Potkulaisten kamppailevat harjoituspäiväkirjat

Keiju

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2005
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viesti Keiju »

TimoS kirjoitti: Tuskin mitään kovin pahaa olet onnistunut saamaan aikaiseksi, koska lööpeissä ei ole (kaiketi) ollut mitään. Tästä voidaan päätellä, että joko liioittelet tapahtunutta, omaa rooliasi siinä tai sitten kyseessä on niin mitätön julkkis että ketään ei kiinnosta :lol:
Voi voi tuota miesparkaa. Savolainen insinööri jota vaivaa vielä kansantauti nimeltä kateus.....siitä ei hyvä seuraa. Itsetutkiskelun avulla tuosta kateudesta voisit Timo päästä eroon. Vai haluatko neuvoa Taroteiltani? :smt082
Ja tiedäthän, että sinullakin on oivat mahikset päästä julkkikseksi savolaisena insinöörinä, ei siihen muuta tarvita. :lol:

Ymmärtänet, että en voi paljastaa sitä henkilöä, joka siihen juttuun liittyy. Ai miksikö? Siksi, koska itse olen kohta suurella tosennäköisyydellä julkkis, niin hänhän pääsisi pätemään minun kustannuksellani.
Ei oo helppoo julkun elämä, ei.
sokrates kirjoitti: Jaskarin (ex)-naisystävä

Kuningatarko hengailis kokoomuslaisten kanssa? Nythän vitsin murjaisit!
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

sokrates
munillepotkija

Viesti sokrates »

No ajattelin siksi kun jossain ihan Potkun ensimmäisistä ketjuista sanoit, että susta tulee thai-hieroja ;) .

Sitäpaitsi toi Jaskari on ensimmäinen kokoomuspoliitikko, joka puuhailee jotain järkevää.
Biitistä sekaisin
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija

Viesti Keiju »

sokrates kirjoitti: No ajattelin siksi kun jossain ihan Potkun ensimmäisistä ketjuista sanoit, että susta tulee thai-hieroja ;) .
Niin no, onhan noita urasuunnitelmia ollut vähän joka lähtöön... :lol:
Kuvittelit siis, että kännissä toimin julkkisten Thai-hierojana? Eipä mikään unelmatyö moinen olisi. Hierottavaksihan saattaisi tulla Brad Pit tai muita vastenmielisyyksiä.
Mutta parasta uraa on olla olematta mitään. Kun en ole mitään, en halua miksikään, niin asioita alkaakin tapahtua. Näkee paremmin ympärilleen ja tulee tartuttua mahdollisuuksiin.
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Seuraajat

Kuvake
TimoS