Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Roitto

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Roitto
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 64
Viestit: 307
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Turku

#76

Viesti Roitto »

2.marraskuuta 2006

hampaat poistettiin hienosti. Missään ei tuntunu.
Olo on nyt muutenkin ollu parempi ku yleensä, flunsssa taitaa hellittää. mutta en vielä viikkoon taida käydä treeneissä.
Ihan pölly olo kun en oo ikinä elämässäni tätä ennen syöny kipulääkkeitä.
Kalle Roitto

Herra hankkii rumalle rouvalleen kauniin irtopään
Kuvake
Roitto
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 64
Viestit: 307
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Turku

#77

Viesti Roitto »

13. Marraskuuta 2006

Tang Lang

Huuvaa, treenikielto loppui, joten: Ilmaannuin treeneihin.
Ja aktiivisuuteni nousee. Hooray!

Eli: Eilen oli semmoset mukavat perustekniikkatreenit, joissa tuli hiki, mutta olivat juuri hyvät tämmöisen pidemmän paussin jälkeen.
Liikesarja meni huonosti, se saakelin cha chui edelleen.
Sparrattiin loppuun, ja potkaisin juuri sillä kiistellyllä alhaisella alapotkulla, joka tulee kengän kärjellä tai sivulla sääreen Mikon jalan huonoon kuntoon. :cry:

Luulen että kouluun hankittu pitkä nyrkkeilysäkki on vaikuttanut asiaa, kun oon käyny potkimassa sitä viitisen tuntia viikossa.

Olen kyllä jumissä tänäpä.
Kalle Roitto

Herra hankkii rumalle rouvalleen kauniin irtopään
Kuvake
mikjum
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1016
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Turku

#78

Viesti mikjum »

Roitto kirjoitti: Sparrattiin loppuun, ja potkaisin juuri sillä kiistellyllä alhaisella alapotkulla, joka tulee kengän kärjellä tai sivulla sääreen Mikon jalan huonoon kuntoon. :cry:
No problemo. Jalka on ihan kunnossa. Kipeää ne sun potkut kyllä tekivät. Etenkin kun molemmat tulivat samaan kohtaan, jossa kolhuja oli jo ennestäänkin :D Toimivia pysäreitä kyllä olivat molemmat :thumbsup:
Kyl ihminen aina peruseläimel pärjää.
Kuvake
Roitto
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 64
Viestit: 307
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Turku

#79

Viesti Roitto »

17-19 marraskuuta 2006

Partio-leiri

Juoksentelua, suurta ulkoilua, saunomista, leikkiä 7-21 vuotiaitten ihmisten kanssa (uskomatonta millainen energiamäärä 7-vuotiaissa on), kävelyä ja semmoista. Oikein mukavaa, rento olo mutta väsyttää silti.
Kalle Roitto

Herra hankkii rumalle rouvalleen kauniin irtopään
Kuvake
Roitto
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 64
Viestit: 307
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Turku

#80

Viesti Roitto »

27 ja 28 marraskuuta 2006

Maanantaina en päässy treeneihin, kun luin taktisesti terveystiedon kakkoskurssin asioita. Jumppasin kyllä vähän

2*2*20 kyykyhyppyä
2*2*50 peruskyykkyä
20 punnerrusta leveä asento
20 punnerrusta kapea asento
40 vatsalihasta jalat ilmassa 90 astetta
40 noku vatsaa
hoovereita 2 *2 minuuttia
Selkälihaksia sata
Selkälihaksia med kierto 100

Kyykkyhypyt olivatkin raskaampia kuin muistinkaan (en oo tehny pieneen ikuisuuteen)

Tiistaina (tänään) jalat sen verta jumissa että huomaa etten oo liikkunu yhtikäs mihinkään koeviikon takia. Olen megahuonossa kunnossa kokonaisvaltasesti. Mutta rupeankin käymään enemmän treeneissä nyt kun koeviikko loppui.
Kalle Roitto

Herra hankkii rumalle rouvalleen kauniin irtopään
Kuvake
Roitto
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 64
Viestit: 307
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Turku

#81

Viesti Roitto »

30 Marraskuuta 2006

Tang Lang
Sparrattiin aika paljon, koitin kiinnittää sparrissa huomiota erityisesti siihen että käytän mahdollisimman paljon lajinomaisia tekniikoita, alapotkuja ja niitä käsillä huitomisia ja tarttumisia.
Sitten painittiin loppuun, mä kuristin mikon kerran ja se kursti mut kaks kertaa. Eka kerta kun painin noin, yleensä vaan koitan päästä lyömällä takasin jaloilleni.
Oli aika rankkaa, tänään kädet ollu vähän kipeät.
Kalle Roitto

Herra hankkii rumalle rouvalleen kauniin irtopään
Kuvake
Roitto
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 64
Viestit: 307
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Turku

#82

Viesti Roitto »

4.Joulukuuta 2006

Tang Lang
Tehtiin kaikki kehonkäyttöharjotuksia ja muuta semmoista. Jalat meni vähän tukkoon, mutta sain kai ihan hyvin voimaa tekniikoihin. Rentoutta pitäisi saada kyllä lisää. Sääh.
Kalle Roitto

Herra hankkii rumalle rouvalleen kauniin irtopään
Kuvake
Roitto
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 64
Viestit: 307
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Turku

#83

Viesti Roitto »

10. Joulukuuta 2006

Harvinaista kyllä päivitän samana päivänä kuin olen treenannut.

