Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Jaan

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Mika Tervo
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 161
Lauteille: Maaliskuu 2009
Paikkakunta: alahärmä

Jaan

#16

Viesti Mika Tervo »

IIsakki kirjoitti:
Jaan kirjoitti: Näin muuten unta, että oli varmaan joku uus peruskurssi ja sali oli täynnä väkeä. Tyttöjäkin oli ja se oli aika hämärää. Niitten kans piti painia ja Esa virnuili vieressä. :smt003 Keskityin olennaiseen ja tein niille omoplatoja. 8-) Mitähän tämä merkitsee....

TÄÄH? Combatti porukassa joku toinenkin ymmärtää naisten päälle kuin Tyynismaa?!? :smt003 :D :smt003

ei vaan kehtaa myöntää että ne oli siinä unessa oikeesti miehiä
Terve mieli terveet harrastukset?
Kuvake
Jaan
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 26
Lauteille: Marraskuu 2010

Jaan

#17

Viesti Jaan »

Eilisen treenit.
Paikalla Esa, Jaawa, Tervo ja minä. Pojat oli lähteny treeneihin, mutta eivät päässeet aivan perille asti. Esa pitkästä aikaa vetämään ja kattottiin painiosastoa. Lukkoja, sweeppejä, shoottia ja sparwlia. Kattottiin me tietenki tekniikkaa sellaisiin tilanteisiin ku olis kadulla vähä sellaanen tilanne että pitäis tehdä jotakin, mutta ku lyöminen on ankarasti kielletty, mutta eihän me sitä lyämiskieltoa siellä matos enää muisteltu. Loppupaineis yllätin itseni soveltamalla vanhaa tekniikkaa, ja vieläpä omin aivoin. Jaawa oli onnellinen ja kävi melkein ylikierroksilla, kun Esa oli paikalla. Ikävä oli ollut kova ja joku voisi luulla että kyseessä on Hot for Teacher, mutta minä kumoan moiset syytteet. Oli hyvä ku Jaawa sai ittekki treenata.
Kuvake
Jaan
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 26
Lauteille: Marraskuu 2010

Jaan

#18

Viesti Jaan »

Lyhyehkö katsaus torstain treeneistä.
Paikalla lisäkseni Esa, Jaawa, Ritala (seurasi sivusta), Tervo, Julle ja Teemu. Esan johdolla kaikkea nättiä karaten soveltamista elävässä elämässä. Taivoitteena pysyä toisen nyrkin ulottumattomissa, potkaista johkin arkaan paikaan, ja siihen sitten jokin vallan ihana jatko. Etsittiin uusia maaleja pohkeista. Mustelmia kertyi pari. Lopuksi tietenkin painittiin.
Kuvake
Jaan
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 26
Lauteille: Marraskuu 2010

Jaan

#19

Viesti Jaan »

Pienen tauon jälkeen palasin takaisin treenailemaan, seurassani Ritala ja Tervo. Tervehenkiset treenit eivät ole tervehenkiset, jos ei hakata toisia. Kovettelimme siis lyömällä ja potkimimalla. Otettiin siihen knockdownia, vaikka en kyllä omaa suoritustani vielä menis knockdowniksi kehumaan. Harjoiteltiin iskuihin tarkkuutta lyömällä ja potkimalla köysiä ja lopuksi hakattiin patjoja.
Kuvake
Jaan
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 26
Lauteille: Marraskuu 2010

Jaan

#20

Viesti Jaan »

Meitä oli eilen paikalla Minä ja Ritala. Pystyä, enimmäkseen lyömistä, liikkumista, etäisyyden hallintaa ja vapautumisotteita, joista yks oli todella nätti ku sai antaa monoa naamaan. Hyvät treenit oli vaikka piti vielä toimia Ritalan polven ehdoilla. Kaipailen porukkaa treeneihin. :cry:
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 9

Jaan

#21

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Jaan kirjoitti: Kaipailen porukkaa treeneihin. :cry:
Koittakaa kestää, mä varmaan kykenen jo huomenna kynnelle. Öklönnystauti on hanuristaä. Ja koittakaahan muutki jaksaa saliin, ei se ilman meitä pysy pystyssä, kaikki ollaan samassa sopassa, mutta hyvä ja maukas soppa se on :smt110
Kuvake
Jaan
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 26
Lauteille: Marraskuu 2010

Jaan

#22

Viesti Jaan »

Eilen olikin jo huomattavasti parempi osanotto. Esa, Jaawa, Ritala ja Minä, eli näin äkkiseltään laskettuna parannusta oli tapahtunut huikeat 100%! Jaawan pyynnöstä saimme treenit oikeen karate special mausteilla. Jodan Ukella sisään, nyrkkiä perään ja muuta mukavaa. Tuli potkittuakin jalkoihin, mutta kurotimme myös päähän asti. Käytiin me vähän Kas-Pin puolen touhujakin. Kas-Pin yllättää kerta toisensa jälkeen. Erityisesti Jaawan ja Ritalan taidonnäyte oli uskomaton.

