Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Eelo

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#376

Viesti Eelo »

22.8

Karate 1h30min


Elikkäs alotettiin kihonilla ja siitä sitten kumiteen. Päähänlyönneillä otettiin, meni sinäänsä iha hyvin, mutta meni aika kyttäilyks mulla. Siitä sitten tekemään vastatekniikkaa (vapaavalintainen) suorille lyönneille ja koukuille päähän. Toiki meni iha hyvin, aika paljo polvia tein. Loppuun tyynysotaa, eli potkutyynyn hakkaamista ja potkimista. Lyönnit lähti suht ripeesti, mutta aika voimattomasti. Potkut meni iha vituiks... Ei vaan tullu lantio mukaan millään, varsinkaan kylkeen potkiessa.

Elikkäs näin yhteenvetona iha jeess, kuulemma saan vielä yksityisopetusta puskemiseen maanantaina eli :seina: Kyllä tää vielä tästä, taidan kyllä jättää ton juoksemisen nyt hetkeks ja vaihtaa sen vaikka raivokkaasen säkin käyttöön sillä toi polvi ei kyl tykänny yhtään siiitä, saattaa kuulemma olla kierukka hajalla ku kyselin tohtorilta.

130
Eelis Mikkola
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

Re: Eelo

#377

Viesti MarkkuT »

Sä oot ihmeen rikki noin nuoreksi sälliksi. :|

Huomasi muuten, että oot harjoitellut kihonia. Alkaa olla lantio mukana. :thumbsup:
Ain't no one.
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#378

Viesti Eelo »

MarkkuT kirjoitti: Sä oot ihmeen rikki noin nuoreksi sälliksi. :|

Huomasi muuten, että oot harjoitellut kihonia. Alkaa olla lantio mukana. :thumbsup:
Joo mä oon tosiaan tämmöne valuvirhe... Eivaan saattaa johtuu siitä, että ennen en tehny oikee kunnolla mitää urheilua ja sitte oon tällee suht nopeesti lähteny kamppailuun mukaan, eikä tosiaan tää ruumiinrakennekkaa tue mitään niveliä... Mutta jooo, täysillä eteenpäin silti! 8-)

Joo kiitos, sain inspiraatiota siitä ku sanoit, että älä mieti naruja (sopii mun käsiin) vaa lantiota! :D
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#379

Viesti Eelo »

23.8

Kisis n.1h30min


Elikkäs Aben kanssa kisiksellä. Elikkäs alkuun vähä nyrkkeilysparria/tekniikkaa, potkusparria ja potkissparria. Iha hyvi meni, kylkeen sain tosi hyvin potkittua. Siitä sitten painiin, taputin ehkä 15sec jälkeen ekan kerran :D noh näin käy joskus. Sitte tehtiin painitekniikkaa. Loppuun vähä mattolyömistä.

Iha hyvin meni noin yleensäkki, kylkiin potkut osu aika tarkasti eli se meni hyvin. Painissa oon vähä unohellu asioita.

131

Ainii ja kattottii kanssa ns. hermopisteitä, ai hemmetti, että sattuu naaman kaiken maailman painamiset. Noita kun sais painissa käyttää ni ois aika bueno.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#380

Viesti Eelo »

lisää tänään

säkki + kihon 30min


grr löin käteni yli tossa ihan lopussa, tein teknisesti ja rauhallisesti ni ei tullu ees kunno hiki... eli ei tää treenistä käy.

venyttely 45min


(131)
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#381

Viesti Eelo »

25.8

Nyrkkeily 1h


Elikkäs alkuun pari erää säkkiä, siitä sitten 6x3min sparria 1min palautuksilla. Iha hyvin meni, oikeestaan oon kehittyny iha sikana siitä ku viimeks kävin. Etukäsi uppos tosihyvin. Itekki kyllä otin aika pahasti osumaa, nyt on silmä mustana ja sain karatesta niskaaan ni polvet notkahti. Loppuun vähän palautetta koukuista. Lyön kyllä iha selvästi liian isolla kaarella, pitäis saada noi koukut nopeemmiks ja pinemmällä kaarella.

132

Karateen kohta!
Eelis Mikkola
Sitav Abdullah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 27
Viestit: 2389
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#382

Viesti Sitav Abdullah »

Eelo kirjoitti: 25.8

Nyrkkeily 1h


Elikkäs alkuun pari erää säkkiä, siitä sitten 6x3min sparria 1min palautuksilla. Iha hyvin meni, oikeestaan oon kehittyny iha sikana siitä ku viimeks kävin. Etukäsi uppos tosihyvin. Itekki kyllä otin aika pahasti osumaa, nyt on silmä mustana ja sain karatesta niskaaan ni polvet notkahti. Loppuun vähän palautetta koukuista. Lyön kyllä iha selvästi liian isolla kaarella, pitäis saada noi koukut nopeemmiks ja pinemmällä kaarella.

