Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Eelo

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#166

Viesti Eelo »

2.4

MMA

Heti alkuun lyönti ja alasvienti harjotuksia. Sitten jotain lyöntidrillejä, myös matossa vähän. Sitten vaparin pystysparria, meni oikeestaan vähän siks, että lyön toista päähän ---> tulee tuulimyllyllä mua vastaan ---> lyön lisää päähän ----> toinen koittaa shoottaa ----> polvin ----> sitte ku ei saanu sproolata ni jouduin alistuu shootteihin. Oikeestaan meni suht huonosti ku en saanu tuulimyllyn takia pidettyy kokoajan silmiä auki. Sitten mattotekniikkana suoraa jalkalukkoo... Tän jälkeen painit, meni suht hyvin, paitsi sain tiputuspolven päähän ja yhen polven slämmäyksen reiteen... Bonusta oli, että sain yhen lopetuksen ja hallitsin melkeen kaikkia vastustajia positioissa, ainoo mikä ärsytti oli, että kunto ja voima loppuu aina kesken.

Elikkäs ihan hyvin meni treenit, jalka vaan vähä kipee vielä siitä kun sain polvea siihen matossa. On kyllä pakko saada jotenkin mahtuun lisää tota bjj:tä ku oli niin kivaa maanantaina siellä.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#167

Viesti Eelo »

3.4

Päivällä about 1h venyttelyä

SW

Alkuun tehtiin viivajuoksua ja karhukävelyä, meni heti käsi hajalle karhukävelyssä, taisin yliastua. Tekniikkana teknistä ylösnousua kun joku on sun guardissa ja siitä sitten erillaisia kuristuksia. Sitten pysty painia, otin ihan rauhassa kun parikin oli puolikuntonen. Sitten perus subbaria, tääkin meni ihan hyvin, sain melkeen triangelin yhellä jalalla :D

Yhteenvetona ihan suht hyvin meni, vaikkakin todella laiskasti kun toi käsi hajos heti.

Niin ja siis tännekkin laitan, että alan venytteleen oikeesti. Joka päivä.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#168

Viesti Eelo »

4.4

Nyrkkeily

Tuli noin 5 erää sparria, kaikki parempien kanssa. Yhen ISON jätkän kanssa tuli niin pahasti turpiin, että luulin tipahtavani aina seuraavasta lyönnistä. Onneks en, ei oikeen uskonu rauhallisemmin komentoa. Melkeen vetäsin sitä polvella kasseille ku alko tuleen paniikki, onneks en, oisin varmaan kuollu. Loppuun 4min painit. Meni silleen hyvin, että olin paljo teknisempi ku vastustaja, mutta vastustaja 30kg painavampi ja about miljoona kertaa fyysisempi.... Elikkä vaikka oli triangeli kiinni ja vedän päästä täysillä toinen pitää vaan niskan suorassa.... Jujissa sama, en vaan saanu sitä kättä suoraks vaikka kaikella voimalla väänsin eikä se ees puolustanu sitä kättää muulla kuin jännittämällä sitä kättä...

Nyt sattuu päähän. Illalla vielä bjj treeneihin.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#169

Viesti Eelo »

4.4

BJJ

Alkuun jotain kuntopiiriä. Ei oikeen punnerrukset lähteny ku toi käsi on tosi kipee, mutta vatsat jakso jo jotenkin. Siitä sitten vapaavalintaista pystytekniikkaa.... Mähän en osaa kato yhtään.... Ei se mitään pari neuvo hyvin jotain perusteita, tuntu, että tää ois ottanu enemmänkin pystyä vaikka oli ihan valkovyö. Sitten jotain sviippaamista perhosguardista... Pitäis ehkä muistella noita tai unohtuu heti. Sitten Sparria 4x6 min, lähti pystystä. Valkovöisten kanssa meni tosi hyvin, molemmat lopetin jujiin ja muutenkin aika hyvin pysyin messissä. Toisen sinivöisen kanssa passailin sen yrityksiä, eikä se lopettanu, mutta toinen sitte lopettikin pari kertaa.

Musta tuntuu, että mä oon tässä paljon parempi ku vaparissa....
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#170

Viesti Eelo »

6.4

Venyttelyä 1h15min. Alkaa taas selkä kipeytyyn lisää. Toivottavasti pystyy ensviikon tekee kunnolla kumminkin.
Eelis Mikkola
Sole
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 783
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

#171

Viesti Sole »

Ootko käyny lääkärissä ton sun selän kanssa?

