Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Eelo

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#511

Viesti Eelo »

16.12

Elikkäs on jääny tästä joku 7x wanhoja merkittemästä ja 2x venyttelyä. Eli viimeviikon lepäsin ja nytten nukkuminen putkeen onnistuu jo. Sitten eilen kävin vielä karateemaan.

Karate 1h30min


Alkuun vähän kevyttä kumitea. Koitin joka erässä tehä erillaisia tekniikoita, ihan hyvin näin avoimia paikkoja. Sitten vähän potkittiin thaimitsiä, korkeelle ja nopeasti piti tehä, mutta matalalle ja hiljaa taisin tehä :D Sitten kihonia ja kataa, ryssin taas. Loppuun hakattiin tyynyä, tässä kun tein hyppypolvea heitin ympäri :D

Tänään Sensei sanoi, että Eelis taitaa graduioida 2 vyötä kerralla, että pitäis opetella potkimaan korkeelle. Tästä tuli iha hyvä mieli, muuten meni reenit vähä heikosti, mutta otin kyllä kanssa vähän rennommin ihan tietosesti.

207
Eelis Mikkola
cyt
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 3103
Lauteille: Helmikuu 2008

Eelo

#512

Viesti cyt »

2 vyötä kerralla? Hienoa!

Mikä vyö olet nyt?
Aikido(aikikai), Karate(shorinji-ryu renshinkan), Ju-jutsu (Hokutoryu)
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#513

Viesti Eelo »

cyt kirjoitti: 2 vyötä kerralla? Hienoa!

Mikä vyö olet nyt?
Tota en oo iha varma, mulla ei oo kait vielä mitään virallista vyötä. Eli teen 10 ja 9kyut sitte kerralla. Kait näin. MarkkuT auta :D

SItten keksiviikkona oli karate 1h15min

Olin aivan liekeissä, en muista muuta kuin kumitet joissa ekat 2 erää aivan liekeissä ja sitten zippasin. Hyvä mieli jäi näistä harkoista, mitään en tosiaan muista. Loistavaa settiä kumminkin.

Tänään Karate 1h30min

Alkuun kihonia, joka meni yllättävän hyvin. Sitten kumitea 10prossan tehoilla. Olin aivan teuras, hetikun ei saanu vedellä alapotkuja nopeesti ja kovaa niin mun pysäytysvoima oli nollassa. Pitää opetella lyömään vastapalloon. Sitten lyötiin ja potkittiin thaimitsejä. Koitin rennosti vaan saada lähteen lyönnit ja potkut. Noh reaktiokyvyssä on vähän parantamisen varaa ja lyönti/potku nopeudessa. Sitten tehtiin vähän tekniikkaa, lyötiin maksaan etukäden koukulla kun väistettiin takakättä. Aika vaikee saada se ajotus, mutta kyllä se siitä, tätä lisää. Sitten loppuun 200 alapotkua. 200!!! Melkeen kuin 300!!! eeppisyydessään, mutta 100!!! vähemmän! Tein vähän tyhmästi ku vedin ihan täysiä heti alusta, ois voinu koittaa vähän erillaisia tyylejä tehä niitä alapotkuja. Siinä 100 paikkeilla vielä jakso, mutta lopussa oli palkeet aika heikossa kunnossa. Onneks pari motivoi kertomalla kuinka joulupukki ei tuo lahjoja + hakaa mut ja tontut tekee kaikkea mitä tänne ei voi nyt kirjoittaa. Eli loppu aivan apinanraivolla. Tää loppu meni hyvin, alapotkut on kyllä mun tulevaa arsenaalia maailmanvalloituksessa.

Loistavat treenit kivaa oli vaikka kunto loppu ja olin teuras kumitessa. Nyt tulee paljon kaivattu 3vk tauko. Nyt on aikaa palautua piparin ääressä. Hyvää joulua kaikille, minä menen nyt talviunille.

Niin ja joku 4x wanhoja ja 1x venyttely on jääny merkkaamatta. Lomalla aion vain venytellä ja tehdä kävelyjä/palauttavia. Niitä ei tarvii merkita koska vaan nössöt trenaa silleen, että ei tuu kunnolla hiki. Tähän loppuu tän vuoden laskuri, tyytyväinen olen, ensvuonna 300 rikki. Helposti menee.