Iso, Paha, Badass TANG LANG LIIKESARJALEIRI

Okei, eli leirin ensimmäinen osa(kertovasti kirjoitettuna):
Alussa lämmiteltiin, ihan semmoista mukavaa, kottikärrykävelyä ja muuta.
Ji beng kongit, semmonen jättijono, oli tooodella hurjaa. Ehti hengähtääkin liikeiden välillä.
Zhang zhuan, laskin että joku 15 sekuntia per liike, otin melko matalia asentoja, en kuitenkaan niin matalia kuin olisin voinut kun tiesin että liikesarjaillaan.
Cha Chui. Aika pitkä sarja, ja suhtkoht ikävä jaloille, eli ne on nyt vähän kipeät, mutta ei niin kipeät kuin voisivat olla. Yllättäen en hapottanut. Treenattiin muutama sovellutus ja aika paljon parien kanssa, tykkäsin, ja oppisin.

Tauko:
Söin, join ja kuuntelin musiikkia. Torkahdin vahingossa kun oli niin lämmintä ja mukavaa kölliä siinä tatamilla.

Toinen osa:
Lämmiteltiin taas ottamalla kevyttä sparria.
Tehtiin liikesarjaa joku tunti, ei sitäkään. Silloin tehtiin viimeinen pätkä, lopun viiden lyönninsarjassa ongelmia.
Sparrattiin, aluksi niin että sai käyttää vain kahta tekniikkaa, ja imin taitavampieni lyöntejä. Mut oppisin blokkaamaan paremmin ristitorjunnalla ja liikkumaan sivuille. Tai siis en oppinut, mutta tapahtuu nykyään paremmin.
Sitten otettiin kaikki tekniikat käyttöön, ja lentelin koko ajan. Tai oikeastaan kaksi kertaa, muuten sain yleensä jonkinlaisen kuristuksen tai muun aikaiseksi kaadon aikana. Pitäisi vain minunkin uskaltaa tehdä kaatoja. Plus imin iskuja. Vin laski suojauksensakin kun olin niin gagga. Mutta potkaisin sen byksat rikki :badgrin:

Ja sitten pikkujoulut.
Mulla oli kivaa, tutustui vähän paremmin niihin ihmisiin kenelle on joskus jutellu täällä ja muualla. Ja seurakavereihinsa. Olen oikeasti seuran nuorin :( Ja puhuin vähän turhan vähän Mikan kanssa. Elinan kanssa sitäkin enemmän :D Harmitti vain lähteä niin aikaisin
(sanokaa jos leirimerkinnässä on jotain häikkää, voi olla että en muista näin väsyneenä kaikkea)
Kalle Roitto

Herra hankkii rumalle rouvalleen kauniin irtopään
Kuvake
Roitto
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 64
Viestit: 307
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Turku

#84

Viesti Roitto »

Ja leiri oli tietenkin yhdeksäs päivä.. :oops:
Kalle Roitto

Herra hankkii rumalle rouvalleen kauniin irtopään
Fami
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 18
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#85

Viesti Fami »

"Vin laski suojauksensakin kun olin niin gagga. Mutta potkaisin sen byksat rikki"

:evil:

En vain enää jaksanut pitää niitä käsiä ylhäällä. :oops: :D
Kuvake
Roitto
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 64
Viestit: 307
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Turku

#86

Viesti Roitto »

Fami kirjoitti: "Vin laski suojauksensakin kun olin niin gagga. Mutta potkaisin sen byksat rikki"

:evil:

En vain enää jaksanut pitää niitä käsiä ylhäällä. :oops: :D
Jaa :D
Mää luulin että se oli joku tyyliin "lyö ny samperi, mää jaksa kokopäivää tässä jäkittää" ;D
Kalle Roitto

Herra hankkii rumalle rouvalleen kauniin irtopään
Kuvake
Roitto
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 64
Viestit: 307
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Turku

#87

Viesti Roitto »

Dodii. Työt loppui, kolme viikkoa ilman treenejä. Onneksi kohta taas pääsee.
Tänään heittelin kyllä koko päivän postisäkkejä. Haba, jalat ja vatsalihakset tuli vähän kipeiksi.
Kalle Roitto

Herra hankkii rumalle rouvalleen kauniin irtopään
Kuvake
Roitto
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 64
Viestit: 307
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Turku

#88

Viesti Roitto »

3. Tammikuuta 2007

Kävin ostamassa itselleni lenkkarit, vanhat kun heitin pois niiden varsin huonon tilan takia.
Innostuksissani juoksin puolentoistatunnin lenkin, ja huomasin että kolme viikkoa liikkumatta on aivan liikaa.
Mulla ei oo ikinä ollu jalat näin hapoilla. Plääh.
Kalle Roitto

Herra hankkii rumalle rouvalleen kauniin irtopään
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 76 kurkkijaa