Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hirabayashi

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Hirabayashi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 143
Lauteille: Marraskuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Hirabayashi

#61

Viesti Hirabayashi »

Keskiviikko 15.6.2011

Lopetin karaten ja rupean taas treenaamaan thaikkua. SM kultaa tavoitellessa :) Nyt kesällä treenaan suurimmaksi osaksi itse thaikkutekniikoita ja muutamana iltana viikossa makezun kanssa. Kun syksyllä alkaa taas thaikut niin sinneppä sitte treenaamaan :)

+ jotain random treeniä nunchakuilla huomisesta lähtien, kun ostan kaverilta semmoset :) Ois tarkoitus oppia käsittelemään jotenkin ja sitten opetella enemmänkin vapaatyylisesti , mutta toki harjoittelen myös taistelutekniikoita niillä :)
Nico Koskeva
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1439
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Hirabayashi

#62

Viesti Nico Koskeva »

Mitä lähteitä meinaat käyttää harjoittelussa?
Thaikku on siitä hyvä että sitä on todella helppo harjotella yksinäänkin :D Oon itekkin tehny sitä viimeset 4v, vaikka lopetin aikoja sitten :lol:
Kwan Nyom Hapkido, 7. Kup
Treenipäiväkirja
Hirabayashi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 143
Lauteille: Marraskuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Hirabayashi

#63

Viesti Hirabayashi »

Thaikussa meinaan treenata silleen niinkun on opetettu. Olin huomattavasti nuorempana 2 vuotta "täinnyrkityksessä" mutta sit, kun koutsin oli lopetettava niin meidän porukka ns. hajaantui. Mut mulla on vielä hakemista, että saa kaikki taidot takasin. :)

Sit tuossa nunchaku treenissä käytän apuna youtube videoita :D oon tulkinnu hyviksi kaikki nunchaku freestyle tyngät ja Bruce Lee leffat! :D
Nico Koskeva
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1439
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Hirabayashi

#64

Viesti Nico Koskeva »

Kuulostaa lupaavalta, odotan nopeita tuloksia :lol:

Alotat thainyrkkeilyn uudestaan syssymmällä vai(kö)
Kwan Nyom Hapkido, 7. Kup
Treenipäiväkirja
Hirabayashi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 143
Lauteille: Marraskuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Hirabayashi

#65

Viesti Hirabayashi »

syssymmällä :) Täytyy kattoo meneekö MMa Joensuuhun vaiko urkkatalolle.
Hirabayashi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 143
Lauteille: Marraskuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Hirabayashi

#66

Viesti Hirabayashi »

Torstai 16.6.2011

~3 tuntia nunchakua. Mulla on semmoset perus. Kapulat on tammea, väri musta ja tietenkin ketjulla yhistetty :)

Tänään on suunnitelmissa treenata lisää nunchilla ja tehä combat wado harjoituksia makezun kanssa. :)
Hirabayashi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 143
Lauteille: Marraskuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Hirabayashi

#67

Viesti Hirabayashi »

Perjantai - lauantai välinen yö. 17.- 18.6.2011

Ilmaismainosten lajittelua ja nunchaku treeniä :D Heitin väliin aina thaikkutekniikoita. Päivemmällä sitten jaan ne mainokset ja sen jälkeen lähden treenaamaan makezun kanssa combat wadoa, jos hän jaksaa. On tullut taas muutamia uusia ideoita. :)
Hirabayashi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 143
Lauteille: Marraskuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Hirabayashi

#68

Viesti Hirabayashi »

Treenasin muutamia uusia comboja nunchakuilla ja harjoittelin varjonyrkkeilyä. Sit kävin juoksemassa metässä ja potkin puita ohimennen mahdollisimman kovasti. :)
Hirabayashi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 143
Lauteille: Marraskuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Hirabayashi

#69

Viesti Hirabayashi »

2 uutta liikettä keksitty combat wadoon. Ja ihan perustreeniä. Thaikkua 2 h päivässä ja nunchakuilla jokunen tunti. Rupesin juuri miettimään, että pitäisiköhän tohon lajiin lisätä myös ukemit. Vois olla aika taktisia. :)
Hirabayashi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 143
Lauteille: Marraskuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Hirabayashi

#70

Viesti Hirabayashi »

Nyt olen harjoitellut perus lyönti ja potkukomboja. Kaikkee mahollista sekasin niin suurella todennäköisyydellä treeni on tehokasta. Sitkun vielä kombinaationa tekee niin koordinaatio ja tasapainokin kehittyvät. Nyt olen alkanut lisätä nunchakulla tekemiseen vähän tarkkaavaisuusjuttuja eli niin sanotusti kohteita. Laitan erillaisia kohteita eri suuntiin ja eri korkeuksille ja yritän reagoida nopeasti lyömällä niitä säpäleiksi. Yksi hyvä kohde on myös hakata puita. Olen myös huomannut, että nunchakulla saa suurta tuhoa aikaiseksi. Pelkän taisteluharjoittelun lisäksi olen sisällyttänyt liikuntaan juoksua ja kestävyysharjoittelua muutenkin erillaisilla kehonpainolla tehtävillä liikkeillä. Ja tykkään myös isometrisestä harjoittelusta, koska sillä saa voimaa kivasti.
Hirabayashi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 143
Lauteille: Marraskuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Hirabayashi

