Potkulaisten kamppailevat harjoituspäiväkirjat

Hiimän

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Walt Ruckus
polveenpotkija
Lauteille: Marraskuu 2005
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viesti Walt Ruckus »

Hiimän kirjoitti: 4.9.06

Tänää alla viiko sairasloman jälkee ekat treenit, n. tunti. Huh, että oli nihkeetä vaikka kyllä pyörin ihan omasta mielestäni hyvin.
Tuli Pepetuksen kaa pystyy otettaessa vähä ihmeteltyy sen pyllähdyksii :D
Niillä pyllähyksillä on funktio. Ne tuudittavat vastustajan valheelliseen voitontunteeseen ja kun ote alkaa lipsua *BÄNG* tulee polvesta naamaan. Tehokasta!
Matto-orava
Hiimän
polveenpotkija
Lauteille: Syyskuu 2006

Viesti Hiimän »

Nii-in ja minä onnistuin sit sähläämällä pystyssä, käsivarsiheittoo yrittämäl, lähes tuhoomaan pepetuksen jalan:/
Hiimän
polveenpotkija

Viesti Hiimän »

5.9.06

2h salitreeniä mulle raskailla painoilla ja illal 2h lukkopainii, lämmittelynä mm. iki-ihanii hindukyykkyi :)

6.9.06

reidet ihan hapoilla ja muutenki sikajumissa. :D bjj:tä 17-21, jossa välis olin säätämässä seuran bjj-lajinäytöksessä, eli noin 3h varsinaista treeniä. Valtteri jr pyöritti mua taas vaihtelun vuoksi. :D
Treeneissä huomas taas kuinka mun bjj-pystymatsi on täynnä aukkoi. :(

7.9.06.

Koulurästit viime viikolt yhä tekemättä ja opettajat kiljuu niist ku kuoleva siat, joten jäämpä tänää homehtuu koulutehtävien kaa. Tosin eipä olisi treenejä ollutkaa, joten joudun pitää yhden lepopäivän ennen junnubjj_kisoja lauantaina:(
Hiimän
polveenpotkija

Viesti Hiimän »

8.9.06

Ei jaksanu olla kotona vaik huomen on kisat, joten otin 2h bjj:tä...
Tyhmä idea loppujen lopuks. :D

9.9.06

Elämäni paras päivä!!! junnubjj-kisoissa alle 18v. -74kg sarjassa kultaa!
Ensimmäises matsissa voitin oman vakiotreeniparini, sininen vyö ja kisaa -70kiloisis, voitin pisteillä 5-2
Toisessa matsis onnistuin lähes omoplatas heti alkuun -70kg sm-mitalistii vastaan, mutta voimat/taidot ei riittäny ihan loppuun asti. Voitin kuitenki pisteil, en iha tarkkaa muista kuinka paljon, mut ainaki alasvienti ja sviippipojot sain.
Noi matsit riitti oman sarjan voittoon.

Avoimessa sarjassa sain aluksi vastaani reilu 80kg sinivöisen judokan, joka oli saanut +74 sarjas hopeaa. en muista tarkallee kuinka paljon lypsin pisteitä, ainaki mount, sviippi ja jotai muit pisteit. kaveri oli ottanu niin vakuuttavasti äskösen matsinsa pystys, et istuin saman tien avoimee guardii. Reiluist pisteist huolimatta, melko raskas matsi.
No, avoimen finaalissa vastaan tuli ylivoimainen vastus... +74kg sarjan voittanu maankuulu Valtteri jr. Siinä meni varmaa jotai pari minaa ku olin jo taputtanu kimuraan muistaakseni. :(
Joka tapauksessa olin erittäin tyytyväinen tähän päivään, ensimmäinen kultamitalini bjj:ssä! :) Ja toinen hopee avoimis painoluokis.
Painoa mulla oli tänää puvun kaa jotai 66kg

Myös pepetus otteli erittäin hyvin, hopeaa -64 sarjassa vaikka kaveri painaa puku pääl jotain 58. Tosin pepe oli vähän pettyny ekaan matsiisna jossa joutu taputtaa sarjavoittajalle.

Mielestäni tälläisiä kisoja pitäs olla enemmän iha bjj:n leviämisen kannalta Suomessa, varsinkin junioritoiminnan.

Gameplan oli tänää istuu heti guardiin ja ottaa sviippipojot, se onnistu kaikis muis matseis paitti avoimen finaalis.

