Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

error404

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
error404
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 492
Viestit: 569
Lauteille: Heinäkuu 2007
Paikkakunta: Karkkila
Etulaji: Hanmoodo
Sivulajit: Thainyrkkeily
Takalajit: Paini

error404

#271

Viesti error404 »

Viime viikko samaan malliin kuin edellinenkin. Hieman ip:tä, potkuja, lyöntejä ja nunchakua. Edelleenkään ei hirveästi porukkaa treeneissä. Loppuviikosta kävin Karkkilassa, jossa en tehnyt juuri mitään. Sunnuntaina illalla Tampereella kuitenkin hieman perussettiä.
error404
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 492
Viestit: 569
Lauteille: Heinäkuu 2007
Paikkakunta: Karkkila
Etulaji: Hanmoodo
Sivulajit: Thainyrkkeily
Takalajit: Paini

error404

#272

Viesti error404 »

Viime viikko meni hyvin pitkälti samaan tapaan kuin edellinenkin. Hyvin vähän porukkaa, torstaina olin treenaamassa yksin. Aseita ja torstaina myös hieman potkuja. Myös miekkaa tuli heiluteltua. Sitä ei ole aikaisemmin tullut juuri tehtyä, kun en ole muistanut toista hanmoodon kahdesta miekkasarjasta (vaikka olen sen leirin käynyt vissiin kolme kertaa! :lol: ). Onnistuin kuitenkin kaivamaan koneeni uumenista ikivanhan videopätkän, jossa pääopettaja tekee miekkatekniikkaa. Sarja vaikutti melko tutulta eikä kukaan muukaan seurassa tuntunut muistavan miekkaliikesarjoja itseäni paremmin, joten päätin ottaa siitä mallia, että pääsisin edes välillä heiluttamaan miekkaakin.

Loppuviikosta jälleen perussettiä. Lenkillä en ole uskaltanut käydä, kun on niin hemmetin kylmä.
error404
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 492
Viestit: 569
Lauteille: Heinäkuu 2007
Paikkakunta: Karkkila
Etulaji: Hanmoodo
Sivulajit: Thainyrkkeily
Takalajit: Paini

error404

#273

Viesti error404 »

Jouluviikolla tiistaina treeneissä vain minä. Päätin potkiskella hieman sekapotkuja. Olin Karkkilassa joulun ja uudenvuoden ja siellä lähinnä lenkkeilin. Kävin kylläkin sielläkin treeneissä joulun jälkeisenä maanantaina vetämässä hieman ottelutreeniä, sillä sieltä oli porukkaa lähdössä kisoihin tammikuussa. Lähinnä lyöntejä, torjuntaa, vastatekniikkaa ja etäisyyden hallintaa.

Eilen sitten palailin Tampereelle ja huomasin, että entinen kämppis oli vaihtunut uuteen. Tammikuun ohjelmassa olisi saada opinnäytetyö valmiiksi, toivottavasti ei tarvitse tinkiä treenaamisesta sen takia.
error404
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 492
Viestit: 569
Lauteille: Heinäkuu 2007
Paikkakunta: Karkkila
Etulaji: Hanmoodo
Sivulajit: Thainyrkkeily
Takalajit: Paini

error404

#274

Viesti error404 »

Tällä viikolla olin treeneissä vain tiistaina, jossa oli itseni lisäksi vain yksi henkilö. Yleisön pyynnöstä miekkaa. Keskiviikkona minulla oli hirvittävä päänsärky, enkä päässyt treeneihin ja torstaina olikin loppiainen ja Nääshalli oli kiinni. Loppuviikosta tein siis perussettiä.

Toivottavasti porukkaa alkaa tulemaan treeneihin ainakin hieman enemmän, muuten en tiedä, pystymmekö pitämään vain muutamalla ihmisellä toimintaa käynnissä.
error404
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 492
Viestit: 569
Lauteille: Heinäkuu 2007
Paikkakunta: Karkkila
Etulaji: Hanmoodo
Sivulajit: Thainyrkkeily
Takalajit: Paini

error404

#275

Viesti error404 »

Tälläkään viikolla ei suuremmin porukkaa treeneissä... Tällä viikolla potkittiin, lyötiin ja tehtiin hieman ip:tä. Lyönnit ja potkut tyynyihin tuntuivat ihan hyvältä. Olisi vain mukavampi treenailla hieman isommalla porukalla. Tällä hetkellä edes joskus treeneissä käyviä harrastajia on ehkä 5.