Kun aikanaan menin urheilulääkärille valittamaan, niin mulle löytys ihan oikee rakennevika. Lantiorangan vika-asento, ja se voidaan hoitaa.

Eli jos et ole käynyt suosittelen...
"Our fathers came here with panzerwagens, we came with guitars!"
Klaus Meine, 1989 Moscow.
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#172

Viesti Eelo »

Joo, oon käyny kaikilla mahollisilla tohtoreilla/fysioterapeuteilla/manaajilla joille selkää voi näyttää. Sinäänsä ärsyttää kun on jo yli puol vuotta tää vaivannu, mutta nyt uusimman lääkärin mukaan kuuluu (kasvu)ikään. Tosiaan en vaan oo kasvanu pariin vuoteen mitään mittoja, paitsi ehkä haukkarista.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#173

Viesti Eelo »

7.4

Venyttelyä 1h Tuntuu jo heti, että venyy jalat paremmin, kun niihin oon siis keskittyny. Selkäkin kesti pientä venyttelyä.

Illalla vielä BJJ ja SW treenit. Tulee taas rankka ilta.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#174

Viesti Eelo »

7.4

BJJ

Tehtiin tekniikkana loistavaa pystyheittoa, opin nopeesti ja onnistuin käyttään sitä sparrissa. Sitten oli guardin ohitusta 15min ja sparria about 30min tai enemmän. Meni ihan hyvin, Sain melkeen hyppytriangelin, en vaan saanu kiristettyä kunnolla loppuun, mutta kiinni sain. Lopetuksia tein kanssa.

SW

Pystypainista menin mukaan, meni ihan reisille. Sitten tekniikkana samaa mitä viimeviikolla ja siitä vielä arm dragia. Ei oikeen mun tekniikka. Sparrit meni jotenkin, aluks meni ihan hyvin, mutta sitte vahvempien kanssa ei sujunu ollenkaan.

Vieläkin tuntuu, että oon paljon parempi bjj:ssä kuin vaparissa.

8.4

About 45min venyttelyä ja illalla vapariin.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#175

Viesti Eelo »

Jäi vaparit väliin kun alko selkää vaivata. Tein korvaavaks treeniks 30min lenkin...
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#176

Viesti Eelo »

Nyt kävi näin, että silmässä on haavoja + herpes. Niin, silmässä on herpes...
Sattuu + kirveleee ja jos treenaa pitää suojata silmä... Eli piraatti treenausta tulee. Lyöntejäkään ei saa ottaa silmään.

Voi villevilunen ku ottaa pähään tää kokoajan kuolleena oleminen. Niin ja kaiken lisäks alkaa rahat loppuun tän sairastelun takia (vakuutuksen katto alkaa tulee vastaan) ni pitää vähän miettiä miten jatkaa ja mitä.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#177

Viesti Eelo »

10.4

Kisiksellä.
Vähän kaikenlaista tehtiin paapan kanssa, ei oikeen kauheesti asioita voinu tehä kun oli toi silmä peitossa. Sinäänsä hauska kokemus yhellä silmällä sparrata kepin kanssa, mutta turpiin siinä tuli. Jäi vaan vähä vähäseks ku luotin, että tulee lisää porukkaa jotka ois sitte voinu täyspäiväsesti sparrata, ku olin tosiaan silmäpuoli.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#178

Viesti Eelo »

Vähän on kurkku kipee, mutta silmä on oikeestaan jo ihan hyvä. Elikkä tänään vois alottaa taas rennosti harjottelun käymällä BJJ treeneissä. Jos ihan rauhallisesti ottais ja jättäis lukkopainin väliin.

Nii ja selkä on vähän parempi
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#179

Viesti Eelo »

14.4

1h Venyttelyä. Selän jätin pois kun ei uskaltanu alkaa sitä sorkkimaan.
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#180

Viesti Eelo »

Tiistai 14.4

BJJ

Jotain heittoja ja guardin avausta alkuun ja sitten sparria loppuun. Meni sinäänsä heikosti meni vaikka sain lopetuksia, vähä löysästi silti meni.

15.4

1h venyttelyä'

Kipeenä oon ni ei voi käydä harkoissa.
Eelis Mikkola
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 89 kurkkijaa