Loppu
Kuvake
Pepetus
reiteenpotkija
Lauteille: Syyskuu 2005

Viesti Pepetus »

Hiimän kirjoitti: 9.9.06

Myös pepetus otteli erittäin hyvin, hopeaa -64 sarjassa vaikka kaveri painaa puku pääl jotain 58. Tosin pepe oli vähän pettyny ekaan matsiisna jossa joutu taputtaa sarjavoittajalle.
Mä olin hei toiseks isoin sarjassani kuitenkin :D
Onneksi olkoon hienosta päivästäsi ja hyvistä otteluistasi ja kauniista mitaleistasi. Adjektiiveja voi pyöritellä mielensä mukaan tossa.
Haishai :D
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija

Viesti Verr »

Onnea!
Hiimän
polveenpotkija

Viesti Hiimän »

9.9.06

Illal vielä kaks ja puol tuntii bjj:tä, paljon pystyy chamosin kaa... muute meni painit iha hyvin. Ei eritistä mainittavaa

10.9.06

Puolitoista tuntii bjj:tä... tosi tårta på tårta fiilis treeneis, vatsa ja kaikki lihakset kipeinä:(

11.9.06

Chamos piti tosi hyvät kisatreenit, eli reilu tunti bjj:tä...
Sparrikin suju iha hyvin. viimeistelin vähä ens sunnuntain gameplania.
Kuvake
Pepetus
reiteenpotkija

Viesti Pepetus »

Olit kuitenkin sen koko 1,5h sunnuntain ?!
Hiimän
polveenpotkija

Viesti Hiimän »

13.9.06

reilu 2h bjj:tä

Olin aatellu, et kävis vaan reilu tunnin treenit kokeneissa, mutta lyhyellä varotusajalla tuli pepetukselta käsky saapua junnuihin, joten mentävä oli... Junnuissa sitte kaatumisharjotuksii ja oman gameplanin hiomista pepetuksen kaa. Sen jälkee vajaa tunnin breikki ku peruskurssilaiset valtas tatamin joka senttineliötä myöten.
Sit vähä enne kokeneempien treenei palattii hiomaa kisajuttui pepen kaa.
Kokeneempien vuorolla oli kans kisajuttujen hiomista ja sparria... Kyllä huomas kuin onneton tyyppi oon ku pari 70kilosta sinivyötä pyöritti iha ilman mitää saumaa. :? :D
Jos olis chamos eilen uskaltanu pistää shooto-hanskat vetoo ku väiteltiin lauantain(9.9.) kisojen oman sarjan kakkosen bjj:n sm-sijoituksesta olisin hanskojen verran rikkaampi :lol: :lol:
Hiimän
polveenpotkija

Viesti Hiimän »

Pepetus kirjoitti: Olit kuitenkin sen koko 1,5h sunnuntain ?!
Kyllä mä sen jotenki loppuun tuskailin
Kuvake
chamos
polveenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2006

Viesti chamos »

Hiimän kirjoitti: Jos olis chamos eilen uskaltanu pistää shooto-hanskat vetoo ku väiteltiin lauantain(9.9.) kisojen oman sarjan kakkosen bjj:n sm-sijoituksesta olisin hanskojen verran rikkaampi :lol: :lol:
Santanan santana. Mielelläni en tätä ikinä tee, mutta nyt on pakko myöntää olleeni väärässä. Katkera paikka, ajan pääni jäädyksiin.

Säästinpä sentään ne shooto-hanskat.
Kuvake
Walt Ruckus
polveenpotkija

Viesti Walt Ruckus »

Laittakaapa, pojat ja tytöt, tämä päivä kalenteriinne, Tuukka on tehnyt virheen.
Matto-orava
Kuvake
Pepetus
reiteenpotkija

Viesti Pepetus »

Walt Ruckus kirjoitti: Laittakaapa, pojat ja tytöt, tämä päivä kalenteriinne, Tuukka on tehnyt virheen.
Ja Tuukka on myöntänyt virheensä.
Kuvake
Walt Ruckus
polveenpotkija

Viesti Walt Ruckus »

Pepetus kirjoitti:
Walt Ruckus kirjoitti:Laittakaapa, pojat ja tytöt, tämä päivä kalenteriinne, Tuukka on tehnyt virheen.
Ja Tuukka on myöntänyt virheensä.
Tämä on triviaalia.
Matto-orava
Hiimän
polveenpotkija

Viesti Hiimän »

15.9.06

Reilu tunti taas bjj:tä, lähinnä kisajuttuja treenaten. Alkuun n.10min. pystyy pepetuksen kaa, oli tosi laiska fiilis. Sen jälkee puolestani sain jällee chamokselta kyytiä pystystä. Siihen perään n.30min sparria toisen -70kg sinivyön kaa, sparri suju jotenki nihkeesti ja kitkasesti:(.
Selvää kisajännitystä päällä eilen. Tänää sitte lepopäivä... tylsin osuus kisoihin valmistautuessa...

Seuraajat

Hiimän