Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Paanarit piruuttaan....

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Paanareiden pursiseuran loki

#31

Viesti Paanari »

PDC kirjoitti: Opetakko Jaska niin sanotusti "peruskurssin" vai onko kaikki opetus suunnattu sellasille jotka jo jotain hallitsee?
Kyllä ja ehdottomasti ei :smt003
Otan mielelläni jätkiä ja tytön tylleröitä jotka jo jollain tapaa jo hallitsee juttunsa ja pärjäilee jo omilla avuillaan, Otan myös mieluusti henkilöitä jotka eivät ikuna oo nähny tai kuullu molskista tahi tatamista. Vaikeempia oppilaita on nk. "värivyöt" ..tana mikä homma on ohjelmoinnin pukamisessa että saa toisen toimimaan luovalla tavalla väkivalta tilanteessa.
liki 30v oon koonnu tekniikka varastoa jolla ei sen suuremmin ole käyttöä. Viime vuodet olen vain yksinkertaistanut omaa tekemistäni ja karsinut turhat "käärmeliikkeet" pois. Toimivia temppuja on vain muutama ja niitä sitten varioidaan tilanteen ja oman asennon/painonjaon suhteen.
Kaikki tapahtuu "alitajunalla" aivan kuten polkupyörällä tahi autolla ajo sen jälkeen kun sen on oppinut. Tämmönen hampuusi voi ajella v8:lla, kuunnella Ramonesii, jauhaa purkkaa, imee tupakkia ja puristella blondin reittä samalla kun leikkii maantie gansteria ;)
Tai toisin kun sä ole t oppinut pitämään tasapinon kun ajat fillarii niin et sä enää käytä koko kapasiteettiis pystys pysymiseen vaan tiirailet salakavalasti tissejä aurinkolasies takaa..
Hähähää pitäsköhän asettua tulee taas korkee lentosta.
En korjaa virheitä jämti on näin rok
Jaska Sherwoodin iloinen veikko
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Paanareiden pursiseuran loki

#32

Viesti Paanari »

Juu, oli hipat. jii keskity siihen miten mä näytin mitetn se #juttu# keinutaan selkä seinää vasten.
Muut sitten tekee sitä perusjuttuu eli kuolemankelloo.
Koo voi jo ottaa nk keinuaskelta ja N tarkkailee miten muut töpeksii ja normittaa siitä ja koitat itte välttää samoja mokia.
Kiitos poijaat opetitte mua taas hyvin.
Jaska
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Paanareiden pursiseuran loki

#33

Viesti PDC »

Kiitti Jaska vastauksesta. Onko sulla kuinka monta opettajaa ollu ennen Kallea, ja sen jälkeen? Ja tottakai (kuten tosta viime viestistäkin voi lukea) jokainen lintunen omaa viestin kullanarvoisen :D Mutta näitä jotka on avannu ihan uusia ovia. Tai sen ekan oven.
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Paanareiden pursiseuran loki

#34

Viesti Paanari »

Mä joudun pitkän rivin sifuja sivuuttamaan, en yhhtään aliarvioi heidän antamaansa tavaraa. Kaksi on yli muiden...
Ihan ekana on Iso Sensei Yrjö Pursiainen, mies joka opetti mut opettelemaan( Jaska siitä täytyy tulla toinen luonto, siitä pitää tulla kävelemista) ja Mestarien isä, Kaarlo Valkonen joka opetti mut opettamaan.
Yrjö ja Kalle kiitos vaikka mä en olekkaan teidän oppienne arvoinen.
Kaikella kunnioituksella mitä musta löytyy
Jaska joka joi open kaljat
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Paanareiden pursiseuran loki

#35

Viesti PDC »

Ootko siis tota Yrjö Pursiaisen opettamaa karatea treenannu, eli siis Shukokai karatea? Ja jostain syystä näistä jutuista tulee mieleen vähän herra nimeltä Steve Morris. Samanlainen, miten sen sanois, synkähkö kutina :D Hyvällä siis :) Outolintu :D Paitsi Morriksen tontut ei mee metsään. Uskon, että se ei paljoa tontuista perusta :smt003

Kattele, voit tykätä :)

[youtube][/youtube]
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Paanareiden pursiseuran loki

#36

Viesti Paanari »

Joo en kommentoi kun näyttim niin tutulta...
Ihan kun Kannussillanmäen väestösuojan parkkiselta...
Niin se menee että, täytyy sytytää oppilaat oikeesen hengenpaloon. 4h treenit ei tunnu missään vaikka jumpattais kuin kovaa... se asenne ja halu oppia voittaa kivun ja vitutksen.

