Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Capoeira vaatetus & soittimet.

Muun maailman lajit

Valvoja: Valvoja

Arco-Iris
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 75
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Genève

#16

Viesti Arco-Iris »

Mieluisimmat housut varmaan sais, jos löytäis Brasiliassa hyvän ompelijan joka tekis. Tai jos sieltä sais ostettuu vaan sitä kangasta, ja ompelis itse. Itse olen tehnyt sitä, että ostan suurimman mahdollisen koon, leikkaan housut auki ja ompelen uudestaan sopivan kokoisiksi ja mallisiksi.
Kuvake
Carrapicho
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 99
Lauteille: Heinäkuu 2006
Paikkakunta: Raahe

#17

Viesti Carrapicho »

Jos joku tietäisi edes jonku paikan koillis-brasiliassa mistä noita helanca abadahousuja/kankaita voisi ostaa ostaa niin olisin hirveän iloinen. Muutoin joutuu lähteä niitä vielä joskus Bahialta tai jostain muualta hakemaan?
Arco-Iris
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 75
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Genève

#18

Viesti Arco-Iris »

Carrapicho, kannattaa kysellä paikallisilta capoeiristoilta, jos sulla on siellä jonkinsortin kontakteja. Jostainhan nekin tai niiden ryhmä housunsa hommaa. Onnea matkaan!
Kuvake
Carrapicho
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 99
Lauteille: Heinäkuu 2006
Paikkakunta: Raahe

#19

Viesti Carrapicho »

No meidän ystävyysseurojemme sisällä tuolla koillis-brasiliassa en ole törmännyt moisiin pöksyihin, enkä myöskään ole kuullut kyselyistäni huolimatta moisia mistään löytyvänkään.
Viimeisimmät oman seuran asummekin teetimme juuri tuolla kyseisessä ilmansuunnassa, eikä se nyt ihan sitä parasta mahdollista materiaalia ollut...vaan juuri sitä ihq kiiltävää verkkaria....
Ajattelin vain tässä kysäistä että tietääköhän joku muu joka on tuolla alueella liikkunut enemmän asiasta...?
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 64 kurkkijaa