Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Eelo

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#16

Viesti Eelo »

10.9

Vaparia. Heti aluks jotain pummeling taistelua ja shootti "sparria" lämmittelyks. Sitte taas kehon hallintaa, meni muuten perseelleen. Pystyssä potkuja keksivartaloon. Pitää muistaa kiertää lantiota. Sitte maahanvienneissä doubleleggi (shootti kahesta jalasta kiinni), on aika hauska tääki tekniikka. Sitte matossa katottiin JUJII. kyllä, tätä oon odottanu. Eli kiskottiin kädet eteen, kourastiin käsi ristiin kiinni ja siitä s-mounttiin ja sitte vaa kiskotaan kättä poikki. Loppuun painittiin, lähti mountista. Lopetin taas samallailla ku viimeks, paitsi olin jo valmiiks mountissa.

Ainiin, aamulla pelasin korista. Kyllä on kiva olla pitkä, ainakin pikkukoreihin ku voi vaan donkkailla. Kyl mä melkee isoonki koriin pystyn.
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#17

Viesti Eelo »

11.9

Laiskottelua. Pride dvdt katoin läpi (2,4 ja 2000gp sakuraban matsit). Nii ja kävin ostaa suojukset, toivottavasti nää ny on oikeen kokoset. Ehkä nää vaan vaatii totuttelua.
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#18

Viesti Eelo »

12.9

Vaparia. Tänään päälläseisontaa, ei vaan osaa. Pystyssä katottiin etupotkua, vähä erillaine ku mihin oli bujinkanissa oppinu. Sitten alasvienneissä taas kahenjalan alasvienti, shootista. Matossa katottiin RNC. Lopuks taas painittiin, nyt vaa lähettiin bäkmountista, toine koittaa pois ja toine koittaa kuristaa. Iha hyvin meni, mut kyllä järkytyin miten vaikeeta sikaniskoja on kuristaa. Nii ja siitä, että kun sanotaan että tehään 50% tehoilla. Nii nää pyörii ku siat mudassa x 10. En halua miten noi vetää täysillä tehoilla. Backmountissa on yllättävän vaikee pysyä ku toine riehuu siinä alla/päällä.
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#19

Viesti Eelo »

13.9

Salilla
3x8 leukaa
3x10x5kg vatsoja
5x10x50kg penkki
2x90sec staattinen vatsa

15.9

Päätin koittaa uudenlaisia voimailu muotoja.
Aluks joku 10-15min varjonyrkkeilyä.
Sitten 10 hyppyä, 10 kyykkyä, 10 punnerrusta, 10 selkää, 10 vatsaa
9hyppyä, 9 kyykkyä......
Ja sitte ku päästään 1kköseen aletaan lähtee takas ylöspäin kymppiin asti.
Eli yhteensä 110 kaikkia liikkeitä tulee.
Tuli kyllä reilu hiki, punnerrukset oli ainoot missä meinas hupi muuttua työks.
Vili Tarkiainen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 1475
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Riihimäki

#20

Viesti Vili Tarkiainen »

Pyramidi...siis tuo mitä teit tänään..ajattelin vain huomauttaa, helpompi kirjoittaa se. :)

Mikä on sun leuanvetomaksimi?
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#21

Viesti Eelo »

hmm 12 leukaa sain tossa kesän lopussa muutama kilo ruipelompana. Mut kyl mää varmaa tohon pääsen vieläkin, voin koittaa vaikka ensviikolla. Mut kiitos termeistä mulla on nää vielä vähän hukassa, minkä varmaa oot huomannu. Mikäs sun leukamaksimi on?
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#22

Viesti Eelo »

Nii ja siis tota pyramiidia aion jauhaa ny tästä eteenpäin nii kauan että menee 20-10-20. Syy: mulle suositeltiin tätä, kuulemma vapaaottelun kannalta hyvää harjotusta.
Vili Tarkiainen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 1475
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Riihimäki

#23

Viesti Vili Tarkiainen »

Juuh,eipä mitään.

Oma leukamaksimi on luultavastikin vain 8 kpl. :cry:
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#24

Viesti Eelo »

17.9

Alan sitte laitteleen tänne näitä tekniikkakuvaksia, niistä mitä ei oikeen muista.

