Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

tabitha

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#16

Viesti tabitha »

No niiden nieleminen yököttää. Eikä ne pampulat mitä mun budjetilla saa, mitään päällystettyjä ole. Jotain helkkarin pirkka monivitamiinia=ruskeita, jauhoisia pillereitä ja tärpättiin ja koirankakkaan sotketun kalajauhon maku.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

#17

Viesti sivarinlötkö »

Voihan sitä käydä apteekissa kyselemässä, että saa varmasti valmiiksi päälystettyjä ja vertailtua hintoja.

Tästä nyt paistaa läpi sellainen vastareaktio että seinille taidan puhua ;)
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#18

Viesti tabitha »

Et suinkaan puhu seinille. En varmaan saisikaan ahdettua sisääni niin paljon kasviksia, että vitamiinitarve täyttyisi.

Kalkkitabletit ovat tosin vielä hirveämpiä. Vihaan niitten pureskelemista, alkaa aina oksettaa.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 77
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#19

Viesti AriJ »

tabitha kirjoitti: Et suinkaan puhu seinille. En varmaan saisikaan ahdettua sisääni niin paljon kasviksia, että vitamiinitarve täyttyisi.
Muistanette TVstä tutun renkutuksen "puoli kiloa päivässä..."

Mutta, jos syö "monipuolisesti ja oikein", niin pitäisi varmaan selvitä ilman vitamiineja lisukkeena. Pitänee pyytää vaimolta linkkejä noihin syömismalleihin :)
______________________
Kuvake
premier
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 750
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#20

Viesti premier »

Suosittelen multivitamiiniporetabletteja. Sai ainakin kesällä lidlistä 1e/putkilo. Multitabsit ovat myös ihan hyviä.

Eikä niitä tabletteja ole tarkoitus maistella. Tabletti suuhun, samantien vettä perään ja nielaisu. Ei taatusti maistu mikään.
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#21

Viesti tabitha »

Joo... mietitään...

Ei lajitreeniä tänään 20.9. Sen sijaan kehitin armotonta sikspäkkiäni tekemällä sata vatsalihasta ja vähemmän armottomia ojentajiani tekemällä 60 etunojapunnerrusta (miesten) ja sitten vielä muita lihas liikkeitä.

Vois kyllä olla parempi lihaskunto, mutta ei tässä mitään.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
KukiHilli
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 463
Lauteille: Elokuu 2005

#22

Viesti KukiHilli »

tabitha kirjoitti: Joo... mietitään...

Ei lajitreeniä tänään 20.9. Sen sijaan kehitin armotonta sikspäkkiäni tekemällä sata vatsalihasta ja vähemmän armottomia ojentajiani tekemällä 60 etunojapunnerrusta (miesten)
Oho :shock:
Itse olen alkeiskurssi-treenejä pitäessä huomannu että ns. normaali Suomalainen nainen ei jaksa kolmea etunojapunnerrusta enempää.
Nykyinen avokki käy paljon juoksemassa (yli 10km) ja pari kuukautta sitä katselin ja kysyin että mites ylävartalon lihakset?

Kovin oli hiljasta ja kun vihdoin sain ylipuhuttua kokeilemaan niin kokonaista kaksi sai ennenkuin lysähti lattialle :roll:
Kaikki kirjoittamani on jokaisen seuran virallinen kanta asiaan.
Kimmo Skogberg
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 18957
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#23

Viesti Andy »

60 etunojapunnerrusta on kyllä tytöltä aika hemmetin kova tulos. :respect:

Menisi itselläkin tiukoille saada noin paljon.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#24

Viesti tabitha »

No Andy kun sä painatkin enemmän.

Ja punnerrustyylissäni saattaa olla joitakin teknisiä vikoja.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#25

Viesti Mika »

Tabby, :thumbsup:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
dop
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 363
Lauteille: Maaliskuu 2005

#26

Viesti dop »

Vioillahan sitä saa vain vähemmän.. :)

Kova tulos. Ja vatsat kanssa.

Jossain toisessa threadissa puhuttiin miesten ja naisten lihasvoiman (okei, Voima eri kuin Kestävyys? whatever) erosta.. :smt090
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 48
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#27

Viesti Elina »

:notworthy:
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#28

Viesti keskilinja »

Meikä saa vaan 40... Respaa Tabbylle
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#29

Viesti tabitha »

Ei älkää, mua nolottaa :oops: En mä tehnyt kauhean nopeasti, ja kaks kertaa pidin parin sekunnin tauon (en kuitenkaan mennyt pois punnerrusasennosta)

Mutta se kyllä hävettää että leukoja en vedä kuin yhden ainoan.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#30

Viesti tabitha »

(treeni)päiväkirjaa 22.9.2005

Eilen kävin treeneissä yhden kerran, tänään 2 kertaa ja huomenna meen yhden kerran (kaikki aikidotreenejä). Nyt on hirveen myöhä kun kirjotan tätä, mutta mulla on huomenna matikankoe, niin ei nukuta :( . Torstain ekat treenit oli junnutreenit ja koko treeni tehtiin taisabakia (oli aika tylsää...). Mun epäkiitollisena tehtävänäni oli toimia junnuvetäjän ukena ja muu aika kierrellä penskojen joukossa ja neuvoa niitä, mutta en tykkää neuvomisesta, niin lähinnä kiertelin siellä ja korjasin kakarojen tekniikkaa jos ne teki ihan päin puskaa. Aika monet teki.

Junnutreeneistä menin suoraan toisen seuran treeneihin toiselle puolelle kaupunkia, vaikka harkitsin pitkään menenkö vai enkö. Menin sitten, luulen aina saavani jonkun stana mitalin jos menen kaikkiin treeneihin.
Ensin tehtiin ikkyoo ja nikkyoo kaikenlaisiin tartuntaotteisiin ja sitten jiyuwazaa ja vielä miekkatreenit. Kun kävelin metroasemalle mahaan alko sattua mutta jostain syystä olin ihan super onnellinen, kun musta oli niin kivaa treenata aikidoa ja tuntui että olen hyvä siinä... Usein ei kyllä tunnu siltä, yleensä tunnen olevani kauhean kömpelö mutta silloin olin ihan onnessani kun ajattelin että silloin kun mun opettaja tulee takasin (se on taas Ranskassa) niin se näkee miten paljon mä oon edistyny... Mulla oli varmaan jokin tilapäinen mielenhäiriö :?

Pitäis varmaan varata aika psykiatrilta :D Tällainen olo ei ole normaalia.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 83 kurkkijaa