Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Pete H

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Pete H

#106

Viesti Pete H »

No siellähän sitä taas tuli ähkittyä tatamilla. Hoku porukkaa mukana ja oli mukavaa. Happi vain meinaa loppua hälyttävän nopeasti, joten asiaan on tultava muutos! Tästä se lähtee. Syksyn kolme viirustatautia on selätetty lääkkeineen ja uusi elämä alkaa, läskit lätisemään ja kun puut vihertää, olen eri kunnossa ja pienemmässä painossa. Vaikka sitten vain 500g, mutta olen! Periksi en anna. Hapankaali on hyvää ;)
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Pete H

#107

Viesti Pete H »

Pari tuntia eilen tatamilla. Ensin muksujen kanssa ja sitten junnujen. Mukavaa oli taas. Hauska niiden kanssa touhuta ja leikkiä. Energiaa on muksujen kanssa tatamilla enemmän kuin kisailijoiden kanssa ollessa... :) Tänään on pojalla natsakoe, joten menen hänen kanssaan pyörimään ja hiukka jos itse sais treenattua samalla.
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Pete H

#108

Viesti Pete H »

Eilen pojan natsakokeen jälkeen jäin treenaaman kilparyhmän kanssa. Olipa taas ideaa kerrakseen! Näitä läskejä kun liikuttaa kisailijoiden tahtiin, loppuu happi alta aikayksikön. Heh. Taas huohotin muutaman mattorandorin jälkeen sen verran raskaasti, ettei paria viimestä pystynyt enää muuta kuin passailemaan. Niinpä sitten pääsi pinteestä varsin nopeasti taputtamalla :) Tässähän vallan innostuu treenaamaan. Jos vaikka tänäänkin menisi tatamille ja sitten lauantaina kuntosali treeneihin ja taas sunnuntai-iltana tekniikkaa kisailijoiden kanssa. Hoo, mä alan muistuttaa harrastajaa pian!
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Pete H

#109

Viesti Pete H »

NO tulilhan sitä käytyä eilenkin! Kilpa 1n trreneissä... Heh, taas mä loistin loppuun asti vetämällä ja makasin häveten happi hävinneenä tatamilla ;) Siinä sitä kisailijoille mallia, kun ei heille edes hiki tullut. Eivät varmaan treenaa täysillä, joopas. Hauskaa treeniä oli. Vihreävöisen kanssa on mukava treenata, kun osaavat enemmän ja opettavat mua köyhää. Minun hidari puoli on hiukka hakusessa tietyissä liikkeissä, sanoisin. Horjutus kyllä on tehokas oikealla kädellä hihasta, mutta tuo toinen aivopuolisko ei tahdo aina totella. No, sitten taas jalka jutut tuntuu menevän hiukka helpommin kuin käsiheitot. Kai se vain on älystä ja treenimäärästä kiinni. Luulen että ensimmäinen vaikuttaa mulla eniten :) Mutta siis vuorotellen heiteltiin miki ja hidari puolelle n 20 heittoa ja sitten kuminauhan kanssa treenattiin mm moroteseionagea ja kouchikaria. Pyrittiin saamaan räjähtävyyttä heittoihin tuolla. Sitten hiukka mattoa ja mä hyydyin. Kisoihin menevät sitten keskelle ottelualuetta ja vuorollaan 4 vastustajaa peräjälkeen 1 min matsia ilman taukoa...
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Pete H

#110

Viesti Pete H »

Eilen taas hyvät treenit, jossa taas Hoku porukka mukana. Tekniikkaa, vuorossa muutama lonkkaheitto ja hiukka painia matossa. Jaksoin lähes koko tunnin treenin :)
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Pete H

#111

Viesti Pete H »

Eilen, eli keskiviikkona taas muksujen kanssa tatamilla. Pitää vielä tarkistaa ohjelmaa heille, sillä tuntuvat olevan huomattavasti valtakunnallista tavoitetta edempänä... Mitäpäs sitä muuta kuin motoriikkaa kehittävää leikkiä kehiin enemmän.
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Pete H

#112

Viesti Pete H »

