Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Traditionaalinen nyrkkeily

Muun maailman lajit

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#61

Viesti porky »

Hit55 kirjoitti:
bob kirjoitti:Tällainen kyllä kiinnostaisi sillä varauksella, että asian saa salattua vaimolta.
-Mistä Helvetistä noi mustelmat on tulleet???

- Öö, golfista?

(Vaimoasi/sinua tuntematta, kiinnijäämisen riski on melkoinen :D )
-Sä oot taas käyny salaa tappelemassa jossain. Mä en kyllä jaksa enää. Etkö sä vois vaan käydä vieraissa niin kuin normaalit miehet tekee?!
Saija Tarvainen
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#62

Viesti Paappa »

porky kirjoitti:
Hit55 kirjoitti:
bob kirjoitti:Tällainen kyllä kiinnostaisi sillä varauksella, että asian saa salattua vaimolta.
-Mistä Helvetistä noi mustelmat on tulleet???

- Öö, golfista?

(Vaimoasi/sinua tuntematta, kiinnijäämisen riski on melkoinen :D )
-Sä oot taas käyny salaa tappelemassa jossain. Mä en kyllä jaksa enää. Etkö sä vois vaan käydä vieraissa niin kuin normaalit miehet tekee?!
:smt082 Vaimoni on usein sanonut, että hän voisi pieksää minua kotona aivan ilmaiseksi. Kutsuu näitä keppiharjoitussessioita poikarakkaudeksi. En voi ymmärtää :? Onneksi hän on avaramielinen nainen.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Hit55
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 139
Lauteille: Huhtikuu 2006

#63

Viesti Hit55 »

:smt082 :smt082 :smt082
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#64

Viesti Paappa »

Löysinpä tällaisen keskusteluryhmän: http://sports.groups.yahoo.com/group/classicpugilism/" onclick="window.open(this.href);return false;
Keskustelua vanhan tyylin nyrkkeilystä. Ei kun selaamaan.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
tonik
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 920
Lauteille: Helmikuu 2007

#65

Viesti tonik »

:)
http://www.royprettyboyshaw.com/nav.html" onclick="window.open(this.href);return false;
itse luin mielenkiinnolla kun roy vastailee kysymyksiin
Kuvake
Roitto
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 307
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Turku

#66

Viesti Roitto »

Mullakin olisi tietynlaista mielenkiintoa osallistua tälläiseen toimintaan. Tai siis Fight club toimintaan. Erinäiseen siis. Kun olaan sitä ennenkin kavereiden kanssa sparrattu vähän kovempaa...
Kalle Roitto

Herra hankkii rumalle rouvalleen kauniin irtopään
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 37
Viestit: 16107
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

#67

Viesti Kari Aittomäki »

No, pitääkseni keskustelun käynnissä, mitkä olis turvallisuusvaatimukset mielestänne?

Itse olen ollut huomaavinani, että tilannetajuinen tuomari lisää matsaajien turvallisuudentunnetta ja näin tekee tilanteesta vapautuneemman.
Ja onhan se toki selvä että kun siellä on joku jonka voi luottaa repivän sen toisen tyypin irki.. se peli on mukavampaa ja vapautuneempaa.
Mutta koska tahtosin itsekin ottaa erää ois kiva saada paikalle vapaaotteluveteraaneja ja muita elämäntapaintiaaneja.
Tappelus on nimittäin hektistä ja vaatii hoksottimia toppuuttelijalta ettei tilanne pääse pitkäksi.
Eli olisin taipuvainen laittamaan sinne matsikontrolloijan tavallaan välitöntä väliinmenoa varten. Ei niinkään tuomariksi, lähinnä valvojaksi.

Josta päästään tähän ensihoitoon.
Pusuja tulee ja nahkaan tulee vekkejä. Olisiko hyvä yrittää saada paikalle oikein ammattiyksikkö, aika monella on kaiketi ainakin SPR-koulutusta.
Joka tietenkin tarkoittaa sitä että vammat tulee asianmukaisesti hoidettua aivan luontojaan, vaan olisiko syytä nakittaa joku aivan asiasta huolehtimaan?

Olen pannut merkille että ensiapuryhmän paikallaolo eri kekkereissä on lievästi kaksipiippuisaa, lisää toisaalta turvallisuudentunnetta mutta se SPR-mentaliteetin välittämä intomielisys toisaalta korostaa haavoittuvuutta eli lisää pelkokerrointa.

Eli sellasia.
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#68

Viesti Paappa »

tonik kirjoitti: :)
http://www.royprettyboyshaw.com/nav.html" onclick="window.open(this.href);return false;
itse luin mielenkiinnolla kun roy vastailee kysymyksiin
Niinpä. Tämän näköiseksi siis voi olettaa muuttuvansa kun harrastaa traditionyrkkeilyä

Kuva

Karu tyyppi.

