Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Andy

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Andy

#1

Viesti Andy »

Kuten jo aiemmin selostin, en siis aio kirjoitella harjoitusrutiineitani julkiseen jakoon. Tähän tulee kuitenkin selostuksia leireistä yms. erikoistapahtumista.

Olemus: Pituus 187cm, paino tänä aamuna 83,5kg, ikä 28v, silmät siniset ja hiukset lyhyet ruskeat. Nöpönenä.

Treenitausta: Vuonna 1990 aoitin Sankukai-tyylin karatella,jota treenasin hyvin aktiivisesti vuoteen 1996. Saavutin sinisen vyön 1994. Vuonna 1996 aloitin Hokutoryu ju-jutsun harjoittelun. Vuosi -97 meni armeijassa ja treeneissä kävin lähinnä viikonloppuisin karatepuolella. Armeijan jälkeen paluu Hokuton pariin. Vuodet -99-00 menivät erittäin harvalla treenitahdilla. Maksimi kerran viikkoon ja pikemmin huononin kuin kehityin. Kovin pitkiä täystaukoja ei kuitenkaan tullut. Vuonna 2002 suoritin Hokutoryussa vihreän vyön. Syksyllä 2004 aloitin kickboxingin ja Hokutoryu jäin muutaman kuukauden päästä pois. Suoritin oranssin vyön toukokuussa 2005 ja tämänhetkinen tavoite on päästä ottelemaan kuluvan kauden aikana.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#2

Viesti Elina »

Nöpönenä.
Ihanaa! :lol:
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#3

Viesti Andy »

Kaamean viikonlopun yhteenveto. Takana kevyt treeniviikko (3 lajitreeniä ja 2 lenkkiä) leirin jälkeen. Lauantaina keskikovat säkkitreenit. Pari kovempaa erää kunnon äärirajoille, mutta pääosin hain komboja kohtuullisella tahdilla.

Sparraamaan ei tietenkään halunnut muut kuin minä ja yksi kisajätkä. Etukäteen mietitty taktiikka toimi hyvin, mutta tasoero oli silti turhan kova ja pääosin sain vaan turpaan yhteensä kolme erää. :roll: Vasta viimeisessä alkoi oikeasti tulla kunto-ongelmia, eikä sisään tullut oikeastaan yhtään pahempaa tälliä, vaikka pommia tuli ihan riittävästi. Yhdessä omassa perustekniikassa on huomattavaa tehonlaskua siirryttäessä säkiltä sparriin. Asia korjattava, joku saa kärsiä pommeja. :?

Jossain vaiheessa loukkasin sitten pohjelihaksen takaosan. Ei ollut ensimmäinen kerta, vaan se on ottanut osumaa aiemminkin. Todella kipeä ja huomasin sen häiritsevän jo sparrin aikana. En edes tiedä, miten se aina menee, kun ei itse tälliä huomaa.

Illalla ryyppäämään pitkästä aikaa. Jotenkin onnistuin linkuttelemaan raflassa. Juomaa yhteensä ehkä sixpackin verran.

Nukuin myöhään ja "aamulla" palautusjuomien vaikutuksen kyllä huomasi. Lenkkeilystä ei puhettakaan jalan kanssa, joten illalla pyöräilemään. N. 50 min. lenkki 120 sykkeellä ja eiköhän hiilarit lopu kesken. Siinä vaiheessa tietty tajuan tankanneeni päin helvettiä ja edelisen aterian hiilarien olleen aivan liian nopeita. :cry: Rauhallista vauhtia kämpille ja suihkuun. Ehkä vielä jonain päivänä opin tankkaamaan järjellisesti myös ei säännölliseen aikaan oleviin treeneihin.

Huomenna säkkiä.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 11111
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#4

Viesti flammee »

Andy kirjoitti: Sparraamaan ei tietenkään halunnut muut kuin minä ja yksi kisajätkä.
Haastaminen käväisi mielessäni.. :D
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#5

Viesti Andy »

Öö. :roll: Tervetuloa. Tahdotko ottaa täyskontaktilla? :axe:
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 11111
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#6

Viesti flammee »

Andy kirjoitti: Öö. :roll: Tervetuloa. Tahdotko ottaa täyskontaktilla? :axe:
No en viitti satuttaa. :lol: Eli ei täysiä eikä liian vakavasti, ihan vaan kokeiluna ja sparria, ei tu tö deethiä.. En nyt ole varma olitko siinä meidän vuoron loppupuolella (no oli sitä vielä melkein 10 min jälellä) sisäänängenneissä, kun mun naamamuistini on sangen onneton enkä yhtään muista miltä näytät. :oops: :roll:

Toki tiedän suunnilleen miten matsissa kävisi. :p
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#7

Viesti Andy »

Joo, olin. Oli tarkoitus mennä lämmittelemään sinne judopuolelle, missä oli tyhjä vuoro, mutta teidän sakki oli tekemässä siellä hyppypotkuja ja muutenkin valumassa sinne, joten me jäätiin sitten sinne melkein tyhjälle säkkipuolelle. Toivottavasti ei häiritty. :? Sinua en valitettavasti hoksannut, vaikka oli käynyt mielessä, että ehkä kävisit ko. vuorolla.

