Potkulaisten kamppailevat harjoituspäiväkirjat

Aste

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Aste
ilmaanpotkija
Lauteille: Tammikuu 2007
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viesti Aste »

nonii, muutaman motivaatio vapaan jälkeen taas

Lauantai 10.2 14:15-30

Subbari

Lämmiteltiin kevyellä painilla 2x 3 min
sitte pystypainia 2x3 min
sen jälkee muut rupes lyömään, otettiin 3 porukassa pystypainia kolmen minuutin eriä niin että se joka ei paini tekee aina leukoja, lyö säkkiä yms..

Lopuksi kevyttä painiskelua, selkäänmenoja yms..

ihan jees mutta ei vieläkään tullu treenien jälkee niin hyvä olo ku normaalisti..
Aste
ilmaanpotkija

Viesti Aste »

nyton jo vitutus/ masennus pikkasen hellittäny ni voi kirjottaa..

eli sunnuntain sw treeneissä: Olin mountissa aloin rakentamaan triangelia ..kun olin astunut polven kaverin käden yli kaveri lähti sweeppaamaan (jota jo vähän odottelinkin) tarkoitus oli vaihtaa jujiin heti sweepin alkaessa koska käsi on suorana, vaihdon jujiin sitten tulin olkapää edellä mattoon ja KRÄKS
siinä maattiin mahallaan olkapää pois paikoiltaan.. no onneksi salilla harjottelee myös kiropraktikko/fysioterapeutti tms. joka osasi vetää käden suht varmasti paikoilleen.

No, siinä meni ne subbarikisat ja ehkä kevään shooto suunnitelmatkin mutta saas nyt nähä..

Röngenissä ei näkyny että mitään olisi mennyt rikki. mutta olkapäät ovat kuulemma sen muotoset et niillä on taipumusta tohon sijoiltaan menoon :s
Aste
ilmaanpotkija

Viesti Aste »

Hei,

Sm- kisat meni sit katellessa ja ajatellessa et kyl jokanen -70kg sarjasta olis ollu voitettavissa hyvällä painilla.. (helppohan se maton reunalta on sanoo) :D

tänään eka treeni loukkaantumisen jälkeen..

KESKIVIIKKO 21.2.2007

10min, lämmittelyä
jännehyppyjä yms..

sitten säkkiä /takakättä ja paljon potkuharjottelua.. Sain ammattiapua kun Karttusen tomi yritti opettaa mulle tukijalan tärkeyttä, kai noi potkukin pikkuhiljaa lähtee luonnistumaan..

Sitten 3min sparreja 3x niin että "vastustaja" käytti vaan käsiä ja mä jalkoja.. kaverit oli vähemmän treenannu mut silti olin tyytyväinen ku osuin tosi monta kertaa päähän aika hyvin molemmilla jaloilla.. PYSÄYTIN kyllä joka kerta niin että osuma oli vain hyvin pieni läpsäisu..

seuraavaksi paljon vatsoja pari tekniikoina.. esim. haetaan kimuraa alta guardista molempiin käsiin vuorotellen (paljon toistoja ja kova tempo)

lopuksi noin 15 min venyttelyä.. ihan hyvät treenit oli vaikka onki vasen käsi pois käytöstä.
Aste
ilmaanpotkija

Viesti Aste »

joo-o

kirjotttelu on "VÄHÄN" jääny tässä lähiaikoina...

no mutta treenattua on tullut kuitenki 2-4 kertaa viikossa, enempää ei motivaatio oo riittäny vähän väkinäisen treenin vuoksi koska toinen käsi ollut poissa pelistä..

nyt pystyy kyllä jo välineitäkin lyömään molemmilla ja painia "teknistä painia eli ei jäpittämistä ja nopeutta vähän pois..

jos pikkuhiljaa alkais taas tännekki kirjottelee reeneistä....