Vaparia. Ei oikeen onnistu toi päällä seisominen, ei sitten millään, turhaa se on ei sitä matsissa tarvii ;) . Sitten pystyssä polvea ja thaiclinchiä. Niskojen totaalinen jumitus... huomenna varmaa kiittän itteäni tästä, oletuksena että pää liikkuu vielä. Sitte sprawlia, eli alasviennin "cöyntteri", eli mennään kyykkyyn ja sitte jalat suoraan taakse haara-asentoon ja lantio maahan eneman pään päälle. Matossa guardissa hyökkäilyä. Eli aluks sweeppi ---> jalat maahan ja puristus päälle, otetaan ristikkäisellä kädellä (mun oikee, sen oikee) kiinni ojentajasta pään ja olkapään välistä, toinen käsi tukee takana ja sitte lantoilla vetästään ylös ja ympäri siihen käden suuntaan mistä pidän kiinni. Sitten jos toi ei onnistu nii katottiin vähä kimuraa siitä samasta asennosta. Lopuks hyvin vähän tehtäväpainia. Liian vähän.

Vois jo tää peruskurssi loppua et pääsis kunnolla harjottelee, nii ja rikoin polven tänään tuolla, en tiedä missä. Tästä viikosta lähtien pitäis alkaa päästä nyrkkeilemään pari kertaa viikossa aamusin. Vihdoinkin.
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#25

Viesti Eelo »

19.9

Keksiviikkokerho kisiksellä.
Pääsin vähän tapaamaan isompaa joukkoa potkulaisia täällä ku oon nähny aikasemmin vaa pulkkanarun ja tabithan. Eli mitäs siellä, vähän kattelin ku paappa näytti miten blokitaan kepillä ja sitten tuli polvi. Sen kanssa sitte vähän eka pystyssä otettiin (potkunyrkkeilysäännöillä ilman potkuja päähän) jonkunäköstä pystysparria, iha rauhallisesti. Vähän muussaantu toi vasen jalkapöytä ku ei ollu jalkapöytäsuojia ja potkin suojaukseen sillä... Kyllä huomaa, että pitää kehittää potkujen blokkausta ja paljon. Sitten vähän painittiin ja sain jopa yhen lopetuksen melkeensuoralla nilkkalukolla, mut toi polven guardi on kyl jäätävä. Nii ja vähä tasotusta anto se, että polven käsi on hajalla. Sitte painin vielä vähän asgeirin kanssa, siinä oli tosi kova tempo kokoajan päällä ja kokoajan yritettiin jotain, mutta sitte menin tyhmästi suoraan kiljotiiniin. Ja tuolta suoraan vapariin.

Vapari.
Päälläseisonta alkaa sujuu!!(heikosti mut silti)!! Sitten katottiin iha hyödyllistä harjotusta missä tehään guardista juji tai siis siiretään lantio siihen asentoon, tätä pitää alkaa harjottaan muuallakin tuntu ihan hyvin vatsassaki. Sitten pystyssä katottiin taas polvia, valaistuin : enemmän lantiolla!. Sitten katottiin taas vähän sprawlia, kyllähän se jo sujuu sain jopa kehuja, että tunnun paljon painavammalta ku oon (osaan siis käyttää painoa hyvin toisen päällä!). Sitten matossa eka kerrattiin viimekertaset ja sitten giljotiiniin. Loppuun taas painia missä toine lähtee guardista ja koittaa lopettaa ku se päällä oleva koittaa seisoo suorassa. Sain painia opettajan kanssa, oli hauskaa ja sain vetää melkee täysillä tehoilla! Niinno, onnistuin siis sweeppaa ja lopettaan kerran. Kyllä määki pääsin taputtaan.

Huomenna nyrkkeileen eikä oo kouluu!!! Tulee oleen hauska päivä.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#26

Viesti Eelo »

Nyt sattuu kaikkialle.... Silti paras päivä TODELLA pitkään aikaan!! 8)
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#27

Viesti Eelo »

