Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Eelo

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Vili Tarkiainen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 1475
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Riihimäki

#46

Viesti Vili Tarkiainen »

Aaahhahah!! :lol:

Huumorintajua ainakin löytyy...päivittelehän vaan niitä kuvia, jos vaikka sais selkoo mimmonen mörkö sitten olet nykyään.. :smt040

Kiitos vain. :p
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#47

Viesti Eelo »

16.10

Nyrkkeilyä.
7erää rennosti sparrailin. Sitte yhen erän vetelin täysillä raskassarjalaista, zippasin täysin puolessatoista minuutissa. Pakko sanoo, että on hauskaa vaa raivoharkäillä päin ja tykittää täysillä ilman pelkoa, että tulee huomenna +10 jätkää rankasemaan. Yhteensä siis 8 erä sparria. Koitin pitää 7 ekassa erässä vaa etäisyyden, ja vikassa rankasta :badgrin:
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#48

Viesti Eelo »

16.10

Päivityksiä tälle päivälle

Vaparia (ekat "kunnon" treenit)
Alkuun pystypainia lämmittelyks, sitten pystylyömisiä ja potkimista alasvienneillä. Hakkaamiset meni ihan sika hyvin, huomas ettei noi ollu kaikki ottanu paljoa pidemmän kanssa kauheesti aikasemmin. Nii ja tosiaan sain kerran pahasti säären päähän, mutta ei se haitannu menoa. Sitte otettiin vähän tehtävä painia, toine koittaa ohittaa avoimen guardin ja toinen koittaa lopettaa tai sweeppaa, meni paremmin ku odotin. Loppuun potkittiin mitsiä, eka etu ja takajalan ala-ja keskipotkut, sitten polvi ja etujalka. Ihan lopuks varjonyrkkeilyä ja punnerruksia.
Oli todella hauskat treenit ja ihan erillaiset mitä odotin, onneks ei ollu sikana jotain kehonhallintaa, heh ei yhtään.
Sitte vielä kyselin siitä kisaamisesta ni vastaus oli, että parin viikon päästä ois, olin vähä :shock: luuleeko se, että mä pärjään? oikeesti??? Tosiaan taidan ehkä myöhemmin tänä vuonna ottaa mielummin.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#49

Viesti Eelo »

17.10

Aamunyrkkeilyt.
7erää sparrailua, ei pystyny enempään ku alko vasen kyynerpää kipeytymään pahasti. Taitaa olla sama vanha vamma mikä aikasemminkin. Noh kait se joskus paranee.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#50

Viesti Eelo »

17.10

Vapari.
Alkuun taas pummelointia. Pystysparria. Sitte katottii iha sikasiiiiisti alasvientilukko hommeli. Se oli niin kuul ku olla ja voi. Eli siis ku toine koittaa päästä klintsiin ni otetaan kainaloon sen toine käsi ja toine niskan taakse, siitä sitte polvea maun mukaan. Siitä sitte laitetaan oma jalka toisen jalkojen väliin niin että ollaa samassa rintamasuunnassa pidetään käsi vieläkin kainalossa ja siitä sitte käsi niskantakaa toisen jalanympäri ja siitä kuperkeikka/ukemi eteenpäin ja suora polvilukko. Tota selitystä ei kukaan tajua, mutta ei se mitään mulle se muistisäännöks on. Sitte loppuun painittiin. Meni suht hyvin paitsi onnistuin rankasee tota kyynärpäätä :evil: Se vois alkaa paranee jo!
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#51

Viesti Eelo »

18.10

Lukkopaini
Alkuun jotai pukkihyppelyä sproolia yms. + heittelyä. Sitte katottiin tekniikkana kimuraa guardista, sen köyntteriä, sitte sen köyntterin könytteriä. Sitte vielä mite jujista tehään swiippi. Siitä sitten 30min painiskelua lukkopainisäännöillä ilman slämmejä. Siinähän sitte riepoteltavana olin. Sain mää kerran lopetettua suoralla polvilukolla, ja se oli muuten hieno lopetus. Pakko sanoa, mä nään siitä varmaan unia vielä viikonpäästä. Tein sen köyntterin, köyntterin, köyntterinä. Sitte pääsin painimaan vähä tasasemman kanssa, jonka kaa ei tullu lopetuksia. Ja lopuks iha üüberin kanssa jonka kanssa jäin aina samaan lukkoon samasta paikasta :D . Oli todella hauskaa, vaikkakaan ei oikeen sujunu. Ei se mitään, kyllä mä jotain osaan jo potkumiittiin mennessä. ;)

Mua alkaa huolestuttaan, oon laihtunu lähiakoina n.4-5kg ja heikottaa pahasti + toi käsi meni taas...
Eelis Mikkola
Vili Tarkiainen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 1475
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Riihimäki

#52

Viesti Vili Tarkiainen »

Alat tulemahan vanhaks! :D

Syötkö hyvin?