Mitä tuohon Karin kysymyksen tulee ensiapuporukasta, niin eiköhän ole ihan järkevää olla paikalla joku joka osaa laittaa laastaria. Voi siitäkin keskustella että kuinka järkevää on antaa kavereitten vetää niin että elvytyksen tarvetta alkaa esiintyä.

Oma motivaationi ainakin on lähinnä keppipuolella, voihan siinäkin ruhjeita tulla ja tuleekin, mutta kun kypärä on päässä ja lätkähanskat kädessä niin eiköhän jäsenet pysy ehjänä kun ei ihan hikkorykepillä vedellä.

Jos joku haluaa todella siis vetää paljasnyrkkimatsin niin a: parasta olisi allekirjoittaa jokin vastuuvapauspaperi järjestäjille ja b: hankkia paikalle joku joka osaa niitä tikkejä ommella. Potkumiitissäkin oli ensiapuhenkilö mille kai oli hiukan tarvettakin, tuo mitä Kari on ehdottanut lienee sitten astetta vakavampaa touhua.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Fubarbarian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1333
Lauteille: Lokakuu 2007

#69

Viesti Fubarbarian »

Perinteistä Nigerian boksinkia:

http://tinyurl.com/4k8hgf" onclick="window.open(this.href);return false;

Aika hurjan näköistä menoa!

Kuva

Noheva hanska, mitäköhän unssikokoa:

Kuva
Säkki
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 163
Lauteille: Joulukuu 2007

#70

Viesti Säkki »

Löytyy elävääkin kuvaa tuosta.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Laredo
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 315
Lauteille: Heinäkuu 2006

#71

Viesti Laredo »

Tällaiset "fight club" kinkerit olisivat tässä kulttuurissa enemmän kuin toivottuja. Pari ensiapua taitavaa kaveria paikalle jos sattuu vahinko, näitähän sattuu aika ajoin. Sitte pari jannua joilla ois mahikset erottaa nyrkistelijät toisistaan jos niikseen tulee. Ja tietty se tuomari jota totellaan ku jumalaa. Taitoa tulis löytyä.

Jos nää kinkerit järkätään, tulevaisuudessa olen mukana. Vielä liian nöösi tällaisiin juhliin.
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11130
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#72

Viesti flammee »

Laredo kirjoitti: Tällaiset "fight club" kinkerit olisivat tässä kulttuurissa enemmän kuin toivottuja. Pari ensiapua taitavaa kaveria paikalle jos sattuu vahinko, näitähän sattuu aika ajoin. Sitte pari jannua joilla ois mahikset erottaa nyrkistelijät toisistaan jos niikseen tulee. Ja tietty se tuomari jota totellaan ku jumalaa. Taitoa tulis löytyä.

Jos nää kinkerit järkätään, tulevaisuudessa olen mukana. Vielä liian nöösi tällaisiin juhliin.
Mikä tällaisessa on parempaa kuin normaaleissa kamppailulajien kilpailuissa?
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Jutoka
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1843
Lauteille: Heinäkuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#73

Viesti Jutoka »

flammee kirjoitti:
Laredo kirjoitti:Tällaiset "fight club" kinkerit olisivat tässä kulttuurissa enemmän kuin toivottuja. Pari ensiapua taitavaa kaveria paikalle jos sattuu vahinko, näitähän sattuu aika ajoin. Sitte pari jannua joilla ois mahikset erottaa nyrkistelijät toisistaan jos niikseen tulee. Ja tietty se tuomari jota totellaan ku jumalaa. Taitoa tulis löytyä.

Jos nää kinkerit järkätään, tulevaisuudessa olen mukana. Vielä liian nöösi tällaisiin juhliin.
Mikä tällaisessa on parempaa kuin normaaleissa kamppailulajien kilpailuissa?
Veikkaus. Normaalien kamppailulajien kilpailuihin joutuu valmistautumaan kunnolla. Pitkäjännitteinen harjoittelu ei ole aivan sitä mihin useimmat verijuhlista unelmoivat kykenevät.
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 5373
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

#74

Viesti KungFuMiäs »

Tällaiset "fight club" kinkerit olisivat tässä kulttuurissa enemmän kuin toivottuja. Pari ensiapua taitavaa kaveria paikalle jos sattuu vahinko, näitähän sattuu aika ajoin. Sitte pari jannua joilla ois mahikset erottaa nyrkistelijät toisistaan jos niikseen tulee. Ja tietty se tuomari jota totellaan ku jumalaa. Taitoa tulis löytyä.

Jos nää kinkerit järkätään, tulevaisuudessa olen mukana. Vielä liian nöösi tällaisiin juhliin.
loistavaa. oot ainaki oikeassa porukassa ;)
Nico Koskeva
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1439
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

#75

Viesti Nico Koskeva »

suhteellisen nopeita veijareita :D
Kwan Nyom Hapkido, 7. Kup
Treenipäiväkirja
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 67 kurkkijaa