Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Eelo

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Sole
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 783
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Eelo

#571

Viesti Sole »

Me ollaan muuten kavereitten kanssa puhuttu tosta Kudosta/Daido Jukusta että se olis aikasta siistin kuulosta ja vaikuttais ehkä jopa enemmä mun jutulta, kun hanskat tuntuu mulla aika vierailta ja tykkään repiä kuteista...

Meinasin ite Hokutoa nyt kesällä/syksyllä...
"Our fathers came here with panzerwagens, we came with guitars!"
Klaus Meine, 1989 Moscow.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#572

Viesti bodyguard »

Eelo kirjoitti: Jos vaikka sais vähä rumuutta naamaan.
Meinaatko ettei riitä jo?

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#573

Viesti Eelo »

bodyguard kirjoitti:
Eelo kirjoitti: Jos vaikka sais vähä rumuutta naamaan.
Meinaatko ettei riitä jo?
Jos on näin nätti luonnossa niin pitäähän sille nyt jotain tehdä...

Kuva
Sole kirjoitti: Me ollaan muuten kavereitten kanssa puhuttu tosta Kudosta/Daido Jukusta että se olis aikasta siistin kuulosta ja vaikuttais ehkä jopa enemmä mun jutulta, kun hanskat tuntuu mulla aika vierailta ja tykkään repiä kuteista...

Meinasin ite Hokutoa nyt kesällä/syksyllä...
Ja niin oishan se daidojuku hienoo, muuttakaa kavereiden kanssa helsinkiin ni ostetaan tommoset kypärät ja aletaan riehuun? Vois se hokutoki olla kivaa, mutta en oo aivan vakuuttunut onko se juuri se homma mulle. Jos sais vaikka vaan lisää ashiharaa viikkoon ni seki riittäis.

niin ja eiliset treenit.

Ke 15.4

Karate 1h15min


Ei yhtään kumitea... Pelkkää kataa ja kihonia + pari ihan perus tekniikkaa. Vieläkin vähän paha mieli kun ei ollu kumitea.

50
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#574

Viesti Eelo »

16.4

Palauttava n.5h


Tosta joku 4h kävelyä ja random hyppelyä. 1h kuranjauhamista.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#575

Viesti Eelo »

18.4

IP seminaari n.5h


Elikkäs Mjölliksen vetämä miniseminaari. Loistavaa settiä, oli aika tuttuja juttuja kyllä suurin osa. Elikkäs tehtiin nyppäystä, puikkausta ja naamasta alasvientiä. Maassakin puolustauduttiin ja vähän mitseillä hakattiin toisia ja riehuttiin. Naamasta ja silmistä saa tosi mukavasti vietyä maihin porukkaa.

Niin ja tärkeimpänä kaikesta olin aika liekeissä alapotkujen kanssa! Ois pitäny saada se videolle. Niin ja sitten tietenkin piti käydä painimassa ehkä aikaisemminkin "Pikkasen" painineen seurakaverin kanssa. 2 kertaa hävisin jujilla ja kerran sain triangelin! Jotain vielä muistan onneks painistakin.

Laitanpas tästä 3 treeniä kun en perjantaina päässy treenaan mitään pienen flunssanpoikasen takia :D

54
Eelis Mikkola
Lehe
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1196
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Saaristo

Eelo

#576

Viesti Lehe »

Jaa.. mä kun ajattelin, että oliko kyseessä joku poikain tarina kun äijät oli kaikki väliajat nipussa. :lol: :lol: :lol:

Hyvä, että homma maistui, Mjöllis on kyllä oman alansa guru. Omakohtaisia elämyksiä laitan omaan päivyriini :smt003
Se mikä ei tapa, sattuu s-tanasti..
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#577

Viesti Eelo »

Ma 20.4

Karate 1h30min


Kataa, tekniikkaa ja kihonia. Myös vedeltiin vapareita toisen kroppaan.

Ti 21.4

Palauttava n1h


Varjoa ja kihonia

Ke 22.4

Karate 1h15min


Kataa, tekniikkaa ja kihonia.

To 23.4

Kävelemistä n.5h


Korkeesaaressa kattelemassa apinoita. Tuli välillä vähän juostuakkin. Palauttavan tästä saa.

Mitsejä n.30min


Löysin tililtä extraa 200e joten päätin ostaa äkkiä thaimitsit ennekuin kukaan huomaa mitään :D Nyt ei oo ongelmaa rahoista vaan pääsee varmasti karateleirille!

Pe 24.4

Mitsejä n.1h


Atmanin kanssa rankastiin vähän mitsejä ja vähän tehtiin tekniikkaa.

Nyt on vähän kipee olo. Toivottavasti huomenna jo paljon parempi niin pääsee treenaan!

60
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#578

Viesti Eelo »

25.4

Karate 1h30min


Elikkäs alkuun kihonia. Mä opin jotain aivan uutta!! Kauhee valaistuminen, ensin kädet ylös sitte kroppa liikkuu blokeissa! Ja muutenkin kehonkäytöstä opin!! Hienoa ja loistavaaa, pitäis ehkä kotona koittaa lisää näitä.

Sitten vielä kataa, soshin1 ja kihon1 tein uuestaanuuestaan ja uuestaan. Soshin menee jo iha hyvin, kihonissa on vielä yläpotkuissa paljon petraamista. Ehkä tää säännöllinen venyttely alkais kohta toimimaan. Pitäis alkaa varmaan taas kirjottamaan venyttelytkin tänne, niin jaksais enemmän venytellä.

