Potkulaisten kamppailevat harjoituspäiväkirjat

Roitto

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Roitto
reiteenpotkija
Lauteille: Huhtikuu 2006
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viesti Roitto »

26. Syyskuuta 2006

Omaa treeniä, keskivartaloa ja jalkoja hakkasin taasen. Ja jonkun verran punnerruksia.
Ostin tänään uudet kengät, vanhat kun sanoivat yhteistyösopimuksen irti. Huomasin kotiin tultuani, että pohja jääny uupumaan repun pohjalle viime treenien jälkeen :D
Kalle Roitto

Herra hankkii rumalle rouvalleen kauniin irtopään
7*kido
polveenpotkija

Viesti 7*kido »

Roitto kirjoitti: 26. Syyskuuta 2006

Omaa treeniä, keskivartaloa ja jalkoja hakkasin taasen. Ja jonkun verran punnerruksia.
Ostin tänään uudet kengät, vanhat kun sanoivat yhteistyösopimuksen irti. Huomasin kotiin tultuani, että pohja jääny uupumaan repun pohjalle viime treenien jälkeen :D
.onneks ei pohja löytynyt treenikaverin suusta :badgrin:
Kuvake
Roitto
reiteenpotkija

Viesti Roitto »

7. lokakuuta 2006
Tang Lang
Joo, eli päääsin nyt viikon paussin jälkeen takasin, ja oli mukavat treenit. Sparrattiin aika reilusti, ja potkasin vahingossa tinoa johonkin hermoon jalassa, ni se lyyhistyi :(
Mutta joo, hiki tuli ja mukavaa oli. Vielä kun oppisi sen liikesarjan...
Kalle Roitto

Kuvake
Roitto
reiteenpotkija

Viesti Roitto »

8. Lokakuuta 2006

Tang Lang

Alkuun perusjutut, meni varsin mukavasti, zhang zhuan oli tuskaa, mutta sen pitkääkin olla.
Sitten pariharjotuksia, meni nekin hyvin ja siinä missä pyyhkäistään mulla pysy jalat aika hyvin maassa. Ja kaadoin itseni paremmin ku ennen.
Ja sitten oli paljon sandaaa. Ja tein sielä tylyimmän vastapallopotkukaadon. Kaveri siis kaatui kun potkaisin sitä vastapalloon ji beng kong teknikaalla. Oli aika :naka: fiilis.
Sitten pystypainia, yllättäen Mikkopoeka hieman vei, mutta kai mä ihan hyvin onnistuin, Mikolla taisi olla aika rankkaa kyllä kun se oli paininu ja valmiiks Ramin kanssa :D
Ja sitten vielä loppuun sandaa pari minsaa, ja sitten kotiin. Jäi hyvä fiilis, sellanen että on tehny jotain.
Kalle Roitto

Kuvake
mikjum
kylkeenpotkija
Lauteille: Maaliskuu 2005

Viesti mikjum »

Roitto kirjoitti: Sitten pystypainia, yllättäen Mikkopoeka hieman vei, mutta kai mä ihan hyvin onnistuin, Mikolla taisi olla aika rankkaa kyllä kun se oli paininu ja valmiiks Ramin kanssa :D
Nii ja sää käytit jotai salaisia erikoistekniikoita. :shock:

Nimim. Arpia niskassa. :lol:
Kyl ihminen aina peruseläimel pärjää.
Kuvake
Roitto
reiteenpotkija

Viesti Roitto »

9. lokakuuta 2006
Ei treeniä, piti miksata ääniraitoja. Sääheähetghä.
Kalle Roitto

Kuvake
Roitto
reiteenpotkija

Viesti Roitto »

19. Lokakuuta 2006

Tang Lang

Joo, eli olen unohtanut merkitä treenejä tänne, kylllä mä oikeasti olen käynyt ( :lol: ). Liian vähän tosin.

Tänään oli ihan jees treenit. Pariharjotteita aika paljon. Parikönyämisen jälkeen Lian Huan Wu Zhangia (noin se taitaa mennä), tein taas sen saman vanhan virheen ja hyökkäilin liian harvoin ja huonosti.
Liikesarja meni miten meni, tahkoan edelleen sitä saakelin Cha Chuita. Mutta luulen oppineeni sitä pari liikettä pidemmälle.
Kalle Roitto

7*kido
polveenpotkija

Viesti 7*kido »

saadaankohan sitten niitä bänditouhuja tännekkin kuultavaksi kiitos ;)
Kuvake
Roitto
reiteenpotkija

Viesti Roitto »