20.9

Nyrkkeilyä.
Sparrailua. En yhtään tiedä montako erää otin, mutta monta. Tuntuko keuhkot repeis ulos siinä lopussa ja alko jalat menee veteläks ja tulee tähtiä silmille, mutta jaksoin kumminkin pystyssä loppuun asti!!! Vähän heikosti meni noi mun lyönnit ja leuan alhaalla pitäminen. Kyllä mä peilin edessä varjona osaan mut sitku on väsynyt ja tulee kokoajan suoraa päähän ni heti menee vähän vaikeemmaks. Mut pakko sanoo, oon parantunu silti huomattavasti viimekerrasta, joka oli joskus kesällä, ehkä mielikuva harjottelu auttaa oikeesti. Tai sitten toi vapari. Vähä haastetta anto noihin, että kaikki vastustajat tais olla yli 100kg mutta kyllä se siitä. kyllä siinä vähä pelkäs ku koittaa melkee täysillä rykiä jotai koukkuja leukaan eikä mitään vaikutusta ja toistepäin taas riitti pieni koukku ja mä pyörähin 360 :lol:. Paljon sai pyöriä :D olis vaan ollu potkut mukana olis voinu vetästä siitä yllätyksen. Kerran sain kanssa koukun haaroihin, oli varmaan ilme näkemisen arvonen: silmät pullistuu, naama muuttuu punaseks, ilmaaa tuleee kaikkialta päästä ulos. Onneks oli suojat päällä, mutta sattu se kyllä "hitusen" silti. Oli hauskaa, nyt varmaan hengästyny koko loppu päivän. ähhpuhhh

Tätä lisää! Ainii tein jotain lihaskuntoaki ennen nyrkkeilyjä.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#28

Viesti Eelo »

Uhh unohin laittaa tänne, että alotin ultimaten tähän lisaks ku pitää saada sosiaalisia kanssakäymistä muutenki ku harkkojen kautta. Eli parin koulu kaverin kautta ny liityin tämmöseen. Voikohan tästäki löytää kamppailullisia aspekteja (kontakti on kiellettyä....)

Nii ja ekat harkat tästä oli 22.9 Kävin samana päivänä pikkuserkun häissä. Oli ihan oikeessa kirkossa, Porissa... ei menny ku 3h autolla sinne ja 3h takas, noh kyllä siinä jotain koostu. Pääs vähän jututtaa sukulaisia ja sopia potku-miitin ajaks yöpymistilat Tampereelta.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#29

Viesti Eelo »

24.9

Vapari.
Taas onnistuu vähän paremmin kehon hallinnat. Pystyssä katottiin lisää polvia ja "irtopolvia". Maahanvienneissä katottiin miten pystyy draivaa sen toisen läpi jos se sprawlaa ja sitten siitä kahenjalan alasvienti. Matossa katottiin juojia guardista. Eli ekaks lukitaan toisen käsi ja laitetaan jalka lantiolle ja sitten pyörähdetään ympäri ja laitetaan jalka pään yli. Lopuks taas vähän tehtäväpainia. Ei menny mitenkään loistavasti.

Onnistuin muuten telomaan käteni lopullisesti tuolla ku maahanviennissä jotku toiset lenteli mun ranteen päälle. Ja sitte vielä kyynerpään ku jujissa en tajunnu taputtaa ku ei tuntunu ja sitte se toine rykäs sen kireeks. Tossa kynärpäässä on ny mustelmat ja kyynärtaipeeseen pistää ku suoristaa käden.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#30

Viesti Eelo »

25.9

Nyrkkeilyä.
Heti kokeenjälkeen lähin polkee hulluna, että ehin nyrkkeilee. Vähän myöhästyin oli jo ehtiny alkaa (vaikka tää alkamisaika onki "pikkasen" joustava käsite). Siellä taisin ottaa 5erää sparria. Sitte lopuks katottiin vähän miten isot miehet rullaa pikkumiehiä matossa. Kyllä siinä oppi niskalukkojen tehokkuuden. Pitääki olla pitkä kaula. Tossa sparraamisessa saa olla happikone kunnossa ku ottaa noita isoja miehiä vastaan. Nyt tuli jo vähän krediittiä, että mun oikeenkäden sivukoukku sattuu vartaloon :shock: oho, ehkä saan sittenki vähän sitä painoa sen lyönnin taakse.

Keskiviikkokerho.
Vaan minä ja Kungfumiäs. Pystysparrailtiin. Oli muuten ihmeen vaikeeta pysyä pitkällä etäisyydellä, baji on kyllä toimivaa pakko sanoa. Sitte otettiin vähä pystypainia ja mattoa. Baji toimii kyllä noissakin... ehkä KFM vaan osaa, toisin kuin mä.... Sitte katottiin vähän jotain heittoja, uusia mulle. Olin kyllä ihan kuollu tossa loppuvaiheilla ja jo alussa oli aika hapot ton nyrkkeilyn jälkeen, selitykset.

Hauska päivä taas, näitä lisää! paitsi koeviikko osuuden vois jättää pois tälläsista päivistä...
Eelis Mikkola
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 69 kurkkijaa