Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Minoru Akuzawa ja Aunkai

Muun maailman lajit

Valvoja: Valvoja

Vastaa
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Minoru Akuzawa ja Aunkai

#121

Viesti tohtorismies »

Vkonloppuna selviää jotakin, aunkain poitsuilla on vähän informaatio ongelmia.

Niille ketä kiinnostaa.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
marcus
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 1117
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Minoru Akuzawa ja Aunkai

#122

Viesti marcus »

tohtorismies kirjoitti: " onclick="window.open(this.href);return false;

Ranskalainen heppu opettaa. Kolme osaa.
Tää oli hyvä. Voin tarvittaessa kääntää tosta osia.
"Through violence, you may 'solve' one problem, but you sow the seeds for another."
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Minoru Akuzawa ja Aunkai

#123

Viesti tohtorismies »

No niin, homman nimi Akuzawan kanssa on toistaiseksi niin että hän on tekemässä seminaari kiertueen taas keväällä ranska, belgia hollanti akselille mutta on liian kiireinen tulemaan ainakin näillä näkymin suomeen. Sekä hänen ranskan "ykköstykillään" on myös kiireitä kevääseen asti.

Ehkäpä keväämmällä tietää enemmän miten asia on ja millon olisi mahdollista saada joku akuzawan oppilas tai peräti itse Akuzawa suomeen opettamaan.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Minoru Akuzawa ja Aunkai

#124

Viesti tohtorismies »

http://www.leotamaki.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Siinä on Aunkain ranskan vastaava sain juuri häneltä sähköpostia ja hän voisi tulla opettamaan suomeen.


Tamperehan sovittiin jo aiemmin seminaari paikaksi joten kuka ilmottautuu järkkäämään semin sieltä päästä kanssani?

Onko potku vielä hengessä mukana?
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Minoru Akuzawa ja Aunkai

#125

Viesti TimoS »

Paljonko mahtaa pyytää tuollaisesta keikasta?
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Minoru Akuzawa ja Aunkai

#126

Viesti Mika »

tohtorismies kirjoitti: http://www.leotamaki.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Siinä on Aunkain ranskan vastaava sain juuri häneltä sähköpostia ja hän voisi tulla opettamaan suomeen.


Tamperehan sovittiin jo aiemmin seminaari paikaksi joten kuka ilmottautuu järkkäämään semin sieltä päästä kanssani?

Onko potku vielä hengessä mukana?
:smt039

Järjestyy.
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Minoru Akuzawa ja Aunkai

#127

Viesti tohtorismies »

Mika kirjoitti:
tohtorismies kirjoitti: http://www.leotamaki.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Siinä on Aunkain ranskan vastaava sain juuri häneltä sähköpostia ja hän voisi tulla opettamaan suomeen.


Tamperehan sovittiin jo aiemmin seminaari paikaksi joten kuka ilmottautuu järkkäämään semin sieltä päästä kanssani?

Onko potku vielä hengessä mukana?
:smt039

Järjestyy.
:bow:


Palaan asiaan kun tiedän enemmän.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Minoru Akuzawa ja Aunkai

#128

Viesti tohtorismies »

Okei, hommahan meni siis niin että Tamaki erosi organisaatiosta henkilököhtaisista syistä ja ei siis ole pitämään leiriä suomeen.

Keskustelin jokin aika sitten "välittäjämiehen" kanssa asiasta ja kerroin hänelle että kyselee Akuzawalta itseltään että onko sitä mielenkiintoa suomenniemelle tulla opettamaan ja mihinkä hintaan.

Katsotaan mitä aika tuo tullessaan.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Minoru Akuzawa ja Aunkai

#129

Viesti tohtorismies »

Hep.


Minoru Akuzawa on halukas tulemaan opettamaan suomeen, hän haluaisi pitää 2 täyden(käsittääkseni 6-8h treeniä per päivä ) päivän seminaarin minimissään 20 osanottajaa. Mukaansa hän ottaisi parhaan oppilaansa japanista sekä Edward Hinesin http://www.transformativemartialarts.com/?page_id=1138" onclick="window.open(this.href);return false;

Laitan oheen leikkeen Edward Hinesin sähköpostista koskien hintoja
Akuzawa Sensei is willing to come out, he would like a minimum of 20 people for a 2 full day seminar, to bring out his top student Manabu and I to help. For fees, over 35 students €150/weekend, 30-35 students €180/student 20-30 students €200/weekend
Minun mielestäni hinnat ovat vallan kohtuulliset ottaen huomioon sen että Sensei Akuzawa matkaisi japanista asti tätä varten, Edward sanoi keskustelleensa skypen kautta Akuzawan kanssa ja hän oli sanonut että syyskuu kävisi hänelle erittäin hyvin koska on pitämässä silloin hollannissa seminaaria joten voisi yhdistää kummatkin keikat. Ja kuten näette sähköpostin pätkästä niin sitä alemmaksi hinta saataisi mitä enemmän osallistujia.

Toivottavasti teitä kiinnostaa edelleenkin, Lasse Cande, muistahan mainita niille ruotsin puolen wado miehille asiasta myös.

Ja jos teitä ihan oikeasti oikeasti kiinnostaa niin tuokaa se julki nyt niin aletaan touhumaan Akuzawa suomeen.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Oskari
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 702
Lauteille: Joulukuu 2006
Paikkakunta: ...

Minoru Akuzawa ja Aunkai

#130

Viesti Oskari »

Kiinnostaa!
------------
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Minoru Akuzawa ja Aunkai

#131

Viesti TimoS »

Hetkinen, siis eikö tarvitsisi edes matkoja kustantaa? :o Ihan varmuuden vuoksi, suosittelen, että tarkistat tuon. Minun kokemus nimittäin on, että vierailevan opettajan matkat, majoitukset ja syömiset maksetaan.
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
sampmikk
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 120
Lauteille: Tammikuu 2006
Etulaji: yiquan
Takalajit: taiji, xingyi, aikido, muay thai, potkunyrkkeily, hokutoryu ju-jutsu, thieu lam kung fu, goju-ryu karate

Minoru Akuzawa ja Aunkai

#132

Viesti sampmikk »

Kyllä kiinnostaa! Jos seminaari osuu viikonlopulle, olen varmuudella mukana.
"An eye for an eye makes the whole world blind." -Mahatma Gandhi
marcus
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 1117
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Minoru Akuzawa ja Aunkai

#133

Viesti marcus »

Kiinnostaa.

Sama asia kuin Timolla tuli mieleen kustannuksista (majoitus/matkat).
"Through violence, you may 'solve' one problem, but you sow the seeds for another."
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 29
Viestit: 5372
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

Minoru Akuzawa ja Aunkai

#134

Viesti KungFuMiäs »

Luulen että tuohon hintaan on laskettu matkat ja majotukset, jos 200e per henkilö ottaa 25 ihmiseltä niin eiköhän siinä matkat ym. mene.

Ja joo voisin itsekin tulla.
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Minoru Akuzawa ja Aunkai

#135

Viesti TimoS »

KungFuMiäs kirjoitti: Luulen että tuohon hintaan on laskettu matkat ja majotukset, jos 200e per henkilö ottaa 25 ihmiseltä niin eiköhän siinä matkat ym. mene.
Minä käsitän tuon hinnan olevan se kokonaishinta, eikä suinkaan jokaiselta perittävä.

Edit: jaa, tarkemmin kun katson, niin tuolla on kirjoitettu sekä "per student" että "per weekend".

---
"Look. Listen. Sweat." - Morio Higaonna

Sent from my iPhone using Tapatalk
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 41 kurkkijaa