Tuli muuten mieleen...mitähän jos sulla olis diabetes? Mä laihduin muutaman kuukauden aikana semmoisen 20 kg ja risat, ja join aivan jumalattoman paljon nestettä. Siitähän se sitten todettiin, eräs tuttu tokaisi, että ''kylläpäs tuo teidän poika juo paljon, kannattaiskohan käydä tarkastuttamassa?'' Eipä siinä sitten muuta, tarkastuksissa käytiin ja sellainen perkelehän musta paljastui... :)
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#53

Viesti Eelo »

Varmaan vaa toi ruokapula ku äiti ei oo ollu himassa tekemässä ruokaa. Toivottavasti ainakin.
Eelis Mikkola
Vili Tarkiainen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 1475
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Riihimäki

#54

Viesti Vili Tarkiainen »

Juu, nyt alat ...kele tekemään itse sitä safkaa! :roll:

:D
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#55

Viesti Eelo »

19.10

Vapari
Palljon drillejä, ja vähän lisää. Sitten vaparisparria, mulla nyrkkeilyhanskat päällä . Tuli aluks turpaan pikkasen isommalta jätkältä, eli puolet ajasta ilmat pihalla polvia vasten. Sitte pääsin tasasempien, ehkä jopa huonompien kanssa sparrailee. Loppuun tekniikkana jujia mountista ja triangelia mountista.

Voin kyllä kirota sen jätkän joka keksi kiertävän nilkkalukon.

Ainiin. Ois viikonloppuna lukkopaini leiri, mutta ei oo massiiiii. Pitää koittaa jostai ryöstää, että pääsis ees yhelle päivälle.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#56

Viesti Eelo »

22.10

lukkopaini
Yhenjalan alasvientejä tekniikkana. Sitte vähän pystypainia, joka lähti semmosesta asennosta että toisella on toisen 1 jalka kiinni. Todella huonosti meni. Sitten lukkopainia n45min. Todella huonosti meni. Taputin joka kerta enkä lopettanu kertaakaan. Pari kertaa lensin niskoilteni ja ny sattuu niinpaljo etten taida mennä tänään minnekkään.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#57

Viesti Eelo »

24.10

Vapari.
Pelkkää mattojuttuu, taino alkuun varjonyrkkeilyä. Tekniikkoina vapautumista giljotiinista, matossa ja pystyssä. Vapautumista jujista, selällään ja polvillaa. Pitää muistaa käyttää tota rnc otetta. Sitte painittiin, meni ihan sikahyvin :D mussa on sittenkin toivoa, ehkä mä opin jotain vielä.

Ajattelin ottaa vielä 2x bjj tähän ja jättää 1x vapari pois. Eli ois niinku 2xbjj 2xvapari 2xlukkopaini 2xnyrkkeily + vapaaehtoinenliikunta viikossa
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#58

Viesti Eelo »

25.10

Lukitepaini
Alkuun tehtiiin paljooooooon erillaisia punnerruksia, vatsoja ja selkiä. Sitten katottiin tekniikkana miten otetaan omoplata guardissa. Sitte semmosta, että mennään jonoon ja keskellä on pareja jotka painii ja sitte niissä aina voittaja jää siihe ja häviäjä jononpäähän ja jonosta väkee sinne. Meni iha hyvin, sain kerran lopetettuakin, mutta omaan tasoon nähden hyvin. Sitte loppuun 2x8min painit maasta lähtien. Eka erä meni hyvin, jouduin vasta ihan lopussa taputtamaan ja ite sain melkeen lopetuksen. Toinen meni sitte vähä huonommin...

Tää lukkopaini on kyllä hauskaa pakko sanoa. En tänään uskaltanu mennä nyrkkeileen ku niska on vieläkin todella kipeä ja päähän ei tekis mieli ottaa impaktia.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#59

Viesti Eelo »

26.10

vapari.
Lähinnä pystysparria. Eka nyrkkeily ja sitten potkunyrkkeily säännöillä. Vähän turhan kovaa otin ton potkiksen ku taas rikoin jalan. Tai oikeestaan jalkapöydän. Meni todella hyvin muita alottelijoita vastaan noi sparrit.

27.10

Potkumiitti

Enemmän ku jaksan kirjottaa ja pääsen himaan.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#60

Viesti Eelo »

29.10

Lukkopaini.
Tällä kertaa vaan yhtä tekniikkaa. Eli poistumista sidemountista. Sitä sitte hetken ja sen jälkeen loppuaika painittiin 7min eriä. Ei sujunu ollenkaa, yhten kanssa iha tasasta vääntöä ja ei lopetuksia. Muitten kanssa sitte aika pyöritystä oli. Jos tässä ei muuta opi ni ainaki nöyrtymään.
Eelis Mikkola
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 91 kurkkijaa