Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Sole

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Yin
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 274
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Espoo

Sole

#196

Viesti Yin »

Yodhi kirjoitti:
Sole kirjoitti: Varvas tuhannen páskana. Se ei ole onneksi murtunut, mutta nivel on aika kovin kärsinyt ja ei liiku juurikaan ja särkee ihan perkeleesti. Lääkärin mukaan nivelsiteet reveneet... No vähän tässä joutuu sitten olemaan potkimatta...
Häh? Etkö muka pysty potkimaan kipeällä varpaalla? Kisoihin siitä vaan, marsmars! ;)
Ootko kokeillu auttaisko kengät silleen, että pystyt reenaa? Mukavaahan se nyt tuskin on, mutta voi olla jo siedettävää. Niin ja teippiä, jesaria jos ei muuten pysy paikallaan. En tiiä, kunhan mutustelen. Paranemisia. 8-)
cyt
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3103
Lauteille: Helmikuu 2008

Sole

#197

Viesti cyt »

Tiedän kyllä kokemuksen syvällä rintaäänellä että hemmetin kipeellä varpaalla on kyllä turha potkia. (mut mun varvas kyll oli murtunut). :)
Aikido(aikikai), Karate(shorinji-ryu renshinkan), Ju-jutsu (Hokutoryu)
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
Sole
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 203
Viestit: 783
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Sole

#198

Viesti Sole »

Yodhi kirjoitti:
Sole kirjoitti: Varvas tuhannen páskana. Se ei ole onneksi murtunut, mutta nivel on aika kovin kärsinyt ja ei liiku juurikaan ja särkee ihan perkeleesti. Lääkärin mukaan nivelsiteet reveneet... No vähän tässä joutuu sitten olemaan potkimatta...
Häh? Etkö muka pysty potkimaan kipeällä varpaalla? Kisoihin siitä vaan, marsmars! ;)
Mähän olin jo kisoissa tolla ja matsasinki ;).
Ja kyllä tolla nyt vähän treenailla voi, kontaktia vaan ei nyt ihan kauheesti voi ottaa, ja tossuilla tosiaan voi potkiakkin...

Lepiä ottanut tässä koeviikolla, paikat niin kipeet eilisestä salista.
"Our fathers came here with panzerwagens, we came with guitars!"
Klaus Meine, 1989 Moscow.
Kuvake
Yodhi
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 995
Lauteille: Joulukuu 2007
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Sole

#199

Viesti Yodhi »

Sole kirjoitti:
Yodhi kirjoitti:
Sole kirjoitti: Varvas tuhannen páskana. Se ei ole onneksi murtunut, mutta nivel on aika kovin kärsinyt ja ei liiku juurikaan ja särkee ihan perkeleesti. Lääkärin mukaan nivelsiteet reveneet... No vähän tässä joutuu sitten olemaan potkimatta...
Häh? Etkö muka pysty potkimaan kipeällä varpaalla? Kisoihin siitä vaan, marsmars! ;)
Mähän olin jo kisoissa tolla ja matsasinki ;).
Ja kyllä tolla nyt vähän treenailla voi, kontaktia vaan ei nyt ihan kauheesti voi ottaa, ja tossuilla tosiaan voi potkiakkin...
Yhäkö ihmettelet, miksen silloin halunnut lähteä kisoihin murtuneella varpaalla? ;)
やさしい幻
Sole
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 203
Viestit: 783
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Sole

#200

Viesti Sole »

Mikä varvas oli kyseessä? Joo no voisin mäki nyt miettiä toisen kerran, toi isovarpaan paskiainen kun menee kokoajan uudelleen sijoiltaan... Mutta hei, kisat on aina kisat, eli voisin mä sinne lähtemistä miettiäkkin :D.

Muuten aika kenkkua kun noi varpaat tuppaa aina hajoomaan, tai siis kun jalkapöydät aina vaan tummuu ja turpoo, mutta ku varpaat murtuilee ja menee sijoiltaan ja ylivääntyy ja ties mitä...
"Our fathers came here with panzerwagens, we came with guitars!"
Klaus Meine, 1989 Moscow.
Kuvake
Yodhi
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 995
Lauteille: Joulukuu 2007
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Sole

#201

Viesti Yodhi »

Sole kirjoitti: Mikä varvas oli kyseessä? Joo no voisin mäki nyt miettiä toisen kerran, toi isovarpaan paskiainen kun menee kokoajan uudelleen sijoiltaan... Mutta hei, kisat on aina kisat, eli voisin mä sinne lähtemistä miettiäkkin :D.