Nyt olen parina päivänä taas punnertanut, minkä olkapää kestää, sekä kuulaa pikkasen heilutellut. Oikeastaan vain nostelen sitä seisoalteen pääni päälle ja pari katkaa menee, sitten katkeen. HAH!
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Pete H

#113

Viesti Pete H »

No, helmikuu jo. Muutama kerta tullut väännettyä salilla. Sunnuntait mukavia, kun hoku porukkaa käy myös tekniikka treeneissä. On mukava kun on muita aikuisia mukana, ei tarvii pikkuihmistä riepotella. Sitten kilparyhmä on ainut toinen mahdollisuus viikolla. Rupee vaan kroppa prakaamaan pahemman kerran. Hierojalle mars ja lisää vaan venyttelyä kehiin. Toisaalta, jos tuon vihreän joskus sais suoritettua ja sit vaihtaisi lajia. Jos vaikka takas nyrkkeilyyn palais, pysyis hartiat hyvässä kunnossa eikä nivelet paukkuis jatkuvaan. Nyt tuntuu lonkassa ja molemmat olkapäät ei kovin tykkää olostaan.
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Pete H

#114

Viesti Pete H »

Venytelty tätä prakaavaa kroppaa. Sietäisi selkään antaa itselle, kun on niin laiska ollut, vihastus sentään. Nivuset on niii-in jäykät, että pelottaa. Alkaa paino pikkuhiljaa tippua. Tavoitekin olisi päästä alle 90 kg ennen kesää. Ei liikaa pidä ahnehtia, ettei heti palaa kaikki isompana takaisin. Lihasta lisää, niin palaa läski paremmin.
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Pete H

#115

Viesti Pete H »

Mukavat treenit taas tänään. BJJ hemmojakin tuli pari mukaan. Mukava kun tulee osaavia kavereita muistakin lajeista temuamaan kanssamme. Jotain uutta aina oppii kaikki. Olkapää vain vihoitteli, mokomakin särkynyt kroppa. Lonkkaheittoja ja BJJ hemmot opetti sitten paria juttua ja jospa hekin sai heitoista jotain. Onhan se kuitenkin aina 2 pistettä ja positio päälle ;)
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Pete H

#116

Viesti Pete H »

Välillä joutuu kyllä polla koville. On tuo judo kuitenkin sen verran kova laji kropalle. Ei sitä pysty ihan kevyesti harrastamaan, ainakaan minä, kun noita kiloja on. Onpahan syytä pudottaa painoa. Tekee kyllä välillä mieli vaihtaa vaikka nyrkkeilyyn kokonaan, pääsis helpommalla.
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Pete H

#117

Viesti Pete H »

Tai jos vaikka työn takia hakis jotain muuta. Defendo?
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Pete H

#118

Viesti Pete H »

No, kuitenkin muutaman minuutin päästä taas judoon...
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Kuvake
Tyttö
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 7295
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kirkkonummi
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Judo
Takalajit: Defendo, Karate (shorinji-ryu)

Pete H

#119

Viesti Tyttö »

Pete H kirjoitti: No, kuitenkin muutaman minuutin päästä taas judoon...
Judo on kivaa. Vaikka välillä paikkoja kolottaa. :D

Multa jää judoilut tältä viikolta kokonaan väliin, kun on kaikkea muuta. Tiukat aikataulut, ei ehi kaikkee...
Krav Maga 1998 > ja Judo 2006 >
KMG Instructor: Self Defence, Kids & Teens, Combat & Fighting, VIP, Women
Ammattivalmentaja
Method Putkisto ja MP Pilates -ohjaaja
Kahvakuulaohjaaja
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 123
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Pete H

#120

Viesti Pete H »

Jep kyllä kolottaa ja kovin. Hyvät treenit oli kuitenkin. Aikuisia mukavasti paikalla ja Hännisen Ari veti, eli laatua tiedossa. Ranskalainen Pierrekin oli paikalla. Tai siis Kanada on nykyään oikea vastaus. Hiukka kisaherkistelyä kaverille ja hiki lensi.
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 75 kurkkijaa