132

Karateen kohta!
Missäs nyrkkeilit gb gymillä vai?
Baby voit vetää mut guardiin milloin vaan :D

Antaa kukkien kukkia, ei niitä kaikkia tarvitse talloa.

Sitav "the hopa-man" Abdullah
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#383

Viesti Eelo »

Eiku rusan hallilla, viipurin nyrkkeilijöiden tiloissa. Semmone iha jees porukka sielä aina aamusin, kaikki tosin yli 100kg paitsi mä.... Ni ja saain kehuja, että lyön nykyään ihaku iso mies.

Asennekasvatusta (karate) 1h30min


Elikkäs alotettiin kihonilla, sitä sitte jauhettiin asenteella. Siitä seuras kataaa!!! Meni muute ihmeen loistavasti kata. Sitte liikkuvasti kataa. Sitten alettiin sparraan päälöynneillä, sitte kanssa kiertarit laitettii messii jossai vaihees. Tekniikkaakin tehtiin sillee, että toine hyökkää potkulla (maegeri ja sivupotku) ja toine blokkaaa/väistäää, keskityin lähinnä niihi hyökkäyksiin ja osumien vastaanottamiseen, kun pelkäsin, että rikon toisen varpaat huonolla blokilla. Ku en osaa yhtään blokata. Sitte thaimitsiin potkuja.... Osis pitäny olla potkutyyny ku ny on ranne iha kurana ku sain suht kovapotkuselta jätkältä potkuja ottaa vastaan. Sitte loppuun kait piti olla kumitea (?????), mutta tehtiin sillee, että toine hyökkää ja toine ottaa vastaa aina vuorotellen. Ei oo vähään aikaa ollu jalka näin hajalla, kyllä tässä asenne kasvaa ku on itku lähellä treenien lopussa. :lol:

Lopuks voin sanoa, että iha hyvin meni. Päässä vaa vähä heitti vielä toi aamunen, mutta ei se mitään.

133
Eelis Mikkola
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

Re: Eelo

#384

Viesti MarkkuT »

Eelo kirjoitti: itku lähellä treenien lopussa. :lol:
Sellasta se Obelixin kanssa reenaaminen voi joskus olla.

:smt003
Ain't no one.
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#385

Viesti Eelo »

No onneks tänää voi jo kävellä kunnolla ;)

Säkki 30min


Elikkä kombinaatioita mietin ja hakkasin vähä maassaki.

Iha huonosti meni, ei ollu yhtään voimaaa noissa lyönneissä ja päähän alko sattuun jossai vaihees ja alko ärsytttäää jajajaja.... Kuraaa... Sain silti kunnon hien päälle, mutta ny ei suunnitelmien mukasta kuulasessiota voikkaan vetää ku ei oikeen toine jalka pysty mitään tekemään eikä kyllä jaksaiskaa vaikka pystyis....

134
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#386

Viesti Eelo »

Kuumeessa.... Silti oli pakko jotain tehdä nii tämmöset

Kävely 8km + venyttely 30min


Ottaa jo päähän tää tauti...
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#387

Viesti Eelo »

Elikkä eilen vielä kipeenä ni ei sillo mitää mitään... Tajusin just, että ny sielä oli 20min turhaan kaveri odottamassa mua... Siis eile

30.8

Kisis n1h30min-2h (tai jotain)


Eli alkuun heittelin ehkä 20min paininukkea ja venyttelin, huomasin heti, että ei oo reisi ja nivunen iha kunnossa. Kramppaa ihmeen helposti ja todella kipeet molemmat. Sitte Sitavin kanssa vähä maahanvienti tekniikkaa ja pystyrandoria. Koitin teknisesti ottaa ja suht hyvin meni, sain pari kertaa iha oikeitaki tekniikoita. Tästä sitte mattoa ottamaan, tuli suht monta erää Aben ja Sitavin kanssa. Aben kanssa oli kyllä iha toivotonta positiopeliä kun ei pystyny pyöriskelee lukkopainimaisesti ja ton kädet vaa pitää kiinni puvusta. Ne ei vaan irtoo. Koska oon vanha ja raihnanen laitettiin sitav keskelle ja painittii melkein vuorotellen sitä vastaan :D. Meni painit suht hyvin ja oli melkeinpä tasasta aben kanssa, mutta puku kyllä vei multa aseita pois. Koitin Sitavin kanssa mahollisimman teknisesti ottaa ja tehä uusia juttuja ja antaa vähä paikkoja. Meni iha hyvin, pakko sanoa, että sitav teki elämää hienomman heelhookin mulle. Sain jokpäiväsen gogoplatankin tehtyä, ja omoplatan, mutta hyppytriangelia en. Elikkä painit meni iha jees huomaa kyllä, että taso on laskenut, mutta eihä mulla oo tässäku enään alamäkeä vastassa. Eli no worries. Sain kyllä elämää hienomman swiipin yhessä vaiheessa :D

