Potkulaisten kamppailevat harjoituspäiväkirjat

nyyski

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Kuvake
nyyski
etupotkija
Lauteille: Huhtikuu 2005
Tykännyt: 1 kerran
Tykätty: 5 kertaa

nyyski

Viesti nyyski »

Eli niin, mistäs pitäs kertoo?

Mittoja sen verran että pituus on 180cm ja paino 77kg. Pitäs hommautua parista liikakilosta eroon muttei millään jaksais nousta sohvalta.

Taustaa on vaan parin vuoden verran ja siinäkin aikana melko montaa lajia on tullu treenattua. n. 4kk sin moo hapkidoo(selkä romuks, pitkä tauko sen jälkeen). Sitten erinäistä trikkailua noin puolen vuoden ajan epäsäännöllisesti. Kunhan nyt joskus kavereiden kanssa käytiin hyppimässä. Sitten Bujinkan budo taijutsua alkeiskurssin verran. se ei maistunut kun olin jo lukottelua treenannu. Viime kevään aikana treenasin Yi quania, Shaolin wing chunia ja tang langia. Tällä hetkellä siis vaan tang langia. Yi quanista ei tullut mitään kun ei ollu malttia seistä joka päivä ja valitsin tang langin wing chunin sijasta. Kävin myös iaidossa muutaman kerran huitomassa bokkenilla mutta ei se oikein maistunu. Kaipasin jotain realistista.

Mitkä ihmeen tavotteet?emmä sellasia oo miettiny
Matti Lintula
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Lauteille: Kesäkuu 2005
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Re: nyyski

Viesti sivarinlötkö »

nyyski kirjoitti: Mittoja sen verran että pituus on 180cm ja paino 77kg. Pitäs hommautua parista liikakilosta eroon muttei millään jaksais nousta sohvalta.
Mitä ihmeen liikakiloja 180cm/77kg:ssa voi olla? :smt089
"Vesan pitäisi käyttää vähemmän sanontoja 'Miksi?' ja 'Mitä varten?'" - Ala-asteen ensimmäisen luokan opettaja
Kuvake
Takakäsi
polveenpotkija
Lauteille: Maaliskuu 2005

Viesti Takakäsi »

Jos painoindeksiä katsoo niin liikakiloja ei ole . Liikakilot ovat suhteellisia , lihas painaa enemmän kuin läski ,joten painoindeksiä parempi mittari on PEILI. :shock:
En lyönnyt , hän vain horjahti nyrkkiini.
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Lauteille: Kesäkuu 2005

Viesti sivarinlötkö »

Takakäsi kirjoitti: Jos painoindeksiä katsoo niin liikakiloja ei ole . Liikakilot ovat suhteellisia , lihas painaa enemmän kuin läski ,joten painoindeksiä parempi mittari on PEILI. :shock:
Aivan. Minusta hyvässä kunnossa olevan miehen painoindeksi on yli 25.
"Vesan pitäisi käyttää vähemmän sanontoja 'Miksi?' ja 'Mitä varten?'" - Ala-asteen ensimmäisen luokan opettaja
Kuvake
nyyski
etupotkija

Viesti nyyski »

Takakäsi kirjoitti: Jos painoindeksiä katsoo niin liikakiloja ei ole . Liikakilot ovat suhteellisia , lihas painaa enemmän kuin läski ,joten painoindeksiä parempi mittari on PEILI. :shock:
Onhan se niinkin, mutta kun se peili sieltä kotoa löytyy :roll:
Matti Lintula
Kuvake
nyyski
etupotkija

Viesti nyyski »

Tän päivän treenistä:
puolitoista tuntia tang langia
ei mitään liian raskasta kun oli alkeiskurssin treenit. Oishan siinä voinu vielä vähän matsia ottaa, mutta sali meni kiinni :?
Matti Lintula
Kuvake
nyyski
etupotkija

Viesti nyyski »

Tänään jäikin lajitreenit sitten vaan muutamaan liikesarjaan...no ei ehtiny kun piti matsata thainyrkkeilijän kanssa. Ja se tonttu ujutti mulle kaks unssia isommat hanskat! Nyt onkin sitten paikat väsynä.

Nyrkkeilyssä oli vaan iskujen vaihtoo ja samalla kaavalla meni kun otettiin potkut mukaan. Mattopaini olikin vähän hupaisampaa. Kumpikaan ei onnistunu tekeen mitään oikeeta;mulla ei ollu voimaa vääntää sitä lukkoon eikä se onnistunu taittaan mua solmuun

Kai sitä pitäs huomennakin jaksaa treenailla....
Matti Lintula
Kuvake
nyyski
etupotkija

Viesti nyyski »

Päivitystä, päivitystä...
eli siis tänään suht normaalit tang lang -treenit. Tälllä kertaa vaan meni jalat vähän hapoille kun piti kikkailla. Mutta ei mitenkään suunnattoman raskasta ollut
Matti Lintula
Kuvake
nyyski
etupotkija

Viesti nyyski »

Sitä samaa mitä aina: eli puolitoista tuntia tang langia.
Prkl kun ois tehny mieli ottaa vähän matsia mutta eihän semmonen alkeiskurssilla sovi. Oli vähän turhan paljon porukkaa niin tuli yhteentörmäyksiä eikä ollu tilaa kikkailla alottelijoita (niinkun en ite sellanen olis ;)).
Matti Lintula
Kuvake
Elina
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004

Viesti Elina »

Oli vähän turhan paljon porukkaa niin tuli yhteentörmäyksiä eikä ollu tilaa kikkailla alottelijoita
Ei mua ainakaan yhtään haitannut :lol:
Kuvake
nyyski
etupotkija

Viesti nyyski »

Elina kirjoitti: Ei mua ainakaan yhtään haitannut :lol:
no ei varmasti. Pääsinpähän punnertaan :?
Matti Lintula
Kuvake
Elina
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004

Viesti Elina »

:lol: Punnerrettiin sitä täälläkin. :lol: Sekä fyysisesti että henkisesti. :)
Kuvake
nyyski
etupotkija

Viesti nyyski »

Olipahan hyvät treenit tänään. Sen huomaa jo siitäkin että oon ihan poikki. Eli siis tänään taas ne samat pari tuntia tang langia.
Treeneissä oli kunnon tekemisen meininki, ja hollow laitto peukalolla silmään. Tästä se lähtee!
Matti Lintula
Kuvake
nyyski
etupotkija

Viesti nyyski »

En millään haluis alottaa ketjua unista, kun en tiiä onko sellasta jo, joten päätän mainita siitä typerästä unesta tänne.
Ihan kaikkia juttuja en siitä muista, mutta sen verran että olin samassa bussissa Mikan ja shifun kanssa. Olin ihan onnessani kun tapasin shifun ja esittelin itteni. Sitten se ketale huomautti että pitäs viikset ajaa.
Ja tietysti nauroin kun heräsin :lol:
Matti Lintula
Kuvake
nyyski
etupotkija

Viesti nyyski »

Kai mäkin sitten tänne päivitän potkumiitin. Treenaaminen jäi vähän vähemmälle, mitä nyt mattopainiksi ja kevyttä nujua Nabilin kanssa. Tietysti kevyesti muutamaa lajia mutta ei mitään mainittavaa määrää. Ja treenisession jälkeen ravintolaan puhuun kung fua ja popsiin tortillaa. Saunalle en jaksanu enää mennä, sen verran väsy olin
Matti Lintula

Seuraajat

Kuvake
nyyski