209
Eelis Mikkola
Kuvake
kollegiassessori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 2405
Lauteille: Kesäkuu 2006

Eelo

#514

Viesti kollegiassessori »

Eelo kirjoitti: Nyt on aikaa palautua piparin ääressä.
brushteeth
"It's a good tonic, altruism. Nothing helps one put problems in perspective like allegiance to higher cause."
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

Eelo

#515

Viesti MarkkuT »

Joo värivaihdosta ei valitettavasti ole luvassa vaikka noi 2 astetta asteikossa nousisitkin. :smt003

10 kyu = 1 natsa valkoiseen
9 kyu = 1 natsa lisää
Ain't no one.
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#516

Viesti Eelo »

MarkkuT kirjoitti: Joo värivaihdosta ei valitettavasti ole luvassa vaikka noi 2 astetta asteikossa nousisitkin. :smt003

10 kyu = 1 natsa valkoiseen
9 kyu = 1 natsa lisää
Joo totta, pitää tosiaan eka päästä kokeesta läpi ennenkuin mistään asteista voi puhuakkaan. Sitä vyön väriä voi sitten joskus hamassa tulevaisuudessa päästä muuttelemaan...
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#517

Viesti Eelo »

Elikkäs Vuoden alku mennyt täysin sairastaessa keuhkoputkentulehdusta, jonka takia olen nyt vielä ensviikon maanantaihin treenikiellosta. Nyt lomalla ennen uv:ta on vähän jääny kaikki tekeminen kun on elänyt huonoa elämää. Nyt oon kyllä taas alkanut venytteleen about jokatoinen päivä, mutta tästä se lähtee. Tavotteitakin oon päässy miettimään.

Tavoitteita vuodella 2009!

1. Treenejä 300 (tän pitäis mennä helposti rikki)
2. Pitää Kesällä jonkunlainen peruskuntokausi (huono kunto on ehkä mun pahimpia heikkouksia, joku muukin jaksottaminen vois olla hyvästä esim. nyrkkeilyn ja kuulailun välillä)
3. Saada 2 "vyötä" graduoitua (valkosella senkin jälkeen...)
4. Venyä helposti korkeisiin potkuihin
5. Jonkunlaisen kisaamisen aloittaminen (pitää nyt vähän kattoa missä lajissa ja millon :D)
6. Herättää keskiviikkokerho eloon
7. Enempi päähänlyömistä, saatan ottaa jossain vaiheessa 3 nyrkkeilyä viikkoon
8. Olla sairastamatta yhtään...


Treenaamisen taidan alottaa 4 treenillä viikossa, että pääsen taas tahtiin mukaan. Kaikki karatea. Sitten tulee joko nyrkkeily tai voimaharjottelu 2-3x viikossa mukaan. Tää saa riittää mulle hyvin alkuun. Koitan pitää huolen ettei mitään ylirasitusta pääse tulemaan(tähän vaivaan otan palautusjuomat). Venyttelyä pitäisi harrastaa päivittäin ja palauttavia kävelyitä enemmän kuin nykyään. Kesällä sitten suunnittelen uuden ohjelman, siitä sitten enemmän lähempänä.

Oon kanssa miettinyt, pitäiskö mun alkaa lihottaa itteäni miesten sarjoihin. Tai siis hankkimaan massaa. Jos sitä päätän alkaa laittaa päälle niin menee taas treenisuunnitelmat uusiks, mutta tätä pitää miettiä. Tästä saa vaikka äänestää tänne. Tehdäänkö Eelosta mies vai jätetäänkö se lasten sarjoihin :D

Näillä tunnelmin lähdetään vuoteen 2009!
Eelis Mikkola
cyt
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 3103
Lauteille: Helmikuu 2008

Eelo

#518

Viesti cyt »

Meillä molemmilla tavoitteena yli 300 treeniä! Katsotaan kumpi saa sen eka tehtyä! :D
Aikido(aikikai), Karate(shorinji-ryu renshinkan), Ju-jutsu (Hokutoryu)
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#519

Viesti Eelo »

12.1

Karate 1h30min


Jotain ilmaan huitomista ja vähä jotain riehuin. Vähä tylsät reenit oli.

13.1

Karate 1h


Ottelutreenit <3 Elikkäs jotain huidottiin toisia alkuun. Sitten tais tulla heti kumitet, liekitin joitain vastaan, sain muutaman tosi hyvän potkun sisään ja pari kertaa sain jalat alta potkastua. Sitten tehtiin tekniikkana väistöä ja maksakoukkua ---> väistö maksakoukku + suparmies ilman hyppyä. Ja sitte vaa pari blokkia ja supamiestä ilman hyppyä. Loistavaa tekniikkaa, tämmöstä mä haluun tehä lisää ja paljon. Loppuun lyötiin etusuora-takasuora komboa thaipädeihin, sitte vielä vähä potkittiin korkeelle thaipädeihin.