Pikkasen aiheen ulkopuolelta...
Niin, jäi äsken alle viimatta että, on Karatea ja "Karatea" ja sitten Shukokai, kaikkien tie.
Yrjön tapa toteuttaa O Sensein tekniikkaa on oma lukunsa. Sensei on niin älyn hyvä että samat jätkät pysyy vuodesta toiseen rivissä.
Olenius, Koskinen ,Vesterinen ym. ai pirkule että olen saanut heiltä opetusta/rimpanpullaa.
Koskaan en voi antaa takaisin sitä mitä olen "Karatelta" saanut.
Sanokaa mitä sanotte mutta, Shukokai ainut "Karate" minulle.( Ok. Compptti Karate ja pikku Jukka luupalloineen, vieläkin on rinta kipiä)
Jotkun vaan osaa sisäistää ja elää oppiensa mukaan , toivoisin että minäkin osaisin elää niin kuinn spätoivoisesti koitan opettaa.
Törkeesti ilmoitan nyt, mun tyylin nimi olkoon shukokaspinkaita hähähähä.
No niin, tasapaino etäisyys mielentila yms...
Kiiiiiai , (sattuko)
Jaska
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Paanareiden pursiseuran loki

#37

Viesti PDC »

Kurkkaa yksityisviesti

En oo koskaan totta puhuen kuullu kyseisestä tyylisuunnasta. Toki se on mun oma häpeä... Kauan sitä harrastit?
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Paanareiden pursiseuran loki

#38

Viesti Paanari »

PDC kirjoitti: Kurkkaa yksityisviesti

En oo koskaan totta puhuen kuullu kyseisestä tyylisuunnasta. Toki se on mun oma häpeä... Kauan sitä harrastit?
Aivan liijan vähän aikaa, opin kävelee läpi vain 21 kataa...
Koskaan en julkisesti tai yksityisesti tule sanomaan pahaa sanaa Shukokaista, kiitollisuuteni tekniikoista olkoon kunnioitukseni...
Missäään muussa tyylissä ei osata lyöda yhtä kovaa.. ei ees kiukkarissa...
Oss
Jaska
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Paanareiden pursiseuran loki

#39

Viesti Paanari »

No niin, suostun sitten...
Joskus keväämäälä järjestän sitten leirin jonka aiheena on tasapaino ja se horjuttaminen.
Juu, ekaksi täytyy omat oppilaat ajaa kunnolla sisään että on "apuopettajia"...
Jos leirille osallistuu vaikka 15 ihmispoloa niin tarviin silloin 5 apparia...
Yksi hamppi ei ehdi kuin ohjaa korkeintaan 2-4 älv'stiä yhtä aikaa..
Sitten kun opetetaan pidetään huolta että kaikki oppiii...

Hinta?... Kaljaa ja sauna ja tyttön tyllerrö viereen ettei tarvi yksinään palella...
Tietysti voisin vaatia vaikka mitä, ennenmuuta avoinmieli ja reipas asenne... ja tyttöä tänne ... kaikki alle 80v on tyttöjä...... lääke... hoitsu persana mis mun tropit... valitan hoviin..LÄÄKETTÄ..
höh... itun lepositeet kielellä joutuu kirjotta...
Minä ja Napoleon eli ranskanpullan myyjä...
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

Paanareiden pursiseuran loki

#40

Viesti Tapani »

Kaikki naiset ikään, lajiin ja sukupuoleen katsomatta kelpaa?
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Paanareiden pursiseuran loki

#41

Viesti Jorge »

Niin kuin Herra # 47 totesi:

"kaikki kottaraiset jonoon vaan, niin minä rupeen raakkaamaan"

ja

"ikähaarukaa laajenee vuosi vuodelta"
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Paanareiden pursiseuran loki

#42

Viesti Paanari »

Juu, ei kannata olla kranttu koska, pimeessä kaikki on saman näköisiä.
Jaska
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Paanareiden pursiseuran loki

#43

Viesti Paanari »

Tänään taas iso voitto, ... kele mää oo ansainnu noin hyviä oppilaita... Hyvä jätkät tie on avattu siitä vaan sinivalkoisin siivin kohti perikatoa.
Kiitos äijät että jaksatte kuunnella mun epämääräsiä ja holtittomia teorioita ja vielä jaksatte oikoa missa meen mettään....
Jaska kiitos ja kumarrus
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Paanareiden pursiseuran loki

#44

Viesti Paanari »

Kauhiata ja erittäin kamala tiedoite..
Pojan perskeleet, trreninen jälkken nosti mut miehissä kiukaalle istumaan...
Siinnä vaiheessa kun rupes nakki kypsymään lupasi notta kyy mää suostun...
Eli tyylimme ninmi ei enään ole vaaterin tason känni( aka läikkymättömän juoman tie eli amerkian poksin)
vaan VajauSu-So älkää kysykö mitä se meinaa, vastaan sitten kun pystun istumaan...
Pakarat polttivat katkerat oppilaat Jaska

Ps kupallitparaneetuleeosumaamietapan.... :badgrin:
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 175
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Paanareiden pursiseuran loki

#45

Viesti Paanari »

Osa jo ossaaa mitä hain..
Nyt sitten kotona rupiatte treenaa taas jalalle astumista eli jalalle, kello ja käsi ylös ja alas systeemiä vähän aikaa notta pystyn taas antamaan varianttia...
Jahka lumi sulaa niin käydään hakemassa asevanhukset pusikosta joka hampuusille, kun herrasmiäs täyttää 45 sen varustukseen kuuluu kävelykeppi... mää jo yli 50v ja opetan miten se karahka kiitää kohti kupolia...
jooo.. mää kittaan viskipullon päivässä ja enkä oo ees paljon kännissä. Mitä sinä huiskit tarjoilija tuiski vappaappaappa tupaa vappaaapaaptupaa jeah..
Jaska
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Tosimies ja 82 kurkkijaa