Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Pete H

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Pete H

#1

Viesti Pete H »

HUU mä uskallan raottaa itseäni. :shock: 40v ja mies. Perhe on ja elämä, rikkonainen ja vaivaa täynnä. Eli olen rikki vähän sieltä täältä, rikkoutunut, en syntynyt näin. Kipua on päivittäin erinäisiä määriä, mutta niiden kanssa on vähän pakko ollut oppia olemaan. Aikoinani urheilin yleistä ja niistä pikaa ja pituutta. Lisäksi laskin mutkaa talvisin. Jäi, kun olisi pitänyt oikeasti ruveta treenaamaan. No, pää loppu, kun pelkäsin kipua. Alkoi jalat oireilemaan. Sitten jossain välissä kerkesin jopa hieman säkkiä tapailemaan, mutta se rakkaus on säilynyt, harjoittelu ei. Vuosien ja vuosien sekä kilojen ja lisävaivojen jälkeen löysin judon. Sitä nyt olen tapaillut hetken ja harmittaa tuo työnteko, kun haittaa elämää. Nämä minun rajoitteet saa hyvää kyytiä siinä lajissa. Jalkoja en pysty nostamaan kovinkaan korkealle ja judossakin tulee äkkiä liikkuvuusrajoitus vastaan.
No, treenaan siis aina kun kerkiän. Harmi kun täällä ei porukkaa enää riitä kuntojudoilemaan, minusta kun ei kilpailijaa saa. Minun kokoisia aloittelijoita ei enää paljon ole, vain minä. Olen siis 176 senttiä ja 98 kiloa, että saatte jonkun kuvan upeasta kropastani. :D Tavoitteet on senttejä pois kehosta ennen kesäkuuta, kisa on kaverin kanssa ja vyökoe keväällä. Jos sais vaikka väriä vyöhön.
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#2

Viesti Pete H »

No niin. Taas on yksi päivä takana. Treeniä tuli tehtyä kävleyn muodossa n 1.5 tuntia ja hyvää teki. Ilma oli hieno ja hikikin tuli. Ihmekös se, kun on tällainen kroppa. Huomenaamuna pääsee taas hieromaan tekniikkaa kaverin kanssa. Jos vaikka yrittäis kahta kombinaatiota saada hierottua juohevammaksi. Lonkkaheitot taitaa jäädä paitsioon tälläkertaa liian vaikeina...
Nii ja sitä vyökoetta pitäis varmaan treenata jossain välissä. Löytäis jonkun samankokoisen ja vyöltään sopivan vielä pariksi, ni helpottais harjoittelua.
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#3

Viesti Pete H »

Niin, olen siis judoillut vasta 03 alkaen ja siitäkin yksi vuosi oli taukoa, kun olin muualla... Treenaaminen viime syksynä oli lähes 0, kun tuo työelämä estää oikean elämän tehokkaasti. Nyt keväällä kaikki muuttuu :lol: , treenaan kovaa ja paino muuttuu, tai sen syy.
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#4

Viesti Pete H »

Tänään tuli yövuoron jälkeen hannailtua hieman. Vain kevyttä treeniä tatamilla. Ukemit ja pelottavaa kärrynpyörää yrittäen. :D Pelottaa ihan aikuisten oikeasti sitä yrittää. Poljin pyörää lopuksi sen 40 min ja hieman kahvakuulan kanssa pelleilyä, rankkaa.
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#5

Viesti Pete H »

No eilen tuli sitten treenattua. Heti yövuoron jälkeen suoraan tatamille ja kaverin kanssa tuli käytyä 2 tuntia tekniikkaa läpi sekä otettua matsia kisavauhdilla. Kyllä lähti mehut tästä läskistä! Lisäksi sitten illalla muksujen kanssa touhua tunti ja päälle 1.5 tuntia yleisissä treeneissä kisatekniikkaa ja randoria. Tietää tänään tehneensä...
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#6

Viesti Mika »