Olin liekeissä, tai silleen semiliekeissä. Tai en ehkä liekeissä, mutta kivaa oli vaikka nilkutan ja valitan rintaani. Alan kyl tota vähäniinku supermiestä käyttään. Maksakoukku on jo vaikeempi näillä karaten säännöillä saada sisään kun on kädet vähä alempana. Nyt on hyvä mieli ja olo, pääsin paukuttaan turhautumisen pois.

2/300
Eelis Mikkola
Sitav Abdullah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 27
Viestit: 2389
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#520

Viesti Sitav Abdullah »

Torstaina nujuamaan pystyä ja hiukan mattoa kisikselle(ei bjj:tä)?
Nyt kun on kaikki kamat, niin voin itsekkin potkia :) .
Baby voit vetää mut guardiin milloin vaan :D

Antaa kukkien kukkia, ei niitä kaikkia tarvitse talloa.

Sitav "the hopa-man" Abdullah
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#521

Viesti Eelo »

Sitav Abdullah kirjoitti: Torstaina nujuamaan pystyä ja hiukan mattoa kisikselle(ei bjj:tä)?
Nyt kun on kaikki kamat, niin voin itsekkin potkia :) .
Taitaa olla omat harkat sillon, mutta ensviikolle ajattelin herättää keskiviikkokerhon eloon kuolleista ni sitten?
Eelis Mikkola
Sitav Abdullah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 27
Viestit: 2389
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#522

Viesti Sitav Abdullah »

Eelo kirjoitti:
Sitav Abdullah kirjoitti: Torstaina nujuamaan pystyä ja hiukan mattoa kisikselle(ei bjj:tä)?
Nyt kun on kaikki kamat, niin voin itsekkin potkia :) .
Taitaa olla omat harkat sillon, mutta ensviikolle ajattelin herättää keskiviikkokerhon eloon kuolleista ni sitten?
Ookei hienoa! :)
Baby voit vetää mut guardiin milloin vaan :D

Antaa kukkien kukkia, ei niitä kaikkia tarvitse talloa.

Sitav "the hopa-man" Abdullah
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#523

Viesti Eelo »

14.1

Karate 1h15min


Uhh uusia peruskurssilaisia. Alkuun lyötiin rintaan ja sitten tehtiin tekniikkaa. Perus torjuntoja ja omia köynttereitä tehtiin. Sitten hippaa ja kevyttä sparria. Ei onnistunu mikään, jossen saa potkia nopeesti ja vähä kovempaa ei musta oo mitään iloa. Sitten menin "kisaryhmään" kuokkimaan :smt003 Sielä sitten koitin vähän lyödä ja potkia, mutta ei siitä mitään tullu.

Meni huonosti, mutta ei voi mitää. Joskus käy näin.

3
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#524

Viesti Eelo »

HAHAAA taudit sai taas turpaan mun puolustuskyvyltä, viikko meni ja 1 kuuri bioootteja.... Silti olen taas vahvempi kuin bakteerit.

Kisis 1h30min


Eli Sitavin kanssa kisiksellä näin sparrailemassa. Vähän olin jäässä kun kipeenä ollu, eikä paini mitään kaunista ollu :D Siis alotettiin vähän pystypainitekniikoilla ja sitten vähä mattoa. Tän jälkeen vaparisparria ja pystysparria. Meni noi suht heikosti, oli räjähtävyys jääny kotiin. Loppuun taas mattoa.

Jotenkin meni, mattoa en osaa enään... Huomenna karateen kuolemaan, oon vähä miettiny kanssa potku/thainyrkkeilyn alottamista kuhan saan rahaa kokoon.

4
Eelis Mikkola
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

Eelo

#525

Viesti MarkkuT »

Meillä on nyt ollut joku infokatkos. Ilmeisesti huominen treeni on peruttu jutsuleirin takia vaikka siihen oli jaettu vetovuorokin. Ei ole kaikkien numeroita niin olen ilmoitellut niille kenen yhteystiedot mulla on.

Enkä tietenkään muistanu ilmotella keskiviikkonakaan... :oops:
Ain't no one.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 44 kurkkijaa