Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

Muun maailman lajit

Valvoja: Valvoja

titaaninyrkki
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 215
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: tampere

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#316

Viesti titaaninyrkki »

ikävä kyllä on maine huhujen perusteella kärsinyt,kun kuulee?että kaverin ,kaverin...........kaveri on reenannut,sitten ihmetellään että eikö täälä saakkaan sparrata 2:ssa reeneissä.ei.sitten varmaan 50 hemmoo oon taltuttanu tai ne on lähteny ovelle,kun tarkoituksella satutettu reenaajia.mun kimppuun on käyny eri-lajien jopa mustan vyön-reenaajia,tai jotka on ollut vuoden reenaamatta,on ilmeisesti erotettu seurastaan.oon antanut semmoisille mahdollisuudenkin koska ovat kertoneet,kaikki ei siis ole olleet huippuja,varsinkin yksi tampereella vajaa vuosi sitten,oli torkeä.taitoa oli mutta,en ihmettele että fudut oli tullut.monta tulee mieleen,mutta tämä yksi oli pahin ekoissa reeneissä.
-itse haluan vaalia vanhoja tapoja joita olen saanut oppia jo karateessa.
-kerran ikävä kyllä kävi niin että lajista mitä olen halunnut tänäkin päivänä reenata.
niin sen vanha edustaja,veljeni tunsi hänet ja toisin päin.että on pitkään errnannut tiettyjä lajeja
tämä ei vaikuta muihin reenaajiin eikä lajeihin,sillä ainoalla oli korvien välissä vikaa.
meidän piti sparrata mutta olin pidempään opettanut häntä,huomasin että hän lyö heti
täysillä!näpäytin long-hookin leukaan ja se rauhoittui hetkeksi?mutta yritin puhu,ei sitten se teki saman pääsin torjumaan iskut ja hyökkäsin.muistan että iskin täysillä lopuksi mutta siirsin iskun että se viilsi-kaverin naamaan ja iskin seinään,etten osu häntä!hanska hajos ihan uudet oli viä.
se oli ihan tsompi,aijemmista iskuista,mutta nostin kädet ylös ja käskin hyökätä tai luonuttaa........hän luovutti"meillä painetaan polvi maahan"siinä samassa hän pas...si-kousuun nenästä lensi-verta,oikein kunnolla.lopuksi hän ilmoitti että halusi hakata minulta pään irti,eikä tiennyt miksi.seuraavan matsin-hän haastoi rohmun.rohmu antoi hänelle selkä saunan.sitten ei sälli kukkoillut enään.se leike on tuossa mutten halua laittaa sitä,koska hän pääsi matsaamaan emme tosin tienneet kun sparrista (hän sai mitä halusi)joten en suo kunniaa hänelle,rohmu otti ekoja ellei ekan?pugilis-timatsin(iskut vain torsoon) minulla on kuva ottelun jälkeen(missä ovat nyrkit pystyssä)se ol vielä seuraava päivä!rohmu otteli teknisesti ja kyykytti kaverin.kuva tossa vieressä,mun jäljiltä musta-silmä ja rohmun jäljiltä kroppa tuli punainen.
muillakin on varmasti näitä kerrottavana mullakin ois vaikka kuinka.
Kuvake
Atomic
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 390
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Espoo

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#317

Viesti Atomic »

Jep.
Videot nähty ja oma mielikuva TF:stä selkiytyi nyt täysin.
IP tekniikkaa en näistä löytänyt, enkä mitään muutakaan tekniikkaa.
Toi sweeppi tossa mount tilanteessa ei tulisi ikinä toimimaan noin ja noita nakkikioski heijareita
mitä hammer esitteli näkee juurikin tuolla nakkikioskeilla joka viikonloppu.
Että eiköhän tämä ole ihan satua koko laji ja yhtä sadun kerrontaa koko ketju.
Kiitos ja anteeks.

P.s Kyllähän toki aina harrastella saa...
Ei järjellä, vaan täysillä!
hightower
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 135
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Lahti

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#318

Viesti hightower »

titaaninyrkki kirjoitti: tässä kuva jossa minä ja 1.koulutta tokkopa tiedämme että meitä kuvataan.
Kuva
hän on muuten mun kanssa reenannu tosi paljon n.10kk.päivittäin.on monta matsia otettu,että sillä toi paino huitelee tua 120kg pituus on sama 187.mun paino,on 93kg,että,syksyllä sillä oli tuoreet pohjat kurssit magasta
Onko Teillä tosiaan 30 kg painoeroa? näytätte aika saman kokoisilta, ykkösellä taitaa hartioissa olla tosin vähän enemmän lihaa?

P.S. Ensin kun katsoin pientä kuvaa niin luulin että siinä on taas r0hmu :oops:
r0hmu
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 376
Lauteille: Syyskuu 2007

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#319

Viesti r0hmu »

Onko Teillä tosiaan 30 kg painoeroa? näytätte aika saman kokoisilta, ykkösellä taitaa hartioissa olla tosin vähän enemmän lihaa?

