Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

Muun maailman lajit

Valvoja: Valvoja

Viestiketju lukittu
titaaninyrkki
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 215
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: tampere

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#301

Viesti titaaninyrkki »

info!
titanfist@luukku.com
eiköhön sen kautta kurssille voi ilmottautua.
mää en videoita sinne laita ne on muut henkilöt.
mutta menossa sinne on youtupe:en

mutta onko se asiallista keskustelua?että lueskelu sieltä täältä?
"moni on sanonut".mutta harva tehnyt.nää huhujen levittäjät nauttii
kunnian loukkaus syytteistä pika puolii jne..
ei tekniikoiden tehoa nää videolta välttämättä?
ne on kovan harjottelun tuloksia.että maalikkona ei ole loukkaava
ilmaisu vaan itse sitä käytit,joten vstaus lienee aika selvä,mutta
jos asenne on sellainen että ei tosta oo mihinkään? miksi järjestelmä
kiinnostaa?alkeista saat info:a ylhäällä olevasta osoitteesta.
jonne voi myös ilmottautua?nimee ja tiedot.että voi taustan tarkistaa.
jne.
titaaninyrkki
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 215
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: tampere

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#302

Viesti titaaninyrkki »

se on kumma että toiset löytää.vain huonot puolet?lainaa toisten mielipiteitä.
itse muodostan mielipiteeni itse.enkä hauku toisia lajeja.
mutta materiaalia on voinut tilata,toista vuotta.eikä sitä muka ole tarjolla ?niin
jo on kumma.
titaaninyrkki
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 215
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: tampere

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#303

Viesti titaaninyrkki »

että aloittakaa laji tyhjästä,tehkää se.maksakaa kaikki itse,ei oo halpaa homma ilman tukijoita ei olisi mahdollista.parhaat
pätkät youtupe:sta tulee aina puuttumaan!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#304

Viesti bodyguard »

titaaninyrkki kirjoitti: että aloittakaa laji tyhjästä,tehkää se.maksakaa kaikki itse,ei oo halpaa homma ilman tukijoita ei olisi mahdollista.parhaat
pätkät youtupe:sta tulee aina puuttumaan!
Ei ole minkäänlaista tarvetta oman lajin perustamiseen. Minulla on realistiset käsitykset omista tiedoistani/taidoistani ja tiedän että iso osa lajeista pystyy tarjoamaan huomattavasti enemmän kuin mitä itse pystyisin tarjoamaan.

Jostain kumman syystä suurimmasta osasta lajeja löytyy varsin informatiivisia videoita youtubesta.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
ruuvari
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 164
Lauteille: Syyskuu 2008

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#305

Viesti ruuvari »

titaaninyrkki kirjoitti:
ruuvari kirjoitti: Kylläpäs Titan Fistin kouluttajiston terveyttä koetellaan.

Olikos sinne Youtubeen tulossa jotain pidempää/laajempaa kuvausta lajista? Vai onko tämä jo haudattu. Ja ilmoitetaanko siitä mahdollisesti täällä?

Olen näitä titanfist ketjuja seuraillut ja vieläkään ei ole oikein auennut. Video voisi siinä auttaa. Tai olihan noita pari vuotta vanhoja fist-videoita netissä, mutta ne eivät oikein vakuuttaneet näin maallikkoakaan.
en muuten usko että maalikkona videot auttaa sua yhtään?
tekniikat pitää näkemisen lisäksi kokea ja tuntea.
Maallikko sinänsä, että on aktiivinen kamppailuharrastus jäänyt aktiiviseksi lajien seuraamiseksi. Kuten joku taisi jo aiemmin mainitakin, olisi videon välitykselläkin mahdollista päästä hieman hajulle asiasta.

Ihan mielenkiinnosta kysäisin, mutta eipä tuo maailmaa kaada jos ei sitä näe.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#306

Viesti bodyguard »

titaaninyrkki kirjoitti: nää huhujen levittäjät nauttii
kunnian loukkaus syytteistä pika puolii jne..
Te uhkailitte jo ensimmäisissä TF- keskusteluissa näillä mystisillä asianajajilla, ja silloinkin jo niille jutuille nauroi kaikki. Eikö nuo jutut jo ala riittää?

