Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Feenix

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Feenix
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 259
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Kuopio

#151

Viesti Feenix »

27-2-2006 MAANANTAI

Jeesjees, vaikka kyynärpääni oli hieman vihoitellut viikonloppuna, keräsin tänään jäljellä olevat luut ja nivelet kasaan ja osallistuin treeneihin. kung-fu 90 min.

Kuten arvata saattoikin, jouduin tänään passaamaan hieman enemmän tekniikoista kuin perjantaina. Oliko edes kyllä vähän uuberia kun suurimmalla osalla treeniporukasta oli puku päällä, näytti jopa tosi hyvältä ja uskottavalta. (Meillä on aikaisemmin ollut tuo pukeutumisetiketti hieman vapaampi. Ei siellä nytkään ruoskan kanssa valvota kenellä on puku ja kenellä ei, mutta vihjettä tuli siihen suuntaan, ettei sen puvun pitäisi antaa olla toimettomana.) Uskaltaiduin jopa ennen treenejä ruinaamaan eräältä ylemmältä lainaksi nuchakuja, joilla en ole miesmuistiin treenannut. 80% pyörittelystä ne pysyivät käsissä, khuul. Pitäisi alkaa tuotakin treenaamaan enemmän, ettei ihan kokonaan unohdu tämä bruceleewannabesoituminen.

Alussa oli juoksun tynkää jonka vedin taas hyvin katuviilenä näköisenä, pitäen oikealla kädellä kiinni vasurin kyynärpäästä. Katuviileyteen vaikutti toki sekin, että olin vahingossa rimpsauttanut pukua pestessä hajullista huuhteluainetta ja tuoksahtelin, kuten tosi kung-fu mastahin kuuluukin, omenankukille. Joo, tuuletin sitä kyllä ulkona, että pahimmat hajuhaitat olisivat kadonneet. En halua aiheuttaa hengailukohtausta treenikavereille.

Juoksua siinä sitten mennä rimpsauteltiin tovinen, välillä sivuttain ja takaperin ja käsiä pyöritellen. Sellasta aika normaalia meininkiä. Vatsoja ähellettiin väliin ja sitten taas pantiin mennen. Aikamme juoksenneltua, läjäännyimme tatamin toiseen päähän ja alettiin tekemään konttausjuttuja. Näistä skippasin kyllä tyystin, käteni ei kestä painoa paljon nimeksikään. Kovasti aina yritän kauppakassia sillä roudailla ettei nämä niin kutsutut hauikseni ihan surkastuisi, mutta aika rankkaa tekee silti. Dorka olo kun ei voi edes kauppakassia kantaa vasurilla muutamaa metriä edemmäksi. :x

Tehtiin aika paljo konttailumaisia juttuja joten jouduin tuntemaan itseni tosi lusmuksi kun en voinut osallistua. Tosin käytin sen ajan hedelmällisesti tehden vatsalihaksia ja kun sitten aloimme askel-tasapaino-harjoituksen, sutkahdin takaisin mukaan. Askel hieman viistoon, painon pudotus alas ja askeleen puoleinen käsi eteen ojennettuna valmiina pyyhkäisemään tai lyömään, ja toinen käsi koukussa olevan tukijalan puoleiselle lonkalle nyrkkiin. Se meni ihan näpsäkästi, tosin kuten aina kaikissa lajeissa (öö taijissa..) otan liian pitkiä askeleita ja asentoni on loppujen lopuksi niin matala, että ottaa hirveää kun yritän siitä mahdllisimman sulavasti ylös päästä. Ja autuaasti takin hiha peitti sen pikkuseikan, että vasen käteni ei ollut suorassa. Gaad pless löysiä hihoja. Hieman tökkien kyllä liikuin, juurikin siitä syystä että menin niin matalaan asentoon (etenkin kun jalat olivat hapoilla vielä perjantaista.O_o)

Sen jälkeen hieman matoilua jotka menivät loistokkaasti omasta mielestäni, puku luistaa tatamilla ihan eritavalla kuin olkapäiden iho.^^ Ja siinä ei tarvinnut käsiäkään käyttää, paitsi sitten kun teimme parivariaatiota. Kaverin jalasta kiinni ja siitä työnnetään vauhtia matoiluperääntymiseen, ei onnannut minulla. Yritin muutaman kerran työntää tällä kädelläni ja kipu oli no, kova. Jätin sen suosiolla siihen. Etenkin kun en ollut turruttanut hermojani kipulääkkeellä, kun sekosin niin sillo perjantaina. Liian vahvoja lääkkeitä minulle. Ja ei tuota nyt enää kovasti tänään pakottanutkaan, se oli kipuspurtin ottanut tossa viikonloppuna joten rauhoittui taas, toivon mukaan.