Musta alkaa tuntua että mulla on erityisen tapaturma alttiit kivekset, tai sitten oon vain erityisen onnekas, sillä kun itse pääsee vetämään vaparin, USKOKAA TAI ÄLKÄÄ, ei satu enää yhtään. Tällä kertaa onnekkaan osuman teki muuan herra Tyynismaa. Mulla sentään oli munasuojat, Esalla ei. :smt003

Huomenna järisee. :swars:
Kuvake
Jaan
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 26
Lauteille: Marraskuu 2010

Jaan

#23

Viesti Jaan »

On jääny treenit kirjoottelematta. Nyt korjaan asiaa.
Lauantai 26.2. Ykä Leinon leiri täällä Härmän päässä. Porukkaa oli ihan mukavasti paikalla. Laskemaan en rupia, ku ei sormet riitä. Meitä oli Härmästä kaikki, jokka tapaa treeneis käydä. Lapualta oli porukkaa ja Ylivieskasta pari.
Riku veti alkulämmöt ja Ykä otti siitä sitten ohjat. Aloiteltiin vapari pystyllä, mikä on mulle vielä aika vierasta touhua. Ei otettu aluksi mitään tiettyä juttua, mitä kaikkien pitäis tehdä, vaan sparrailtiin ja Ykä kävi neuvomassa. Sitten käytiin läpi tilannetta ku ollaan päädytty seinää vasten halailemaan. Käytiin läpi, irtautumista, paikan vaihtoa ja maahanvientiä.
Sitten mentiin mattoon ja painiskeltiin. Vaihdettiin välillä paria ja sillee. Sain pari nättiä lukkoa, mutta jäin kyllä ittekki ansaan oman typeryyteni takia. Ykä näytti muutaman nätin tekniikan mitä sai puvusta tehtyä. En kyllä enää muista niistä ku yhden kuristuksen. Loppupainit otettiin pystystä. Kunto oli siinä vaiheessa jo sen verta lopussa, että pystyssä pysyminen oli melko haasteellista. Lopuksi myönnettiin vyöarvoja mm. Tervolle vihreä. Mulle tuli oranssi, enkä olisi voinut yllättyä yhtään enempää. "Täh? Minäkö?" Muiden uusien vöiden nimiä en tiedä/muista. Leirin jäläkeen mentiin saunomaan.
Kirjoottelen tämän ja viimeviikon treenit joku toinen kerta.
Kuvake
Jaan
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 26
Lauteille: Marraskuu 2010

Jaan

#24

Viesti Jaan »

Tuahon edelliseen vielä on korjattava että Ylivieskasta ei ollu ku se niitten vetäjä ja olihan siellä porukkaa vähä joka paikasta.
Viime viikon maanantaina (28.2) oltiin Ritalan kans kaksistaan ja meillä oli lämmittelynä sweeppejä ja sekopäisiä läpsimisiä ja tallomisia. Sparrattiin kevyesti vaparia ja käytiin lyöntitekniikkaa läpi. Meillä oli paljon juttuja joilla pyritään kehittämään ottelusilmää.

Sillä viikolla oli sairasteluja niin ei ollu muita combatin treenejä. Käväisin torstaina Han Moo Do:ssa. Siellä käytiin peruspotkut. En ollu oikeen vireessä siihen hommaan. Se oli hirveää...
Kuvake
Jaan
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 26
Lauteille: Marraskuu 2010

Jaan

#25

Viesti Jaan »

Maanantai 7.3. Seurassani Jaawa, Ritala ja Tervo. Olin opissa tässä Knockdown-uskovaisten seurakunnassa. Perusteita kuntoon, sparria ja kovettamista päälle. Hyvät treenis siis.

Tiistaina paikalla kanssani treenaamisesta nauttivat Jaawa, Ritala, Teemu ja Ari. Jaawa meinas että kovetetaan, mutta Teemu oli vetäny salilla tai johnain jalkansa niin jumiin ku vaan ikinä, eikä sitä kärsiny palioa potkia. Harjooteltiin sitten puukko juttuja. Se ei oikeen sujunu multa, mutta Teemu veteli aika hyvin. En muista mikä sen tekniikan nimi oli, mutta se kuulosti ihan joltain pörnöelokuvalta. Kattottiin sitten jänniä karate hyppelyitä. Loikalla Mawaa niin että paukkui. Se oli nannaa se. Päälle loppupainit.

