Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

JanneM

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2194
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#1321

Viesti JanneM »

S_L kirjoitti:
JanneM kirjoitti:
S_L kirjoitti:ps. Kyllä sääkin Terssi saat joskus sen natsan. Älä huoli. jaksat vaan reenata...
Mä vähän epäilen, että terssi ei tuu saamaan yhden ainutta natsaa siniseensä... ;)
Eikö edes säälistä?
Ei yhtään.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#1322

Viesti bodyguard »

Terssi voi saada sensijaan yhden enkelinkuvan kiiltokuvakirjaansa. Sehän vastaa suunnilleen kahta natsaa bjj:ssä.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
terssi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 2909
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#1323

Viesti terssi »

Jätkiltä meni nyt kyllä selkeesti ohi, mitä Maanone tarkoitti. Mutta ei se mitään, olenhan jokatapauksessa arvostelunne yläpuolella. [-( :bootyshake: :)

Niin ja onnittelut ruskeista ja purppurasta Jyväskylään näin JanneM:n päivyrin välityksellä.
I'm like the man who singlehandedly built the rocket and went to the moon. What was his name? Apollo Creed?

http://www.facebook.com/tjjkproteam
Kuvake
j-system
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Viestit: 141
Lauteille: Toukokuu 2006
Etulaji: BJJ
Sivulajit: MMA
Takalajit: Hokutoryu, Krav Maga, Kickboxing, Bujinkan

#1324

Viesti j-system »

:smt042
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2194
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#1325

Viesti JanneM »

Judo 90min
Alkuun katkiksia, ryömimistä ja nakkerpalleja sekä jalkapalloa.
Tehtiin matto utsikomia hetken. Tein kilpparista kääntöjä päätyenjujiin tai sidontaan ja jujia guardista.
Pysty randoria pari erää erien jälkeen molemmilta kolme heittoa. Eka erä meni ihan kivasti heittoina ouchigari. Kaveri teki osotogaria. Toka erä meni ihan hyvin mun heittoihin asti. Tein taas ouchigaria (yhden huonon sasaen mutta olkapää ei vielä tykkää repäisystä). Sitten tapahtui jotain tosi kamalaa... Kaveri lähti heittämään lonkka heittoa, niin löin jarrut päälle niinkun koira joka ei halua veteen. Tekijänä siis sellanen pidempi jannu. Tuli siis ihan hirveä kammo. EN tiedä, mutta varmaan siitä olkapään hajoamisesta johtuen. Hannasin sitten seuraavan randorin kokonaan ja tein ukemeita. Loppuun mattoa. ipponista vaihto. Ne meni aluksi vähän niin ja näin mutta lopussa samin kanssa hyvä sparri.

Olen myös noussut jiujitsussa nextille levelille.
Aloitin nimittäin Gracie ruokavalion noudattamisen eilen. :lol:
Hillittömän vaikea setti, mutta saas kattoo mitä siitä tulee ja miten sitä jaksaa. Tarkoituksena on lisätä päivän suönnit myös päivyriin.

Eilen
Aamupala: ruisleipä jonka päällä levitetä, juustoa, salattia ja kurkkua sekä hieman herbamarea ja mehua (ei mene se Gracie ruokavalioon, mutta sen jälkeen vasta teinkin päätöksen)
Lounas: Kanaa, kukkakaalia, Hasselpähkinää ja kookosmaitoa A+B
Iltapala: hitusen kaurapuuroa ja puolikas vesimeloni A+B

Tänään
Aamupala: Kaurapuuro voisilmällä ja maito B+F (voisilmä oli sitten ylimääräinen)
Lounas: grillattu kana ilman nahkoja, kolme tomaattia ja maapähkinöitä A
Iltapala (en oo vielä syönyt): Vesimelonin puolikas ja pari banaania A+E

Jos jollain on jotain kätsyjä Gracie reseptejä niin saa kirjoitella niitä tänne, laittaa yksärillä tai linkittää. Itse en löytänyt kuin muutaman reseptin, eli joutuu soveltamaan itse..
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2194
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#1326

Viesti JanneM »

BJJ 90min
Lämpimiks painittiin pari kevyttä ja lyhkästä erää jonka jälkeen venyteltiin.
Tekniikkana tehtiin fat boy speed pujiin vetoa ja jujin purkua parilla eri tavalla. Loppuun painittiin vissiin 4x6min
Meni ihan kivasti ja oli kiva puolentoista viikon paussin jälkeen jiujitsuilla. Sain yhden sweepinkin onnistumaan useampaan kertaan, niin olen tyytyväinen. Paitti että sensei j-system käänteli kuin pullataikinaa...

aamupala: kaurapuuroa maidon kera B+E
lounas: samaa kana kookos sässäö kuin toissapäivänäkin, mutta nyt laitoin mausteita. :) A+B
iltapala: banaania ja omenaa F+C
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2194
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#1327

Viesti JanneM »

