Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

sami

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
sami
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 155
Viestit: 407
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: JKL

#211

Viesti sami »

jussip kirjoitti: Liekköhän tämä nyt sitten oli se syy että miestä ei viikonloppuna ADCC:ssä näkynyt? :roll:
Paikka olisi ollut sarjaan 99 kiloa, mutta sanoi itse ettei olisi ollut siinä sarjassa oikeasti kilpailemassa voitosta. 99 kaverit kun on oikeasti aikasta isoja. Jos olisi saanut paikan 88 sarjaan, niin olisi vedellyt painot. Kuitenkin nyt näin.
P.S. Uudessa Gracie Magazinessakin sanottiin että Comprido muuttaa Chicagoon. No sieltä saapi ainakin hyvää Chicago style pizzaa jolla on hyvä bulkata.
Juu, muuttaa se. Se on tiedetty jo pidempään, en vain ole muistanut täällä sitä juoruta :D Taitaa olla että kesäkuussa lähtee, varmaan ainakin puoleksi vuodeksi. [/quote]
-Oman elämänsä sankari-
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#212

Viesti JanneM »

Jostain kautta rantain kuulin, että Demiankin olisi matkaamassa tuuliseen kaupunkiin...
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
jussip
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2447
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Suomi

#213

Viesti jussip »

JanneM kirjoitti: Jostain kautta rantain kuulin, että Demiankin olisi matkaamassa tuuliseen kaupunkiin...
Itse luin intternetistä että Demian on siellä juurikin nyt.
sami
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 155
Viestit: 407
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: JKL

#214

Viesti sami »

jussip kirjoitti:
JanneM kirjoitti:Jostain kautta rantain kuulin, että Demiankin olisi matkaamassa tuuliseen kaupunkiin...
Itse luin intternetistä että Demian on siellä juurikin nyt.
Juu, niin se meni Compridokin nyt viikoksi sinne. Demian ottelee jonkun vale tudo matsin siellä. Viluttaa vain kohtalaisen pahasti kun menin juuri Castellolle treeneihin, ja treenejä ei sitten ollutkaan, ja asiasta ei tietenkään voi kertoa etukäteen. Siellä sitten sain kuulla että Comprido on Chicagossa, ja eilen juttelin kaverin kanssa puhelimessa. Unohti sitten kertoa. Saakelin brassit, pertuna. Kiva vain kun kisat on tulossa, ja ilmottautumiset pitäisi hoitaa, mutta ihminen joka ne hoitaa, ei tule paikalle. Kova treeni-intoin menee hukkaan. Perse. Saa nähdä miten minkäkin kanssa käy. Vettäkin sataa. Perkele.
-Oman elämänsä sankari-
Kuvake
j-system
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 141
Lauteille: Toukokuu 2006
Etulaji: BJJ
Sivulajit: MMA
Takalajit: Hokutoryu, Krav Maga, Kickboxing, Bujinkan

#215

Viesti j-system »

sami kirjoitti: Kiva vain kun kisat on tulossa, ja ilmottautumiset pitäisi hoitaa, mutta ihminen joka ne hoitaa, ei tule paikalle.
:rock: :lol:
sami
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 155
Viestit: 407
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: JKL

#216

Viesti sami »

Aina välillä pitää avautua....

Ke 9.5 ilta
Kisailmottautumiset selvisi, ne voi ilmeisesti hoitaa perjantaina. Felipe oli tullut takaisin mexikosta, ja kun treeneissä ei tänään ollut muita, niin saimme Tiinan kanssa privaattia sitten. Ei sapeta yhtään niin paljon enää.. 8)

Tekniikoina halfikontrollisn irrottamista. Tärkeintä pään piilottaminen, ota otteet olkapäästä tai sisälle jos pääsee. Toinen käsi niskaan tai kaulalle heti kun pääse. Toinen jalka kontrolloi kaverin jalkaa, toinen etsii paikkaa hookille, pää kilpikonnana piiloon, jolloin kaverin kontrolli siisrtyy naamalle. Vinkoilun ja venkoilun kautta tilaa, ja lantiota kääntämällä openiin kaveria vasten.

