Potkulaisten kamppailevat harjoituspäiväkirjat

Roitto

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Roitto
reiteenpotkija
Lauteille: Huhtikuu 2006
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viesti Roitto »

16 Kesäkuuta 2006
Välipäivä. Mää mitään jaksa tehä. Syön sipsejä. Ja munkkia. Ja kahevia. Sitä juon.
Kalle Roitto

Herra hankkii rumalle rouvalleen kauniin irtopään
Kuvake
Roitto
reiteenpotkija

Viesti Roitto »

19 Kesäkuuta 2006
Töitten jälkeen punttisalilla.
Tein kaikissa laitteissa 2*60 toistoa kevyillä painoilla (5-10 kg), ja noitten jälkeen hakkasin säkkiä, kokeilin muutamia lyötitekniikoita. Sitten pistin jokaiseen laitteeseen viisi kiloa lisää ja tein 2*30 toistoa. Ja tein svedbergin sarjan, jaksoin tehä ekan kierroksen kun tuli heikko olo, vähän huippasi ja oksetti. Lopetin siihen ja join vettä ja huilailin. Sitten pyöräilin kotiin joku 8 km.
Kalle Roitto

Kuvake
Roitto
reiteenpotkija

Viesti Roitto »

Vieläkin vähän heikko ja huono olo. Varmaan flunssaa. Ja kauhea nälkä kokoajan.
Kalle Roitto

Kuvake
Roitto
reiteenpotkija

Viesti Roitto »

21 Kesäkuuta 2006
Nyt on jo vähän parempi olo, ehkä olin vaan syöny liian vähän tässä viimepäivinä.
Kalle Roitto

Kuvake
Roitto
reiteenpotkija

Viesti Roitto »

JUHANNUS
Juhannus, tuo känniääliöiden luvattu merkkipäivä kului mun kohdalla treenatessa. Mikäs siinä isolla ruohokentällä keskellä ei mitään treenatessa. Ruskettusinkin.
Ja huomasin painoni nousseen. Nyt on painoa 63 kiloa, ja musta tuntuu että olen kasvanut. Tai sitten mun ryhti on parantunu mun "thö siikret" treenin ansiosta.
Thö siikrettiä ei saa paljastaa. Muuten ninjakerho tulee ja repii pään irti!
Kalle Roitto

Kuvake
Roitto
reiteenpotkija

Viesti Roitto »

30 Kesäkuuta 2006

Tein aamulla perustekniikkaa, liikesarjaa ja zhang zhuanin.
Perustekniikka meni ihan ok, oppisin vihdoin sen yhden mitä olen hinkannut vaikka kuinka kauan. Vihdoin ne kädet meni oikein.
Liikesarjaa, Cha Chui ekaan paussiin, en osaa pidemmälle.
Zhang Zhuan 30 sekunnin asennoilla, ei ollu niin paha ku kesän alussa.

Ja sitten pyöräilin töihin ja takasin, varmaan kymmenen kilsaa.
Kalle Roitto

Kuvake
Roitto
reiteenpotkija

Viesti Roitto »

3 Heinäkuuta 2006
Aamulla sparrausta kaverin kanssa, sparrattiin herrasmies säännöillä, ja treenasin heittoja ja kaatoja kaveriin. Painittiin myös vähän, se oli aika hauskaa, kerrankin pärjäsin sille jossain.

Illalla olin työpaikan punttisalilla, hakkasin säkkiin puolisen tuntia erilaisia lajinomaisia sarjoja ja lyöntejä, sitten tein laitteilla pitkiä toistoja niin, että nostin aina jokaisen toiston jälkeen painoa viidellä kilolla. Eli aloitin viidellä kilolla, tein 20 toistoa, lisäsin viisi kiloa jne. kunnes painona oli 20 kiloa. On ihan naatti olo.
Kalle Roitto

Kuvake
Roitto
reiteenpotkija

Viesti Roitto »

8-9 Heinäkuuta
Ruisrock ja moshpitit. Kävi urheilusta.
Kalle Roitto

Kuvake
Roitto
reiteenpotkija

Viesti Roitto »