Muuten aika kenkkua kun noi varpaat tuppaa aina hajoomaan, tai siis kun jalkapöydät aina vaan tummuu ja turpoo, mutta ku varpaat murtuilee ja menee sijoiltaan ja ylivääntyy ja ties mitä...
Isovarvas. Nyt varmaan viimeistään ymmärrät, kun yritin selittää, että otteleminen olisi ollut mahdotonta, kun käveleminenkin sattui. Mielestäni on ihan turha lähteä kisoihin vain antamaan luovutusvoittoja, vaikka viime hetken peruutus ottaakin ylpeyden päälle.

Täytyy sanoa, että on omasta treenaamisestani niin pitkä aika, ettei ole hajuakaan, vieläkö tuo pottuvarvas potkimisesta (tai judonujuamisesta) tykkäisi kyttyrää, mutta ei se ainakaan sen muutaman kuukauden aikana, jonka ehdin treenata murtumisen jälkeen, täysin ennalleenkaan palannut. Ikäviä nuo varpaiden hajoamiset, kun ne hajoavat sitten jatkuvasti uudestaan. :( Toivottavasti saat omasi vielä kuntoon niin, ettei se enää kiukuttele aina osumaa ottaessaan.
やさしい幻
cyt
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3103
Lauteille: Helmikuu 2008

Sole

#202

Viesti cyt »

Kannattaa harrastaa varpaan teippaamista, teippaa ukkovarvas kiinni siihen viereiseen aina treenatesa . En tiedä onko se auttanut siihen että mun varpaat ei oo menny uudelleen murskaksi mutta ihan hyvin on toiminu. :smt003
Aikido(aikikai), Karate(shorinji-ryu renshinkan), Ju-jutsu (Hokutoryu)
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
Sole
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 203
Viestit: 783
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Sole

#203

Viesti Sole »

Joo tollanen tukiteippaus on nyt pakollinen, se nivel kun on täysin tohjona. Se liikkuu kaikkiin suuntiin ja menee sijoiltaan todella helposti, joten pakko kai se nyt sitten on tästä etiä päin teipata treeneihin, tai no nyt joudun sen teippaamaan muutenkin arkielämää varten :D.

Jo Yodhi, kyllähän minä silloin jo ymmärsin, miksi et lähtenyt kisaamaan. Minua vaan harmittaa muidenkin puolesta, jos joku "luovuttaa". Omassa tapauksessa toi finaalin luovutus oli oikeasti kova paikka.

Tässä nyt on tullut vähän treenattuakin.
Perjantai 20.2.
Uimista puolituntia ja rentoutusaltaassa toinen :D.
31

Illala treenit. Vedin koska en paljoa pystynyt tekemään, kuitenkin mukana tein sen verran että hiki tuli ja syke nousi... Matsia vedettiin kokoajan, tekniikoita, drillejä ja itse matsia.
Lopuksi purin kaiken pahan olon sisältäni nyrkkeilymitseihin. Onnistui jotenkin.
32

Lauantai 21.2.
Sali, 18 liikettä, kolme kierrosta, ekalla 30sek, tokalla 45sek ja kolmannella 30sek ihan täysillä, aikaa meni puolisen tuntia. Eli kuntopiiriä. Loppuaika fillarointia, joku puoli tuntia.
33
"Our fathers came here with panzerwagens, we came with guitars!"
Klaus Meine, 1989 Moscow.
Sole
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 203
Viestit: 783
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Sole

#204

Viesti Sole »

Maanantai 23.2.
Kävelylenkki, noin 30min. Vähän palauttelua salia varten 34.

Sali, siellä jalat.
Kyykky
100kg syväkyykkyx3
120kg puolikyykky x4
130kg puolikyykky x3
140kg puolikyykky x2

Jalkaprässi
Syväprässi 270kgx4 300kgx4x2
Ja normi prässi 350kgx3

Reisiprässi
Sopivat painot, eka sarja 5 toistoa, toka 3 ja kolmas 3(isommat silti)
Takareisillä samat sarjat.

Ton jälkeen kuntopyörää 20min ja säkkiä 15min vuoron maassa ja pystyssä. Lopuksi leuat 10 ja vatsoja sopivasti että tulivat kipeeksi.
35
"Our fathers came here with panzerwagens, we came with guitars!"
Klaus Meine, 1989 Moscow.
Sole
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 203
Viestit: 783
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Sole

#205

Viesti Sole »

Tiistai 24.2.
Pulkkamäkeä tunti, lasketaan liikunnaks :D.
36

Torstai 26.2.
Aerobinen treeni.
20min soutulaitetta.
20min kuntopyörää.
Aina 10min välein vatsoja eri laitteilla.
Lopuksi venyttelyt, ihan oikeesti... :D
37
"Our fathers came here with panzerwagens, we came with guitars!"
Klaus Meine, 1989 Moscow.
Sole
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 203
Viestit: 783
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Sole

