Elikkäs Vuoden alku mennyt täysin sairastaessa keuhkoputkentulehdusta, jonka takia olen nyt vielä ensviikon maanantaihin treenikiellosta. Nyt lomalla ennen uv:ta on vähän jääny kaikki tekeminen kun on elänyt huonoa elämää. Nyt oon kyllä taas alkanut venytteleen about jokatoinen päivä, mutta tästä se lähtee. Tavotteitakin oon päässy miettimään.
Tavoitteita vuodella 2009!
1. Treenejä 300 (tän pitäis mennä helposti rikki)
2. Pitää Kesällä jonkunlainen peruskuntokausi (huono kunto on ehkä mun pahimpia heikkouksia, joku muukin jaksottaminen vois olla hyvästä esim. nyrkkeilyn ja kuulailun välillä)
3. Saada 2 "vyötä" graduoitua (valkosella senkin jälkeen...)
4. Venyä helposti korkeisiin potkuihin
5. Jonkunlaisen kisaamisen aloittaminen (pitää nyt vähän kattoa missä lajissa ja millon

)
6. Herättää keskiviikkokerho eloon
7. Enempi päähänlyömistä, saatan ottaa jossain vaiheessa 3 nyrkkeilyä viikkoon
8. Olla sairastamatta yhtään...
Treenaamisen taidan alottaa 4 treenillä viikossa, että pääsen taas tahtiin mukaan. Kaikki karatea. Sitten tulee joko nyrkkeily tai voimaharjottelu 2-3x viikossa mukaan. Tää saa riittää mulle hyvin alkuun. Koitan pitää huolen ettei mitään ylirasitusta pääse tulemaan(tähän vaivaan otan palautusjuomat). Venyttelyä pitäisi harrastaa päivittäin ja palauttavia kävelyitä enemmän kuin nykyään. Kesällä sitten suunnittelen uuden ohjelman, siitä sitten enemmän lähempänä.
Oon kanssa miettinyt, pitäiskö mun alkaa lihottaa itteäni miesten sarjoihin. Tai siis hankkimaan massaa. Jos sitä päätän alkaa laittaa päälle niin menee taas treenisuunnitelmat uusiks, mutta tätä pitää miettiä. Tästä saa vaikka äänestää tänne. Tehdäänkö Eelosta mies vai jätetäänkö se lasten sarjoihin
Näillä tunnelmin lähdetään vuoteen 2009!