Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

end

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
end
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 132
Viestit: 146
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Tampere

end

#106

Viesti end »

Jaanii mulla oli tällanenki täälä :D TJ90, enää neljännes jäljellä... Ei mitään uutta idästä
end
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 132
Viestit: 146
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Tampere

end

#107

Viesti end »

TJ 18,eikovin paha enää...
Yllätin itteni cooperissa positiivisesti repäsemällä 2700m. Se lienee sittenki vaa tekniikkalaji.
Lihaskuntotestissäpidin oman indeksini, vatsat huononi kaksi toistoa, mikä riitti pudottaan arvosanaa, mut selät parani 58-> 87 1/min.

Opiskelupaikanki sain, tty:n signaalinkäsittely- ja tietoliikennetekniikalta.. Jep, insinööriksi :D Ei, diplomi-insinööriksi! Edelleen haku lääkikseen on käynnissä silti
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

end

#108

Viesti Elina »

Onnea opiskelupaikasta! 8-)
end
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 132
Viestit: 146
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Tampere

end

#109

Viesti end »

Ohi on 362! Reeneihi pitänee palata melko pian :)
end
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 132
Viestit: 146
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Tampere

end

#110

Viesti end »

Ekat urheilut kotiutumisen jälkeen: toissayönä käytii Marin kaa sellasella kevyellä 35min. lenkillä, ei tuottanu tuskia.
Ja tänää kävin Råsendahlilla ku luulin et reenit on perjantaina mut kotiin palattua tarkistin, että nehän onki torstaisin :D Kertailin läpi osaamani liikesarjat. Shi Ba Suossa muutamia aukkoja, muut meni kai ok, pitää vähä kattella youtubesta mallia. Tai tulla reeneihi enskerralla. Wu Shi Liun alun opin sillo joskus vahingossa, mutta siitä ei ollu enää ku hataria muistikuvia ( Se nyt ei mulle kai viä kuulukaa millää tavalla).

Nyt kesällä mun reenamine varmaa seuraileejonku verra lämpömittaria, ei huvita grillata itteensä hengiltä.
end
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 132
Viestit: 146
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Tampere

end

#111

Viesti end »

Yep, ehdottomasti reeneihi, siinä oliki vissii vähä isompi aukko...
end
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 132
Viestit: 146
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Tampere

end

#112

Viesti end »

Rankka lauantai-ilta takana, nyt pitäs palata arkee...
Nyt pitä päästä taas jonkilaisee kuntoo inti jälkee, tänään tein kevyttä kuntopiiriä kotona, huomenna tarkotus palata tanglangin pariin tosissaan.

Viimeset viis vuotta syöny joka aamu aamupalaks muroja ja jugurttia :D Nyt ois tarkotus ja osin päässyki siitä eroon. Aikomuksen siirtyä rahkaan, mysliin ja puuroon :) Muuten en jaksa syömistäni ajatella, nälkähä reenatessa tulee.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

end

#113

Viesti Mika »

Mulle nimenomaan murot, myslit ja jurkutit on niitä, joita mun on pakko vältellä tai karkaa mopo käsistä :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
end
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 132
Viestit: 146
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Tampere

end

#114

Viesti end »

Mika kirjoitti: Mulle nimenomaan murot, myslit ja jurkutit on niitä, joita mun on pakko vältellä tai karkaa mopo käsistä :D
Laiheliini :x
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

end

#115

Viesti Mika »

Noita jos ostaisin kaappiin, eivät ehtisi kauaa homehtua, enkä tosiaan olisi mikään laiheliini sen jälkeen :D Kokemusta on.

Nimim. 12 kiloa viime syssynä painoa pudottanut
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
end
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 132
Viestit: 146
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Tampere

end

#116

Viesti end »

omfg... Paljon on jääny näkemättä ja kokematta ( Ja varmaan jää vastakin, whatever...)
end
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 132
Viestit: 146
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Tampere

end

#117

Viesti end »

Dii, pitkästä aikaa taas mukana. Vuoden takasen muistinvarasesti verrattuna tais olla melko löysät reenit, mutta aika kakkana oon silti. Zhan Zuang oli tuskaa (niinku aina), eilisten vatsalihasten ja tän päivän tanglangin takia keskivartalo melko jumissa, samoin kun punnerrusten ja lyömisen takia kädet tärisee hulluna tällä hetkellä :D Muutenki menee varma hetki että tottuu taas oikeesti ittensä rasittamiseen. Huomenna näemme, mitä huominen tuo tullessaan. Sanoivat paikalliset poppamiehet...

Luoja kun tekis mieli palauttavaa kaljaa... Mutta tehtiin muijan kaa kolmen viikon soppari: ei tissutella eikä syödä karkkia tms. herkkua. Ei se varmaan mihinkää vaikuta muutaku tapoihin. Armeijassa kun oli kuukauden syömättä sotkun munkkia nii ei oikeestaa enää ees hirveesti tehny mieli niitä.

Sain töitäkin, Opteam miehistönvuokrausfirmasta. Lienee tuleman melko keikkaluontosta työtä, jonka mielelläni koittasin keskittää viikonloppuihi.
end
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 132
Viestit: 146
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Tampere

end

#118

Viesti end »

Eilen toista kertaa reeneissä, ja meitähän oli oikee viis henkee paikalla! Taoluta ja pari peruskomboo parin kanssa eka paikaltaa, sit liikkeestä = kevyesti. Sopi kyllä hyvin sille päivällä, aika jumissa olin. Ja olen. Perjantaina en ainakaa pääse reenaa, lauantai on vielä auki...
end
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 132
Viestit: 146
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Tampere

end

#119

Viesti end »

Päivälenkki, n. 40min. Jalat paino aika paljo. Sen jälkee punnerruksia.
end
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 132
Viestit: 146
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Tampere

end

#120

Viesti end »

Eilen kävelin rappuset viidentee kerroksee enkä menny hissillä.

Tänää reeneissä, SammyB:n kanssa kahestaa. Ja Sammylla oli selkä sen verra juntturassa että tehtii mitä pystyttii ja tyydyttiin vaan puolentoistatunnin reeniin. Olkapäät pahasti hapoilla pädien lyömisestä ja muutenki iha hapoilla ku koitettaa vähä sparrailla jossai välissä. Jumppaa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 57 kurkkijaa