Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Eelo

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#481

Viesti Eelo »

Tää koko päivä menee kyllä koulutöiden parissa. On pikkasen jääny rästiin vanhoja tehtäviä... Vois kyllä venytellä illalla, mutta kattoo ehtiikö mitenkään järkevään aikaan tehdä mitään.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#482

Viesti Eelo »

11.10

Jumppa 1h


Rinnalleveto + pystypunnerrus: 4x12/puoli
Läpsypunnerrus: 4x8 (olipas paha)
Yhen jalan kyykky: 4x8/jalka (ei onnistu kunnolla, pitää vaan jaksaa kyykätä normisti) x 31kg
Linkkari: 4x10
Venäläinen kierto: 4x20 (tein kuulalla tän kun ei tuntunu missään ilman)

Piti mennä tänään nyrkkeileen, mutta meni niin myöhäseks eilen, että nukuin mielummin.

199
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#483

Viesti Eelo »

12.11

Nyrkkeily 1h


Elikkäs oon vielä päälyöntikiellossa kuulemma, niinpä otettiin pistareita. Erillaisia komboja ja väistöjä. Keskityttiin lähinnä lyöntien nopeeseen lähtöön ja siihen, etten tuu eteenpäin kun lyön etukättä. Sitte otin vielä pari erää säkkiä ja palloa.

Oikeestaan lähti aivan loistavasti lyönnit, ainakin välillä.

200 !!!! Nyt on seki saavutettu, mitä seuraavaks?
Eelis Mikkola
Kuvake
Yin
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 274
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Espoo

Re: Eelo

#484

Viesti Yin »

Eelo kirjoitti: 200 !!!! Nyt on seki saavutettu, mitä seuraavaks?
201? :D
Ota iisisti vaan, hätäilemällä ei tuu kun äpärälapsia vaimitensenytoli :smt003
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#485

Viesti Eelo »

Toivottavasti ei kumminkaan :D Tai ainakaan kauheen montaa...

Karate 1h15min


Alkuun ihan rentoa kumitea, meni suht hyvin, hain paljon lauantain tekniikoita. Sitte tehtiin tekniiikoita. Jotain ihmeen takakiertaria tehtiin vastaliikkeenä suoralle potkulle, tai siis blokataan suora potku ja takakiertarilla naamaan. Sitte hakattiin vähän pistareita.

Olin aivan jäässä tänään, paitsi sparriosiossa. Reisi on jotenkin aivan hajalla, sattuu paljon kun ponnistaa kunnolla sillä tai ottaa potkun vastaan. Hassua kun kyykkääminen eilen ei sattunut, mutta kun koittaa tollen vähän sivulle työntää sillä niin alkaa sattumaan. Jäitä vaan nii eiköhä parane.

201 (menisköhä 250 rikki jo tänävuonna. Hmmm, ehkä jos oikeen yrittää)
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#486

Viesti Eelo »

Elikkäs selkä hajalla... Just kun sain ton uuen jumppaohjelmankin. Tais mennä eilen toi selkä kun mut etätyrmättiin ( :smt003 ). Nyt on nikaman kohalla semmone iso punanen läikkä ja kauhee jumi ja kipu päällä. Kattoo nyt pitääkö lääkäriin lähteä jossei tää ala paranemaan. Silti se uus ohjelma mitä piti tehä, kattoo jos jo sunnuntaina vois tehä.

Rinnalleveto + pystypunnerrus: 4x8/puoli
Tempaus: 4x8/puoli
Läpsypunnerrus: 4x8
Yhen jalan kyykky: 4x8 /puoli
Leuat rätistä: 4xmax (räjähtävät maksimit)
Jalkojen nostot (räteissä): 4x?
Linkkari: 4x10
Venäläinen kierto: 4x20 (jalat vähän ilmassa ja kahvakuula käsissä)

Kaikki tietenkin räjähtävästi.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#487

Viesti Eelo »

Eli vähän parempaan päin on vammautumiset menny, mutta selkä on vieläkin aivan jumissa. Pystyy jo käveleen, mutta en vielä uskalla urheilla. Oon vähän venyttelly viikonloppuna, mutta vielä ei veny ihan kunnolla. Kattoo jos keskiviikkona pääsis tekeen jotain... Tänään oon sitten kokopäivän venytelly.
Eelis Mikkola
Sole
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 783
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Eelo

#488

Viesti Sole »

Onko laiskuus iskeny tai viina vieny kun ei näytä treeniä tulevan tai ainakaan et kirjaa sitä... Selkä rikki? Treenaat nii kovi ettet ehi päivittää? Tuntematon infektio palleissa? Naisia liikaa?

Menee iha hukkaa mun egoilu päivärissä ku ei oo ketää joho verrata kunnolla :D.
"Our fathers came here with panzerwagens, we came with guitars!"
Klaus Meine, 1989 Moscow.
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#489

Viesti Eelo »

1 Laiska oon ollu aina
2 viinaa ei oo koskaan liikaa
3 selkä on aina hajalla
4 mun ei tarvii treenata ku oon niin kova
5 sen nimi on kuppa
6 9

Eivaan oikeesti ( :D) oon siis antibioteilla kun sain jonkun kurkkutaudin. Toisaalta ei oo mitään vaikutusta ollu näillä lääkkeillä ja kokoajan vähän kuumetta päällä niin ei oo päässy tekeen oikeen mitään. Kitarisatskin ehkä kohta lähtee, eli voi vielä pidentyä tää tauko... Mä oon sitte ruma JA lihava kun ei pysty mitään tekemään... Ottaa kyllä päähän tämmönen, ettei pääse tekemään mitään ja on kokoajan väsyny ku vähän kipeenä.