Käsien pyörittelytkin olivat aika toispuoleista, kirjaimellisesti. En tykännyt ääniefektistä mikä kuului kyynärpäästäni pyöritellessä joten tyydyin huitomaan yksikätisesti. Tiedä kyllä jos ne kaikki kalkkeutumat vai mitä mähmää nyt onkaan, poksahtelisivat sieltä irti rutinan saatteessa. Mutten uskaltanut riskata, suhtaudun kyllä ehkä ylihuolehtivasti tähän käteen mutta kerrankos sitä.

Sitten hinkattiin siu nimiä iso tovi. Ei mitään, lisää treeniä vyökokeeseen sitten kun joskus sen pääsen suorittamaan. Sitten kun nyt vielä hinkataan enemmän yksityiskohtia ja huomaa uusia juttuja, joihin ei ole ennen kiinnittänyt huomiota, niin alkaa varmuutenikin kasvamaan ja en ehkä panikoi tilanteessa sitä niin paljon. Ja ihan mukava keskittyä uusiin juttuihin vanhastaan opitussa, tällä kertaa yritettiin saada liikkeet sulavemmiksi. Siis kun esim. oikea käsi palautuu liikesarjasta, vasen on jo lähdössä tekemään omaa osuuttaan ennen kuin oikea on täysin palautunut paikoilleen. Tosin jouduin soveltamaan tuota ensin vain yhteen kohtaan, kun jos yritin liu'uttaa liikkeet virtaavaksi useammassa kohdassa, unohdin mitä olin tekemässä. Hinkutan tuota yhtä kohtaa, kunnes se tulee luonnostaa ja sitten voin siirtyä takomaan lihasmuistiini toista kohtaa. Rentoutta yritettiin kanssa hioa paikoilleen, että kun ranteen pyörähtävän rannelyönnistä nyrkkiin, se tulisi.. no rennosti. :D Mielestäni kyllä teen nuo aika rennosti, vaikka saattaa näyttää että pakotan ranteeni mahdollisimman taittuneiksi, mutta kun ne taittuu aika paljon luonnostaan, ei siihen erikseen tarvitse panostaa. Minulla on liikkuvat ranteet. Tosin en kyllä tiedä, se saattaa näyttää jäykältä ulkopuolelta katsottuna. Pitäisi joskus videoita tekemistään ja tarkkailla siitä sitten. Tosin inhoan esiintyä kuvissa ja videoissa, joten saattaa jäädä seuraavaan elämään. :p

Sitten teimme hieman samaa harjoitusta kuin perjantaina, oikea-vasen-suora jne. Pitäisi yrittää saada nuo kädet toimimaan hieman paremmin yhteen, siis kun toinen palautuu toinen on jo lähdössä. Normaaleissa lyönneissä se menee ihan hyvin, mutta tässä kaipaa vielä terästystä. Toisaalta, tuolla toisella kädelläni on hieman vaikea tehdä mitään rennosti, tai ainakin näin on hyvä lohduttaa itseään. Ei vain ole kovin kivaa, jos tottuu tekemään tuolla kädellä hieman kohmeisempaa ja varovampaa tekniikkaa, niin sitten siitä oppiminen pois voi taas kestää hieman.

Sitten siirryimme samankaltaiseen harjoitukseen, lyönnin kanssa. Tosin rooli vaihtui niin, että tärkeämpää olikin hallita torjunta eikä lyönti. En ehtiyt kokeilla torjuntaa, kun kaveri torjui sen verta napakasti lyöntini, että kyynärpää huusi hallelujaa. Ei hän edes kovaa torjunut, ei vain kestänyt ilmeisesti enempää toimintaa käteni joten piti luovuttaa. Tosin ohjaaja kysyi, että miksen pyytänyt kaveria tekemään hellemmin, mutta eihän se toimi niin, että parini joutuu tinkimään omasta tekniikasta minun vammani vuoksi. Onneksi hänelle oli kuitenkin sellainen pari, jonka kanssa pystyi tekemään kunnolla harjoitusta. Tunsin itseni hetken aikaa todella luuseriksi ja mietin, miksi olen edes treenaamassa tämän käteni kanssa, mutta se meni ohitse kun kelasin, mitä kaikkea pystyin tekemään. Onhan se itsekästä, että tekee puolitehoisesti juttuja ja muut joutuvat sittene ehkä kärsimään siitä. Mutta olen itsekäs ihminen.

