Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

tabitha

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

tabitha

#1

Viesti tabitha »

Tällä hetkellä olen 16-vuotias (synt.1989) suhteellisen normaalikokoinen naaraspuolinen ihmislajin edustaja :) Lajeina ollut v:sta 2003 Aikikai-tyylin aikido ja v:sta 2005 kick-boxing.

Aiempaa liikunnallista taustaa: 5-6 vuotiaana yleisurheilu ja 7-9 vuotiaana telinevoimistelu. Pituus melko tarkkaan 160 cm ja paino 62,5 kg. (Ihmettelijöille: en ole läski, minulla on törkeet lihakset... :badgrin: )

Ketjuun tulee silloin tällöin kuvauksia treeneistä, treenifiiliksistä ja mielialasta. Kaikki kritiikki ja ehdotukset ovat tervetulleita.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#2

Viesti tabitha »

Lauantaina 17.9.2005 aikidotreenit. Puoltoista tuntia. Tuntui että meni vähän p*rseelleen, mutta se nyt on aika tavallista... nyt on vain mieli maassa kun tuntuu että olen kamalan kömpelö.

Mun nilkka poksahti semisti perjantaina ja ukemi ottaa vähän nilkkaan. Ei kuitenkaan mitään vakavaa. Huomenna joutunen graduointiin ukeksi :(
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#3

Viesti tabitha »

Sunnuntaina 18.syyskuuta tunnin treenit ja sitten graduointi... Olin ukena (plääh en tykkää yhtään olla ukena graduoinnissa) Maanantaina puoltoista tuntia kikkaria ja saman verran aikidoa. Olin kyllä ihan raato tänä aamuna, mutta johtuneeko siitä että en ole taaskaan syönyt vitamiinipillereitä. Inhoan vitamiinipillerin makua :x
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#4

Viesti DaNjA »

Eikai se haittaa jos joskus treenit menee päin p*rsettä...oli mullakin nyt vkl leirillä vähän pinna kireänä...ja kaikki meni päin p*rsettä..et ole ainut tässä maailmassa :D
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#5

Viesti tabitha »

Kiitos, DaNjA... kiva että joku lohduttaa...

Välillä menee kaikki ihan pepuilleen, mutta siihen kannattaa tottua :p
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#6

Viesti DaNjA »

Ole hyvä pikkuinen :smt052

Mutta kyllä se ärsyttää kun kaikki menee pieleen ja sitten kärtyää vahingossa muillekkin, paitsi ehkä jossain ryhmissä on se, jolla aina kärtytään ja se on jo tottunut :D
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 77
Viestit: 12707
Lauteille: Tammikuu 2005

#7

Viesti AriJ »

tabitha kirjoitti: Olin kyllä ihan raato tänä aamuna, mutta johtuneeko siitä että en ole taaskaan syönyt vitamiinipillereitä. Inhoan vitamiinipillerin makua :x
Miksi sun vitamiinipillereitä pitää syödä?
______________________
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#8

Viesti tabitha »

Että saisi vitamiineja...
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 77
Viestit: 12707
Lauteille: Tammikuu 2005

#9

Viesti AriJ »

tabitha kirjoitti: Että saisi vitamiineja...
Kyllähän noita pitäisi tulla ihan jokapäiväisestä ruuasta?

PS. vaimoni on kotitalousopettaja :)
______________________
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

#10

Viesti sivarinlötkö »

Jos syö kilon vihreää/hedelmiä päivässä, niin ehkä...

Muuten olen kyllä samaa mieltä vitamiineista ja muista sensellaisista.
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#11

Viesti tabitha »

Te sotkette mun päiväkirjani :evil:
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
dop
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 363
Lauteille: Maaliskuu 2005

#12

Viesti dop »

Sitäpä ei moni oikeassa elämässä uskalla tehdä..

Itselläni on Friggs:n "hyvänmakuinen monivitamiini" (abcde, ja lisäksi halvin s-marketista), jotka _eivät_ ole hyviä. Mutta näistä on muodostunut tapa, eli aamulla se maku on kiva saada suuhun, sitten kalsiumtabletit alas veden kera. Tavallaan muistaa ottaa aina helpommin, kun sen maun muistaa onko käynyt suussa vai ei.

Anteeksi sotkusta.
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

Re: tabitha

#13

Viesti sivarinlötkö »

tabitha kirjoitti: Kaikki kritiikki ja ehdotukset ovat tervetlleita.
;)
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1010
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#14

Viesti tabitha »

Joo mutta mä oksennan aina jos saan suuhunni jotain douppia/vitamiinia. En siis syö moisia. En tiedä tarvitsenkokaan, kyllä mä niitä rehuja syön...
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

#15

Viesti sivarinlötkö »

tabitha kirjoitti: Joo mutta mä oksennan aina jos saan suuhunni jotain douppia/vitamiinia. En siis syö moisia. En tiedä tarvitsenkokaan, kyllä mä niitä rehuja syön...
Epäilen että et syö tarpeeksi ja koska urheilet paljon niin tarvekin on paljon suurempi. Ei ne pinnoitetut pillerit miltään maistu...
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 10 kurkkijaa