Mutta treenipäivitystä.

Wanhojen tansseja 75min x 2

Tästä ei voi laskea laskuriin ku ei tuu ees hiki, mutta muuta ei juuri nyt uskalla tehä.
Eelis Mikkola
Sole
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 783
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Eelo

#490

Viesti Sole »

No voi perkele... Paranemisia.
"Our fathers came here with panzerwagens, we came with guitars!"
Klaus Meine, 1989 Moscow.
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#491

Viesti Eelo »

2.12

Doddih, eka päivä ilman kuumetta ja eiku menoks. Päätin alottaa tälleen "helpolla" eli tää uus voimaharjottelu heti alkuun :D

Voimaa 1h15min


Rinnalleveto + pystypunnerrus: 4x8/puoli
Tempaus: 4x8/puoli
Läpsypunnerrus: 4x8 (helposti meni tällä kertaa)
Leuat rätistä: 4x5 (räjähtävät maksimit, lähinnä käsistä otti ku tein räteistä :D)
Jalkojen nostot: 4x5 (onpas tuskaa tehdä tuolla kattoparruissa, ei oikeen tuu mitään. Ei tuntunu missään, mutta silti ei oikeen onnistunu.)
Linkkari: 4x10 (näitäkin vois tehä ehkä lisää)
Venäläinen kierto: 4x20x16kg (ei oikeen tuntunu missään..)
Yhen jalan kyykky: 4x8 /puoli (tääkään ei tuntunu, mutta joo, ehkä tein väärin)

Eli suht rennolta tuntu, enemmän loppu happi kuin voimat. Oikeestihan vasta huomenna näkee mikä tuntu ja missä :D

En tällä viikolla lähe nyrkkeilemään kun ei pyöräily kiinnosta näin puolikuntosena. Katotaan jos kuumetta taas nousee niin ei voi tehä mitään. Karatea silti toivottavasti huomenna.

202
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#492

Viesti Eelo »

3.12

Karate 1h15min


Nyt on järjestys aivan hukassa, mutta silti kävin treeneissä ja jotain tämmöstä tehtiin. Lyötiin pistareita ja potkittiin tyynyjä. Kaikki lähti tosi huonosti, ei ollu yhtään rentoutta mukana. Sitten nyrkkeiltiin, pienempien kanssa meni rutiinilla, mutta silmät vaan räpsy eikä mistään omasta yrittämisestä tullu yhtään mitään isompien kanssa. Potkusparriakin otettiin, tää meni taas ihan hyvin oikeestaan, parit yläpotkutkin sain laitettua silleen, että ois ehkä voinu mennä läpi jos oisin kunnolla kenkässy (eli siis oikeestihan ne blokattiin :D). Sitten ihan perus kumitea. Koitin paljon vedellä tukijalkoja alta, mutta ei onnistunut. Koitin kanssa rummuttaa tauotta, mutta yleensä katkes omat lyönnit toisen potkuun tai johonkin. Sain kanssa aika mojovan kiertarin haaroihin, puuskutin varmaan 15min sen jälkeen :smt003.

Jos jotain pitäis sanoa, niin aivan ulalla olin koko treeneissä. Ei mikään oikeen onnistunut, mutta ei se mitään. Kipeenä kun on ni on aina vähä sinnepäin kun pääsee takas reenaamaan.

Sitten vielä 1h venyttelyä kotona.

203
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#493

Viesti Eelo »

4.12

Voimailu 1h20min


Rinnalleveto + pystypunnerrus: 4x8/puoli
Tempaus: 4x8/puoli
Läpsypunnerrus: 4x8
Leuat: 8+5+5+5 (jätin rätit pois kun sain asennettua ton tangon)
Jalkojen nostot: 4x5 (sattuu lähinnä käsiin, koitetaan vielä pari kertaa ja sitten taidan jättää tän pois)
Linkkari: 4x10
Venäläinen kierto: 4x40x16kg (lisäsin toistoja 20, ei tunnu vieläkään missään. Teen luultavasti jotain väärin)
Yhen jalan kyykky: 4x10/puoli (nyt tuntu paljon paremmalta kuin tiistaina)

Sitten tänään oli vielä Wanhat 1h15min ja venyttely 45min

Näitä wanhoja alkaa kyllä tulla kauheesti kohta, 6x viikossa... Tän siitä saa kun on 2 paria... Harmittaa vaan kun jää 1 nyrkkeily pois noitte tanssahtelujen takia. Ei näistä silti kehtaa laittaa harjotuksia kun ei tuu ees kunnolla hiki. Niistä lopputansseista vois ehkä laittaa sitte laskuriin.

204
Eelis Mikkola
Kuvake
kollegiassessori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 2405
Lauteille: Kesäkuu 2006

Re: Eelo

#494

Viesti kollegiassessori »

Eelo kirjoitti: Näitä wanhoja alkaa kyllä tulla kauheesti kohta, 6x viikossa... Tän siitä saa kun on 2 paria...
Pelimies. 8-)

Meillä pätkillä oli vähän hankalampaa..katkera
"It's a good tonic, altruism. Nothing helps one put problems in perspective like allegiance to higher cause."
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#495

Viesti Eelo »

kollegiassessori kirjoitti:
Eelo kirjoitti: Näitä wanhoja alkaa kyllä tulla kauheesti kohta, 6x viikossa... Tän siitä saa kun on 2 paria...
Pelimies. 8-)

Meillä pätkillä oli vähän hankalampaa..katkera
Älä ole... Mä pelkään kokoajan, että noi käy kimppuun vaatien, että dumppaan toisen... En vaan osaa sanoa ei naisille... Enkä kyllä sparrillekkaan.
Eelis Mikkola
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 84 kurkkijaa