Muutama faksata meitsistä näin aluksi..
olen 18 vuotta (ainakin kirjoitushetkellä), n.160 cm ja painoa juuri sopivasti
harrastan han moo doa, aloitin syksyllä 2003, eli kaksi ja puolivuotta takana
enne hmd:tä harrastin kung futa puolen vuoden verran, kunnes rahoitus meni isäni vastahakoisuuden vuoksi (isäni vihaa kaikkea mihin voi liittää mitenkään väkivallan... )
hmd:ssä meitsillä on punainen vyö (siis kuudes vyö jos alottaa alimmasta, kai, joo) ja muutamia kisoja takana niin ottelusta, kuin itsepuolustuksesta
Mutta nyt itse asiaan, eli tähän päivään:
Tänää sanoin löhöilylle hyvästit = salille jo alempien vöitten treeneihin. Kaikki näytti lupaavalta, kunne armas mustavyömme ilmoitti, että kuntotestit ovat taas tulossa ja pitäis tehdä 500 kyykkyä

Kaikki heikkopolviset voivat yhtyä kanssani yleiseen itkuhetkeen..
No joo, onneksi jouduttiin tehdä tänään vaan 250 kyykyä, mutta odotan kauhulla kuntotestiä
Treenattiin tuplapotkuja ottelutyyliin eri pareilla ja sain tietysti kaikki ne keksimetriset hyypiöt vastaani, kun piti potkia päähän ... Just meitsin tuuria. Onneks ne oli alempia vöitä, eikä potkinu ylinopeesti.
Sitten otteluun (joskin ei ihan vapaaseen, koska hyökkääjä ei saanu lyödä ja potkittiin vuorotellen neljän sarjoja, joskin vastatekniikkaa sai käyttää vapaasti). Potkasin pariani sangen onnistuneesti sivupotkulla suoraan vatsaan

, hami vaan, että vähän liian kovaa...
Tämä johti siihen, että sain parikseni armaan mustanvyön, joka sitten (kaikesta päätellen) päätti tehdä meitsistä muhennosta : Pari potkua päähän (joo, se päätorjunta hajoaa helposti, mutta ei meitsiä ole pakko silti tappaa

)
Sitten itsepuolustusta näytöstekniikalla

Jee, sain uuden parin, joka oli kaksi kertaa meitsin kokoinen, mutta meillä synkkas tosi hyvin ja lähes kaikki meni nappiin (nyt ei huomioida niitä muutamia sekoiluja ja vääriä askelia, ei ei)
Treenien lopuksi vielä reilut puolituntia henk.koht. keppitekniikoiden opetusta (ylempien vöiden treenit, eikä siellä ollut ketään muuta, kuin minä ja treenien vetäjä (aka armas mustavyö)). Nyt kun vielä muistaisi kaiken huomenna...
Mutta kaikenkaikkiaan kaksi ja puolituntia treenausta, joka oli kaikinpuolin vielä nautittavaa

Se en ollut minä. Se en ollut minä... Se en ollut minä?