P.S. Ensin kun katsoin pientä kuvaa niin luulin että siinä on taas r0hmu :oops:
Hightower, enmä noin laihassa kunnossa ole :D enemmän olen harrastanut keskikehonrakennusta kun 1kouluttaja, vaikken tunne ko kaveria ollenkaan.
ei sekään ole keneltäkään pois jos runkkaan samalla kun kuuntelen Kari Tapiota, mutta ei se hyvältäkään tuntuisi. "bodyguard"
hightower
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 135
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Lahti

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#320

Viesti hightower »

r0hmu kirjoitti:
Onko Teillä tosiaan 30 kg painoeroa? näytätte aika saman kokoisilta, ykkösellä taitaa hartioissa olla tosin vähän enemmän lihaa?

P.S. Ensin kun katsoin pientä kuvaa niin luulin että siinä on taas r0hmu :oops:
Hightower, enmä noin laihassa kunnossa ole :D enemmän olen harrastanut keskikehonrakennusta kun 1kouluttaja, vaikken tunne ko kaveria ollenkaan.

Sori ei ollut tarkoitus loukata :naka: :lol:
titaaninyrkki
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 215
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: tampere

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#321

Viesti titaaninyrkki »

no mitäpä tuosta nyt sain videoihin laitettua yhen clipsin ei erikoinen mutta,parempaan suuntaan
ja kun kerkee editoida.titaaninyrkki nimellä löytyy
titaaninyrkki
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 215
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: tampere

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#322

Viesti titaaninyrkki »

on sitä!mulla on jalat,niin ohkaset,leveet hartat että "kävelevä liikennemerkki"on kuulemma
kropan malli.luulin että netissä haukut tulee täpöllä noista,videoista mutta jotkut on tykänneet.
en voinut montaa pätkää laittaa,se oli yhtä kommellusta kun pistin ees noi filmit.
titaaninyrkki
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 215
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: tampere

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#323

Viesti titaaninyrkki »

Atomic kirjoitti: Jep.
Videot nähty ja oma mielikuva TF:stä selkiytyi nyt täysin.
IP tekniikkaa en näistä löytänyt, enkä mitään muutakaan tekniikkaa.
Toi sweeppi tossa mount tilanteessa ei tulisi ikinä toimimaan noin ja noita nakkikioski heijareita
mitä hammer esitteli näkee juurikin tuolla nakkikioskeilla joka viikonloppu.
Että eiköhän tämä ole ihan satua koko laji ja yhtä sadun kerrontaa koko ketju.
Kiitos ja anteeks.

P.s Kyllähän toki aina harrastella saa...
harrastele toki.ei mun tyylistä voi kaikki pitää kun opettee noin rennosti aluks.
vai oot nähnyt pätkät,mulla on noin kymmenen tuhatta klipsiä että?hauskaa harrastelua.
ole hyvä.
juonik
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 12
Lauteille: Syyskuu 2008

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#324

Viesti juonik »

täs ois juutuuppi pätkät TF:stä..

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;
titaaninyrkki
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 215
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: tampere

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#325

Viesti titaaninyrkki »

juonik kirjoitti: täs ois juutuuppi pätkät TF:stä..

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;
kiitos avusta jounik.t.HAMMER
titaaninyrkki
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 215
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: tampere

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#326

Viesti titaaninyrkki »

on hyvä jos kerrotte mitä haluatte nähdä?sitten sinne meni 2 eri versioo samasta pätkästä,missä mua lyödään esim.sotilas-puukolla.siinä on myös hidastus samasta,kesto 1,29.ei1.12.en ole kuvannut erikseen tekniikka,pätkiä kun kuvasarjoiksi.niin kertokaa mitä haluatte nähdä.kkitän kaikesta avusta,13h,olin putkeen koneella enkä,vieläkään ymmärrä netistä mitään.esim.puukko tekniikka ei kerkeä mennä maagan asti koska 1.kouluttaja menettää tajunsa,juuri niin en sitten vie,ei tarvitse,harjoitus oli sovittu,pisto,ellen kerkeä torjumaan.myös oli sovittu että saan näpäyttää leuan kärkeen nopean iskun,lopputulos on nähtävissä.hän ei itse halunnut loppua
näytettävän koska ei pääse ylös ihan heti.itse olen ainoa jota saa oikealla puukolla
TITAN FIST-JÄRJESTELMÄSSÄ,kokkeilla eri tekniikoilla,mutta vauva syntyy,niin meinaan itsekkin luopua tästä?ON MUIDENKIN LAJIEN EDUSTAJIA SAANUT KOKEILLA.mutta uskon että vahinko,on aina olemassa,että juuri mainitsemistani henkilöistä,jotka haluavat satuttaa tahalteen,voivat teloa itsensä tai minä heidät tai?molemmille käy huonosti.kaikki jotka haluavatTEHDÄ YHTEIS TYÖTÄ ottakaa yhteyttä.kiitos tähän astisesta.
Jomu
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2
Lauteille: Tammikuu 2009
Paikkakunta: Jns

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#327

Viesti Jomu »

tervehdys!
Olisiko mahdollista saada semmoista demonstrointi videota youtubeen jossa käydään läpi kaikki titan fistin sisältämät alueet mm itsepuolustus yhtä ja useampaa hyökkääjää vastaan , aseita vastaan , mahdollisten aseiden käyttö tekniikoissa ja olisi mukava nähdä lisää sparrausta.