Loppuviikosta perussettiä ja lenkkiä.
error404
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 492
Viestit: 569
Lauteille: Heinäkuu 2007
Paikkakunta: Karkkila
Etulaji: Hanmoodo
Sivulajit: Thainyrkkeily
Takalajit: Paini

error404

#276

Viesti error404 »

Viime viikolla hieman potkuja, kaatumisisa sekä taklausta. Edelleenkään ei juurikaan ihmisiä treeneissä. Treeneissä käy itseni lisäksi ehkä neljä henkeä eivätkä hekään aina samaan aikaan. Kai sitä pitää sitten vain treenata sitäkin kovempaa! :lol:

Loppuviikosta perussettiä ja lenkkiä. Tällä viikolla saattaa olla, etten ihan kaikkiin treeneihin pääse itsekään, kun pitää käydä välillä koulullakin.
error404
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 492
Viestit: 569
Lauteille: Heinäkuu 2007
Paikkakunta: Karkkila
Etulaji: Hanmoodo
Sivulajit: Thainyrkkeily
Takalajit: Paini

error404

#277

Viesti error404 »

Tällä viikolla en tosiaan kerennyt keskiviikkona treenaamaan, kun piti mennä katsomaan kaverin opinnäytetyön esittelyä. Tiistaina ja torstaina potkuja. Treeneissä "huikeat" 2 ihmistä, eli yksi minun lisäkseni. Potkut tuntuivat menevän yllättävänkin lennokkaasti tällä viikolla, sekapotkutkin tuntuivat suht kivuttomilta.

Loppuviikko onkin mennyt perussettiä ja omaa opinnäytetyötä vääntäessä.
error404
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 492
Viestit: 569
Lauteille: Heinäkuu 2007
Paikkakunta: Karkkila
Etulaji: Hanmoodo
Sivulajit: Thainyrkkeily
Takalajit: Paini

error404

#278

Viesti error404 »

Tällä viikolla tiistaina treeneissä huikeat 4 ihmistä, keskiviikkona 2 ja torstaina sitten vain minä. Tiistaina kaatumisia ja ip:tä, keskiviikkona potkuja. Torstaina tein lähinnä kuntoliikkeitä, mutta potkiskelin myös muutaman sekapotkun. Kaatumiset tuntuivat menevän oikein mukavasti tällä viikolla, mutta potkut tuntuivat hieman kankeilta. Erityisesti sekapotkuissa tekniikka hieman hajoaa viimeisissä seteissä, kun jalka alkaa painaa.

Loppuviikosta perussettiä.
error404
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 492
Viestit: 569
Lauteille: Heinäkuu 2007
Paikkakunta: Karkkila
Etulaji: Hanmoodo
Sivulajit: Thainyrkkeily
Takalajit: Paini

error404

#279

Viesti error404 »

Taas oli alkuviikosta treeneissä porukkaa ja loppuviikosta hieman yksinäisempää. Tiistaina ip:tä ja potkuja, keskiviikkona potkuja ja torstaina potkiskelin itsekseni hieman sekapotkuja tein kuntoliikkeitä. Vielä kun kehittyisi sen mukaan, mitä käy itsekseen potkimassa, niin mullahan olisi kohta sellaiset kumijalat, ettei ruskean vyön kokeessa olisi mitään ongelmia. Valitettavasti elämä ei aina mene niinkuin elokuvissa... :lol:

Loppuviikosta perussettiä. Lenkillä en viitsinyt käydä, kun on niin kylmä.
error404
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 492
Viestit: 569
Lauteille: Heinäkuu 2007
Paikkakunta: Karkkila
Etulaji: Hanmoodo
Sivulajit: Thainyrkkeily
Takalajit: Paini

error404

#280

Viesti error404 »

Viime viikolla taas jonkin verran potkiskelua, vaihteeksi myös tyynyihin. Tyynyihin potkiminen tuntui hieman oudolta, koska edellisestä kerrasta on hieman aikaa. Paikkojen lämmitessä tekniikka parani hieman ja sain jopa tehtyä muutaman ihan kohtalaisen tällin isoon tyynyyn. Olen joskus potkinut paremminkin, mutta pitkästä aikaa meni ihan OK. Torstaina olin taas yksin treeneissä ja kuntoliikkeiden lisäksi huitelin muutaman potkun ja hieman nunchakua.

Viikonloppuna perussettiä. Lenkillä en uskaltanut käydä, kun oli niin kylmä.
error404
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 492
Viestit: 569
Lauteille: Heinäkuu 2007
Paikkakunta: Karkkila
Etulaji: Hanmoodo
Sivulajit: Thainyrkkeily
Takalajit: Paini

error404

#281

Viesti error404 »

Tällä viikolla potkujen lisäksi hieman vt2:sta. Vt2:sen väistö ottaa jostain syystä ikävästi tuohon säären keskivaiheille, jos yritän tehdä sitä todella nopeasti. Samaa vikaa on ollut havaittavissa aikaisemminkin, joten en usko sen johtuvan mistään kireistä lihaksista tai vastaavista. Siinä tulee kyllä sellainen eräänlainen pieni kiertoliike jalkaan, joka mahdollisesti yhdistettynä hieman vääränlaiseen painonsiirtoon saattaisi ehkä mahdollisesti saada aikaan tuon kuvaamani efektin. No, pitänee tutkia asiaa.

