Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Luetaanko päiväkirjaasi?

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 18973
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Luetaanko päiväkirjaasi?

#1

Viesti Andy »

Jos tämä aihe moderaattoreista sopii paremmin jonnekin muualle, niin siirtäköön.

Huomasin, että omaa treenipäiväkirjaani on luettu melko paljon suhteessa viestimääriin. Ajattelinkin tarkastella eri ihmisten päiväkirjojen suosiota siten, että laskin montako lukukertaa yhtä viestiä kohti keskimäärin on. Tarkastelin lähinnä suosituimpia päiväkirjoja tai muuten mielenkiintoisia. Pienet viestimäärät keräävät helposti yliedustuksen, koska ihmiset ensin katsovat, kannattaako ketjua lukea ja vasta sitten joko lukevat tai ovat lukematta säännöllisesti.

Tohtori Krabola 17,7
Mjölnir 36,2
JanneM 33,5
Jarppa 34,9
fatman 21,8
sivarinlötkö 36,9
KungFuMiäs 28,8
kenttiensankari 30,5
Elina 33,2
flammee 24,7
Andy 63,7
tabitha 43,7
Jussi Häkkinen 61,5
Ronin 44,0
Yamazu 50,2
Questão 21,0
Nabil Mokhtari 23,3
Mtj 26,1
Bahar 18,6
Paappa 27,6
Mouhi 18,6
Mänzy 26,7
Naked 23,3
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#2

Viesti Mjölnir »

Teitkö tämän tilaston työ- vai vapaa-aikana? :D
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

#3

Viesti kenttiensankari »

Kait miun päiväkirjaa luetaan, tänä vuonna jotkut kyseli minua vaparin SM-kisoissa seurakavereiltani, kun olivat lukeneet treenipäiväkirjaani. Careliafightissa kanssa yks ammattilaisvapaaottelija tuli juttelemaan miulle kun lukee kuulemma tekstejäni täällä :) Lisäksi jokunen MMA Imatran jäsen lueskelee miun treenipäiväkirjaa.

Itse luen aika monen treenipäiväkirjaa, mielenkiintoisimpia päivittäin, ja muutkin selaan läpi melko säännöllisesti.
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
Kuvake
Suvi
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 729
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Auckland, NZ

#4

Viesti Suvi »

Mjölnir kirjoitti: Teitkö tämän tilaston työ- vai vapaa-aikana? :D
Mietin ihan samaa :lol:
The Road goes ever on and on
Down from the door where it began.
-J. R. R. Tolkien-
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 18973
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#5

Viesti Andy »

Tein sen lukiessani kvanttimekaniikan tenttiin. :idea:
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 11130
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#6

Viesti flammee »

Itekin laskeskelin joskus vastaavia, silloin vaan tuli mieleen että miten tämä suhteutuu päiväkirjan ikään, eli jos päiväkirja on aloitettu aiemmin niin silloin potkussa oli vähempi jäseniä, joten aluksi pienempi määrä ihmisiä seurasi niitä viestejä.. Toisaalta sillon päiväkirjojen määrä oli vielä niin pieni että ne pysty vilkasemaan kaikki. Eli siis tuo suhdeluku ei kunnolla kerro sitä että kuinka moni kirjaa lukee.. Jos katsoisi että kuinka moni on lukenut sitä treenipäiväkirjaa sen jälkeen kun siihen on yhden merkinnän tehnyt vaikkapa vuorokauden sisällä niin siitä saataisiin jo tarkempi arvio kuinka moni sitä seuraa.. Mikä nyt ei kai hirveän tärkeätä ole... :p
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#7

Viesti MarkkuT »

Äkkiäkös tuon suhteuttaisi aikaan ekan viestin lähetyspäivämäärän perusteella. Itseäni ainakin tämmöiset jutut (+siivous, kauniit & rohkeat jne.) kiinnostavat ihmeen paljon juuri silloin, kun pitäisi lukea johonkin tenttiin...

Andy? :lol:
Ain't no one.
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#8

Viesti Tohtori Krabola »

Mä olin listan hännänhuippu :) . Potentiaaliset puskahyppijät joita voisi edes etäisesti kiinnostaa se mitä minä teen ovat melko harvassa, joka on ihan ookoo. Ei tässä mitään tabby lukumäärää havitellakaan. Ja onhan tietysti Yamazu aina nostamassa mun lukijamääriä 8)
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#9

Viesti heian »

Piti ihan tarkistaa, että onkos mun päivistä luettu. Ihmeen moni näkyy sitä kuitenkin lukeneen, vaikka päivikseni on varmaan tylsä kuin mikä... :)
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#10

Viesti Vlad Tepes »

Laskeskelin itse myös muutamia. Minuakin näköjään luetaan jonkin verran.

Mitähän väliä tälläkin taas on, sitä en osaa edes arvailla.
Kuvake
Eppu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3348
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Hattula
Etulaji: Holismi
Takalajit: Taekwondo, BJJ/SW

#11

Viesti Eppu »

Eipä ole tuota omaa päivyriä pahemmin kukaan lukenut. Saattanee johtua tylsästä luetteloinnista, jota teen lähinnä sen takia, että voin itselleni vakuutella, että olen jotain saanut elämässäni aikaiseksi, jos sitäkään :lol:
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 20209
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#12

Viesti JanneM »

Oon aika yllättynyt siitä, että kunka moni mun päiväkirjaa lukeekaan... :shock:
Mä kun kirjotan sitä ittelleni pääasiassa.
Tiedän sitä lukevan ainakin jotkut lupin pojat ja rugby seuran komein proppi sekä ainakin mun taekwondo-opettajan puheista vois päätellä, että sekin on sitä vilkaissut.
Nämä ei sinäänsä mua haittaa (eikä haittaa muutkaan lukijat). Lähinnä minua ihmetyttää vain se kuinka "suosittu" se on. Vaikka on jo melko vanha päivis. Yksi ensimmäisistä jopa...

Sitä mitä hyötyä siitä on, tai mitä merkitystä sillä on, en minäkään keksinyt.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#13

Viesti Elina »

Minä yritän vaan päästä tässä yli siitä, että Andy on ehkä lukenut minun päivikseni niihin mielenkiintoisiin :D Hirveä kunnia, en tiedä miten päin sitä olisi :lol:
Giga
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 457
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Kempele/Oulu

#14

Viesti Giga »

Andy kirjoitti: Tein sen lukiessani kvanttimekaniikan tenttiin. :idea:
Mä melkeen arvasin. Avaruusfysiikkaa ja kvanttimekaniikkaa... :?
People who didn't need people needed people around to know that they were the kind
of people who didn't need people.
Kuvake
Roitto
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 307
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Turku

#15

Viesti Roitto »

whoot, mun päiväkirjaa kanssa luettu. Kuin siistiä. Mutta sielä ei kyllä ole mitään mielenkiintoista, kun itselleni kirjotan, siitä johtuu tylsä kirjotusasu. Mutta olen huomannut että treenaan vähän turhan harvoin. Nooh, nyt ei oo mitään hämäräprojekteja mitkä syö aikaa niin paljon.
Kalle Roitto

Herra hankkii rumalle rouvalleen kauniin irtopään
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 77 kurkkijaa