Torstaina Esa palasi pitämään huolta opetuslapsistaan, joita oli paikalla lisäkseni Jaawa, Ritala, Tervo ja Julle. Lämmöt sweepeillä ja kattottiin pari uutta. Harjoiteltiin shootin torjumista. Anettiin nyrkkiä ja kyynerpäätä. Esa näytti porukalle eri juttuja. Mä ja Ritala harjoiteltiin vähä pitemmän välimatkan juttuja ku meillä on ulottuvuutta. Se oli vallan mukavaa enkä juuri seurannut mitä muut teki. Sokutogeri loikalla oli hauska tekniikka harjoitella. Varsinkin sitten ku se alkoi sujua.
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 9

Jaan

#26

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Jaan kirjoitti: Esa näytti porukalle eri juttuja. Mä ja Ritala harjoiteltiin vähä pitemmän välimatkan juttuja ku meillä on ulottuvuutta. Se oli vallan mukavaa enkä juuri seurannut mitä muut teki.
Me oltiin housuitta ja miekkailtiin :3some:
Mika Tervo
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 161
Lauteille: Maaliskuu 2009
Paikkakunta: alahärmä

Jaan

#27

Viesti Mika Tervo »

Jaawa kirjoitti:
Jaan kirjoitti: Esa näytti porukalle eri juttuja. Mä ja Ritala harjoiteltiin vähä pitemmän välimatkan juttuja ku meillä on ulottuvuutta. Se oli vallan mukavaa enkä juuri seurannut mitä muut teki.
Me oltiin housuitta ja miekkailtiin :3some:

ei muuten tehty näin...
Terve mieli terveet harrastukset?
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 9

Jaan

#28

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Mika Tervo kirjoitti:
Jaawa kirjoitti:
Jaan kirjoitti: Esa näytti porukalle eri juttuja. Mä ja Ritala harjoiteltiin vähä pitemmän välimatkan juttuja ku meillä on ulottuvuutta. Se oli vallan mukavaa enkä juuri seurannut mitä muut teki.
Me oltiin housuitta ja miekkailtiin :3some:

ei muuten tehty näin...
No sä nyt vaan et sattunu tarkkailemaan sun vesipulloa niin hyvin ja mulla nyt vaan sattu olemaan daterape-pillereitä mukana. Mutta joo, ehdottomasti ei tehty mitään miekkailujuttuja tajuttomalle Tervolle :hampit:
Kuvake
Jaan
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 26
Lauteille: Marraskuu 2010

Jaan

#29

Viesti Jaan »

Jaawa kirjoitti: No sä nyt vaan et sattunu tarkkailemaan sun vesipulloa niin hyvin ja mulla nyt vaan sattu olemaan daterape-pillereitä mukana. Mutta joo, ehdottomasti ei tehty mitään miekkailujuttuja tajuttomalle Tervolle :hampit:
Jaa ne oliki nää pillerit joiden takia Tervo estyi eileen tulemasta treeneihin, niin sen on oltava. Mehän varootettiinki Ritalaa siitä että ku meet kotia Jaawa on siellä missä vähiten odotat. Siellähän se oli. Tervon kotona. :lol:

Eileen olikin tosiaan Esa veti meille mehevät treenit ja opetuslapsia oli Jaawa, Ritala ja minä. Meillä oli ihanaakin ihanampaa painikarkkia. Kätevä tapa tehdä omoplata, pukukuristuksia ja kaikenlaista jännää settiä. Niin monenlaasis solmuus oltiin että luulis ettei ihminen niin moneen taivukkaan. Meillä oli sellaanen älykäs osio, että ensin hakattiin päällä seinään :seina: ja koputeltiin nyrkillä että millanen ääni sieltä oikeen tuloo. :nauruhammas:
Kuvake
Jaan
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 26
Lauteille: Marraskuu 2010

Jaan

#30

Viesti Jaan »

Viime tiistain ja torstain treeneistä en jaksa ruveta kirjoottamaan. Oli flunssan poikanen tulos eikä oikeen ollu sellaasta sopivaa puhtia. Pystyä oli. Mattoa oli.

Eilisen elikkäs maanantai 21.3. treeneistä voisin jtn kertoakkin. Paikalla lisäkseni oli Esa, Jaawa (joka nykyään myös Gaymakerinä tunnetaan), Ritala ja Julle. Lämmittelyt sweepeillä. Ritala pisti mut johku avaamattomaan solmuun ja alkoi houketella Jaawaa paikalle. On mukamas kaikkien parhaaksi että Jaawa pidetään tyytyväisenä, mutta ei se mun kannalta oo hyvä jos, mut uhrataan. Eikö Jullea vois käyttää? Kattottiin lukkoja tilanteeseen ku pitää kaveria guardissa ja se lähtee siitä nousemaan. Paljon ku painittiin niin paljon on myös tullut muristua. Mua taas sorrettiin ku Julle selitti Jaawalle jostain seisokista eikä mulle voinut kertoa.
Oli kans sellaanen harjootus missä toinen pantiin nurkkaan ja toisen piti hanskat kädes pänttäämällä se pitää siellä. Olin Ritalan pari ja mä kun oon aika tårta på tårta pystys niin sain selekääni oikeen toden teolla. Silloonkin ku mä olin se joka pänttäs. Loppupainiis olin jo aivan lopus, mutta ku Ritala alisti mua koko ajan niin rupes niin harmillinen että menin apinan raivolla, mutta eihän se palioa auttanut vaikka kuinka riehui ja murisi. Esalla ainakin oli hauskaa. Lopuksi olin ihan kuitti.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 49 kurkkijaa