Lisäksi sparrissa esiintulleina yksityiskohtina spiderin irrottaminen (polvella toinen käsi ja kun kiertää toiselle puolelle, niin kyynerpää ulos, tärkeä yksityiskohta), J-system ohitukseen vastaus (polvet alas, käsillä kontrollikääntö) tai gripin hajoitus normaalilla tavalla mutta kroppa sisällä ja ote kiinni niin on aikaa uida sisälle. Vielä polvi sisään ohituksessa, jos ei saa kainaloa kontrolliin, niin lieve kiinni ja kyynerpää ulos. samassa alla muista polven käyttö takapuoleen. Tänään taas tuntui siltä että oppi paljon, vielä kun kaiken muistaisi..
-Oman elämänsä sankari-
sami
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 155
Viestit: 407
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: JKL

#217

Viesti sami »

Jos nyt taas saisi aikaiseksi kirjoittaa hieman, asiaa olisi paljon, jos vain muistaisi kaiken. Tämän takia kannattaisi kirjoittaa heti treenien jäkeen. Eilisen jälkeen on kyllä kroppa todella jumissa, hyvä että kävelemään pystyy. Mutta hyvä niin, ompahan valimistavat treenit tehty tuota ensi viikonloppuna olevaan Brasileiroa varten. Eilen siis aikasta paljon treeniä, minun, ei Questaon standarteilla mitattuna. Pari viimeistä päivää ovat myös olleet silmiä avaavia parin eri position kannalta, etenkin tuon selän ottamisen. Olen tehnyt asioita väärin, tai huonosti, aikaisemmin, nyt siis pitää yrittää poisoppia noita pahoja tapoja. Tällä viikolla onkin siis ollut enemmän konsepteja (Hapidirapidi-miehet tykkää), kuin itse tekniikkaa, vaikka jokaisen konseptin sisällä niitä eri tekniikkavaihtoehtoja onkin sitten monta, riippuen kaverin reaktioista.
Ja lisäksi muistutuksena itselle Compridon tekniikoiden mallauslämmittelyt. Eli ns. kuivaharjoituslämmittelyt. Käsilukko, sweeppi, persuksen liikuttelut ym. sellaiset.

To 10.5 Pohjalle vajaan tunnin puntti. Tein keskivartaloa, ja noita kuulapalloliikkeitä käsipainoilla, kun ei ole kunnon tankoakaan tuolla salilla. Hyvä jumppa tuli. Sieltä pyörällä kotiin, suihkuun ja treeneihin.

Treeneissä selän ottamista. Tärkeimpänä painopisteen paikka, siis lantion kohdalla. Itse olin aina tuonut sen liian ylös. Hyvänä harjoituksena painopisteen pitämistä kaverin päälle ilamn käsiää.
Toinen tärkeä asia: Kun haetaan selästä hookkia, niin kun toinen sisällä niin ei päälle vaan sen puoleiselle sivulle vetämään, ja tarpeaksi kauas, niin kaveri ei tule yli päälle. Oltava jatkuva kontrolli kaveriin, lantio alhaalla.
Tekniikoina siis
1.hookin hakemista yhdelle puolelle
2. kallistaminen ilman hookkia (sama kuin äsken, työntö persiistä jokkoin jalka aukeaa, siihen ulkohookki, ote vastakkaiselta puolelta, veto kyljelle)
3. Kääntö sideen jalkaterä kiinni, kierto toiselle puolelle, alta ote polveen ja alhaalla työntö
4. veto persiilleen. ote polven kohdalta, sulje omalla kyynerpäällä kaverin lantio, toinen käsi vastakkaisella kauluksella, veto takaviistoon suljetun lantion puollelle. Kun kaveri pyllähtää, otteen vaihto marcelo-griippin ja istuminen iloiseen sylistuntaan.

