Potkulaisten kamppailevat harjoituspäiväkirjat

Wenya

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

fatman
kylkeenpotkija
Lauteille: Helmikuu 2005
Tykännyt: 7 kertaa
Tykätty: 7 kertaa

Viesti fatman »

Wenya kirjoitti: Kyllä sipsipussin ostaminen on tuhmaa kun ne maksaa paljon ja minä olen köyhä opiskelija. Sitä paitsi, eikö paheet juuri ole tuhmia :lol:
Kalliitahan ne perskules ovat. Kauppojen omat merkit ovat edukkaampia ja maultaan välttäviä. Pirkka ja Rainbow ovat ihan ok. Halvinta ja kelvollista olen löytänyt Lidlistä; tavallinen suolalla maustettu perunalastupussi 300 g, 99 snt. Grillimaustettu 300g muistaakseni 1,19 €.

Pahetta ja tuhmaa sekä tyhmää on oikeastaan se, että se pussi tulee yleensä syötyä yhdellä istumalla.

Oletko muuten Taffel- vai Estrella-ihminen? Vai menevätkö molemmat?
Itse rouskin Taffelin nimeen!

Tästä tärkeämmästä eli astmasta. Toivottavasti uusi medisiini auttaa!
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
Elina
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viesti Elina »

Tsemppiä Wenyalle! :) Jotenkin vaikutat tosi symppikseltä.

P.S. Kokeilkaapa Estrellan Tiger Nutseja...parempia kuin mitkään sipsit! 8)
Kuvake
Wenya
sääreenpotkija
Lauteille: Elokuu 2006

Viesti Wenya »

fatman kirjoitti: Oletko muuten Taffel- vai Estrella-ihminen? Vai menevätkö molemmat?
Itse rouskin Taffelin nimeen!
Riippuu hieman mausta, mutta kyllä tuo Estrella on tainnut yleensä viedä voiton. Ainakin Manhattan on hirmuisen paljon parempi ku Broadway!
Elina kirjoitti: Tsemppiä Wenyalle! Jotenkin vaikutat tosi symppikseltä.
Kiitos! Tosi ihanasti sanottu :smt058

Tänään uskaltauduin kokeilemaan sitä uutta lääkettäkin. Kyllä se jonkin verran autto, jaksoin juosta pidempiäkin kuin kahden minuutin pätkiä ihan hyvin. Se imaisu ei onnistunut oikein hyvin, joten ehkäpä se auttaa vielä paljon paremmin kun puolet lääkkestä ei jää suuhun :) Vielä en ole ikäviä sivuoireitakaan huomannut, mutta edellisetkin lääkkeet on alkaneet vaivata vasta parin päivän käytön jälkeen. Toivon parasta.

Edit: äh, enpä osaa lainata useammasta viestistä näköjään tyylikkäästi :?
Kuvake
Wenya
sääreenpotkija

Viesti Wenya »

Toinen kerta kun kokeilin lenkkeillä uuden lääkkeen kanssa, ja se sujui oikein hienosti! Ehkäpä sittenkin vihdoin löytyi sellainen lääke joka todella auttaa :smt041
Kuvake
Wenya
sääreenpotkija

Viesti Wenya »

Nyt voi tullakin monen päivän tauko lenkkeilyyn. Tänä aamuna en oikein kerkiä kun haluaisin ehtiä aamukirkkoon. Huomenna on menoa jo kahdeksalta ja tuskin jaksan herätä kuudelta lenkkeilemään kun unirytmi on jotain aivan muuta. Huomenna minulta myös revitään pois viisaudenhammas ja voi olla, että jos sen seurauksena on kurja olo, niin en halua lähteä mihinkään tiistaiaamunakaan. Toisaalta, jospa heräisin kuudelta maanantaina niin olisin ehkä niin väsynyt, että nukahtaisin hammaslääkärin tuoliin, ja aika menisi nopeasti :p

Ei sitten mitään pelottelutarinoita hammaslääkäristä vaikka meninkin sanomaan että pelottava operaatio on edessä. Joohan.
Kuvake
Wenya
sääreenpotkija

Viesti Wenya »

Tää ei nyt liity treenaamiseen, mutta tahtoo hehkuttaa. Nyt on viisaudenhammas poissa ja oli suunnattoman helppo operaatio! Ite hampaan poisto kesti ehkä pari minuuttia ja siinä kaikki. Oikeasti yksi helpoimmista hammaslääkärioperaatioista mitä minulle on tehty. 8)
Kuvake
Wenya
sääreenpotkija

Viesti Wenya »

Jos sit taas vähän pistäis ylös mitä on tullu tehtyä (tai miten laiska olen ollut).

Keskiviikkona kävin lenkillä, ja oli tosi hyvä fiilis. Lisäsin juoksun osuutta ja tuntui että olisin jaksanut vielä enemmänkin. Hurraa uusi lääke ja ei-niin-kuumat ilmat :D

Eilen jäikin sitten lenkki lyhyeen. Ulkona oli vielä vähän kylmempi kuin mihin osasin varautua ja entiseen viisaudenhampaan paikkaan sattui jokaisella juoksuaskeleella. Huono puoli päätöksessäni vähentää pikkuhiljaa särkylääkkeiden ottoa (kun ne pistää närästämään niin maan mahottomasti). En ehtinyt juosta varttiakaan ennen kuin luovutin ja palasin lämpimään kämppään.

Tänään jäi lenkkeily kokonaan väliin kun sataa. Harkitsin kyllä että kävisin vilkaisemassa millainen tuo kuntosali olisi, jospa siellä voisi vaikkapa polkea kuntopyörällä tai juosta juoksumatolla tai jotain.
Kuvake
Wenya
sääreenpotkija

Viesti Wenya »

En minä vieläkään näköjään tätä päiväkirjailua oikein osaa...

Aikaisemmin pohdiskelin sitä Tai Shin Muniin menemistä, ja päädyinkin hyvin toisenlaiseen ratkaisuun. Päätin käydä katselemassa välillä, millaista meininkiä muiden lajien piirissä on, ja hinnan ja harjotustilojen sijainnin ansiosta karate voitti. Kahdet harjoitukset on nyt takana ja tänään kolmannet luvassa :)

Huomasin hämmennyksekseni, että siitä kuukauden TSM-harjoittelustakin jäi jotakin takaraivoon. Painon pitäminen edessä tuntuu kummallisen hankalalta ja kädet tahtovat automaattisesti asettua ihan väärään asentoon... Ihan kivaa tuolla karatessakin silti on. En ole ihan yhtä innoissani ja "tämä on ehdottomasti minun juttu" -fiiliksillä, mutta on se silti kivempaa kuin joku aerobic :D

Kuntosali on vieläkin tsekkaamatta. Lenkitkin jäivät kun tuli kylmä. Voisi tietysti ostaa lämpimämpiä lenkkeilyvaatteita, mutta kun niitä sitäkin tärkeämpiä rahareikiä riittäisi. Kovaa tämä köyhän elämä.

Seuraajat

Kuvake
Wenya