Mutta näin. Huomenna meinasin mennä hmd treeneihin syyllistämään kaveria käteni pilaamisesta, mutta menenkin katsomaan Kummeli leffaa. Kiviäkin kiinnostaa etten toisin sanoisi kohdallani, mutta kun koulu tarjosi ilmaiseksi leffan niin pitäähän kaikki hyöty repiä irti siitä laitoksesta. Keskiviikkona jos pystyisi taijiihin menemään olisi aika jees. Tosin äippä saa kohtauksen, se kun tulee huomenna katsomaan tytärparkaansa.

Torstaina sitten viimeistään, silloin olisi matsia enkä tiedä kuinka voin sitä meuhkata, mutta jos vaikka voisin härötä liikesarjaa sivulla jos tulee liian rajua meininkiä. Ja sen jälkeen on peruskurssitreenit joten enköhän minä jotenkin saa aikaani kulumaan.
.go ahead, make my day.
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 4042
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#152

Viesti fatman »

Feenix kirjoitti: Tosin ohjaaja kysyi, että miksen pyytänyt kaveria tekemään hellemmin, mutta eihän se toimi niin, että parini joutuu tinkimään omasta tekniikasta minun vammani vuoksi. Onneksi hänelle oli kuitenkin sellainen pari, jonka kanssa pystyi tekemään
Kyllä se näin menee. Harjoituksissa "armoa" saa pyytää ja sitä on pyydettäessä kohteliasta antaa. Etenkin juuri varottaessa kipeitä paikkoja. Kaverisi harjoittelu ei muutamasta varovaisemmasta kerrasta pilalle mene. Ja tässä taidetaan olla vuoroin vieraissa eli sinäkin vielä ehdit varomaan muiden kipeitä paikkoja.
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
Feenix
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 259
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Kuopio

#153

Viesti Feenix »

2-3-2006 TORSTAI

Härrekuukkalsson, tajusin juuri, että eletään jo maaliskuuta. omg. Se tarkoittaa, että ensi kuu on jo huhtikuu jota seuraava kuu on toukokuu joka on jo melkein kesää. Hirmuisen nopsaa menee kyllä aika nykyään.

Kung-fu 120 min. (matsi+pk) Mennä ripmsautin sitten kuitenkin niihin matsitreeneihin, vaikka epäilin etten kykene siellä paljoakaan asioita tekemään ja todeksihan se sitten paljastui. Jossain hämärissä mielikuvissa mietiskelin, että jos tänään olisi heittoja taikka maahanvientejä, niin matsissa, niin niitähän voisin oikeastaan tehdä. Toisaalta epäilen, että seuraavaan muutamaan vuosikymmeneen, en ehkä ole tekemässä noita pyyhkäisyjä tms. Tai ainakaan, en ole olemassa pyyhkäistävänä se on sale. Syyttäkää vain pelkuriksi, mutta en sentään lopettanut niin kuin ratsastusta aikoinaan.

Takaisin aiheeseen kiitos. Eli niin, alussahan oli aika paljon käsillä tehtäviä verryttelyitä ja kokeilin säätää jotain, mutta ei tuntunut hirveän hyvälle. Mitenkähän ne siellä lekurissa luulee tämän käteni kuntoutuvan? Simsalabim enkä tunne enää kipua ja pystyn liikuttamaan kättäni enemmänkin 20 sentin suora-koukku rotaatiolla. Mutta kun ei vaan liiku god dammit, nivel ei anna periksi paljon kettuakaan, kuin yrittäisi taivuttaa vaikka polvea ylitse. Selitystekniikka taas hallussa jollin.. :D