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
titaaninyrkki
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 215
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: tampere

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#307

Viesti titaaninyrkki »

ei ollut ihan niin räikeitä,enkä tästä sivustosta puhu.vastasin ohi mennen,koska toiset ovat vaikuttaneet erittäin negatiivisesti.se on totta että filmeistä olisi apua, mutta kun en niitä sinne laita?1.kouluttaja tietää..........
titaaninyrkki
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 215
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: tampere

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#308

Viesti titaaninyrkki »

esittäkää sitten noista videoista esim.kysymykset 1.kouluttajalle?nimimerkillä.koska hän on
se joka niitä sinne laittaa?olisi mukava jos kertoisitte,minkä laisia filmin pätkiä haluatte nähdä,
hän alkaa TITAN FIST-järjestelmää vetämään jne...minä vastaan uusien kouluttajie koulutuksen ohella myös hänen koulutuksestaan.että hän ei olisi esim.videoita halunnut laittaa,mutta kyllä mielestäni se hommaan kuuluu.varmaan n10tuhatta pätkää kaikkineen on kertynyt,että se vaikeuttaa sinne laittamista,moni on ekalta harjoitus-kerralta nämä uudemmat,eli ne on se näkösiä kun kadulla,ei niinkun salilla yleensä hienosteltu vaan toimiviksi tarkoitettu sekä toimii. tiedetään että haluan itse että se tekniikka,tehoo ennemmin kun näyttää hyvältä,että totuus on jos vaikka pystyssä vapautuu,ja toinen kuristaa,vapautuu siitä ja polvea genitaali-alueelle ja sormilla painaa silmiin sekä päätä työntää taakse (kaataakseen)tai mikä suunnitelmä onkaa/refleksi eiköhän se toimi?karkuun pääsee kun tekee,liikkeet kunnolla eikä harjoituksissakaan niitä,hennommin harjoitella,aluksi tietenkin.mutta ellei tap out-hyökkääjältä kuulu reeneissä ja esim. vyö-testissä kuuluisi ?kerran antaisin kokeilla samaa tekniikkaa ja ellei sillonkaan,seuraavaan tekniikkaan siirryttäisiin..tässä kuva jossa minä ja 1.koulutta tokkopa tiedämme että meitä kuvataan.
Kuva
juonik
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 12
Lauteille: Syyskuu 2008

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#309

Viesti juonik »

No miksi ette laita? Niinkuin on jo ennemmin todettu se olisi hyvä keino nähdä millasta tekniikkaa TF pitää sisällään. Lähes joka kysymykseen olette vastanneet että TF on ip-laji kysymyksestä riippumatta. Videon kautta ihmiset näkisivät mitä TF on. Vai onko TF tekniikat jotenkin salaisia?
titaaninyrkki
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 215
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: tampere

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#310

Viesti titaaninyrkki »

juonik kirjoitti: No miksi ette laita? Niinkuin on jo ennemmin todettu se olisi hyvä keino nähdä millasta tekniikkaa TF pitää sisällään. Lähes joka kysymykseen olette vastanneet että TF on ip-laji kysymyksestä riippumatta. Videon kautta ihmiset näkisivät mitä TF on. Vai onko TF tekniikat jotenkin salaisia?
on latautumassa? muutta sielä on kuulemma tarkastus vaihe menossa?
itse en osaa..niin en voi vastata ikävä kyllä pahoitteluni,enkä käy kun täälää.
että jos ymmärsin oikein?1.kouluttaja kun selitti minulle.niin tällaiset ip.videot tarkastetaan tarkkaan,ihmettelen miksi sinne ne eivät ole menneet.en kiusallani pihtaa en vaan osaa laittaa.on toi kirjoitus taito ollut reilu puolivuotta ja tietokoneen käyttö harjottelussa.1.kouluttajalle on se homma siirretty tämän takia,hän on perustanut tilit ja mitä siä tarvii.mutta ne ei näy heti nykyään?pahoittelen omasta puolestani.1.kouluttajalle osoita nämä kysymykset.
toi kuva on ihme että sain sen.
titaaninyrkki
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 215
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: tampere

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#311

Viesti titaaninyrkki »

löysin puhelimestani ensimmäisen 1.kouluttajan sali-reenin ja ihan alku aikojen niin kuin tuo kuvakin,olen todella huonossa kunnossa itse näissä,klipseissä.A-K TAPAHTUMIEN jälkeen mutta kyseessä onkin ihan ekoista,missä hahmotan hänelle,mattoo,omat tehot on pois mutta tekniikoista onkin kyse yritän siirtää.
titaaninyrkki
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 215
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: tampere

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#312

Viesti titaaninyrkki »

jee
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
titaaninyrkki
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 215
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: tampere

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#313

Viesti titaaninyrkki »

noi olin ihan ekojen kertojen kauraa,oli kuumetta ja heikotti mutta ihan sama tekniikat on opittava ja opetettava,opetin tossa,samalla että vaikka liukuis`alas päin hieman?noustaan ja ylöspäin ja hyökätään.muihin tuli koko raja vastaa,ei huippu suorituksia mutta,eka harjotus kerta oli ykkös kouluttajalla,näihin eri variaatiohin,ei kauheesti rymistellä.
titaaninyrkki
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 215
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: tampere

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#314

Viesti titaaninyrkki »

8-)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
titaaninyrkki
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 215
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: tampere

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#315

Viesti titaaninyrkki »

ei ollut muita pieniä leikkeitä oikein että yritän saada yotupeen näkyyn tänään jotenkin.
Viestiketju lukittu

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 60 kurkkijaa