Pe 11.5 aamupaivä
Castellolla pienet sparrisessiot. Neljä 7 minuutin rundia kohtalaisen kovaa. Kunto alkaa kestää, enkä piiputtanut kovin pahasti. Hyvä näin. Loppuun paljon kakan jauhamista kavereiden huonolla englannilla ja minun huonolla portugalilla. Kävi ilmi että olin katsonut väärän liiton kisoja, ja minulla brasileirot onkin ensi viikonloppuna. Ei auta. Kiva päästä viimeinkin kisaamaan.

ilta
N. tunnin jumppasessiot Felipen ja hänen kuntovalmentajansa kanssa. Hauskaa kun Felipe on dietillä, niin sillä on oma ravintoterapeutti ja sitten oma jumpparikin. Tosin jumppari on juson ja taitaa olla brassijutsunkin mustavyö, niin tietää ainakin lajista jotain. Pientä hifistelyä kuitenkin. Jumpassa liikkeinä lämppäriksi maahanvientien alkuja lämppäriksi joku 5 min.
5 min liikkuvaa painia
Uchi komi 15 sek täysillä parin kanssa ja loppuun heitto * 10.
kolmen ryhmissä yksi tekee kerralllaan. guardista ylösnousu, jouksu, sprawli, juoksu, guardiinveto sweeppi, juoksi ,sprawli, juoksu sama alusta (kaverit siis eri puolilla salia) 1 min * 3
Mattoa parin kanssa 30 sek kaveri tekee täysillä, toinen blokkaa, ja toisin päin. yht 10 min putkeen
loppuun kuminauhaan 1min seionagevetoja + 30 sek niskastaveto + 30 sek "krusifiksipitoa" * 2
Hyvä lajinomainen jumppa, pitää ottaa kilpailijoiden ohjelmaan Jyväskylässä. Odottakaa vain niin kaikista tulee ihme koneita Em-kisoihin mennessä. :D

Perään treenit
Tekniikkana spiderin ohitusta ja irrotusta.
1. Askel pitävälle puollelle, säärellä käsi irti ja kontrolli nilkasta (tärkeä koska muuten kaveri hakee otteen samantien takaisin!) jos toinen käsi myös kiinni niin ohitus sille puolllelle, jos ei niin voi ohittaa salamme puolelle. Ohituksessa tärkeää oma käden laittaminen sisään, ja jos ote vain kauluksesta (ei underhookkia) niin kyynerpään työntäminen ulospäin (kuten keskiviikkona)
Spiderin ohitus, kun kaveri on pyörittänyt jalkansa käden ympärille
1. Jos saa kierrettyä oman käden ulos (hieman löysää) niin käsi ulkopuolle (kontrolli saa pysyä kiinni) ja hyppyohitus toiselle puollelle (kaveri ei saa enää sweepattua)
2. Jos ei saa kättä ulos niin kieroa sille puollelle, polvi sisään, kontrolli kaverin nilkasta (polvella auttaen), kierrä omaa kyynerpäätä ulospäin ja kierä ohitus sille puollelle.
Loppuun tehtäväsparria ja 3*10 normia. Ei kamalan kovaa.
-Oman elämänsä sankari-
manni1
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 16
Lauteille: Tammikuu 2007

#218

Viesti manni1 »

chamos kirjoitti:
sami kirjoitti:Treenien jälkeen ultimaalisen hyvä acai super bompa + kanafileleipä aamupala, joka pelasti aamun.
Acai Milkshake oli oma suosikkini. Tyyriimpi on kuin normaali acai (oiskohan ollut 7 realia), mutta myös parempi. Putte suositteli konkarina, joten välitän oppimani näin eteenpäin.

EDIT: Acai Milkshakeja sai ainakin Rua Visconde de Piraján Leblonin päästä, suunnilleen Paivan salin kohdalta. Mikähän mahtoi olla mestan nimi, olisikohan ollut Big Sucos tjsp. Kuitenkin sellainen paikka, jonka seinillä on Ricksonin, Nogin ja muiden faittereiden (ja surffaajien) signeerattuja kuvia. Ilmeisesti kovasti BJJ-jarmojen suosiossa se paikka, usein näkyi tuttuja.
Bibi Sucos. Copacabanalla on kanssa Bibi Crepes mistä saa samoja herkkuja. Pasta de atum + assai milkshake (tai assai no copo) mmm-mmm
Kuvake
Questao
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 2450
Lauteille: Huhtikuu 2006