Eiku noi ääniraidat mitä mä miksasin oli yhtä näytelmää varten. Ku olin äänimiehenä. Sen takia oon päässy niin vähän treeneihin, ku oli harjotuksia sitä näytelmää varten.
Mutta kyllä Kalamieli tulee tekemään puolen vuoden sisällä jotain materiaalia, pistän tännekin sitten joskus.
Kalle Roitto

Kuvake
Roitto
reiteenpotkija

Viesti Roitto »

22. lokakuuta 2006

Tang Lang

Menin tänään treeneihin vähän sellaisella "voi huoh ku pitää mennä treeneihi", mut oli hyvä et menin. Fiilis on nyt iha loistava ku tuntu että treenit meni jotenki nappii.
Eli alkuun tehtiin perusjutut, pari uutta ji beng kongia.
Tehtii kahta komboa ilmaan, ja peräti muistan toisen kombon. V-Ä-H-Ä-N-K-Ö olen ylpeä itsestäni.
Sitte treenattii toista niistä ji beng kongeista, se oli sellane aika jäynäävänmurhaava kaatosysteemi. SItte vähä sandailtiin, oli kivaa, sain kaksi Tapaninkin potkua kiinni (siis ihan käsillä, en naamallani).
Ja loppuun lihaskuntoa, muistin öristä ja öhkiä miehekkäästi.

Hÿvö fïïvis.
Kalle Roitto

7*kido
polveenpotkija

Viesti 7*kido »

:) niinhan se monesti menee et jos on fiilikset kateissa ja kuitenkin treeneihin itsensä "laahaa"niin lähes aina treenien jälkeen on fiilikset Erittäin koskealla..tuntee itsensä taistelijaksi :badgrin:
Kuvake
Roitto
reiteenpotkija

Viesti Roitto »

23. lokakuuta 2006

Tang Lang
Treeneissä ji beng kongeja, tuntu menevän vähän paremmi ku normaalisti, vaikka parista asennosta huomautettiinki.
Tehtiin ba kaota, viisi semmmosta, tuli vähän epäreilu olo siinä ekassa kun mulla oli säärisuojat :oops:
Ja sitten tehtiin liikesarjaa, ja meillä oli treeneissä joku tyyppi ketä en oo ennen nähny.

24. lokakuuta 2006

TL@koululiikunta

Liikunnassa vedin tang langia meidän ryhmälle. Vedin ihan niitä perusjuttuja, tyyliin ji beng kongit ja sitten niitä pariharjotuksia aika paljon. Ja sit koska aikaa olikin vaan tunti vaikka piti olla kaks, ni pistin sitten pienen harjottelun jälkeen kaverit vetämään viiden sarjaa.
Sen jälkeen menin kaverin kanssa nyrkkeilykehään vetämään jonkinnäköistä "vapaaottelua", mutta heitettiin sitten jossain välissä hanskat pois ja ruvettiin hakemaan vaan maahanvientiejä.
En ennen tajunnukkaan kuinka raskasta matossa itseään isomman kanssa vääntäminen on. Ja silti pärjäsin hyvin, vaikka vastustaja olikin joku kymmenisen senttiä pidempi ja paino yli 80-kiloa. Kaks kertaa "kuristin" sen, eli sain kuristusotteen ja se ei päässy irti, ja kerran jonkinlaisen käsijutun niin että se ei päässy ulos. Ja kerran mut kuristettiin.
Oli mukava liikunnantunti.
Kalle Roitto

Kuvake
Roitto
reiteenpotkija

Viesti Roitto »

29 lokakuuta 2006

Kipeä olo, eli ei treenejä.
Kalle Roitto

Kuvake
Roitto
reiteenpotkija

Viesti Roitto »

31. lokakuuta 2006

Kipeä, ja ulkona on sellainen keli että ei taitaisi muutenkaan olla treenejä.
Ja hitto, torstaina on viisaudenhampaiden poisto. Kaksi oikealta. Ei taida näkyä vähään aikaan treeneissä jos tämä dlunssa nyt on joku megakikkelitauti.
Kalle Roitto

7*kido
polveenpotkija

Viesti 7*kido »

Roitto kirjoitti: 31. lokakuuta 2006

Kipeä, ja ulkona on sellainen keli että ei taitaisi muutenkaan olla treenejä.
Ja hitto, torstaina on viisaudenhampaiden poisto. Kaksi oikealta. Ei taida näkyä vähään aikaan treeneissä jos tämä dlunssa nyt on joku megakikkelitauti.
megakikkeli :lol: joo saattaapi olla jopa gigakikkelitauti, kuten mulla oli ...paranemisia
;)