Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

porky

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#46

Viesti porky »

Sunnuntai

Kävin kotiinpalanneen terrierin kanssa kävelyllä 30 min. Kiva kun on taas lenkkikaveri :) .

Maanantai

Treenit pitkästä aikaa. Alku oli yhtä tuskaa. Parit treenit on jäänyt välistä kaikenmaailman pikkujouluhössötysten ja seminaarien takia ja se kostautui heti. Alkulämpörääkkien jälkeen olin jo kokolailla loppu. Onneksi tehtiin lähinnä tekniikkaan keskittyviä harjoituksia loppuaika.
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#47

Viesti porky »

:shock: hui, melkeen olin tippunu toiselle sivulle. Tämä ei saa toistua. Viimeisen päiväkirjamerkinnän jälkeen olen ehtinyt käydä pari kertaa terrierin kanssa pidemmällä kävelyllä (30 min.), muuten on ollut liikunnan kannalta hiljaista.

Vaihdoin työpaikkaa, joten on ollut rutkasti kiireitä. Potkuun kirjoittelu siirtyy nyt iltatöiksi kun olen virka-ajasta suuren osan reissun päällä :? . Onneksi aukesi melko nopeasti tuo laajakaista kotia, niin ei tarvitse ihan joka naksahduksen takia edes mennä toimistolle.

No niin. Torstaiset treenit jäi väliin (omista läksiäisistä ei oikein voinut olla poiskaan), mutta tänään taas käynnistämään kylmää konetta uudelleen.

vaistoan vaikeuksia :oops: .
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#48

Viesti porky »

Ma 4.12.

Treenit 1,5 h. Ei vaikeuksia 8) . Hyvin venyttelypainotteiset treenit. Alkulämpöjen jälkeen liikesarjaa rivakkaan tahtiin ja sitten alkoi venytys. Tuntui HYVÄLTÄ, yhdessä parivenytyksessä (istuen jalat mahd. auki ja kaveri selällään selän päällä) ahdisti niin että iski melkein pakokauhu, mutta se oli lähinnä nautinnollista. Lopuksi vielä hierontasessio.

Palkitsin itseni oluella :D[/b]
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#49

Viesti porky »

Ti 5.12.

Kävelylenkki koiran kanssa 30 min ja vähän venyttelyjä perään (okei, hyvin vähän n. 15 min).

Olen jostain syystä huonotuulinen :? . Voi johtua siitä että "kaikki muut" pörrää jossain itsenäisyyspäivänaattoa juhlistamassa ja mä murjotan yksin kotona :( .

Mussutin menemään huomaamattani levyn (130g) valkoista suklaata tässä potkua selaillessani :oops: Sekään ei lievittänyt huonotuulisuutta.

Sauna on kai jo lämmin.

TIEDOTUS: juon siellä oluen välittämättä siitä olenko sen ansainnut vai en.

:binky:
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#50

Viesti porky »

Ke 6.12.

Heräsin puoliltapäivin, loistavaa ottaa välillä univelat takaisin [smilie=yawnee.gif] .

Kävin koiran kanssa rivakalla kävelyllä 45 min. Muuten olen kyttäillyt telkkaria, lukenut lehtiä ja rentoutunut. Oikeastaan pitäisi siivota, pestä pyykkiä yms. mutta nyt ei yhtään innostanut. Ihan pian lähden käymään huoltsikalla hakemassa pussillisen jotain raksuja, ja sitten linnoittaudun sohvalle arvostelemaan linnanjuhlien pukuja. Tosi reilua, toiset tuhlaavat omaisuuden näyttääkseen sen pienen hetken hyvältä ja tulevat sitten tuomituiksi epäonnistuneina. Todellisuudessa kai suurin osa katsojista pukisi minkä tahansa niistä tantuista päällensä riemusta kiljuen sopivan tilaisuuden tullen.

hmm... taidan juoda myös kylmän oluen niiden raksujen kanssa. Vai pitäisköhän vaihtelun vuoksi litkiä pullo jotain hyvää kuivaa sidukkaa :funtsii:
MariaL
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 1450
Lauteille: Heinäkuu 2012

#51

Viesti MariaL »

porky kirjoitti: Ke 6.12.

Kävin koiran kanssa rivakalla kävelyllä 45 min.
--
hmm... taidan juoda myös kylmän oluen niiden raksujen kanssa. Vai pitäisköhän vaihtelun vuoksi litkiä pullo jotain hyvää kuivaa sidukkaa :funtsii:
Koira on kyllä hyvä ton kävelemisen kannalta. Aivan sama kuinka vähän huvittaa ja kuinka huono sää on niin on pakko mennä ulos. Onneks (?) mun koira muuttaa meille kun talo valmistuu. Sit ei tarvii etsiskellä mitään motivaatioo lähtee ulos kun on vaan pakko. Huono juttu on vaan siinä että oon liian vähän kotona koiran kannalta...

Ja tohon toiseen lainaukseen :) Aattelin juoda punaviiniä ja katella rumia (?) pukuja. Tässä sivussa on kyl pakko siivoo. Pyykit on jo onneks pesty.
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#52

Viesti porky »

Mun koira on juuri sopiva lenkkikaveri. Sen ei ole joka päivä PAKKO PÄÄSTÄ pitkälle lenkille, sille riittää mainiosti 100m toiseen suuntaan ja takaisin jos sattuu huonompi keli. Mutta se jaksaa kyllä helpolla pidemmänkin lenkin. Juuri sopivaa mulle 8) . Ollakseni rehellinen,-en kyllä varmaankaan kävelis askeltakaan, jollei olisi koiraa kaverina :oops: .