#219

Viesti Questao »

Hei.
manni1 kirjoitti: Bibi Sucos
Oon käynyt kyllä kerran samassa paikassa, mutta rohkenen silti väittää, että noi on niitä porvareiden mestoja. Parhaat acaít saa todistetusti Cariocan metroaseman yläkerrasta. Acaí sitäpaitsi pitää syödä granolan, proteinaton tai morangon kanssa, eikä minkään jäätelön, hyvänen aika. ;)
sami kirjoitti: N. tunnin jumppasessiot Felipen ja hänen kuntovalmentajansa kanssa.
Oot sitten päässyt tosissaan piireihin. Mut toi on mun mielestä se paras asia, mitä jossain lajin alkuperämaassa asumisessa voi saada. Että tutustuu henkilökohtaisesti niihin tyyppeihin, jotka kehittää lajia tai on sen vahvimpia edustajia, eikä tarvitse turvautua enää mihinkään kakkosvaihtoehtoihin tms.
Eilen siis aikasta paljon treeniä, minun, ei Questaon standarteilla mitattuna.
Niin, en kuitenkaan ole mikään Questao, niin tuo pari kertaa päivään riittää minulle.
Hei, eipäs aleta, voi tulla sanomista. :angrywife: :smt076 :D

- Q.
Even the chinese cannot do it. It is impossible.

Liity etupotkijaksi!
sami
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 155
Viestit: 407
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: JKL

#220

Viesti sami »

Oon käynyt kyllä kerran samassa paikassa, mutta rohkenen silti väittää, että noi on niitä porvareiden mestoja. Parhaat acaít saa todistetusti Cariocan metroaseman yläkerrasta. Acaí sitäpaitsi pitää syödä granolan, proteinaton tai morangon kanssa, eikä minkään jäätelön, hyvänen aika. ;)
Olen samaa mieltä asiasta. Acai shake on hyvää, mutta ei niin hyvää kuin esimerkiksi acai super bomba big bissä. Tosin siellä Bibissä on hyviä creppejä.
sami kirjoitti: N. tunnin jumppasessiot Felipen ja hänen kuntovalmentajansa kanssa.
Oot sitten päässyt tosissaan piireihin. Mut toi on mun mielestä se paras asia, mitä jossain lajin alkuperämaassa asumisessa voi saada. Että tutustuu henkilökohtaisesti niihin tyyppeihin, jotka kehittää lajia tai on sen vahvimpia edustajia, eikä tarvitse turvautua enää mihinkään kakkosvaihtoehtoihin tms
Niihän se on. Kai täällä jotain on sitten oppinutkin.

14.5 Ja vielä päivätreeneistä. Painia taisi tulla neljä kasia, ja pienempiä pätkiä siihen päälle. Vastassa kolme mustavöistä kisaajaa, joista yksi samanpainoinen ja muut painavempia. Kyyti oli kylmää, mutta taas kerran opettavaista. Hyvä sweeppi halfista, kaikki kiinni jalkojen otteesta ja takaisin alle menemisestä ja kun itse ohittaa guardia, niin pitää muistaa pitää oma toinen jalka kiinni (kaveri ei saa otetta jalalla) ja oman käden otteet alemmaksi lahkeisiin (ei reisiin, koska ei blokkaa hookkien liikettä)
-Oman elämänsä sankari-
sami
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 155
Viestit: 407
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: JKL

#221

Viesti sami »

Ma 14.5 Ilta
Tekniikkana ohitusta, lantiota kontrolloiden, jatkettiin melkeinpä siitä mihin viime viikolla jäätiin.
1. otteen toisen jalan nilkasta ja toisen lahkeesta. Astu sivuun (lahjepuoli) ja työnnä jalkapoisalta niin että kainalo tulee polven ohi (kädet hieman ristiin). Astu samalla polvi ylhäällä sivusta sisään, jolloin kaverin jalka jää oman polven päälle. Laita toinen käsi jalkojen välistä alakautta housuihin kiinni ja toinen ote kaverin vastakkaisesta lahkeesta. Paina sen käden kyynerpää oman puolen lattiaan (tärkeää!!) Pidä pää alhaalla. Lantion on nyt kontrollissa, odottele kunnes aika koittaa ohittaa.
2. Molemmat otteet nilkoissa. Sama liike, mutta nyt polvea ei saa kokonaan yli, laita painoa päälle, niin saat pidettyä polven toisella puollella ja kaveri ei pääse kääntymään sinua kohti. Hae samat kontrollit (ensi päältä lantio, sitten toinen käsi kiertää) Odota ja ohita.
Sparria 6*5 min. Aloitus seisaaltaan.