Pystyä sitte otettiin vähä, alkuun vähä esittelin mite ashiharassa kontrolloidaan takista pystymatsissa, eli vähä näytin meiä heittoja. Sitten vähä sabakia. Loppuun vähä fullcontactia, mutta sain lyönnin kurkkuun ja loppu sparrit lyhyeen... Hassun tuntunen tommone kurkkulyönti. Koitin pystyssä lähinnä ottaa potkut kiinni ja pistää tukijalkaaan muistutuksen, onnistuin iha hyvin, oikeestaa iha loistavasti. Meni vaa välillä turhan kovaks kun vastustaja lenteli siellä... Pari kertaa sain hyvän polven kanssa sisään takista kiinnipitäen.

Elikkä yhteenvetona iha hyvin meni, ei mitenkään spektaakkelisesti ja jaksoin tosi heikosti ku kokoajan zippas eikä jaksanu tehä. Sain iha hyvin tekniikkaaa tehtyä ja hauskaa oli, paini on kyl kivaa, ihan liian kivaa.

Nii ja tajusin jotain uutta kihonista, tai siis siitä miten se on hyödyttäny mua. Valaisevaaa.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#388

Viesti Eelo »

1.9

Nyrkkeily 1h


Alkuun vähä säkkiä ja kunnon venyttelyt ku oli niin aamujumissa selkä. Siitä sitten vähän pallonkäytön filosofiaa ja sen näyttämistä. Tuli kanssa 6x3min erää sparria, meni aika rennosti. Koitin ettiä hyviä paikkoja ja hyvillä ykkösillä rangasta ns. vastapalloon. Ei onnistunu :D, mut en kyl itekkään saanu turpiin.

Illalla karate!

136
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#389

Viesti Eelo »

Ashihara 1h30min

Elikkäs alkuun vähän tekniikkaa ja siitä sitten välinetreeniä. Eli pistareita ja tyynyä hakattiin, pääsin koittaa vähä mun "Bajikyynerpäätä" :D eli suoraa kyynerpäätä kun sitäkin sai lyödä. Sitä tehtiin aika paljon, iha hyvin meni pistarit, mutta ei oikee ollu voimaa tyynyyn lyödessä. Sitten taidettiin tehä kataaa, sain hyviä vinkkejä ja taisin kehittyä pitkästä aikaa tän tekemisessä. Sparriaki tuli, meni iha hyvin aika paljon olin vaa kujalla ja löin vastapalloon + sain kyl yhen iha hienon polven melkeen osuu munille toista kaveria... Sitten tehtiin loppuun kihonia ja näin.

Meni iha sukasti... Ei vaan onnistunu oikeen mikään ja olin iha kujalla kokoajan. Noh kyllä tää vielä tästä. Meni vielä kyynerpääki yli lyödessä.

137
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eelo

#390

Viesti Eelo »

2.9

Kuula 40min + säkki 35min + venyttely 30min


Kuulalla:
yhen käden heilautus: 4x15
Rinnalleveto: 8x15
Vauhtipunnerrus: 3x10
Tempaus: 3x15

Tein vaan oikeella kädellä ku toi vasuri meni eilen yli, oli hyvä pumppi oikeessa haukkarissa tossa lopussa :D

Säkillä tein lähinnä maegeria, tuli varmaan 150 toistoo. Koitin tehä mahollisimman kovaa, mutta rennosti. Rentous on kaiken äiti. Löin vähän vastapalloonki suoria ja hakkasin kyynerpäillä.

Meni iha hyvin, etujalan maegeri eivaan suju, ei ollenkaan. Tulee aina semmone kauhee blowbäkki ku vetäsee sen, tai semmone vastavoima.

Venyessä sattuu nivusiin.

139 En kyllä oo varma käykö tää kahesta harkkakerrasta, sanokaa te, että kehtaako tämmösestä laitta 2 harkat vaikka ajallisesti menee noin vähä.
Eelis Mikkola
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 37 kurkkijaa