Loppuviikosta perussettiä ja lenkkiä, kun vihdoinkin alkaa olla sen verran lämmintä, että uskaltaa harrastaa ulkoliikuntaakin.
error404
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 492
Viestit: 569
Lauteille: Heinäkuu 2007
Paikkakunta: Karkkila
Etulaji: Hanmoodo
Sivulajit: Thainyrkkeily
Takalajit: Paini

error404

#282

Viesti error404 »

Viime viikolla hyvin pitkälti VT2:sta ja liikkumista. Molemmat menivät hyvinkin tavanomaiseen tapaan. Jokainen voi sitten itse päätellä, onko se hyvin vai huonosti! :lol: Eipä siinä, lisää treeniä vaan. Etenkin tuota liikkumista on tullut tehtyä viime aikoina melko vähän, joten ei se aivan sellaista sulavaa ja joustavaa ole. Ilolla sain kuitenkin huomata, että iso osa liikkumisen periaatteista löytyy edelleen jostain takaraivon perukoilta ja sain pelkkään liikkumiseenkin kulumaan kohtuullisen kunnioitettavan kokoisen siivun treeniajasta, jokaista nyanssia hioen ja läpikäyden. Olisi kiva välillä sparratakin, mutta kun tuota sakkia ei tuolla treeneissä oikein käy, niin kahdella ihmisellä ei oikain jaksa alkaa huitomaan. Pitäisi varmaan ottaa vähän mattovääntämistä tai jotain välillä.

Ja loppuviikosta sitten taas perussettiä ja lenkkiä. Ohhoh! Tulipas vaihteeksi jaariteltua vähän enemmän niitä näitä. :D No, onhan se mukava saada välillä vähän vaihtelua tänne päiväkirjankin puolelle.
error404
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 492
Viestit: 569
Lauteille: Heinäkuu 2007
Paikkakunta: Karkkila
Etulaji: Hanmoodo
Sivulajit: Thainyrkkeily
Takalajit: Paini

error404

#283

Viesti error404 »

Viime viikolla taas lähinnä liikkumista ja vastatekniikka kakkosta. Keskiviikkona pyörittelin myös hieman keppiä, kun olin yksin treeneissä. Tämä viikko meni aika vahvasti opinnäytetyötä korjaillessa ja esitellessä. Ensi viikollakin joutunee todennäköisesti tekemään siihen vielä jotain korjauksia, mutta eiköhän se pikkuhiljaa alkaisi sekin olemaan paketissa.

Loppuviikosta perussettiä.
error404
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 492
Viestit: 569
Lauteille: Heinäkuu 2007
Paikkakunta: Karkkila
Etulaji: Hanmoodo
Sivulajit: Thainyrkkeily
Takalajit: Paini

error404

#284

Viesti error404 »

Parin viime viikon ajan olen tehnyt ankarasti kouluhommia, joten en ole hirveästi ehtinyt kirjoittelemaan tännekään. Olen kuitenkin käynyt ahkerasti treeneissä. Näiden parin viikon aikana on tullut otettua keppiä, potkuja, lyöntejä, torjuntaa, vastatekniikkaa ja sparria sekä erilaisia ottelutekniikkaharjoitteita. Sparri ei oikein kulkenut, kun edellisestä kerrasta on niin kauan. Perustekniikka tuntuu olevan ihan suht hyvällä tasolla tällä hetkellä, mutta se sparrissa soveltaminen tuntuu tällä hetkellä ajoittain hieman hankalalta. Noh, lisää treeniä kai se vain kaipaa.

Treenittöminä päivinä olen tehnyt kotona myös perussettiä. Kunhan saan nuo viimeisetkin kouluhommat tehtyä, niin tarkoitus olisi alkaa taas käymään lenkilläkin.
error404
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 492
Viestit: 569
Lauteille: Heinäkuu 2007
Paikkakunta: Karkkila
Etulaji: Hanmoodo
Sivulajit: Thainyrkkeily
Takalajit: Paini

error404

#285

Viesti error404 »

Taas päivitys parin viikon ajalta. Molemmilla viikoilla treeneissä aika hiljaista ja joutunut useampana päivänä treenaamaan itsekseen. Niinä päivinä, kun on ollut muitakin treenaajia (tiistaisin) on otettu lähinnä vt:tä ja ottelutekniikkaa. Myös hieman jalkakaatoa. Keskiviikkoisin ja torstaisin olen sitten tehnyt lähinnä perustekniikkaa ja potkiskellut hieman sekapotkuja. Pariin otteeseen olen myös potkinut säkkiä. Koska sitä ei ole juuri aiemmin tullut tehtyä (olemme yleensä potkineet kaverin pitämiä tyynyjä) alkavat kiertopotkut tuntua melko äkkiä ikävältä säärissä. Pitänee kai vain potkia lisää, sillä kai se ohi menee.

Viikonloppuisin jälleen perussettiä ja lenkkiä.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 85 kurkkijaa