Kotimatkalla sattui pieni ryöstöepisodi. Ei mitään hengenvaarallista, mutta treeneihin varmaan menemme pari viikkoa bussilla. Siitä kuitenkin ehkä myöhemmin lisää.

15.5 Tein päivemmällä salilla muutaman lyhyen sarjan räjähtäviä vetoja käsipainoilla, ja lopun aikaa huhhailin, kun nuo kisat on tulossa. Ei vielä varmuutta onko matsit la vai su, siitä riippuu hieman jotta kuinka kovasti vielä vedän huomenna. To ja pe pitäisikin olla jo ihan pelkkää elbaamista. Painotkin tuntuu olevan kohdallaan, jotain 82,5 puvun kanssa. Ihan mukavaa kun ei tarvitse sen puolesta paljon stressailla.

Treeneissä jatkoimme lantionkontrolliohituksia.
1. Alkuasentona molemmat kädet jalkojen alla. Hämää toiselle puollelle ja tee "shootti" toisele puolelle nopeasti niin kaverin jalka nousee ylemmäksi. Pysy sillä sivulle ja hae ota kaverin toisen puolen lahkeesta ja tuo oma kyynerpää taas lattiaan (tämän olin tehnyt aikaisemmin väärin). Ota toisella kädellä ote persuuksista, mutta älä tuo painoa kaverin yläkropalle, vaan pysy lantiolla (toinen käsi kontrolloi toiseen suuntaan kääntymisen, toinen toiseen) Anna painetta, kunnes kaverin jalka tulee pään ohi. Paina itsesi alas ja pidä kunnes saat pisteet, tuuleta, ja jatka matkaa.
2. Alkuasentona jalko kaverin jalan päällä ja kaverin toinen jalka omalla olkapäällä. Sama ohitus tästä tilanteesta. Hae lantio kontrolliin (oma kyynerpää sisään!) Ja ota toisella kädellä joko jalkojen välistä kaverin hoousuista kiinni, tai ensin polven kohdalta ja kääntyessäsi samasta housujen persiistä. Pidä kontrolli kunnes kaveri itkee tai antaa ohittaa.

Sparria 3*10

Eilen oli paha-Brasilia, tänään taas hyvä-Brasilia. Niin nämä päivät vaihtelevat. Huomenna pitäisi mennä heti aamusta policia federalille hakemaan Tiinalle viisumiin pidennystä, saa nähdä millaisena tämä maa huomenna näyttäytyy. Toivottavasti kerkeää treeneihinkin puoli yhdeksi, tosin näillä virastoajoilla se voi olla lievää toiveajattelua.. :D
-Oman elämänsä sankari-
Kuvake
Questao
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 2450
Lauteille: Huhtikuu 2006

#222

Viesti Questao »

Huomenta.

Just kun kerettiin puhua, että ootte olleet niin varovaisia. Saanko arvata? Avenida Princesa Isabelin tunneli tai sen ja Copacabanan välinen puisto? Oliko joku odottamassa teitä vai kuinka kävi? Onko Tiina ihan ok?
Eikä sieltä virastosta pääse mihinkään ajoissa :lol:.

- Q.
Even the chinese cannot do it. It is impossible.

Liity etupotkijaksi!
sami
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 155
Viestit: 407
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: JKL

#223

Viesti sami »

Questao kirjoitti: Huomenta.