No, sen sijaan että olisin pomppinut käsilläni, heitellyt kuperkeikkoja ja tehnyt muuta liikettä, joka olisi vaatinut painon asettamista käsien päälle taikka niiden suoristamista, tein niskalihaksia. Tuntuukin kyllä lievästi siltä, että niskoja on tullut tehtyä ihan urakalla männä viikolla. Ja selkiä väänsin kanssa aika teholla. Muutama vatsa ja kyykky siinä tuli kanssa väännettyä ja kylkiä jonkin verran. Niitä on kyllä paljon helpompi tehdä kaverin kanssa, mutta en ilennyt alkaa huutelemaan, että tulisiko joku istumaan jalkojeni päälle niin pääsisin tositoimiin. :lol:

Matsitreenit kun olivat, niin pääsin lyömään pädeihinkin pitkästä aikaa ja ai että teki gutaa. Tai no, se olisi tehnyt gudampaa, jos olisin voinut vauhdittaa iskuani vasurilla. Tapanani kun on lyödä ensin etukätenä olevalla vasurilla ja vetäistä sen palautuksesta sitten voima oikeen mojovaan oikean lyöntiin. Pelkään vain kyllä että nyt kun varon automaattisesti tuon vasurin ojentamista, niin haen lyöntiin ulottuvuutta olkapäällä ja siitä saattaa tulla paha tapa ennen pitkää. Tokihan käytän muutenkin harteitani ulottuvuuden saamiseen, mutten niin rajusti kuin mitä nyt olen tehnyt tuolla vasurilla, olen lähestulkoon kokonaan sivuttain vastustajaan. Pääsin myös potkimaan pädeihin mutta lantioni ei kyllä toiminut yhtään tänään ja meni aika kukkuun potkut. Johtuen kyllä "uudesta" tekniikasta, tai tekotavasta. Etukäsi, takakäsi, nopea puolen vaihto asennossa ja kieppari. Minun kiepparini tulivat melkein suoraan, potkin yläviistoon. Epäluomaa. Ja olen taas jostain onkinut itseeni sen, että käännän potkun ja jalan jo siinä vaiheessa kun jalka on sivulla. Vähän aikaa sitten osaisin potkia niin, että ensin polvi suoraan ylös jonka jälkeen lantio kääntää sen kiertopotkuksi. Mutta tänään ei lähtenyt, ja muutenkin pompin kuin kumipallo puolen vaihdoissa. -_- (<- hymiöinvaasio..)

Ja huomasin, että minulle teki vaikeata jättää vasurin lyönti vain tehottomaksi heilahdukseksi, se söi tehoja ja asennetta myös oikealta joten läpsin kuin mummo pädeihin. Itseasiassa mummoillakin on enemmän tehoa kuin minulla tällä hetkellä. Hömhöm.

Loppuaika oli sitten matsia josta katsoin parhaaksi jättäytyä pois ja ohjaaja ehdottikin, että hinkutettaisiin sitä kiertopotkuani nyt loppuaika ja minullehan se sopi. Oli kyllä varmasti hermoja vaativaa vääntää sitä potkua minulle rautalangasta, tuntui ettei millään lähtenyt oikealla tavalla jalka liikenteeseen. Tosin kun olin siinä useita kymmeniä kertoja nostanut hitaasti ja rauhallisen yksinkertaisesti polveni vasten hänen vatsaansa ja kääntänyt sen sitten sivuttain, se alkoi loppuvaiheessa sujumaan edes jollainlailla. Hätiköin liikaa ja silloin vain rätkäisen menemään ilman voimaa. Tai no, onhan siinä voimaa mutta se tulee väärin. Mutta kuten sanoin, lopussa alkoi sujumaan ja selkääni alkoi pakottamaan sen verran, että olin iloinen kun ohjaaja sanoi, että jätetään asia hautumaan. Silloin olikin jo peruskurssin vuoro astua tatamille.

Alussa oli reisiläpsyhippaa verryttelynä, ensin meinasin jättäytyä siitäkin kun kahdella kädellä pitäisi panna läpsien reisiin, mutta koska eräs peruskurssilainen jäi ilman paria, koukistin käteni vasten vatsaani ja menin hänen parikseen yksikätisenä. Jee. Olen tosi pro. Noei, tai joo, sain rispektiä siltä tyypiltä lopussa. Hän myönsi avoimesti aliarvioineensa minut, koska pystyin käyttämään vain yhtä kättä. Ai että oli mannaa korville.^^ Naureskelin siinä kyllä itsekseni, että poijjat vetää itsensä ihan piippuun jo ensimmäisessä reisierässä, ajattelematta että tätä jatketaan varmasti vielä muutama tovi, kun ohjaajat olivat jääneet juoruilemaan keskenään. Kihih. Ja väittävät, että akat juoruaa. No sallittakoon se heille tämän kerran. :D