Kerro nyt jo jotakin tosta Tiinasta, joka painaa 58 kiloa! :D


Joo, me juteltiin tästä joskus yksityisesti...
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#7

Viesti Pete H »

Mitä haluat tietää? Liittyy avattareen, eli on Citroen Dyane, eli Tiina, Toi 58 on vuosimalli toiseen sitikkamalliin ja kg ei ole kiloja... JOKO aukeaa. :lol:
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#8

Viesti Mika »

:p

Usko pois, tuota on jokunenkin potkulainen pähkäillyt. :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#9

Viesti Pete H »

No, mikäs siinä. Olen kuitenkin s -67 ja kolmen lapsen isä, joten sukupuolta ei tarvitse miettiä. :D
Tänään hoidin kroppaani nukkumalla univelkoja pois ja hieman venyttämällä hermoa, ikävää puuhaa, mutta tehtävä. Lisäksi sovin hyvän ystävän kanssa tiistai aamupäivän treenistä metsätöissä. Tekee hyvää tälle kropalle taistella puiden kanssa kuten muistaakseni rocky oliko se 3? Se missä se kävelee hangessa pölkky harteilla? Ihan siihen en rupea, mutta kun ropsia vetelee hangessa saksilla kasaa kohti, tietää se hikeä.
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#10

Viesti Pete H »

Nii siis jäi KIITOS sanomatta sinulle, kun osallistuit minuun. :D Siis treeniäni olet lukenut, ehkä, tai sen puutetta, siis treenin. Kuitenkin, tuntui mukavalta huomata muunkin nimimerkki, kuin oma.
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#11

Viesti Mika »

judo kirjoitti: Nii siis jäi KIITOS sanomatta sinulle, kun osallistuit minuun. :D
Tuota....:D


:secret: Älä nyt kaikille kerro, olen vielä kaapissa...
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#12

Viesti Pete H »

Heh heh. :) No niin, tämä treenaaminen on taas niin sitä. Lapsiperheen riemuja kun tuo kuumeaalto iski. On hieman heikolla treenaus lämmön ollessa 39,5...
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#13

Viesti Pete H »

Pieni kuumepiikki ohi ja tänä aamuna 2 tuntia kombinaatio reeniä sekä tiukkaa randoria kisafiiliksellä :) . Kyllä teki hyvää.
Yksi ikävä puoli oli sattunut kotona, vaaka oli 6v pojan käytössä hajonnut. Pitää ostaa uusi ja entistä tarkempi, jotta tietää painonsa.
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#14

Viesti Pete H »

Nyt on taas ollut hieman kirjoittelussa taukoa, mutta treeni on maistunut. Pitkää kävelyä sekä intervalli pyöräilyä ulkona joka päivä. On tehnyt hyvää. Judoilu katkesi hiihtoloman vuoksi, en saanut ketään treenaamaan kanssani :( . No, perhe-elämä kukoisti. Kuntopallon hommattuani, olen löytänyt uudestaan vatsalihakset... Uskomatonta, kuinka huonokuntoinen olenkaan. No, suosta noustaan vain nousemalla. Siinä se kunto vain kasvaa, vaikkei haluaisikaan.
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#15

Viesti Pete H »

Tänä aamuna taas yövuoron jälkeen 1 tunti 45 minuuttia tiukkaa judoilua. On hyvä kun on lähes samankokoinen, kevyempi ja yhtä pitkä, ylempi vyö opettajana... Saa kyytiä joka kerran sopivasti. Hän tietysti joutuu jarruttelemaan randorissa, minä taas touhuan täysillä. Välillä hän antaa mun viedä ja yhtä usein vie minua. Treeniä mielestäni parhaimmillaan, joudun tekemään tosissani kaiken ja vähän ylikin. Happi loppuu ja hävettää, mutta aina vain jostain löytyy vielä pari pisaraa puristusta. Kunto nousee, tekniikkaa tulee lisää ja paino tippuu :D Onko tän parempaa.
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 46 kurkkijaa