Tämän tyylistä videota toivoisin
" onclick="window.open(this.href);return false;

Sitten olisi vielä semmoinen kysymys kuin minkä laista vaikutusta titan fist on saanut traditionaalisesta karatesta ?

Terv. Jomu
titaaninyrkki
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 215
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: tampere

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#328

Viesti titaaninyrkki »

Jomu kirjoitti: tervehdys!
Olisiko mahdollista saada semmoista demonstrointi videota youtubeen jossa käydään läpi kaikki titan fistin sisältämät alueet mm itsepuolustus yhtä ja useampaa hyökkääjää vastaan , aseita vastaan , mahdollisten aseiden käyttö tekniikoissa ja olisi mukava nähdä lisää sparrausta.

Tämän tyylistä videota toivoisin
" onclick="window.open(this.href);return false;

Sitten olisi vielä semmoinen kysymys kuin minkä laista vaikutusta titan fist on saanut traditionaalisesta karatesta ?

Terv. Jomu


kurinalaisuus-tervehdykset toisten kunnioittaminen.nöyryys jne......
en saanut tosiaan koneelta muita otettua ja toinen kone ei ole mulla!
mutta kauhean mielelläni en tosiaan näytä kaikkea?reenaajat oppivat ja yllättyvät
positiivisesti.sitten on tilattavana todella tehokas pläjäys,ikävä kyllä filmi venyy,varas vei,levyjä,varusteita on tunnustanut muttei palauttanut tavaroita.pahoittelen.8videoo sain sinne.t.HAMMER.
Jomu
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2
Lauteille: Tammikuu 2009
Paikkakunta: Jns

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#329

Viesti Jomu »

Ok,kiitos vastauksesta.
Ikävää että varas on vienyt varusteitanne , mutta toivotaan että saatte tavarat pian takaisin.
Terv.Jomu
Mika Väyrynen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 943
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Asiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ

#330

Viesti Mika Väyrynen »

Jep,

tuli tuolta Youtubesta katseltua noita pätkiä mitä sinne pistitte. Kyllähän niissä puuhastellaan, mutta ainakin minun silmälläni katsottuna mistään kovin korkeatasoisesta hommailusta ei ollut kyse. Eihän siinä mitään, mutta tietenkin kun laji on tullut laitettua pystyyn ja tätä TF-ketjua on jo sivutolkulla kertynyt, on odotukset hiukan korkeammalla. Mutta tosiaan vaikuttaa siltä että uskotte asiaanne ja siinä ei ole mitään pahaa.

Kamppailulajikentällä ollaan toisaalta totuttua siihen, että uusien lajien johtajamiehet ovat pitkän linjan treenaajia joilla on dokumentoitu ja peittelemätön treenihistoria, niin opettajien nimiä kuin saavutettuja arvojakin ajatellen. Kun omia kuvioita laitetaan pystyyn, pitäisi olla sillä Matsuoi, Niiniketo,jne. tasolla. Siis minun mielestäni. Kunnolla joidenkin tyylisuuntien/lajien kokemusta/mustia vöitä alla, pitkä treenihistoria ja sitten omia näkemyksiä kehiin.

Kyllä minua vieläkin epäilyttää: TF videot ovat tähän asti olleet suht leppoisaa puuhastelua, joissa oppilaat hyökkäilevät puoliteholla sinne päin tai "UFC-kandidaatti" ottaa puistossa kevyesti nekkuun. Minä olen sitä mieltä, että ensi alkuun sellainen 10-20 vuotta systemaattista treeniä - pätevien ja kokeneiden mestareiden/valmentajien johdolla. Sitten omia variaatioita - mikäli oikeasti on maailmalle jotain sellaista tarjottavaa mitä täällä ei vielä ole.

Näkemykseni on se, että tähän asti nähdyn ja luetun perusteella Titan Fistiä ei varsinaisesti lajiksi voida nimittää. Kerhoksi samanmielistä porukkaa jotka treenailee tekniikoita keskenään voidaan. Siihen nähden se on saanut Potkussakin aivan mielettömän paljon huomiota ja keskustelua aikaan: olisiko harrastajamäärä tällä hetkellä alle vai yli viisi henkilöä...?

Mika V.
Viestiketju lukittu

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 65 kurkkijaa