Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Luetaanko päiväkirjaasi?

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#46

Viesti Elina »

Suvi kirjoitti: Olin yllättynyt että mun päiväkirjassa oli suhteellisesti enemmän lukukertoja kuin Libermanuksen, 29.7, mutta Libermanuksella taitaa olla noita muiden kommenttejakin lyhyiden aikojen sisään aika reilusti :D

Mä ainakin luen Elinan treenipäiväkirjaa ja pidän sitä mielenkiintoisena. Naiset suosii naisia.
8) :)
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#47

Viesti bodyguard »

21,8 :shock:
Aika paljon kun ottaa huomioon että viimeaikoina kamppailutreenit on ollu aika vähissä, ja muutenkin aika laiskasti on tullu kirjotettua mitään stooreja.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 18957
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#48

Viesti Andy »

A.A. kirjoitti: En siis oikeastaan koe näkeväni tämän ketjun pointtia täysin kirkkaasti. Mikä on tämän suhdeluvun pointti? Korkeimmat suhdeluvut tulevat itse asiassa kaikkein pienimmille päiväkirjoille. Inhale/Exhalen alkuunsa gonahtaneen kirjasen suhdeluku on 109,5!
Tämän kieltämättä nerokkaan oivalluksen olisit voinut lukea jo ketjun aloitusviestistä minun kirjoittamanani. Ilmiön syystäkin on valistunut arvaus.

Muutenkin suosittelisin perehtymään viestien sisältöön tilastotiedon lisäksi, koskapa niissä on muutenkin analysoitu niitä syitä, joiden johdosta suhdeluvut eri henkilöillä ovat sitä mitä ovat. Myös löytyy mietintää siitä, mitä muita mahdollisuuksia olisi vertailla päiväkirjoja.

Suhdeluku antaa joka tapauksessa tavan, jolla voi tietyissä rajoissa verrata hyvin eri pituisten päiväkirjojen kiinnostavuutta ja suosiota palstan lukijoiden keskuudessa.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

#49

Viesti kenttiensankari »

Eräs vaikuttava tekijähän, jota ei kait olla vielä mainittu, on se että ovatko päiväkirjan lukijat rekisteröityneitä potkulaisia, jotka lukevat päivittäin(tai aina kun tulee uusi viesti), vaiko vieraita jotka lukevat silloin tällöin. Omalla kohdallani taitaa noita "vieraita" olla jonkun verran lukijoina, kun tuolla Lappeenrannassakin eräs kertoi lukevansa päiväkirjaani.
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
A.A.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1166
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

#50

Viesti A.A. »

Andy kirjoitti: Tämän kieltämättä nerokkaan oivalluksen olisit voinut lukea jo ketjun aloitusviestistä minun kirjoittamanani. Ilmiön syystäkin on valistunut arvaus.

Muutenkin suosittelisin perehtymään viestien sisältöön tilastotiedon lisäksi, koskapa niissä on muutenkin analysoitu niitä syitä, joiden johdosta suhdeluvut eri henkilöillä ovat sitä mitä ovat. Myös löytyy mietintää siitä, mitä muita mahdollisuuksia olisi vertailla päiväkirjoja.

Suhdeluku antaa joka tapauksessa tavan, jolla voi tietyissä rajoissa verrata hyvin eri pituisten päiväkirjojen kiinnostavuutta ja suosiota palstan lukijoiden keskuudessa.
Jep, siellähän se lukee myös. Ei tässä ketjussa sinänsä mitään, tuo suhdeluku ei vain kokonaisuudessa silti mielestäni ole kovin kummoinen tekijä, sillä varsinaisia poikkeamia näyttää olevan vain hyvin vähän. Lopuilla säännöllisesti ylläpidettävillä kirjoilla nuo luvut eivät juuri vaihtele kovin merkittävästi ~10-30 välillä, jotka näyttäisivät olevan aika peruslukuja, jotka syntyvät perus tasaisella foorumitoiminnalla. Muuten kyllä ihan mielenkiintoista nähdä mitkä päiväkirjat keräävät huomattavia katsojamääriä ja voihan sitä toki miettiä miksi.

Mjoo, myönnän kyllä että tuli hieman liikaa otettua jalkaa ulos omasta suusta niin että mölytulva pääsi vapaaksi. :smt090
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#51

Viesti fatman »

Mjölnir kirjoitti: Kun mun päiväkirjaan tulee uusi viesti, laskuriin ilmestyy seuraavan vuorokauden sisään noin 200 hittiä. Eli noin 200 henkilöä käy sen lukemassa.


Koska olen lähes yhtä itserakas kuin Mjölnir, olen myös seuraillut viime aikoina (hieman järkyttyneenä) oman päiväkirjani "lukulaskuria".
Viimeisimmän viestini jälkeen (20.5. klo. 18.56) päiväkirjaani on kurkistellut jo 47 potkijaa. Viimeistä edellisen (19.5. klo 18.23) ja viimeisen viestin välillä ihmettelijöitä on ollut 89.

Lukuni jäävät tietenkin huimasti Jumalten Vasaran ylimaallisista arvoista, mutta aidosti ihmettelen mielenkiinnon määrää. Mjölnirin päiväkirjaa monet lukevat varmasti jo yksin tiedonsaannin takia. Plussaa on tietysti sujuva kirjallinen ilmaisu.
Meikäläisen päiväkirjasta taas tuskin kukaan mitään oppii. Ilmaisun sujuvuus tai viihteellisyys ei voi olla syynä. Ehkä sitä käytetäänkin esimerkkinä siitä, miten ei pidä harjoitella.