Sparraan kyllä mielellään uusien kaverien kanssa. Minut tunnistaa siitä, että olen vuorolla käyvistä kahdesta isosta kaverista se, jolla on pystytukka ja yleensä hihaton liekkikuvioinen paita.

Olenkin ihmetellyt, ettet ole ilmeisesti YO:lla vastaan tullessa tunnistanut.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 11111
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#8

Viesti flammee »

Andy kirjoitti: Joo, olin. Oli tarkoitus mennä lämmittelemään sinne judopuolelle, missä oli tyhjä vuoro, mutta teidän sakki oli tekemässä siellä hyppypotkuja ja muutenkin valumassa sinne, joten me jäätiin sitten sinne melkein tyhjälle säkkipuolelle. Toivottavasti ei häiritty. :?
Jaajoo, se judopuolihan on oikeastaan judokoille varattu kyseisenä aikana muttei ne siellä koskaan ole vuoronsa loppuun, en huomannu että sinne olisitta olleet menossa.. Eikä mun venytykset ainakaan häiriintyny.
Andy kirjoitti: Sparraan kyllä mielellään uusien kaverien kanssa.
No jos kokeillaan sitä sparria sitten seuraavalla kerralla, jos ny ei mitään yllättävää tule. :)
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

#9

Viesti L.K. »

Andy...mistä lähtien 83,5kg on ollu iso kaveri :D
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#10

Viesti Andy »

No en minä mikään ihan valtava kaappi ole, mutta esim. omasta seurasta ei oikeasti isompia äijiä juuri löydy - pari suunnilleen saman kokoista on. Painavampia läskejähän löytyy tietenkin kolmetoista tusinassa, mutta en tarkoittanut koolla isoa mahaa.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

#11

Viesti L.K. »

Jep,enhän minä nyt sinua Andy miksikään hiirikädeksikään haukkunut,
kuhan heitin pientä tilannekomiikkaa ;)

En minäkään ole koskaan pitänyt isona miehenä miehiä,joilla isous
rajoittuu mahan ympäristöön :) Tosin moni pitää itseään isona em. kaltaisilla ominaisuuksilla.Ehkä iso onkin väärä sana. Kai pitäsi puhua rotevasta tai ihan lihaksikkaasta :?
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#12

Viesti tabitha »

Andy ootko tulossa kikkari leirille Turkuun?
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#13

Viesti Andy »

Mikä leiri? :shock: Jos se on lähiaikoina, eikä siellä ole ketään nimimiestä vetämässä, niin ilmeisestikään en.

En ole kovin innostunut leireillä käymisestä (olen toki käynyt kymmeniä) ja jotta lähtisin Etelä-Suomeen, pitää olla joku oikeasti iso stara (Aerts, Hoost tms.) kyseessä. Rantala mainitsi, että yrittää kutsua Dekkersin uudestaan Suomeen, kun tämä toipuu leikkauksesta ja se voisi olla jo harkitsemisen arvoinen juttu.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#14

Viesti Andy »

Aaargh. Oon taas pitkästä aikaa ihan hajalla. Ärsyttävää, kun on ruhjevammat sekä kädessä että jalassa. Eivät rajoita normaalia elämää mitenkään, mutta treenaaminen tulee hankalaksi, kun ei voi ottaa kunnolla kontaktia ja koko ajan saa varoa. Sunnuntaina jäi lenkki vajaaksi, kun jalka alkoi vihoitella. Tänään olin vähällä pudota sparrissa täysin alivoimaisen kaverin kanssa etupotkusta kyynärvarteen. :shock: Eihän se ole mahdollista. Pari oli vähintään yhtä hämmästynyt kuin minä tekniikan tehosta.

Hirveä turhautuminen, kun olo on normaalisti sellainen, kuin olisi täysin terve, mutta on pakko jarrutella tekniikassa.

:evil: :evil: :evil:
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#15

Viesti Andy »

Siunattu Renne, kun hajoitti silloin mun jalan. Ei ole parempaa loukkaantumista koskaan ollut. On ollut pakko keskittyä käsitekniikkaan ja sparrailla pelkillä käsillä. Joku tässä on nyt loksauttanut palat paikoilleen ja on tapahtunut aivan selvä hyppäys eteenpäin. Potkut ei ole sinänsä tietenkään kehittyneet, mutta kokonaisuus toimii paljon paremmin kuin aiemmin nyt, kun alkaa saada taas jalatkin mukaan peliin. Kaverit alkoi ehdottelemaan jo, että minun pitäisi nyt rikkoa vuorostaan kädet. :badgrin:

Pitää varmaan ottaa kovaa sparria jonkun vähän osaavamman kanssa, ettei ala kuvitella itsestään liikoja - sen verran hyvä fiilis on nyt. ;)
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 45 kurkkijaa