirjoitti:
markokal kirjoitti: Moro

Nyt olisi kuvat valmiina.
http://markokal.kuvat.fi/kuvat/Kamppail ... mpereella/" onclick="window.open(this.href);return false;
Saakos kuvat omasta pyllystä naamasta laittaa naamakirjaan?
Tottakai saa laittaa kuvia naamakirjaan :)

Pakko siitä UFC:stä vielä mainita, että mä uhrauduin ja näytin tissit ja olin valmis näyttämään uudestaankin. Mun tissit ei vaan kelvannu ja eräät eivät olleet valmiita uhrautumaan muiden puolesta että nähtäisiin UFC ;)
http://www.markokal.kuvat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Aikku
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 773
Lauteille: Syyskuu 2008

Potku-painit osa 2

#162

Viesti Aikku »

markokal kirjoitti: Pakko siitä UFC:stä vielä mainita, että mä uhrauduin ja näytin tissit ja olin valmis näyttämään uudestaankin. Mun tissit ei vaan kelvannu ja eräät eivät olleet valmiita uhrautumaan muiden puolesta että nähtäisiin UFC ;)
Ette yllyttäneet juottaneet tarpeeksi känniin ... Mut oli ne ihan hyvät tissit kai...ei muista ihan tarkkaa, oli rankat palautusjuomat
"hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta"
Kuvake
neema
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 204
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Lahti/Hki/Tre

Potku-painit osa 2

#163

Viesti neema »

markokal kirjoitti: mä uhrauduin ja näytin tissit ja olin valmis näyttämään uudestaankin.
Ja näytitkin :naurupyorii:
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

Potku-painit osa 2

#164

Viesti porky »

Torgo kirjoitti:
Mika kirjoitti:
JJH kirjoitti: Löytyykö keneltäkään muuten kuvia niistä paineista, näky ainakin pari kaveria jotka räpsi jonkun verran kameralla.
Antti T. (en tiedä Potku-nimeä...) ja markokal räpsivät kuvia. Minä otin kuvia Antin kameralla joitakin kymmeniä, mutta Antilla vierähtää tovi jos toinenkin näitä minun otoksiani korjaillessa... :D :oops:
Jooh. Pikaisesti niitä tuossa vilkaisin ja oli siellä jopa muutama onnistunutkin kuva. :D Yritän saada ne viikonlopun aikana korjailtua ja jonnekin ladattavaksi. Tosin mulla on silloinkin la ja su koulutusta, et saa nähdä miten ehtii...
:-!
Saija Tarvainen
Torgo
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3
Lauteille: Maaliskuu 2009
Paikkakunta: Tampere

Potku-painit osa 2

#165

Viesti Torgo »

Hups. Sorry. Tarvitte varmaan linkinkin niihin kuviin. :oops:

http://picasaweb.google.fi/anttit79/Potku#" onclick="window.open(this.href);return false;

Ei nyt kovin häävejä ole, mutta saa niistä jotain selvää. :)
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 50 kurkkijaa