Muutamien hikisten hypi-pompi-läpsi tuokioiden jälkeen lihaskuntoja. Vähän kyllä meinasi heittää väsymystä kehiin, olin nukkunut aika huonosti viime yönä ja herännyt aivan liian aikaisiin kouluun. Näissä treeneissä onneksi punnerruksia tehtiin niin, että kaikki lantiosta alaspäin oli tatamilla ja sitten vain siirreltiin käsiä eri paikkoihin kymmenen rintamaahan vientien välein, pystyin tekemään tuota yksikätisesti. Tosin loppua kohden alkoi vauhti hidastumaan sen verran kohdallani, että kun ohjaaja oli laskenut kymmeneen, minä olin menossa vasta viitosessa. No punnerrappa itse nopeaan tahtiin yhdellä kädellä kun toistoja alkaa olemaan jotain 70+ tietämillä, vaikkakin lantiosta lähtien oltaisiinkin tatamilla.

Lihaskunto-osuuksien jälkeen sitten tekniikkaosuutta, ensin tasapaino harjoitusta. Kämmenet vastakkain ja yritetään heilauttaa toinen tasapainosta, en mennyt tällä kertaa hyvin enkä voi vain syyttää yhdenkäden tekniikkaa siitä. En vain saanut asentoani siihen kuntoon, että olisin pysynyt jaloillani tukevasti. Serkkuni varsinkin sai minut aika hyvin heilautettua pois, tosin se ruojake käytti hyväkseen sitä, että on muutamia päitä minua pidempi ja johdatteli käteni aina pääni yläpuolelle ja iski vasemmalta minut tasapainosta. Mokomakin kieron kojootin vääräsäärinen sikiö. Pah. (Kyllä minä oikeasti pidän hänestä.)

Sitten lyönti+torjunta treeniä ja pääsin jopa pätemään vähän, kun serkkuni löi ranne notkolla. Sitten siu nimia perään jokunen tuokio ja erästä sovellusta liikesarjan liikkeestä. Lyönnillä lyönnin torjuntaan ja käden napakalla aukaisulla se alas. Taas sarjassamme mitä minä en koskaan ole tehnyt meidän alkeiskurssin aikana.O_o Huomasi kyllä että väsymys todellakin alkoi painamaan ja tehot hiipuivat, ei jaksanut oikein keskittää ajatuksiaan oikeaan asiaan. Oli kyllä harvinaisen vetämätön olo lopputreeneistä ja tein kyllä varmasti hirvittävän huonoa tekniikkaa, sen lisäkseni vatsani oli alkanut kramppaamaan puolessa välissä. Työnsin sen taka-alalle mutta lopputreeneistä se taas äityi mellestämään. Ihan kuin olisi lasimurskaa vatsanpohjalla pyörimässä. Pukukopissa kramppasi sen lisäksi jotain maksan tietävillä olevaa sekä umpisuoli. Oli pakko istua vähäksi aikaa koppiin hengittämään kun sisäelimet tuntuivat olevan täynnä lasimurskaa ja keräsi nesteitä suuhun. Tosin koska tiesin serkkuni odottavan, hoipertelin aulaan ja ulos, jos vaikka olisi raikas ilma auttanut. Käsitä mikä tuon aiheutti, en ollut tehnyt tavallista rankempaa treeniä, päinvastoin jopa hieman löysentelin.

Kotiin tultua piti heittäytyä sohvalle parantelemaan, oli kamala nälkä mutta kun suolisto meinasi tulla ulos suun kautta, ei siinä paljoa syöty. No mikä olikin, se oli ohi menevää onneksi, nyt on jo ihan okei fiilis. Tuollaisia vain tulee aina silloin tällöin jostain helvetin kuiluista.
.go ahead, make my day.
Kuvake
Feenix
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 259
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Kuopio

#154

Viesti Feenix »

fatman kirjoitti:
Feenix kirjoitti:Tosin ohjaaja kysyi, että miksen pyytänyt kaveria tekemään hellemmin, mutta eihän se toimi niin, että parini joutuu tinkimään omasta tekniikasta minun vammani vuoksi. Onneksi hänelle oli kuitenkin sellainen pari, jonka kanssa pystyi tekemään
Kyllä se näin menee. Harjoituksissa "armoa" saa pyytää ja sitä on pyydettäessä kohteliasta antaa. Etenkin juuri varottaessa kipeitä paikkoja. Kaverisi harjoittelu ei muutamasta varovaisemmasta kerrasta pilalle mene. Ja tässä taidetaan olla vuoroin vieraissa eli sinäkin vielä ehdit varomaan muiden kipeitä paikkoja.
Hih, ihastuttavaa, että joku jaksaa lukea näitä raapustuksiani ja heittää kommenttiakin väliin. Kiitos siitä.

Niin, onhan tuossa pointtinsa, mutta tuntuu jotenkin nololta pyytää kaveria varomaan, kun joteskin tulee olo, että toinen on lähinnä sitä mieltä että mitä on täällä oikeen vineemässä ja syömässä muiden tehoja, kun pitäisi parannella kotona tms. Uskoisin, että harva niin ajattelee, mutta on vain iskostunut päähän sellainen, turhista ei parahdella efekti.

Tämä on taas näitä pääni omituisuuksia. :D
.go ahead, make my day.
Kuvake
Feenix
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 259
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Kuopio

#155

Viesti Feenix »

17-3-2005 TORSTAI


kung-fu 180 min. (matsi+pk)

Nyt onkin sitten viime aikoina ollut hieman hiljaista tällä saralla. Siis kirjoittamisen, en oikeasti koskaan ole jaksanut kirjoittaa päiväkirjoja pitkään. Treeneissä on kyllä tullut meuhkattua mutta tuntuu jotekin niin vammaiselta kun voi treenata vain puolitehoisesti. Käteni ei ota parantuakseen sitten millään. Sn lisäksi seuran orgnaisaatiossa on puhaltamassa uudet tuulet ja sekin on vetänyt pään aika hämmennyksiin ja olon pahantuuliseksi. Ja se on vahvasti heijastunut myös treeneihin. Viime aikoina on vain tasaista epäonnistumista ollut havaittavissa.

Nämä viimeisimmät kyllä menivät yllättävän hyvin, johtuen kylläkin siitä, että lähes koko treeniajan vain potkin säkkiä. Ensinnäkin lääkäri oli sanonut, että olin muka rasittanut kättäni liikaa (ja pah. en ole edes punnertanut paljoa ja sekin vähän naistentyylillä) ja laittoi minut sitten leikkausjonoon. Kestää about sata vuotta ennen kuin sisään pääsen, koska tilanteeni ei ole vakava siitä huolimatta, etten kykene vasurillani painavia taakkoja kantamaan, kirjoittaminen rasittaa sitä, kävellessä se heiluu harvinaisen irtonaisen tuntuisesti, en saa sitä suoraan enkä koukkuun. Mutta koska pärjään, niin tärkeimmät hoidetaan ensin. Ymmärrän sen kyllä mutta pistää ärsyttämään siltä. Mitä hyötyä on saada uberkuntoiset vatsa- ja selkälihakset, kun kädet roikkuvat kuin löysät nakin?

Kuitenkin, sanoin jo matsaamisen aloitusvalmisteluissa, että minun on parasta skipata ne tämän käteni takia. Ja sen takia, että olin alin paikalla ja se saattaisi rajoittaa menetelmiä. Tähän suostuttiin, ohjaaja ripusti säkin paikalleen ja sitten treenattiin reilu puolitoista tuntia oikean jalan kiertopotkua. Teidän että vasurillakin olisi pitänyt tehdä, mutten kykene keskittymään molempiin jalkoihin, etenkin kun vasen on heikompi muutenkin. Joten rätkin oikealla. Eihän siitä paljo mitään tullut, en vain osaa potkaista. Tai no, osaan mutten vaaditulla tavalla. Tosin epäilen että loppuaikaa kohti alkoi edes jotain kehitystä tapahtumaan, ainakin tunsin potkaisevani eri tavalla kuin alussa. Ja sen lisäksi jalkani sääriluun kohta punoitti paljon enemmän kuin jalkapöytä, joten ainakin suurin osa potkuista osui edes oikealla kohdalla. Hienoa.

Meinasin ensin osallistua peruskurssitreeneihin, mutta sitten kuitenkin jäin jatkamaan tätä potkumissiotani vielä jonkin aikaa.