16. Heinäkuuta 2006
Lenkkeilyä. Yksi kierros löysää, ja toinen kierros intervalleja. Moon iha puhki.

Ilta
Rippijuhlissa, hyvää ruokaa ja kauniita naisia.
Kalle Roitto

Kuvake
Roitto
reiteenpotkija

Viesti Roitto »

17. Heinäkuuta 2006
Aamulla sparria ja lenkkeilyä, löin vahingossa kaverin hampaan irti :? .
Illalla [/b]Tang Langia puolitoista tuntia. Pyöräilin kaupungin läpi kauhella kiireellä kun pelkäsin että myöhästyn töiden takia, mutta ehtisinkin ihan hyvin.
Alkuun tehtiin Ji Beng Kongeja, Zhang Zhuan, ja pariharjotteita, tuli jopa uusi juttu. Tekniikan nimi oli vissiin Kei (Gay?) Bu. Soon cool, vielä oppisi käyttämään sitä :( .
Treenattiin parin kanssa niin, että pari hyökkää, ja sitten itse aloittaa jossain kohtaa vastahyökkäyksen. Olin huono :darkevil:
Loppun liikesarjaa (hmm, taidan muistaa että se on tao lu?), harjoteltiin cha chuita kkolmanteen paussiin. Tuossa vaiheessa jo huomasi että on tullut treenattua sinä päivänä aika paljon, kun jalat oli ihan muussia.
Mutta oli hyvät treenit, ehkäpä treenitauko on tehnyt hyvää kun olin ihan innoissani treenaamisesta koko treenien ajan. Ja paita oli ihan märkä treenistä :D
Kalle Roitto

Kuvake
mikjum
kylkeenpotkija
Lauteille: Maaliskuu 2005

Viesti mikjum »

Roitto kirjoitti: Alkuun tehtiin Ji Beng Kongeja, Zhang Zhuan, ja pariharjotteita, tuli jopa uusi juttu. Tekniikan nimi oli vissiin Kei (Gay?) Bu. Soon cool, vielä oppisi käyttämään sitä :( .
Eihä toi varsinaisesti mikään uusi juttu oo, mutta nyt sille vaan saatiin nimi ja vähä soveltavammin kokeiltiin ;)
Kyl ihminen aina peruseläimel pärjää.
Kuvake
Roitto
reiteenpotkija

Viesti Roitto »

23. Heinäkuuta 2006

Treeniä kaverin kanssa kupittaan puistossa. Kaveri harrastaa aikidoa, joten oli aika raskasta kun ei oikein tiennyt mihin kohtaan lyödä, kun se aina nappasi jonkun lukon tai heiton. Loppujen lopuksi se sparrailu meni sellaiseksi Tang Lang-meets-Aikido-meets-vapaaottelu-meets-showpaini :lol:
Oli aika hauskaa, ihmiset tosin taisi vähän ihmetellä kun riehuttiin sellaset pari tuntia sielä. Hiki tuli ja oli hauskaa.
Kalle Roitto

7*kido
polveenpotkija

Viesti 7*kido »

:badgrin: ei noihin Aiki-dokuihin tehoa kuin nopea palautus lyönnin jälkeen , ettei ne ehdi tarttua kiinni käteen ;) no ei Erittäin hieno laji tuo aikidokin on mut ei TL-voittanutta ookkaan 8)
Kuvake
Roitto
reiteenpotkija

Viesti Roitto »

7*kido kirjoitti: :badgrin: ei noihin Aiki-dokuihin tehoa kuin nopea palautus lyönnin jälkeen , ettei ne ehdi tarttua kiinni käteen ;) no ei Erittäin hieno laji tuo aikidokin on mut ei TL-voittanutta ookkaan 8)
Totta, mutta asia on eri kun tyyppi on vähän vajaa kaksi metriä pitkä ja painaa vajaa 100 kiloa, kun itse olen tälläinen 173 senttinen ja vajaa kuuskyt kiloa painava rimpula.Kyllä nopeasti pystyy lyömään, mutta kun se on kanssa niin hitsin nopea. Iso, vahva ja mahrottoman noppia.
Kalle Roitto

7*kido
polveenpotkija

Viesti 7*kido »

ei muuta Roitto ku venytyspenkkiin ja lihotuskuurille :lol: