Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

tabitha

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

tabitha

#2101

Viesti tabitha »

maanantai 13.6.

Vajaan 4 tunnin boulderointi. Reitit 6x4, 5x4+, 6x5, 7x5+, 8x6a, 2x6a+. Useimmat 6a:t vaativat useampia yrityksiä. Yritin jotain 6b, 7a reittejä mutta ei siitä tullut p*skaakaan. Venyttelin. Käveltiin vielä 7,3km himaan.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

tabitha

#2102

Viesti tabitha »

keskiviikko 15.6.

5km juoksu, 8x7min BJJ-sparri Kisiksellä.

perjantai 17.6.

13,3km juoksu.

Oon tässä kokeillut vähähiilihydraattista ruokavaliota. Muuten hyvä, mutta treenaaminen sujuu ihan helvetin huonosti. Jaksaa kyllä jotenkin mutta ei mitään räjähtävyyttä. Tai sitten mä teen jotain päin pyllyä. Ehkä vika on siinä että en uskalla syödä tarpeeksi rasvaa. Lähinnä syöny salaattia, kalaa, heraproteiinia ja rahkaa :D

Sokeria en halua opetella syömään uudelleen kun lopultakin vuosien jälkeen päässyt makeanhimosta eroon. Tai valkosta vehnää. Mut ehkä ruisleipä ja peruna on ihan okei...
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 11110
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

tabitha

#2103

Viesti flammee »

tabitha kirjoitti: Oon tässä kokeillut vähähiilihydraattista ruokavaliota. Muuten hyvä, mutta treenaaminen sujuu ihan helvetin huonosti. Jaksaa kyllä jotenkin mutta ei mitään räjähtävyyttä. Tai sitten mä teen jotain päin pyllyä. Ehkä vika on siinä että en uskalla syödä tarpeeksi rasvaa. Lähinnä syöny salaattia, kalaa, heraproteiinia ja rahkaa :D
Juu, kannattaa miettiä että haluatko kokeilla uudestaan ylikuntoa, muistelisin ettet ollut ensimmäisellä kierroksella niin kauhean innostunut siitä.. Karppaushan on siis LCHF, eli low carb high fat, eikä se ole karppausta ilman tuota high fattia. Eli kermaa (35+%) rahkan sekaan, voita kalan päälle ja oliiviöljyä salaattiin, ruokalusikallinen nyt vähintään. Siis jos haluat jatkaa karppausta, kuulemma se jollakin voi toimia, ei itestä tuntunut siltä, joskin vatsa toimi tosi paljon paremmin.
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

tabitha

#2104

Viesti tabitha »

Rupesin syömään taas hiilareita vähän enemmän ja ei oo ollut samaa hidasta fiilistä sen jälkeen.

la 18.6. Lukkopainisparria Kisiksellä kai 7x5min. Ihan hyvin meni, ottaen huomioon että kaikki parit oli paljon isompia. Sain yhdeltä purppuravöiseltä neuvoja avoimeen guardin ohittamiseen. Liikun paljon ja se on hyvä, mutta pitäis viedä ohitusyritykset vähän pidemmälle vaikkeivät ne onnistuisikaan, koska jos kaverikin joutuu puolustaessaan kääntämään lantiota enemmän, sitten kun vaihdan toiselle puolelle se ei ehdikään yhtä nopeasti seurata mukana. Tai jotain sinnepäin.

Bouldering 3h. Pääsin vihdoinkin 6b+ kattoreitin jota olin hinkannut lähes kuukauden, eläimellinen fiilis. Aika jäätävää kyllä se kun olin päässyt toiseksi viimeiseen otteeseen ja roikkunut pari kertaa pelkkien käsien varassa, tuntui ettei ole mitään voimia, mutta ylös oli pakko päästä. Samalla seinällä oli joku uusi 6a+ kattoreitti, mutta se oli ihan helppo. Muuten kiipesin pari 6a:ta ja 6a+:aa ja melkein kaikki tätä helpommat.

Käsistä repesi pari känsää irti, teippailin ja jossain vaiheessa totesin että tää on ehkä nyt tässä kun teipit alkoivat punertaa.

Ostin siis puolisolle synttärilahjaksi kiipeilykengät ja 10 kerran kortin boulderkeskukseen. On toistaiseksi ollut tosi innoissaan kiipeilystä, mutta nyt varmaan joutuu pitämään vähän taukoa koska sormet kipeytyivät.

su 19.6.

lukkopainisparria. Lämmittelypainia n. 8min, 2x3min ja 5x5min suht kovatempoista sparria. Sain purppuravöiselle ja isommalle kaverille tehtyä nilkkalukon. Saattoi johtua siitä että molemmat teki suoraa nilkkalukkoa samaan aikaan ja mulla kestää sitä nilkat todella hyvin. Kuulemma sain jalan hyvin eristettyä.

Jujia mountista en osaa edelleenkään tehdä. Ei oo tarpeeksi painoa kaverin päällä, jalat auki yms. liian reikäinen tekniikka. Yritin soveltaa ohittamisessa eilen Kisiksellä saatuja neuvoja. Tuntuu edelleen sähläämiseltä, mutta yllättävää kyllä silläkin pääsee joskus ohi, jos vain pysyy liikkeessä.

Tein sparrien jälkeen voimatreenit:

5x5 rive syväkyykyn kautta 50kg
5x5 penkki 50kg
5x20 vatsat 15kg (levypaino pystyssä rinnan päällä)
3x10 leuat (tuntui että olisin muuten vetänyt vaikka sata mutta kämmenten ja sormien iho verillä eikä ollut teippiä mukana)

Venyttelin huolella. Kellon kanssa. Tein noin minuutin mittaisia venytyksiä ja se oli tylsää, mutta vaivan arvoista.

sekalaista lätinää

Mulla on keskiviikkona kirurgin esikäynti Kätilöopistolla. Tulossa oleva operaatio on mun neljäs sukupuolenkorjaukseen liittyvä leikkaus, mutta eka julkisella puolella. Sukupuolenkorjausleikkaukset on kiireettömintä mahdollista kirurgiaa eli jonot etenee hyvin hitaasti, mut toisaalta sieltä saatetaan soittaa melkein missä tahansa vaiheessa että olis tarjolla peruutusaika ja se voi tulla päivänkin varoitusajalla. Niitä ei oo kyllä pakko ottaa vastaan jos ei pääse. Varsinaisesta jonosta vapautuvaa aikaa voi siirtää vaan kerran. Mut joo, ylihuomenna selviää tuleeko tää estämään mun pääsyn esim. no-gi Finnish Openeihin tai BJJ SM:iin.

Hankoon Summer Fightiin oon nyt ainakin menossa parin viikon päästä. Ei ole vielä ilmoittautunut muita -64kg sarjaan. Kai se sit yhdistetään -70kg sarjan kanssa jos ei ketään muuta tuu (anaalista olis lähinnä se et jäisin ilman matsia)
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

tabitha

#2105

Viesti tabitha »

ti 21.6.

15,5km juoksu. Juoksin yliopistolle ja takaisin, tässä välissä siis pari tuntia kouluhommia. Matka on reilu 4km per suunta. Juoksin nämä pätkät reippaasti, niin että alkoi vähän pistää rintaan. Tämän jälkeen olin joku puoli tuntia himassa ja juoksin sitten vielä Pasilaan tekemään passihakemuksen (kun hetu on muuttunut, ei onnistu netissä...) ja vielä edestakaisin koska unohdin että se maksaa ja piti käydä laittamassa rahat tilille. Äsken katsoin Google mapsista matkat ja yllätyin että kilometrejä kertyi niin paljon. Ei se tuntunut siltä. Varmaan koska juoksin niin monessa osassa.

ke 22.6.

Bouldering 2h Pasilan Cavessa. Pääsin erään 6b-kattoreitin, mutta minusta se oli löysästi greidattu, helpompi kuin monet 6a:t. Ehkä hienoin saavutus oli lievästi negatiivisella seinällä 6a-reitti jossa oli huonot otteet. Ei ole omaa vahvuusaluetta. Lopuksi vedin taas kaikki helpot reitit. Kaverit lähti himaan, niin en viitsinyt jäädä yksin kiipeilemään.

Oli kuitenkin vielä energiaa, joten juoksin 7,3km lenkin. Olin matkalla kohti satamaa, mutta älysin kääntyä ajoissa takaisin. 2 päivää putkeen asfaltilla juoksemista tuntuu vähän nilkoissa ja jalkapöydissä.

Tänään mulla oli se leikkauksen esikäynti. Pääsin jonoon ja operaatio on luultavasti joulukuussa. Kuulemma leikkauksen jälkeen ei saa painia kolmeen viikkoon, mutta se kuulostaa aika vähäiseltä lepoajalta siihen verrattuna että munasarjojen poiston jälkeen painikielto kesti kuukauden. Ja se oli paljon kevyempi leikkaus. Tässä leikkauksessa poistetaan kohtu ja koko synnytyskanava. Kun ne limakalvot poistetaan niin vatsaonteloon jää aika paljon "raakapintaa" kuten lääkäri sanoi. Mutta se on sen ajan murhe ja pääasia on että sain tietää pääseväni niihin kisoihin mihin olin suunnitellut meneväni.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

tabitha

#2106

Viesti tabitha »

la 25.6.

19,5km juoksu. Pari tuntia tähän puuhaan meni. Vasta siinä 16km kohdalla alkoi wituttaa.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

tabitha

#2107

Viesti tabitha »

su 26.6.

Vajaa 3h bouldering. Reittien vaikeusasteet (tosin nää on välillä vähän mitä sattuu, isompi greidi ei ihan aina tarkoita yksiselitteisesti vaikeampaa jne.)

1 x 6b+
4 x 6a+
6 x 6a (näistä kolme oli sellasia, mitä en ollut päässyt aiemmin)
6 x 5+
7 x 5
4 x 4+
4 x 4

Tein vielä pienet voimatreenit tähän päälle.

5x5 penkki 50kg
5x10 yhdenjalan kyyky per puoli
5x10 leuat

Venyttelin.

Kiipeilyssä olen kehittynyt selkeästi joo - mutta brassijutsua olisi oikeastaan pitänyt treenata tässä... Juhannuksena vähän huonosti löytyi treenejä, Kisiskin oli kiinni. Huomisesta alkaen taas tiukempaa lajitreeniä.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

tabitha

#2108

Viesti tabitha »

ma 27.6.

6x6min BJJ-sparria. Sain yhden kauluskuristuksen tehtyä 30kg isommalle kaverille. Muuten meni ihan keskinkertaisesti. Sain sinivöiseltä parilta vähän ohjeita selästä pakenemisesta. Käännyin ilmeisesti väärään suuntaan...

En tehnyt mitään ylimääräistä koska eilisestä kädet tukossa ja pitkästä lenkistä edelleen jalat.

Tiistai oli tämän takia lepopäivä.

ke 29.6.

Boulderointi Pasilassa 2,5h. Pääasiassa kiipesin samoja reittejä mitä olen ennenkin kiivennyt, uusia suorituksia ainoastaan eräät 6b ja 6a. Olisin kiivennyt pidempäänkin jos kaverit ei olisi lähteneet syömän.

to 30.6.

Vuorokausi vaihtui ja minulla oli edelleen energiaa jäljellä, joten päätin lähteä lenkille. Alussa tuntui että helvetti, mullahan riittää energiaa vaikka mihin. Todellisuudessa seinä tuli vastaan pikkuisen aikaisemmin kuin viime lenkillä, luultavasti sen takia että juoksin heti kiipeilyn jälkeen. 16,5km google mapsin perusteella.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

tabitha

#2109

Viesti tabitha »

pe 1.7.

Reilu tunti BJJ:tä. Lämmittelin omatoimisesti, en mitenkään erityisen reippaasti, mutta hiki tuli (tällä säällä tosin se ei paljoa vaadi). 3x6min drillattiin omia tekniikoita. Tehtiin lähinnä swiippejä ja ohituksia. Tähän hätään keksin avoimesta guardista kuusi eri swiippiä, osa niistä sujui aika huonosti... ohituksia osaan paljon enemmän.

Normisparria 5x6min.

Heti perään maksimivoimatreenit:

7x5 työntö 24kg kahvakuulalla (per puoli)
10x20 vatsat 15kg levypaino pystyssä rinnan päällä
5x20 batman 4,6kg levypainoilla
5x5 kyykky 60kg

Kiipeily on tehnyt mun sormilleni jotain. En pystynyt tekemään riveä tai leukoja, koska nimettömien juureen sattuu niin paljon. Onkohan pulleyt (en tiedä mikä se on suomeksi, ne jutut jotka pitävät jänteitä paikoillaan) menossa pa$kaksi...? Pitänee pitää vähän taukoa kiipeilystä.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

tabitha

#2110

Viesti tabitha »

su 3.7.

BJJ-sparria muistaakseni 6x6min. Tämän jälkeen voimatreenit: 5x15 leukaa, 5x5 työntö 50kg ja 5x4 kyykky 70kg. Venyttelin tosi pitkään.

ma 4.7.

Boulderointi 2,5h. Isatiksen kattoreitit oli menneet uusiksi, kiipesin niistä yhden 6b:n ja 6a:n ja suoralla seinällä helpohkon 6a:n, sekä kaikki tätä helpommat reitit (niitä on joku parikymmentä). En tehnyt mitään ekstraa tällä kertaa.

ti 5.7.

BJJ-sparria 8x6min. Hyvin meni, heitin ipponseoinagella ~30kg itseäni isomman kaverin (valkovöinen) ja värivöisiäkin vastaan meni ihan okei. Kuristaessa huomasin että forkut on vähän väsyneet kiipeilystä.

Kisat on 10 päivän päästä. (Summer Fight Hangossa.) -64kg sarjaan on ilmottautunut minä mukaan lukien kolme kaveria. On ihan hyvä että kisat on nyt, koska 22.7. olen lähdössä kahdeksi viikoksi Pietariin pelaamaan gon EM:issä ja se jännittää aika paljon... saan ainakin muuta ajateltavaa hetkeksi. Go on mennyt viime aikoina ihan hyvin, sain 2 dan -korotuksen ja kakkoskarsintapaikan sijoituttuani kolmanneksi yhdessä isossa kotimaisessa turnauksessa. Pari viikkoa sitten sain myös kandidaatintutkinnon pakettiin, ei sillä käytännön merkitystä hirveästi ole koska jatkan opintoja, mutta tässä kohtaa on hyvä pitää joitain viikkoja lomaa matikasta, ja vaan treenata kamppailua ja gota.

Kiipeily on pakko pistää hetkeksi tauolle, sormet on sen verran kovilla.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

tabitha

#2111

Viesti tabitha »

to 7.7.

24,8km juoksu. Aikaa kului jotain 2h 30min. Jossain vaiheessa näköjään ruvennu lenkit vähän pitenemään. Tää tuntui kyllä jo aika raskaalta, ei niinkään aerobisesti - en tuntenut itseäni missään vaiheessa kovin hengästyneeksi - mutta siinä 17 kilsan kohdalla jalat alkoi olla aika painavat. Oon vasta viime aikoina huomannut että kun olen juossut joku 12km, menen zombimoodiin jossa en oikeastaan ajattele mitään ja tuntuu että jalat juoksee ilman että mun tarvitsee konkreettisesti liikuttaa niitä. Ihan kuin häviäisi osittain tuntokin alakropasta. Lopulta tulee romahdus kun huomaan että en selviä pikku ylämäestä, jalkakäytävän reunoista ym. ja tajuan missä kunnossa jalat on.

Oon aina ihmetellyt miten jotkut jaksaa juosta pitkiä matkoja mutta jotain kiksejä siitä näköjään saa jos painaa ensimmäisen inhottavalta tuntuvan vaiheen läpi.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

tabitha

#2112

Viesti tabitha »

pe 8.7.

5x5min (6min?) BJJ-sparria Kisiksellä. Pääosin värivöisten kanssa ja aina isompien kanssa :D Olin niin univajeinen, että aika heikkotehoista oli, mutta tuntui kuitenkin hyvältä käydä vääntämässä. Tein vielä 3x10 dipit ja 3x10 leuat, mutta totesin että olen ihan liian väsynyt mihinkään punttijuttuihin.

Ilmoittautuminen kisoihin meni kiinni toissapäivänä ja sarjaani ilmottautui lopulta 5 ottelijaa. Yhdelle näistä muistaakseni hävisin no-gi SM:eissä Tampereella, muista en löytänyt mitään painiin liittyvää infoa googlaamalla. Eräs jota vastaan tilastot on 1-1, pääsi karkuun minulta siirtymällä sinivöisten sarjaan. Vähän pelottaa tämä Tampereen vastus, koska muistikuva on että hän oli fyysisesti aika vahva ja nopea. Se oli tosin lukkopainia jossa kai voimalla on vähän enemmän väliä ja oon ite sen jälkeen saanut jonkin verran lisää räjähtävyyttä.

No ainakin siitä olen kohtuullisen varma että jos pääsen ajoissa paikalle, hommat ei kuse huonoon lämmittelyyn ja kisastressiin. Todennäköisemmin ihan vaan siihen että olen heikko ja huono :D Kisat on ensi lauantaina.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

tabitha

#2113

Viesti tabitha »

la 9.7.

4x5min lukkopainisparria, kohtuu kovatehoista. Pari oli myös mua aika paljon isompi (sama pari koko ajan).

3x5min säkin hakkaamista. Sen jälkeen siirryin punttipuolelle, Kisiksellä oli väljää tänään.

Kokeilin työntömaksimia. 60kg meni, 62,5kg (tähänastinen ennätys) ei tänään.

5x5 rive 60kg
5x5 kyykky 60kg (kevyet painot koska toissapäivänä pitkä lenkki)
5x3 mave 110kg
5x5 penkki 50kg
5x10 leuat
2x25 selät selkäpenkissä

treeni jäi kesken koska Kisis meni kiinni 17:00 mitä en ollut odottanut. Ehkä ihan hyvä näin, en ehtinyt väsyttää itseäni täysin.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

tabitha

#2114

Viesti tabitha »

ma 11.7.

33,8km juoksu. Mulla oli mukana energiapatukka, jonka sain eilen Kisiksen kassalta (joku mainoskampanja kai). Ilman sitä ei olisi mennyt. Söin sen jossain 23km kohdalla, kävin vessassa ja join vähän vettä. Siinä kohtaa oli olo etten jaksa enää askeltakaan mutta verensokerin noustua pystyin jotenkin jatkamaan.

Kai mä halusin testata miten pitkälle jaksan juosta. Nyt olen saanut sen selville. Tää oli sen verran veemäistä etten ihan heti taida kokeilla ainakaan tätä pidempää matkaa.

Juoksin siis jotakuinkin Helsingin ympäri rantoja pitkin. Maisemat on tosi kivoja, mutta iso osa reitistä on asfalttia ja välillä mukulakiveäkin.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

tabitha

#2115

Viesti tabitha »

ti 12.7.

BJJ-sparria kai jotain 7x5min...? Sain heitettyä sinivöisen kaverin ipponseoinagella, jee. Ja kun tein mountista jujia, kuulemma viimeistely oli hyvä. En mä silti sitä yleensä saa tehtyä.

Kiipesin 3 kertaa köyden ylös. Kai se on joku 4m. Huomattavasti helpompaa nyt kun on käynyt enemmän boulderoimassa.

ke 13.7.

Kesätauon jälkeen ensimmäiset ohjatut BJJ-treenit. 90min. Aluksi kuntopiiriä, sitten 10min lämmittelypainia, perustekniikkaa (triangeli suljetusta guardista, pakeneminen tästä triangelista ja lopuksi pakeneminen ja omoplatan puolustus). 5x7min sparria.

Menin vielä boulderoimaan sen verran lyhyellä varoitusajalla että en ehtinyt hakea kenkiä enkä syödä. Onneksi sain vuokrakengät ilmaiseksi ja kiipeilypaikassa myytiin proteiinipatukoita. Ei varmaan vähään aikaan tee mieli niitä, söin kolme ja ne maistui kaikki samalta. Ainoa safka mitä oli saatavilla siihen hätään. Kiipesin 3 tuntia, en päässyt mitään uusia reittejä, ehkä 6-7 6a/6b:tä mitä olin ennenkin kiivennyt ja kaikki tätä helpommat.

Torstaina lähinnä nukuin. Tänään yritän levätä ja kääntää unirytmin huomisia kisoja varten.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 10 kurkkijaa