Munkin tekis oikeestaan mieli punkkua, mutku tässä hyveellisessä sivistysvaltiossa punkkua saa vaan alkosta ja varasto on tyhjä :?
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#53

Viesti porky »

To 7.12.

Treenit 2 h (vähän venahti). Alkulämmittelyssä oli tappamisen meininki :shock: . Toki tietysti isot pojat olisivat kai sitä mieltä, että "mentiinpä vaan vähän reippaammin". Tädillä on vähän eri skaala :? . Höykyytyksen päälle kuperkeikkoja ja kaikenlaista muuta hyppimistä ja pyörimistä :taju: . Sitten hippaa yksi keskellä ja muut (2-3) yrittää saada osumia. Lopuksi vähän tekniikkaa. LÄÄH! sanon minä, mutta en valita. Antaa tulla lisää vain :badgrin: .

Uusi työpaikka on kiva. On myös mukavampaa kirjoitella potkuun näin iltaisin (voi lipittää olutta samalla, sitä ei voinut tehdä työpaikalla).

Terrieri tuijottaa mua pöydän alta merkitsevästi. Sillä on kait pisuhätä.

Nyt on hyvä fiilis 8) .
tahtotila
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 56
Lauteille: Marraskuu 2006

#54

Viesti tahtotila »

Koira on hyvä lenkkikaveri. Varsinkin jos alkaa reenata siinä samalla koiraakin. Omaani käytän jäljellä ja haussa; totta kyllä että enempi siinä koira liikkuu, mutta ei ihan jalaton voi ohjaajakaan olla. Menee vähän off-topic, mutta minkämerkin terri sulla on?
ryhti, tahti, puhti
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#55

Viesti porky »

tahtotila kirjoitti: Koira on hyvä lenkkikaveri. Varsinkin jos alkaa reenata siinä samalla koiraakin. Omaani käytän jäljellä ja haussa; totta kyllä että enempi siinä koira liikkuu, mutta ei ihan jalaton voi ohjaajakaan olla. Menee vähän off-topic, mutta minkämerkin terri sulla on?
Mulla on iloinen pieni norwitchinterrieri tyttö (tai ei niin pieni norwitchiksi). Meillä on myös perheenlisäystä odotettavissa jos kaikki menee hyvin. Vielähän tuosta ei tiedä onko pentuja vai ei, mutta ruokahalu sillä on nyt kasvanut ja leluista pidetään nyt tarkempaa huolta kuin ennen. Odotan jännittyneenä :) .
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#56

Viesti porky »

Pe 8.12.

Olin jo melkein päättänyt laiskotella ja käydä koiran kanssa vain sokkarin kulmalla ja takaisin, mutta sitten onneksi kaveri houkutteli pidemmälle lenkille. Heitettiin sellainen kolmen vartin reipas lenkki, kokoonpanolla neljä jalkaa, neljä tassua ja neljä kaviota. Oli ihan hauska kun oli muutakin lenkkiseuraa kun koira. Nyt vois kyllä laittaa saunan lämpeen ja sillä aikaa kirjoitella viel pari raporttii... (tai sitten mä jään taas koukkuun potkun lukemiseen ja kirjoitan ne raportit yöllä :oops: )
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#57

Viesti porky »

La 9.12.

Hyötyliikuntaa sivubisneksessä, ehkä vastaten sellasta puolentunnin kävelylenkkiä.

Nyt keskityn punkkuun 8) .
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#58

Viesti porky »

Su 10.12

öh, sama kuin eilen :?

Taidan olla tosi tylsä. Huomen on onneks treenit. On sitte taas jotain mistä kirjottaa.

Ei mutta hei.... punkku on eri merkkistä ku eilen 8)
MariaL
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 1450
Lauteille: Heinäkuu 2012

#59

Viesti MariaL »

porky kirjoitti: Su 10.12

Ei mutta hei.... punkku on eri merkkistä ku eilen 8)
Haha. Vaihtelu virkistää :) Mä en ees pysty viel aattelee mitään juomista.
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#60

Viesti porky »

En sitte menny reeneihin eilen. Kun ajelin töistä kotia niin huomasin ykskaks etten nähnyt toista kättäni ratissa. Näkökentästä "puuttui palanen" vasemmalta puolelta. Hetken päästä ilmestyi vasemmalle puolelle sahalaitakuvio. Kun pääsin kotia niin piti kumartua katsomaan tarkemmin missä avaimenreikä on.

Menin arvauskeskukseen ja silloin oli jo kaikki taas ihan normaalia :roll: . Lähettivät kuitenkin aamuksi silmäpolille.

Silmäpolilla lääkäri ihmetteli että mitä hittoa mä siellä teen. Neurologisella tällaisten oireiden perusteella pitäisi olla. (-Sitä minäkin ihmettelin). Tutki kuitenkin silmät, eikä niissä mitään vikaa noin äkkiä ollut. Lähetti sitten neurologille josta kutsu tulee sitten aikanaan (hmm, milloinkohan?).

"p*ska" ...eiku siis kakka homma.

:smt087
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 78 kurkkijaa