BJJ 90min
Vapaavuorolla sparrailua. Meni ihan kivasti. Lämmöiks otin vähän olkapääjumppaa narua ja vatsoja.
Systemin kanssa ei tullu juuri tehtyä tekuja, mutta se olikin enemmän passailun ja selviytymisen opettelua kun mtiän muuta. :lol: Muuten yritin sitten toteuttaa jotain suunntielmaa ja ihan kivasti välistä toimikin. Oli oikein ilo painia... :D

aamupala: puuroa maidon kera B+E
Lounas: loiumulohta ja pannulla paahdettu patonki jonka välissä sipuli, valkoispuli, tomaattipaistos A+B
(jessus miten hyvä leipä. Jos oisin sinkku, niin tolla mä iskisin naiset)
iltapala: Vissiinkin jotain hedelmiä. C(+F) en oo vielä päättänyt, mutta fruittarina mennään. ;)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Sampo
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 96
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

#1328

Viesti Sampo »

JanneM kirjoitti: Aamupala
Lounas
Iltapala
Siis täh...eksä syä kun kolme kertaa päivässä?! Eihän tuo nyt ole tervettä, siinähän voi tulla vaikka nälkä.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2194
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#1329

Viesti JanneM »

Sampo kirjoitti:
JanneM kirjoitti: Aamupala
Lounas
Iltapala
Siis täh...eksä syä kun kolme kertaa päivässä?! Eihän tuo nyt ole tervettä, siinähän voi tulla vaikka nälkä.
Mä syön tarpeeks. Ja jos en syö, niin onhan mulla varastoa... ;)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
terssi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 2909
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#1330

Viesti terssi »

Ei helkkari, Gracie dieetti. Mua hävettää sun puolestas, lopeta se. :lol:
I'm like the man who singlehandedly built the rocket and went to the moon. What was his name? Apollo Creed?

http://www.facebook.com/tjjkproteam
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2194
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#1331

Viesti JanneM »

terssi kirjoitti: Ei helkkari, Gracie dieetti. Mua hävettää sun puolestas, lopeta se. :lol:
NO okei... Mä lopetan... :?
JOssain vaiheessa. Kattoo nyt kuin kauan tätä jaksaa... ;) Jaaronin synttäri kemutkin tulossa ja kaikkee... Tiiä sitten mtien saa sen synttärikakun mahtuun tohon Gracie ruokavalioon... :lol:
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
terssi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 2909
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#1332

Viesti terssi »

No juuh.. Iltapalalla pelkkiä hedelmiä, miten moisella pärjää? Varsinkin jos on treenit alla. Veikkaan, ettei mene kauaa, kun alkaa hatuttaan. :) Noh, toivotaan, että ens Fighterissa on esittelyssä joku järkevämpi ja trendikäs ruokavalio, mistä voit sitten innostua. ;)
I'm like the man who singlehandedly built the rocket and went to the moon. What was his name? Apollo Creed?

http://www.facebook.com/tjjkproteam
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2194
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#1333

Viesti JanneM »

terssi kirjoitti: No juuh.. Iltapalalla pelkkiä hedelmiä, miten moisella pärjää? Varsinkin jos on treenit alla. Veikkaan, ettei mene kauaa, kun alkaa hatuttaan. :) Noh, toivotaan, että ens Fighterissa on esittelyssä joku järkevämpi ja trendikäs ruokavalio, mistä voit sitten innostua. ;)
Heheheh... :lol:
En mä usko, et mä hirveesti alkaisin intoileen jostain random ruokavaliosta. Kuten sanottua. Tätäkin teen lähinnä koska Gracie... Tietenkin voisin syödä iltapalaks vaikka pihvin jos haluaisin, mutta kun pidän hedelmistä. Ja sitä paitsi oon syönyt tukevan aterian treenien jälkeen. ;)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2194
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#1334

Viesti JanneM »

BJJ 90min
ALkuun hetkuteltiin ja ketkuteltiin jonka jälkeen väänneltiin ja käänneltiin ja sitten venyteltiin.
Tekniikkana yhteen jalkaan menoa kahta alasvientiä ja niihin jatkona nilkkalukkoa.
Otesparria jonkun aikaa jonka jälkeen normi sparria alkaen molempien nilkkalukosta. Loppuun normaali sparria jonka skippasin ja tein olkapää jumppaa...

aamupala: puuroa ja maitoa B+E
lounas: grillattu kana mini luumutomaatteja ja pähkinöitä A
iltapala: kokonainen ananas D (huonoin isea ikinä. Koko suuta kutittaa ja ananas mehua on joka paikassa...)
Saatanpa vetästä vielä 4h päästä banaanin... :lol: (edit: en vetänytkään)
Viimeksi muokannut JanneM, kesä 28, 2008, 17.37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#1335

Viesti bodyguard »

JanneM kirjoitti: iltapala: kokonainen ananas (huonoin isea ikinä. Koko suuta kutittaa ja ananas mehua on joka paikassa...)
Noi kokonaiset ananakset maistuu hiton hyvälle mutta niitten syöminen on ihan saatanasta.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 94 kurkkijaa