#71

Viesti Hirabayashi »

Oon nyt treenaillu itsekseni erillaisia hämääviä lyöntejä. Sen lisäksi aloitin uudestaan salilla punttaamisen. Mun treenijaksotus on käytänössä kuukausi isolla volyymilla ja kuukausi todella intensiivisellä ja progressiivisella ohjelmalla. Eli jaksotus on kahdessa erilaisessa osassa. Huomasinkin, että lihasta on tullut , mutta rasvaa on palanut samalla aika hyvin. Nopeuskin on kehittynyt aika huimaavaa vauhtia.
Hirabayashi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 143
Lauteille: Marraskuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Hirabayashi

#72

Viesti Hirabayashi »

Olen treenannut nyt wing chun liikumista ja ketjulyöntejä silleen, että rystyset muuttuu aina valkeiksi. Ennen hakkasin seinällä olevaa sanomalehteä , mutta nyt hakkaan seinää, ns paljasta pintaa :) Semmosiakin harjoituksia oon tehny, että kaverit heittelee minua pesäpalloilla ja mie lyön niitä ilmasta. Ja niitä tulee eri suunnista.

Nyt minulla on herännyt todellinen kiinnostus Wan Kam Leung practical Wing Chuniin. Olisi todella kiehtovaa kokeilla kyseisiä modernien päivien käytännöllisiä kamppailulaji sovelluksia.
Hirabayashi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 143
Lauteille: Marraskuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Hirabayashi

#73

Viesti Hirabayashi »

Valmistaudun ajokokeeseen, joka on maanantaina. Nyt olen periaatteessa harjoitellut vain peruutuksia, koska ne ovat minun heikoin kohta. Muu ajaminen sujuu aivan loistavasti, koska joskus aina ajoin peltoautolla :D Se oli suorastaan hauskaa. Kyllä minua suoraan sanottuna keljuttaisi, jos inssi ei mene kerralla läpi pelkkien peruuttamisien takia.

Sitten asiaan. Aloitan uuden lajin lajiseurassa maanantaina. Laji saa vielä pysyä salassa. Sillä en voi päivittää treenejä, ennenkuin ensimmäiset harjoitukset ovat ohi.
Hirabayashi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 143
Lauteille: Marraskuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Hirabayashi

#74

Viesti Hirabayashi »

Maanantai 12.9.2011

Aloitin tänään Hoi jeon moo soolin. Ensimmäisissä treeneissä oli alkulämmittelyt, kaatumista, otteluasento, liikkumista, vartalonkiertoa ja lukotuksia. Viimeiseksi venyteltiin ja tehtiin loppukumarrukset. Alussa oli toki info tilaisuus. Olisi todella hyvä, jos saisi lisää harrastajia hjms pariin. Treenit olivat erittäin hyvät. :)

Huomenna aloitan Han moo do peruskurssin sen takia, koska Han moo do ja Hoi jeon moo sool ovat yhteistyössä keskenään täällä Joensuussa ja hintakin on 90 € "hjms +hmd", joten näin tämän ratkaisun kannattavaksi ja kummatkin lajit ovat mielenkiintoisia. Sen lisäksi kumpikin laji kuuluu Oriental moo do liittoon, joten voi osallistua kummankin lajin kilpailuun. Tai, jos harrastaa vain Hjms niin silloinkin minun tietääkseni voi mennä Han moo do kisoihin , koska on niin samantyyppisiä juttuja niissä kilpailuissa. Hjms: ssä tietysti erona on se, että on lukko-ottelut ja keppi-ottelut.

Tuossa Hjms treeneissä oli erittäin hyvä ryhmähenki. Kaikki tulivat jotenkin niin hyvin toimeen keskenään ja kaikki olivat sympaattisia. Mutta kuitenkin treenattiin tosissaan. :)
Hirabayashi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 143
Lauteille: Marraskuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Hirabayashi

#75

Viesti Hirabayashi »

Olen taas alkanut treenaamaan potkuja aktiivisesti ja tukirankaa. Tällä hetkellä mallailen vaan potkuja ilmaan. Ja tuolta HJMS puolelta oon treenannu aika paljon askellusta. Huomenna alkaakin sopivasti työssäoppiminen, joka tarkoittaa sitä, että puran lastia ja laitan ne paikalleen hyllyyn ja samalla opin sähkökomponenttien nimet muistamaan ulkoa ja johdintyypit. :) Työ keskittyy aamuun ja en tiedä mitä teen iltapäivällä, luultavasti samaa tai sitten autan asiakaspalvelussa. Tätä kautta saan varmasti hyviä suhteita sähköfirmojen pomojen kanssa, koska tuo liike mihin menen seuraavaksi 7-8 viikoksi on sähkötukkuliike. Eli on vain tukkuasiakkaita. Huomenna illalla on taas hjms harkat ja odotan innolla :)
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 76 kurkkijaa