#206

Viesti Sole »

Perjantai 27.1.
Leukailua
10 normia, 10 selälle, 5+5 yhellä kädellä ranteesta tukien.
38

Illalla treenit, oli ihan hauskaa joo... Perus ottelusettiä. Muut kirjotan tänne joskus myöhemmi... Nyt ei jaksa.
39
"Our fathers came here with panzerwagens, we came with guitars!"
Klaus Meine, 1989 Moscow.
Sole
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 203
Viestit: 783
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Sole

#207

Viesti Sole »

Lauantai oli rentoilua ja sillees...
Sunnuntai 1.3.
Ensin välineihin tekniikkaa, nyrkkeilyä ja portkuja. Sitten syndit jalkoihin ja toinen potkii ja toinen blokkii. Loppuut venyttelyjä, tota siis joku tunti.
40

Sitten itse reenit, pömseä. Pitkä alkulämpö ja sen jälkeen tunti pömseä, 1-6 kaikki läpi. 6 en ollut ennen tehnytkään mutta nyt tuli opeteltua, onhan se sentään vyökoepomse mulle... Arsesta se silti oli.

Loppuun potkuja läpysköihin, takareisi otti lämää...
41

Maanantai 2.3.
Voimasali
Penkki 85kgx4, 90kgx3, 95kgx2 ja 100kgxpakkotoisto.
Lisäpainoleuat 30kgx2, 35kgx1 ja 30kgx2
Hauiskääntöjä taljassa sarja oli, 2, 1, 2.
42

Treenit, läpysköjä ja drillejä panssariin.
Lopuksi matsia ja potkaisin kipeän varpaan parin polveen. Se turposi ja muuttui siniseksi. WHOHOU!!!
Eli taas se on tårta på tårta...
43

Ilalla venyttelyt, en laske treeniksi...
Oon alakanu vedellä leukoja 10 aina kun meen tangon ohi kotona, eli niitä päivässä joku 20-30 aina...
"Our fathers came here with panzerwagens, we came with guitars!"
Klaus Meine, 1989 Moscow.
Sole
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 203
Viestit: 783
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Sole

#208

Viesti Sole »

Tiistai 3.3.
Salii taas... Salil boxi kyykkyjä ja käsiä...
44
Illalla venyttelyä.

Keskiviikko 4.3.
Boxikyykkyä, jalkaprässiä, takareisiprässiä ja vatsoja.
45

Venyttelyt.
"Our fathers came here with panzerwagens, we came with guitars!"
Klaus Meine, 1989 Moscow.
Sole
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 203
Viestit: 783
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Sole

#209

Viesti Sole »

Lukemine sekottanu pään, en muista mitä oon tehny. Viikonloppuna oli pappan hautajaist ja sisko lähti takaisin ranskaan. Joten ei tullut paljoa tehtyä.

Perjantai 6.3.
Sali, penkki, 97,5kgx1, 95kgx1, 90kgx2 ja 85kgx2.
Kyykky, 100kgx4, 110kgx3, 120kgx2, 130kgx2, 140kgx2 ja tän jälkee puol kyykkyä. 150kgx2, 160kgx2, 170kgx2 ja 200kgx2 :D.
Talja, tarpeeks isot painot, 4, 3, 2, 1 ja alas.
46

Illalla venyttely, 45min. Oikeesti venyttelin. Lonkat, katareidet, lonkankoukistajat, selkä, etureidet, pohkeet, ja kaikki muu :D.
47
"Our fathers came here with panzerwagens, we came with guitars!"
Klaus Meine, 1989 Moscow.
Sole
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 203
Viestit: 783
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Sole

#210

Viesti Sole »

Oon mä tässä lukemisen sivussa jotain pientä tehnykki... En vaa oike muista...

Maanantai 9.3.
Takewondo kisoihin valmistavat matsitreenit. Eli matsia ja venyttleyä. 48

Illalla lisää venyttelyä 49

Keskiviikko 11.3.
Arskan kultanen kutonen.
Penkissä 70kg 10x3
Kyykyssä 70kgx10x4
Hauiskäännöissä tangossa joku 30kgx10x3
Leuat 10x3
Pystypunnerrus niskan takaa, joku 35kgx10x3
Vatsat 25x4
50

Sunnuntai 15.3.
Hiihtoa 1h 15min. 51

Venyttelyt, tunti 52

Lenkki illalla 53
"Our fathers came here with panzerwagens, we came with guitars!"
Klaus Meine, 1989 Moscow.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 54 kurkkijaa