Mietin kun loppuajan sitten venyttelin vain ja tein jotain lihaskuntoja, että voi olla seuraavana päivänä aika tuntuvainen tuo jalka kun tuli sillä sen verta potkittua. Tosin nukkumaan mennessä huomasin että potkut olivat ottaneet ihan muualle kuin uskoin, tai toivon. Selkäni muistutti jälleen romuttuvasta kuosistaan ja vihloi niin maan penteleesti maatessa alaselkää etten saanut nukuttua. Jossain vaiheessa ilmeisesti kuitenkin onnistuin nukkumaan polttavasta tuskasta huolimatta koska heräsin tänään puoli kahdeltatoista. Koulu loppui silloin, olin unohtanut tuskassani laittaa kellon soimaan. Nooooh, elämä on. Nyt ei vihlo enää niin paljoa mutta tuntee kyllä tehneensä jotain. Makuuasennossa vihlonta yltyy isommaksi, joten liene ei nukuta ensi yönä paljoakaan.

Toivoin että selkäni olisi asettunut ja antanut tilaa tälle kädelle mutta voi poijjat, kyllä se jumilukkotulehduswhateva siellä jossain oikeassa selkälihaksessa vielä on.

Kun potkiminen alkoi edes jollainlailla luistaa, aloin hakemaan etäisyyttä lyönnin mukana ja huomasin, että voin yllättävän pitkältä matkalta lyödä aika navakasti kohteeseen. Tosin kerran eräs kaverini sanoikin kun treenailtiin hänen kanssaan, että menisin kauemmaksi koska kykenen ulottumaan lyöntiin kauempaakin. Mutta jotenkin sitä vain tuppaa olemaan siinä parinkymmenen sentin päässä kohteesta vaikka puolen metrin päästäkin onnistuisi napauttamaan kaveria. Ehkä sitä vaan on tottunut olemaan lähellä, etteivät potkut tulisi niin napakasti perille. Siis hmd tyylissä kun polvia ei saa käyttää. Kung-fussa saisin kyllä varmaan sellaista monotusta polvella että. :lol:

Saa nähdä sitten mikä fiilis on tänään, kun suurin osa populasta on tod.näk bilettämässä budogaala dvd:n julkaisua. Ai niin, tarkin analyysini tästä kädestä on se, että pehmytkudokset ovat vahingoittuneet ja että nivelsiteet ovat venähtäneet aika pahasti. Kiitos tästä, eihän vastaukseen mennyt kuin viisi viikkoa.

:rock: Värttinä - Äijä
.go ahead, make my day.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#156

Viesti Vlad Tepes »

Jätkä (ei kun siis neiti) ei vastaa puhelimeen? Onko kaikki kunnossa?
Kuvake
Feenix
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 259
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Kuopio

#157

Viesti Feenix »

Vlad Tepes kirjoitti: Jätkä (ei kun siis neiti) ei vastaa puhelimeen? Onko kaikki kunnossa?
Jätkä on hyvä. Tytöille ei oikeasti ole kehitetty mitään yhtä rempseää puhemuotoa. Jätkä vaan on, se kertoo kaiken. Mie haluun sellaisen paidan jossa lukee astetta kovempi jätkä. :lol:

Koskettavaa, ensimmäinen huolestuja.^^ Juu, minulla on liittymä kiinni puhelimesta taas vaihteeksi. Eli et aiheuttanut mitään kuolemaan tai vähintään amputoimiseen johtavaa iskua kyynärpäähäni perjantaina jonka takia vaeltaisin jossain elon äärirajoilla. :D Flunssa tosin on taas vetänyt kropan aika rokuliksi, mutta elämä alkaa voittamaan.

Mustaksi se kyllä ihtensä veti (siis kyynärpää ei kroppa) ja tuntui melko mielenkiintoiselta iltaa myöte, mutta ei kai se tuosta oikein voi heilahtaa pahempaan suuntaan ja jos heilahtaakin, niin pääisin ainakin hoitoon. Kih.
.go ahead, make my day.
Kuvake
Olppaemi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1182
Lauteille: Joulukuu 2005

#158

Viesti Olppaemi »

Satuitko eilen olemaan pyöräilemässä Mikkelissä joskus kuuden aikaan illalla?
“The soldier, above all other people, prays for peace, for he must suffer and bear the deepest wounds and scars of war.”
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 126 kurkkijaa