Andyn aloitusviestissään mittaama suhdeluku on siis meikäläisellä kohonnut jo 31,1 (WOW!) . Mjölnirin vastaava arvo on huimat 59,9!
Pakko myöntää, mutta on mukavaa olla anynyyminä suosittu. :p


Onko yksittäiseen päiväkirjaan kohdistuneen mielenkiinnon määrä kasvanut Potkun lukijoiden määrän kasvaessa vai voidaanko kasvua perustella jotenkin muuten.
Joku fiksumpi ja aktiivisempi potkulainen voisi laskeskella muiden Andyn listaamien esimerkkihenkilöiden suhdelukuja.
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kirstina
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 277
Lauteille: Joulukuu 2006
Paikkakunta: Turkkunen

#52

Viesti Kirstina »

Elina kirjoitti:
Suvi kirjoitti:
Mä ainakin luen Elinan treenipäiväkirjaa ja pidän sitä mielenkiintoisena. Naiset suosii naisia.
8) :)
jep :)
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#53

Viesti heian »

fatman kirjoitti: Andyn aloitusviestissään mittaama suhdeluku on siis meikäläisellä kohonnut jo 31,1 (WOW!) .
Mullakin on kohonnut. :shock: Aluksi se oli jotain 21 paikkeilla, nyt tuo sama 31,1.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#54

Viesti Mika »

heian kirjoitti:
fatman kirjoitti:


Andyn aloitusviestissään mittaama suhdeluku on siis meikäläisellä kohonnut jo 31,1 (WOW!) .
Mullakin on kohonnut. :shock: Aluksi se oli jotain 21 paikkeilla, nyt tuo sama 31,1.
Uskoisin että tuohon vaikuttaa myös se, kirjoitteleeko muualle. Jotenkin sitä vain tulee tutummaksi, kun lukee useita viestejä samalta henkilöltä usealla alueella, ja sitten se päivyrikin voi kiinnostaa enemmän.

Voi silti olla että kirjoittelit paljon viestejä muille alueille jo aiemminkin, en enää muista. Tuntuu että olisit aina kirjoitellut täällä. :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#55

Viesti heian »

Mika kirjoitti: Voi silti olla että kirjoittelit paljon viestejä muille alueille jo aiemminkin, en enää muista. Tuntuu että olisit aina kirjoitellut täällä. :D
Reilun vuoden verran vasta. :D

En vissiin vaan osaa olla hiljaa. :) Vaikka oikeasti melko hiljainen olenkin. Mutta totesinkin syksyllä Kajaaniin muutettuani, että olenkin vain hiljainen savolaiseksi...
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#56

Viesti porky »

Oho! :shock: Minäkin olen saanut noin kahdeksan uutta lukijaa :) .
Saija Tarvainen
Kuvake
Suvi
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 729
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Auckland, NZ

#57

Viesti Suvi »

Minä taas epäilen että tätä foorumia lukee useampi kuin aikaisemmin ja tuo ero johtuu siitä, omassa päiväkirjassani on nyt 40.8 lukukertaa per viesti.
The Road goes ever on and on
Down from the door where it began.
-J. R. R. Tolkien-
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 18957
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#58

Viesti Andy »

flammee kirjoitti: Itekin laskeskelin joskus vastaavia, silloin vaan tuli mieleen että miten tämä suhteutuu päiväkirjan ikään, eli jos päiväkirja on aloitettu aiemmin niin silloin potkussa oli vähempi jäseniä, joten aluksi pienempi määrä ihmisiä seurasi niitä viestejä..
Esim. oma lukuni on tällä hetkellä 90,3 ja Jussi Häkkisen 78,4 eli ne ovat kasvaneet reilusti. Näyttäisi siltä, että suhdeluvut ajan myötä kasvavat eivätkä pienene.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#59

Viesti Vlad Tepes »

Vlad Tepes kirjoitti: 26,4 eli jonninverran
48.6. Onpas noussut.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#60

Viesti Mjölnir »

Andy kirjoitti:
flammee kirjoitti:Itekin laskeskelin joskus vastaavia, silloin vaan tuli mieleen että miten tämä suhteutuu päiväkirjan ikään, eli jos päiväkirja on aloitettu aiemmin niin silloin potkussa oli vähempi jäseniä, joten aluksi pienempi määrä ihmisiä seurasi niitä viestejä..
Esim. oma lukuni on tällä hetkellä 90,3 ja Jussi Häkkisen 78,4 eli ne ovat kasvaneet reilusti. Näyttäisi siltä, että suhdeluvut ajan myötä kasvavat eivätkä pienene.
Jos haluaisi taktikoiden kasvattaa tätä suhdelukua, niin ei missään nimessä kannata kirjoittaa yli viestiä / päivä, sillä silloin yksi lukija katsoo monta viestiä yhdellä lukukerralla. Jos kirjoittaa vaikka viestin viikossa, niin on suurempi todennäköisyys, että moni lukija käy kerran sen viikon aikana lukemassa sen yhden viestin, kuin että kirjoittaa 10 viestiä viikossa ja se viikon off-line ollut lukija lukee yhdellä käynnillä ne kaikki 10 viestiä.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 90 kurkkijaa