Just kun kerettiin puhua, että ootte olleet niin varovaisia. Saanko arvata? Avenida Princesa Isabelin tunneli tai sen ja Copacabanan välinen puisto? Oliko joku odottamassa teitä vai kuinka kävi? Onko Tiina ihan ok?
Eikä sieltä virastosta pääse mihinkään ajoissa :lol:.
- Q.
Siinäpä siinä. Kavereita oli kaksi, ja kummallakaan ei ollut astaloa, niin tilanne ei sillä tavalla ollut mitenkään hengenvaarallinen. Olimme tulossa pyörällä treeneistä päin ja tunnelin suulla pojat tulivat pyytämään rahaa. Minulta ei mitenkään kummemmin, mutta Tiinalta joka tuli takana kaveri rupesi heti penkomaan tavaroita. Olin muutaman metsin edellä, ja Tiina huusi minua, jollin huusin että saatana, hyppäsin pyörän selästä pois ja näytin vihaiselta apinalta. Pojat olivat saaneet Tiinan repun sivutaskun auki ja juuri kaivettua mp3 soittimen siitä päältä pois, joten se lähti niiden mukaan. Ilmeisesti minulla pyörähti adrenaliinit kohtalaisen verran, kun olin kuulemma kantanut pyörää juosten samalla kun juoksin poikia kohti. Ilmeisesti säikähtivät, kun kengät jäivät niille sijoilleen. Menetykset eivät siis olleet mitenkään isoja, mutta seuraavana yönä ei oikein uni maistunut kun kävi tapahtumia läpi, ja vaihtoehtoja mitä olisi voinut tehdä toisin. Nyt kuitenkin varmaan menemme ainakin tovin bussilla treeneihin, vaikka se tarkoittaa sitä, että myöhästymme kolmena päivänä viikossa jonkin verran.

Ei muuten mene tämä kiosihin valmistautuminenkaan ihan putkeen. Viime yönä paukautti yli 38 asteen kuumeen, ja palelin kuin pupujussi pakkasilla. Yli 38 minulla on ollut viimeksi useampi vuosi sitten, joten se on aikasta korkea lämpötila minun keholle. Nyt 37.8, saa nähdä miten kisojen käy.. Policia Federal ja turistipoliisi siirtyy ensi viikolle, saa sitten tutustua kerralla kunnolla Brasilian iloiseen virastokulttuuriin. :D
-Oman elämänsä sankari-
sami
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 155
Viestit: 407
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: JKL

#224

Viesti sami »

Kuume kävi tuossa 39.5. Tällä hetkellä jotain 38, joten ei taida tulla kisaamisesta sitten mitään. Avoin olisi huomenna ja oma sarja sunnuntaina. Harmittaa aika pahasti, olisi ollut loistava tilaisuus käydä katsastamassa brasilian ja oma taso. Ei sillä että ne olisivat täysin linjassa toistensa kanssa. Pitää kuitenkin mennä katsomaan ja fiilistelemään, jos en ole huomenna aivan kuollut. Viime yönä oli aika mielenkiintoista kun nukuin huppari, sukat ja housut päällä ja päässä pipo. Puolessa välissä yötä sitten rupesi puskemaan hikeä, ja sitä sitten puskikin oikein kunnolla. Ei mukavaa.
-Oman elämänsä sankari-
sami
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 155
Viestit: 407
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: JKL

#225

Viesti sami »

hah, kilpailin sittenkin, kun aamulla ei ollut enää kuumetta. Ei välttämättä se fiksuin teko, mutta mukava oli tutustua brasilialaiseen kilpailukulttuuriin aidan tuoltakin puolen. Olin heikko ja veltto kuin lapanen, ja kaveri vei pisteillä selvästi. Ensimmäinen puoli minuuttia kuitenkin meni ihan kivasti :)
Mutta mukava oli huomata että tekninen osaaminen ei kuitenkaan ollut mitenkään maatamullistavaa, ja omia paikkoja sai luotua todella hyvin, energia vain uupui niiden loppuun viemiseen. Huomenna siis vielä oma sarja. Jos jotain hyötyä pitää sairastamisesta etsiä, niin ainakin on tekosyy valmiina.. 8)
-Oman elämänsä sankari-
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 1 kurkkija