26.4

Hyötyliikuntaa n.2h

Eka hirveetä sotkemista 30min zygällä, sitten joku 1h pallon potkimista ja taas 30min sotkemista takas himaan. Pitäis alkaa lisää pyöräileen pidempiäkin matkoja.

Venyttely 1h


Joku 3x viikossa oon venytelly, nyt koitan joka päivä muistaa venytellä niin laitan nää tänne motivaattoriks.

Niin ja päivän biisi " onclick="window.open(this.href);return false;

62
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#579

Viesti Eelo »

Ma 27.4

Karate 1h30min


Kihonia, opin taas lisää. Liikkuvassa kihonissa sain pienen ahaa-elämyksen lantion käytössä. Sitten kataa, joka meni huonosti, mutta niinhän se aina. Loppuun potkittiin kiertareita tyynyyn. Oli aivan liekeissä potkut, tai ainakin sen jälkeen ku sanottiin mikä menee väärin. Hirveet ruoskat noi jalat, vielä ku sais vähän venyvyyttä lisää niihin..

Tänään ei jaksa venytellä sillä nukkuminen kiinnostaa liikaa.

63
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#580

Viesti Eelo »

ti 28.4

Puisto n.2h


Elikkäs hifistelin kihonia ja baji hommeleita. Sitten löin killumniattia päähän ja hifistelin äijäpaineja.

Vielä on pitkä matka, että onnistuis kunnolla noissa käsienpyörittelyissä...

64
Eelis Mikkola
Kuvake
kollegiassessori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 2405
Lauteille: Kesäkuu 2006

Eelo

#581

Viesti kollegiassessori »

Teettekö te ashiharassa kihonia ihan normisti tietyistä syvistä asennoista (esim. zenkutsudachi tai kibadachi) vai toimitetaanko sama asia ihan otteluasennosta?
"It's a good tonic, altruism. Nothing helps one put problems in perspective like allegiance to higher cause."
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#582

Viesti Eelo »

kollegiassessori kirjoitti: Teettekö te ashiharassa kihonia ihan normisti tietyistä syvistä asennoista (esim. zenkutsudachi tai kibadachi) vai toimitetaanko sama asia ihan otteluasennosta?
Joo ihan normisti tietyistä syvistä asennoista tehään meillä kihoni.

29.4

Karate 1h15min


Kihonia, kataa ja iha vähän pientä kumitea

Nyt tulee taas taukoa kun oon aivan sairas vapun jäljiltä. Kannattais ehkä pukea enemmän. Tällä kertaa en sentään juossu aivan alasti julkisilla paikoilla.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#583

Viesti Eelo »

Ööö vähän on jääny kirjottelematta, muttamuttaa.

Ainakin parit karatet on jääny merkkaamatta. En oo kyl iha varma oisko enemmänkin, mutta laitetaan nyt 2 kertaa näin tälleen. Jotain oon hyötyliikkunukki, mutta ei ny semmosia jaksa muistella. Kattoonyt jaksaako tätä enään niin aktiivisesti päivitellä.


Eli laskuri on siis 67.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#584

Viesti Eelo »

Hah kyl mä nyt ainaki 2 lisää kävin karateja, tossa välissä. harmittaa tommonen pieni laskuri...

Sitten vielä Ma 12.5 Karate 1h30min

Jotain hienoa tehtiin, vähä kmitea kai, kihonia ja kataa.

Ke 13.5

Pesis n45min


Heh, sain juoksun ja löin yhen kotiin, kait... Hävittiin silti.

Karate 1h15min


KUMITEA OHHJEAH. Sit kanssa kovetusta, kihonia ja kataa.

Kumiteissa olin iha järjettömän huono tuntu, että on tullu takapakkia, aivan jäissä. Jäi vähän hävettämään.

72
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#585

Viesti Eelo »

To 14.5

Kuulailu 1h


Keksin että burbeet on loistavia lämmittelyyn joten tein niitä ihan reilun määrän kanssa tähän alkuun. Tuun myös varmaan jatkossa tekemään.

Rinnalleveto + pystypunnerrus: 4x8/puoli
Tempaus: 4x8/puoli
Läpsypunnerrus: 4x8
Janda rutistus: 4x9
Linkkari: 4x10
Yhen jalan kyykky: 4x10/puoli

La 16.5

Vyökoe n.2h ja leiri n.2h


Elikkäs pääsin vihdoinkin vyökokeeseen asti! Koe alko kihonilla, sitä sitten hakattiin väsymiseen asti, meni aika hyvin kihoni, mutta liikkuva kihoni oli vähän heikkoa. Sitten kataa, paaljon kataaa. Kata meni todella huonosti, huonommin kuin yleensä. Noh ei se mitään kai mä vielä joskus opin. Sitten tehtiin sabakia, jossa vaan heittelin, tai koitin ainaki. Sabakit meni miten meni. Sitte loppuun mulle 5 erää kumitea joista kaikki meni suht hyvin, unohin vaan potkia tarpeeks alapotkuja.

Elikkäs pääsin läpi ja suoritin siis 2 vyötä kerralla. Oon siis nyt virallisesti 9kyulla. Jeejeejee.

Leirillä ehin tunnin tehä ja sitte nyrjäytin nilkan pahasti, tehtiin liikkumisharjoituksia ennen sitä. Meni ton nilkan takia leiri vähän sivu suun. Joskus sitten paremmin.

75
Eelis Mikkola
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 38 kurkkijaa