Potkulaisten kamppailevat harjoituspäiväkirjat

Keiju

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viesti Keiju »

Andy-haniin voi aina luottaa. Kiitos vastauksesta. Meinasin jo hiiltyä, kun kukaan ei vastaa....

Eli Hera-proteiinia siis mieluiten treenien jälkeen, ei ennen sitä? Onkos palautusjuomat jotenkin erityisen välttämättömiä?
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit: 17574
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Tykännyt: 83 kertaa
Tykätty: 223 kertaa

Viesti Andy »

Palautusjuomat eivät ole välttämättömiä, mutta voivat olla hyödyllisiä, jos et pääse heti treenin jälkeen syömään.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viesti Keiju »

Ei kai siitä hirvittävää haittaakaan ole, jos jotain nappaa suuhunsa vielä siinä vaiheessa, kun salin kynnystä ylittää (siis ennen treeniä)?
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viesti L.K. »

Heraprotskua voit ottaa ennen treeniäkin,ainakin punttitreeneissä,kunhan se on isolaattia eli nopeasti imeytyvää tai ainakin heraa yleensä. Jos otat esim. maitoprotskua ennen treeniä,voipi tehdä ähkyä oloa tms.
Mitään kiinteää en välttämäti popsis just minuutti ennen treeniä,korkeintaan jotain energiapatukkaa,mutta sekin voi kyllä alkaa tökkiä treenin aikana.

Treenin jälkeen tosiaan kuten Andy jo sanoikin,palaria voi ottaa ja sitten suht pikasesti kiinteää safkaa.Toi palari on toki siinä mielessäkin hyvä,että jos se safka viivästyy,mutta ei sitä kiinteää ruokaa silti kannattaisi kovin pitkään viivytellä treenin jälkeen.
Itsellä joskus käynyt niin,että ottanut palarin ja sitten safkaan mennyt suht pitkä tovi,niin on tullut heikotusta ja pahaa oloa,kun tulee ensin energiapiikkiä palarista ja sitten ne jossain kolossa romahtaa ja kun ei olekaan saanut kiinteää ruokaa kehoon,niin alkaa tuntua vähän ikävältä.

Jotkuthan taas ei pysty syömään kiinteää ruokaa esim. alle tuntiin treenistä,silloin eritoten taas toi palari on hyvä vaihtoehto.
Ja on aina hyvä ottaa kovan treenin jälkeen,ei varmasti ole mitään haittaa.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit: 17574
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Tykännyt: 83 kertaa
Tykätty: 223 kertaa

Viesti Andy »

Joo, se kovasti riippuu siitä, mitä se "jotain" on, mitä syö juuri ennen treenejä. Vedäpä huviksesi 100g sokeria ja meetvurstipötkö, niin ei välttämättä treeni mene ihan putkeen.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viesti Keiju »

K.Maga kirjoitti: Rahkaa syön suht vähän,kompensoin sitä protskuliemillä.. :lol:
Lainaan tämän tänne toisesta ketjusta. Maga ja Andy, milloin te tarkalleen noita protskuja nautitte(jos nyt jauheiden käyttöä voi nauttimiseksi kutsua :D)?

Andy, en nyt ihan sipsipussia tai vastaavaa meinannukaan, että ennen treeniä vetäisin, mutta jos sitä tulevaa nälkää voisi jotenkin viisaasti ennaltaehkäistä. Se, kun ei ihan maltillista ja hidasta ole se syöminen, kun kotiin palaa...
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viesti L.K. »

Protskua itse otan ns. välipalana eli esim. lounaan ja päivälllisen välissä,sitten treenin jälkeen,rahkaa otain usein "jälkkärinä" ruuan päälle ja sitten protskua iltapalan yhteydessä.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viesti Keiju »

En oo reenannu nyt sitten viime käynnin :evil:. Tulin niin kipeeks, etten meinannu saada aamulla paitaa päälle, jäi nuo venyttelytkin tekemättä.

Mulla on kirja (Belle Ligne), jossa on esiteltynä tuollainen kehon koostumuksen analysaattori. Onko teillä kellään kokemusta sellaisesta? Olis meinaan aika hyvä motivaattori kuntoilulle, kun tollasen päälle kerran pomppais.
Onkohan noita käytössä muualla kuin kuntoutuslaitoksissa ja onkohan niissäkään kaikissa? Kirja mainostaa että: "Tervetuloa mittaukseen Naantalin kylpylään tai Ruissalon kylpylään".
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viesti Keiju »

Elina lienee käynyt tollasessa kehonkoostumushärvelissä(yhdyssanako?), johon yllä viittasin?
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viesti Elina »

Jaa-a...minkähänlainen lienee kyseessä? BodyStat vai mikä? Noh, mutta oli mikä oli, niin halvemmalla ja suoraan sanottuna tarkemmalla pääset, kun otat itsestäsi mittoja (navanympärys, vyötärönympärys, lantio leveimmältä kohdaltaan ja reisi yläosastaan sieltä, missä kohtaa pakaran) ja seurailet vaatteiden istumista.
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viesti Keiju »

Elina kirjoitti: suoraan sanottuna tarkemmalla pääset, kun otat itsestäsi mittoja (navanympärys, vyötärönympärys, lantio leveimmältä kohdaltaan ja reisi yläosastaan sieltä, missä kohtaa pakaran) ja seurailet vaatteiden istumista.
En saa noilla menetelmillä tietooni, että paljon on kehoni rasvattoman massan osuus yms.

Laite on nimeltään InBody 3.0

Kertoo:
- kehon kokonaispaino
- kehon rasvaton massa
- rasvakudoksen määrä
- rasvaprosentti
- kehon nesteet (solun sisäiset nesteet ja solun ulkoiset nesteet)
- painokontrollitavoite
- vyötärö/lantiosuhde
- perusaineenvaihdunta
- painoindeksi
- kehon solupaino

Minulle ei riitä motivaattoriksi mittailla itseäni mittanauhalla. Kun pääsisi muutaman kk:n välein tuohon härveliin, niin olis jo toinen juttu, kun saa tietää muutakin kuin vain senttejä.
Ja mitä enemmän tuollainen testaus maksaisi, niin sen parempi olisi motivaatio: enhän halua turhasta maksaa.
Mittanauhoja saa halvalla uusia, jos kiukuissaan vääntää ne entiset rihmaksi kaulansa ympärille. :D
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viesti Elina »

Antaahan nuo mittaukset jotain suuntaa tietenkin, mutta kannattaa olla kriittinen niiden kanssa.
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viesti Keiju »

Selailin tässä tätä päiväkirjaani ja huomasin, että olin aloittanut näköjään kuntoilunkin....jaa....miten lie päässyt unohtumaan. No pitänee jatkaa sitten aloittamaansa heti huomenna.
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viesti Keiju »

Ku en oo kerinny, ni en oo kerinny....
Tänään sain vasta tietää, että etuihini kuuluu käydä eräällä kuntosalilla ilmaiseksi. :shock:
Kauheeta ja mä olen maksanut vain.
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit: 90458
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Pilates, HIIT
Sivulajit: Girya, Yinjooga
Takalajit: Tanglang
Tykännyt: 350 kertaa
Tykätty: 128 kertaa

Viesti Mika »

:smt040
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Potki etuja!

Seuraajat

Kuvake
TimoS