Potkulaisten kamppailevat harjoituspäiväkirjat
nyyski
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2005
- Tykännyt: 1 kerran
- Tykätty: 5 kertaa
nyyski
Eli niin, mistäs pitäs kertoo?
Mittoja sen verran että pituus on 180cm ja paino 77kg. Pitäs hommautua parista liikakilosta eroon muttei millään jaksais nousta sohvalta.
Taustaa on vaan parin vuoden verran ja siinäkin aikana melko montaa lajia on tullu treenattua. n. 4kk sin moo hapkidoo(selkä romuks, pitkä tauko sen jälkeen). Sitten erinäistä trikkailua noin puolen vuoden ajan epäsäännöllisesti. Kunhan nyt joskus kavereiden kanssa käytiin hyppimässä. Sitten Bujinkan budo taijutsua alkeiskurssin verran. se ei maistunut kun olin jo lukottelua treenannu. Viime kevään aikana treenasin Yi quania, Shaolin wing chunia ja tang langia. Tällä hetkellä siis vaan tang langia. Yi quanista ei tullut mitään kun ei ollu malttia seistä joka päivä ja valitsin tang langin wing chunin sijasta. Kävin myös iaidossa muutaman kerran huitomassa bokkenilla mutta ei se oikein maistunu. Kaipasin jotain realistista.
Mitkä ihmeen tavotteet?emmä sellasia oo miettiny
Mittoja sen verran että pituus on 180cm ja paino 77kg. Pitäs hommautua parista liikakilosta eroon muttei millään jaksais nousta sohvalta.
Taustaa on vaan parin vuoden verran ja siinäkin aikana melko montaa lajia on tullu treenattua. n. 4kk sin moo hapkidoo(selkä romuks, pitkä tauko sen jälkeen). Sitten erinäistä trikkailua noin puolen vuoden ajan epäsäännöllisesti. Kunhan nyt joskus kavereiden kanssa käytiin hyppimässä. Sitten Bujinkan budo taijutsua alkeiskurssin verran. se ei maistunut kun olin jo lukottelua treenannu. Viime kevään aikana treenasin Yi quania, Shaolin wing chunia ja tang langia. Tällä hetkellä siis vaan tang langia. Yi quanista ei tullut mitään kun ei ollu malttia seistä joka päivä ja valitsin tang langin wing chunin sijasta. Kävin myös iaidossa muutaman kerran huitomassa bokkenilla mutta ei se oikein maistunu. Kaipasin jotain realistista.
Mitkä ihmeen tavotteet?emmä sellasia oo miettiny
Matti Lintula
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2005
- Tykännyt: 0
- Tykätty: 0
Re: nyyski
Mitä ihmeen liikakiloja 180cm/77kg:ssa voi olla?nyyski kirjoitti: Mittoja sen verran että pituus on 180cm ja paino 77kg. Pitäs hommautua parista liikakilosta eroon muttei millään jaksais nousta sohvalta.

"Vesan pitäisi käyttää vähemmän sanontoja 'Miksi?' ja 'Mitä varten?'" - Ala-asteen ensimmäisen luokan opettaja
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2005
- Tykännyt: 0
- Tykätty: 0
Aivan. Minusta hyvässä kunnossa olevan miehen painoindeksi on yli 25.Takakäsi kirjoitti: Jos painoindeksiä katsoo niin liikakiloja ei ole . Liikakilot ovat suhteellisia , lihas painaa enemmän kuin läski ,joten painoindeksiä parempi mittari on PEILI.![]()
"Vesan pitäisi käyttää vähemmän sanontoja 'Miksi?' ja 'Mitä varten?'" - Ala-asteen ensimmäisen luokan opettaja
-
- etupotkija
Tänään jäikin lajitreenit sitten vaan muutamaan liikesarjaan...no ei ehtiny kun piti matsata thainyrkkeilijän kanssa. Ja se tonttu ujutti mulle kaks unssia isommat hanskat! Nyt onkin sitten paikat väsynä.
Nyrkkeilyssä oli vaan iskujen vaihtoo ja samalla kaavalla meni kun otettiin potkut mukaan. Mattopaini olikin vähän hupaisampaa. Kumpikaan ei onnistunu tekeen mitään oikeeta;mulla ei ollu voimaa vääntää sitä lukkoon eikä se onnistunu taittaan mua solmuun
Kai sitä pitäs huomennakin jaksaa treenailla....
Nyrkkeilyssä oli vaan iskujen vaihtoo ja samalla kaavalla meni kun otettiin potkut mukaan. Mattopaini olikin vähän hupaisampaa. Kumpikaan ei onnistunu tekeen mitään oikeeta;mulla ei ollu voimaa vääntää sitä lukkoon eikä se onnistunu taittaan mua solmuun
Kai sitä pitäs huomennakin jaksaa treenailla....
Matti Lintula
-
- etupotkija
En millään haluis alottaa ketjua unista, kun en tiiä onko sellasta jo, joten päätän mainita siitä typerästä unesta tänne.
Ihan kaikkia juttuja en siitä muista, mutta sen verran että olin samassa bussissa Mikan ja shifun kanssa. Olin ihan onnessani kun tapasin shifun ja esittelin itteni. Sitten se ketale huomautti että pitäs viikset ajaa.
Ja tietysti nauroin kun heräsin
Ihan kaikkia juttuja en siitä muista, mutta sen verran että olin samassa bussissa Mikan ja shifun kanssa. Olin ihan onnessani kun tapasin shifun ja esittelin itteni. Sitten se ketale huomautti että pitäs viikset ajaa.
Ja tietysti nauroin kun heräsin

Matti Lintula
-
- etupotkija
Kai mäkin sitten tänne päivitän potkumiitin. Treenaaminen jäi vähän vähemmälle, mitä nyt mattopainiksi ja kevyttä nujua Nabilin kanssa. Tietysti kevyesti muutamaa lajia mutta ei mitään mainittavaa määrää. Ja treenisession jälkeen ravintolaan puhuun kung fua ja popsiin tortillaa. Saunalle en jaksanu enää mennä, sen verran väsy olin
Matti Lintula