Thieulamissa olin sitten myös kolme vuotta. Kävin aktiivisesti joka treeneissä: pois jäin vain välttämättömien sukujuhlien tai sairauden takia. Tekniikat tuntuivat nannalta wushun jälkeen ja liikesarjojen liikkuminen mukavalta. Kävin myös tuohon aikaan Capoeiraa vuoden verran, sekä Ryu-kyu Kempon alkeiskurssin, sekä yhdellä seminaarilla, jossa tulin knockattua. Sitten menin armeijaan, jossa olin 9kk, jonka jälkeen en palannutkaan Thieulamiin, koska olin saanut aikaa tuumia sitä sen ympyröiden ulkopuolella. Sitäpaitsi rahatilanne oli niin ja näin, joten ei ollut varaa maksaa 80e kuussa. Sen sijaan harjoittelin Nääshallilla Thieulamia itsekseni, sekä aloitin Astanga-Joogan Ahjolassa. Luin myös sen Mielen nyrkkeily-kirjan ja tein sen pohjalta Yi Quan-harjoitteita 20min joka aamu kolmen kuukauden ajan. Kävin katsomassa Klemolan näytöstäkin, mutta laji oli sen verran kallis aloittaa, että päätin ehkä mennä myöhemmin sinne.
Kiinnostuin Aikidosta sen korkean etiikan takia. Lisäksi olin kiinnostunut ""sisäisistä"" lajeista ja Aikidohan on erittäin sellainen. Nyt syksyllä menin sitten Seigikain Aikidon alkeiskurssille ja odotan joka viikko harjoituksia innolla.

ma: 1,5h Aikido
to: 1,5h Aikido
pe: 1,5h Astanga-Jooga
la-su: Thieulam-liikesarjoja ja Capoeiraa